ترین هاسبک زندگیعلمی و جهانمحبوب ترین ها

15 ایده بهترین کادو برای نوجوان پسر | مناسب ترین کادو برای نوجوانان پسر چیست؟

0
()

همیشه معروف بوده که خرید هدیه برای آقایان کار سختی است، اما انتخاب بهترین کادو برای نوجوان پسر می‌تواند دوبرابر چالش برانگیزتر باشد. تغییر سلیقه‌ها، توقعات و علایق نوجوانان سخت پسند باعث می‌شود والدین، خانواده و دوستان در هنگام مناسبت‌های مختلف، زمان زیادی را به سبک و سنگین کردن گزینه‌های مختلف بگذرانند.

اگر پسر نوجوان موردنظر یکی از اعضای خانواده یا دوست نزدیک‌تان باشد، احتمالاً از استایل و علاقه‌های او خبر دارید و بهتر می‌توانید یک هدیه مناسب برای پسر تینیجر انتخاب کنید. حتی می‌توانید با افرادی که با او صمیمیت بیشتری دارند مشورت کنید تا حدوداً بدانید چه چیزی می‌تواند او را سر ذوق بیاورد.

اگر مشورت‌هایتان را انجام داده‌اید و هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید، نجوافکت برای کمک به شما اینجاست! در این لیست، 15 ایده کادویی برای پسران نوجوان را گنجانده‌ایم که حداقل یکی از آنها، همان چیزی خواهد بود که شما به دنبالش هستید.

فهرست محتوا:

انتخاب بهترین کادو برای نوجوان پسر

وقتی از پسرها درباره هدیه موردعلاقه‌‌شان بپرسید، احتمالاً با پاسخ «PS5» یا لوازم الکترونیکی که خداتومان قیمت دارند، روبرو خواهید شد. اما خوب است بدانید انتخاب بهترین کادو برای نوجوان پسر که معنا و هدف ارزشمندی دربر داشته باشد، بسیار بیشتر از پلی استیشن کلیشه‌ای خوشحالش خواهد کرد.

با شناختی که از پسران نوجوان دهه هشتاد و نودی داریم، فهرستی با 15 هدیه مناسب برای پسر تینیجر برای شما تهیه کرده‌ایم. برای راحتی بیشتر شما، آیتم‌های لیست ایده کادویی برای پسران نوجوان بر اساس میزان بودجه موردنیاز به دو بخش تقسیم شده‌اند. به احتمال زیاد بعد از مطالعه مقاله امروز، با سردرگمی برای انتخاب هدیه برای پسران 13 تا 18 ساله خداحافظی خواهید کرد!

لیست بهترین کادو برای نوجوان پسر با بودجه کم

گرانقیمت بودن کادو، لزوماً به معنای ارزشمند یا معنادار بودن آن نیست. گاهی یک کادوی کوچک که با عشق و احترام انتخاب شده باشد، به اندازه کل دنیا برای پسر نوجوان ارزش خواهد داشت.

در ابتدای مقاله، لیستی از بهترین کادو برای نوجوان پسر با بودجه محدود را بررسی خواهیم کرد.

1. ماگ، بهترین کادو برای نوجوان پسر

ایده کادویی برای پسران نوجوان: ماگ پسرانه

اگر می‌خواهید با بودجه‌ای معقول و متناسب سراغ یک ایده کادویی برای پسران نوجوان بروید که هم شیک باشد و هم کاربردی، خرید ماگ یک انتخاب عالی خواهد بود. با اندکی جستجو در بازار یا شاپ‌های آنلاین، می‌توانید انواع ماگ در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف را ببینید و یکی را انتخاب کنید. ماگ‌های حرارتی نیز به عنوان بهترین کادو برای نوجوان پسر، ایده جذابی خواهند بود.

  8 روش کسب درآمد از بازی + معرفی بهترین بازی‌ های پول ساز

2. اکسسوری، هدیه مناسب برای پسر تینیجر

اگر دوست، برادر یا فرزندتان از استفاده انواع اکسسوری لذت می‌برد، می‌توانید آیتمی برای او انتخاب کنید که با هر مرتبه دیدنش به یاد شما بیفتد. جدیدترین کادوها برای پسران نوجوان مانند دستبندهای چرمی یا چوبی، گردن آویزهایی با طرح‌های جذاب یا انگشترهای شیک که با استایل او همخوانی داشته باشند، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهند بود.

3. قاب موبایل، بهترین ایده کادویی برای پسران نوجوان

جدیدترین کادوها برای نوجوان پسر، قاب موبایل

هیچ پسری نیست که عاشق موبایلش نباشد. از همین رو، یک گارد موبایل باکیفیت و شیک می‌تواند بهترین کادو برای پسران جوان و نوجوان باشد که با بودجه‌ای اقتصادی قابل تهیه است. اگر مدل و سلیقه گوشی او را می‌دانید، خیلی راحت می‌توانید به فروشگاه‎‌های موبایل فروشی سر بزنید و یک قاب مناسب تهیه نمایید. اگر به استیکر و پاپ سوکت علاقه داشته باشد، می‌توان این گزینه را نیز در کنار قاب موبایل گنجاند.

4. پوستر و استیکر

بهترین کادو برای نوجوان پسر که علاقه وافری به یک فیلم، سریال، انیمه، گروه موسیقی یا حتی تیم ورزشی دارد، پوستر یا شیت استیکر با موضوع محبوبش است. حتی اگر پوستر موردنظر شما به صورت آماده موجود نباشد، می‌توانید طرح دلخواه را به یک چاپخانه سفارش بدهید. چاپ پوستر با بک شاسی هم اخیراً به یکی از جدیدترین کادوها برای نوجوان پسر تبدیل شده است که استقبال فراوانی از آن می‌شود.

5. کتاب

کتاب، خاص ترین کادو برای پسر 14 ساله

شاید جالب باشد که بدانید درصد زیادی از نوجوانان نسل جدید به کتاب‌های فانتزی، ماجراجویی، تاریخی و داستان‎های متنوع عشق می‌ورزند. انتخاب کادو ارزان برای پسر نوجوان علاقمند به کتاب، کار راحت‌تری خواهد بود. یک رمان هیجانی یا فانتزی، داستان مصور و یا چند جلد مانگا بهترین کادو برای نوجوان پسری خواهد بود که اهل کتابخوانی باشد. اگر مشتاق هستید تا کتاب را به عنوان بهترین کادو برای پسر نوجوان انتخاب کنید، پیشنهادهای لیست بهترین مانگاها و بهترین کتاب‌های ما را از دست ندهید!

  بهترین فیلم های جنگی؛ معرفی 15 تا از برترین فیلمهای سینمایی جنگی

6. ماکت تزئینی

پسرانی که عاشق اکشن فیگور و انواع ماکت باشند، از هدیه گرفتن فیگور شخصیت یا مدل ماشین موردعلاقه‌شان حسابی ذوق خواهند کرد. می‌توانید برای انتخاب دقیق‌تر، از دوستان یا خانواده نیز کمک بگیرید تا خاص ترین کادو برای پسر نوجوان را انتخاب کنید.

7. چاقو جیبی

بهترین کادو برای پسر نوجوان ماجراجو بین 15 تا 19 سال که از کوهنوردی و طبیعت گردی لذت می‌برد، یک چاقوی جیبی با اندازه‌ای مناسب و قفلی امن خواهد بود. می‌توانید از میان انواع چاقوهای ضامن دار و تاشو یک مدل مناسب و خوش دست را انتخاب کنید.

8. اشتراک سرویس‌های آنلاین

نوجوانان زیادی هستند که از سرویس‎های مختلفی مانند دیجی‌کالا، فیلیمو، استیم و غیره اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه می‌کنند. اگر اطلاع دارید که پسر موردنظرتان از کدام پلتفرم اشتراک خریداری می‌کند، این گزینه مناسب‌ترین و بهترین کادو برای نوجوان پسر خواهد بود. می‌توانید بسته به وسع جیب‎‌تان یک اشتراک با زمانبندی مشخص را خریداری کنید و هدیه بدهید.

9. نسخه فیزیکی بازی‌های موردعلاقه

نسخه فیزیکی بازی، جدیدترین کادوها برای پسران نوجوان

یک هدیه مناسب برای پسر تینیجر گیمر، نسخه فیزیکی (DVD) بازی‌های ژانر موردعلاقه‌اش است. اگر عاشق یک سری گیم خاص باشد، می‌توانید نسخه دیلاکس و کامل بازی را خریداری کنید. خوب است به مقاله بهترین بازی‌های کامپیوتری ما هم سر بزنید و یکی از گیم‌هایی که می‌دانید از انجامش لذت خواهد برد، به عنوان بهترین کادو برای نوجوان پسر انتخاب کنید!

هدیه مناسب برای پسر تینیجر با بودجه مناسب

اگر قصد دارید بابت تهیه کادو برای پسر نوجوان بودجه بیشتری اختصاص بدهید، دست شما برای انتخاب بازتر خواهد بود. آیتم‌های لیست زیر از میان پرطرفدارترین هدایایی انتخاب شده‌اند که پسران نوجوان از دریافت آنها به عنوان هدیه، بیشترین استقبال را می‌کنند.

  قوانین سخت ژاپن؛ 15 تا از عجیب ترین قوانین کشور ژاپن

10. هدفون و هندزفری

همه نوجوانان، چه پسر و چه دختر، هرگز از گوش دادن به موسیقی خسته نخواهند شد! هدفون یا هندزفری (سیمی یا بی‌سیم) می‌تواند بهترین کادو برای پسر نوجوان باشد. انواع ایرپاد و هندزفری‌های دورگردنی در بازار موجود هستند که در دامنه قیمتی متنوعی ارائه می‌شوند و می‎توانید بسته به جیب‌تان سراغ انتخاب یکی بروید.

11. پاوربانک

پاوربانک، بهترین کادو برای نوجوان پسر

اگر به دنبال گزینه‌ای کاربردی هستید که هم شیک و جدید باشد و هم بهترین کادو برای نوجوان پسر، پاوربانک بهترین انتخاب است. پاوربانک‎‌های موجود در بازار با ظرفیت‌های مختلف، در طی سفر یا گردش‌های طولانی بسیار مفید واقع می‌شوند. قبل از خرید، حتماً سری به سایت‌های نقد و بررسی محصولات دیجیتال بزنید و باکیفیت‌ترین پاوربانک را انتخاب کنید.

12. دسته گیمینگ

دسته بازی، هدیه مناسب برای پسر تینیجر

یک پیشنهاد منحصر به فرد کادو برای پسر نوجوان که بی بروبرگرد با ذوق فراوان مواجه خواهد شد، دسته گیمینگ است. قیمت کنسول‎‌های بازی به حدی گران است که گنجاندن آنها در لیست بهترین کادو برای نوجوان پسر بیشتر مانند یک شوخی خواهد بود؛ اما دسته‌های قابل اتصال به پی‌سی و لپ‌تاپ گزینه بهتری به حساب می‌آیند.

13. اسپیکر بلوتوثی

یکی از ایده‌های پرطرفدار بهترین کادو برای نوجوان پسر عاشق موسیقی، اسپیکرهای بلوتوثی همراه و ضدآب هستند. این اسپیکرها در انواع تکی و جفتی در فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و موبایل فروشی‌ها موجودند.

14. دوچرخه

دوچرخه، بهترین کادو برای پسران جوان و نوجوان

اگر بودجه برای خرید کادو پسر نوجوان را با دست و دلبازی چیده‌اید، می‌توانید روی گزینه خرید دوچرخه هم حساب کنید. بسته به نوع استفاده و سطح حرفه‌ای بودن، دوچرخه‎های معمولی، کوهستانی و ورزشی انتخاب‌های خوبی به عنوان هدیه مناسب برای پسر تینیجر خواهند بود.

  بهترین فیلم های درام سینما، لیستی از بهترین درام های عاشقانه و داستانی تاریخ

15. کارت هدیه، کادو مناسب پسر نوجوان

اگر کلی تفکر کرده‌اید، سراغ گزینه‌های مختلف و مشورت‌های فراوان رفته‎اید و بازهم در خرید کادو برای یک پسر نوجوان به نتیجه نرسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یک کارت هدیه را به عنوان بهترین کادو برای نوجوان پسر تهیه کنید! با هدیه دادن مبلغی که قصد داشتید برای ایده کادویی برای پسران نوجوان اختصاص بدهید، هم محبت و احترام خود را نشان داده‌اید و هم به پسر نوجوان آزادی عمل می‌دهید تا خودش هدیه موردعلاقه‌اش را تهیه کند.

جمع بندی

اگر از علاقه‌ها و سلیقه پسر نوجوان موردنظرتان باخبر باشید، آسان‌تر می‌توانید سراغ تهیه بهترین کادو برای نوجوان پسر بروید.

برای انتخاب هدیه مناسب برای پسر تینیجر، استایل او و بودجه خود را درنظر بگیرید، یک بار دیگر لیست پیشنهادات ما را مرور کنید و تصمیم‎‌تان را نهایی کنید. امیدواریم به نتیجه رضایت‌بخشی برسید!

به نظر شما بهترین ایده کادویی برای پسران نوجوان چیست؟ اگر پسری نوجوان هستید، مایلید چه هدیه‌هایی دریافت کنید؟ در بخش نظرات منتظر شما هستیم!

مناسب ترین کادو برای نوجوانان پسر چیست؟

مناسب ترین کادو برای نوجوانان پسر، به سلیقه و علاقه‌های پسر موردنظرتان بستگی خواهد داشت. اگر قصد دارید هدیه معناداری انتخاب کنید که مورد پسند واقع شود، حتماً با اعضای خانواده و دوستان پسر مشورت کنید.

اقتصادی ترین کادو برای نوجوانان پسر چیست؟

اقتصادی‌ترین کادوها برای نوجوانان پسر عبارتند از:
قاب موبایل؛
پوستر و استیکر؛
قاب تزئینی دسته گیمینگ؛
ماگ؛
و کتاب.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا