ترین هاافراد مشهورسرگرمیمحبوب ترین هاموسیقی

برترین خواننده های زن خارجی | خوش صدا ترین خواننده های زن خارجی کدامند؟

0
()

دنیای موسیقی پر از استعدادهای باورنکردنی است. در میدان هنر، بانوان خوش صدا به زیبایی گوی سبقت را از خوانندگان مرد ربوده اند. از برترین خواننده های زن خارجی کلاسیک و جاز گرفته تا خوانندگان پاپ و راک استارهای معاصر، این خانم‌ها سبک و شخصیت منحصر به فرد خود را به روی صحنه آورده اند.

محبوب‌ترین خوانندگان زن، با صدای افسون کننده و اجراهای به یاد ماندنی مخاطبان را مجذوب خود کرده اند. در مقاله امروز نجوافکت، با لیست 10 نفره برترین خواننده های زن خارجی همراه شما خواهیم بود. اگر به دنبال هنرمند جدیدی هستید که از آثار او لذت ببرید لیست امروز را از دست ندهید!

لیست برترین خواننده های زن خارجی

عوامل مختلفی وجود دارند که یک هنرمند را به یکی از خوش صدا ترین خواننده های زن خارجی تبدیل کنند؛ از دامنه و قدرت صدا گرفته تا توانایی در ایجاد احساسات و ارتباط با مخاطبانشان. لیست امروز ما هنرمندانی از نسل‌های مختلف را دربر دارد. امیدواریم لذت ببرید و در انتهای این مقاله، به سراغ برترین آثار این خوانندگان خوش صدا بروید!

  10 ربات برتر تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی

1. ویتنی هیوستون (Whitney Houston)، از برترین خواننده های زن خارجی

خوش صدا ترین خواننده های زن خارجی | Witney Houston
ملیتامریکا
تاریخ تولد9 آگوست 1963
محبوب ترین آهنگI will Always Love you
پرفروش‌ترین آلبومWhitney: Greatest Hits (2000)

ویتنی هیوستون با قدرت فوق العاده، دامنه صدای نفس‌گیر، لحن باشکوه و توانایی انتقال احساسات عمیقش، نام خود را برای همیشه در تاریخ موسیقی و لیست 100 نفره برترین خواننده های زن خارجی تاریخ ثبت کرد. بیش از 200 میلیون نسخه از آلبوم‌های او در سراسر جهان به فروش رفته است. امروزه ویتنی یک نماد محبوب و یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران به حساب می‌آید.

ویتنی به عنوان یکی از محبوب ترین خواننده های زن خارجی، با قدرت آواز بی‌نظیرش تماشاگران را با اجرای فراموش نشدنی «I Will Always Love You»،به وجد می‌آورد. آثاری از جمله «Greatest Love of All» و «I Wanna Dance with Somebody» را گوش بدهید تا به زیبایی و قدرت ویتنی پی ببرید!

2. آرتا فرانکلین (Aretha Franklin) – خوش صدا ترین خواننده های زن خارجی

جذاب ترین خوانندگان زن خارجی - Aretha Franklin
ملیتامریکا
تاریخ تولد25 مارس 1942
محبوب ترین آهنگI Say a Little Prayer
پرفروش‌ترین آلبومAmazing Grace (1972)

آرتا فرانکلین، یکی از قوی ترین صدای خواننده زن در دنیا را دارست و به دلیل استعداد الهام‌بخش و صدای بی‌نظیرش «ملکه سول» لقب گرفت. او یکی از برترین خواننده های زن خارجی محسوب می‌شود که در ژانرهای مختلف، از گاسپل و R&B گرفته تا پاپ و جاز فعالیت داشته است.

آرتا به‌خاطر سبک خوانندگی قدرتمند و احساسی‌اش شناخته می‌شود. آهنگ‌هایی مانند «Respect»، «Chain of Fools» و «A Natural Woman» عمیقاً در بین شنوندگان طنین‌انداز شد و موقعیت او را به‌عنوان یک هنرمند ماندگار تثبیت کرد. با 18 جایزه گرمی و فروش بیش از 75 میلیون آلبوم، شکی نیست که آرتا یکی از تأثیرگذارترین و پرطرفدارترین خوانندگان زن دنیاست.

  بهترین خواننده ترکی؛ معرفی 15 تا از خواننده های معروف ترکیه

3. ماریا کری (Mariah Carey)

بهترین صدای زن جهان دنیا | Mariah Carey
ملیتامریکا
تاریخ تولد27 مارس 1969
محبوب ترین آهنگEmotions
پرفروش‌ترین آلبومMusic Box (1993)

ماریا کری، با دامنه صدای خیره کننده پنج اکتاوی، یکی از برترین خواننده های زن خارجی و ماندگارترین صداها در صنعت موسیقی شناخته می‌شود. او با به نمایش گذاشتن صدای بی نظیرش از طریق آهنگ‌های موفق متعددی مانند “Emotions”، “Hero” و “We Belong Together” شنوندگان را برای بیش از سه دهه مجذوب خودش کرده است. با بیش از 200 میلیون رکورد فروخته شده، 19 تک آهنگ شماره یک و جوایز بی شماری که در اختیار دارد، شکی نیست که او یک اسطوره زنده و یکی از پرفروش ترین هنرمندان زن در تمام دوران است.

4. سلین دیان (Celine Dion)، از محبوبترین خواننده های زن خارجی

بهترین خواننده زن خارجی | Celine Dion
ملیتکانادا
تاریخ تولد30 مارس 1968
محبوب ترین آهنگMy Heart Will Go On
پرفروش‌ترین آلبومFalling into You (1996)

سلین دیوان، هنرمند کانادایی محبوب که با آهنگ تم تایتانیک «My Heart Will Go On» به شهرت رسید، برای بسیاری از جوانان دیروز و امروز خاطرات شیرینی خلق کرده است. سلین به خاطر دامنه صدای الهام‌بخش و اجراهای قدرتمند و احساسی‌اش به یکی از برترین خواننده های زن خارجی تبدیل شده. او یکی از موفق‌ترین و برترین خوانندگان زن خارجی در عرصه موسیقی پاپ است.

سلین با توانایی فوق‌العاده‌ای که در آواز های نن دارد، با تصنیف‌های حماسی خود مانند «The Power of Love»، «When The Wrong One Loves You Right» و «Walk Away»، جهان را طلسم کرد. در طول مدت فعالیت درخشانش، بیش از 250 میلیون آلبومش در سراسر جهان به فروش رفت. به علاوه، بانو سلین جوایز و تمجیدهای متعددی نیز به دست آورد که جایگاه او را به عنوان یک نیروگاه صدادار خوب تثبیت می‌کند.

  بهترین کشورها برای سفر در تابستان، ۱۰ کشور جذاب و پرطرفدار تابستانی

5. ادل (Adele)، دارای بهترین صدای زن جهان دنیا

بهترین خواننده دختر دنیا - Adele
ملیتامریکا
تاریخ تولد5 می 1988
محبوب ترین آهنگRolling in The Deep
پرفروش‌ترین آلبوم21 (2011)

صدای روح انگیز و لطیف ادل، یکی از برترین خوانندگان زن خارجی، حتی اشک سخت‌ترین افراد را نیز درمی‌آورد. ادل به حق نام خود را در تاریخچه موسیقی پاپ ثبت کرده است. او به‌خاطر نمایش قدرتمند و احساسی‌اش شناخته می‌شود، و با ترانه‌هایی مانند «Hello»، «Someone Like You» و «Rolling in the Deep» در سرتاسر جهان طرفداران خود را مجذوب خود کرده است.

ادل جوایز و تحسین‌های متعددی را نیز از آن خود کرده است. با بیش از 120 میلیون آلبوم و لژیونی از طرفداران بیشمار، این بانوی خوش صدا به عنوان یکی از بهترین خوانندگان زن بریتانیایی نسل خود شناخته شده و در تاریخ ماندگار خواهد شد.

6. چر (Cher)

برترین خواننده های زن خارجی - Cher
ملیتامریکا
تاریخ تولد20 می 1946
محبوب ترین آهنگBelieve
پرفروش‌ترین آلبومBelieve (1998)

خواننده ای با صدایی بی نظیر و منحصر به فرد، بازیگر و سوپراستار افسانه‌ای، بیش از 50 سال است که با صدای قدرتمند و حضور گیرا خود جهان را اسیر خود کرده است. چر به خاطر آهنگ‌های معروفش «Dov’è l’amore» و «If I Could Turn Back Time» شناخته می‌شود. او به عنوان یکی از برترین خواننده های زن خارجی و پدیده ای جهانی، محبوب بسیاری از طرفداران موسیقی پاپ است. چر با کاریزمای بی نظیر، استعداد و سبک منحصر به فرد خود، نیرویی فراموش نشدنی در صنعت سرگرمی محسوب می‌شود و الهام بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است.

  15 پیشنهاد برای انتخاب بهترین گل آپارتمانی | زیباترین گیاهان آپارتمانی کدامند؟

7. جودی گارلند (Judy Garland)

بهترین خواننده دختر دنیا | بهترین خوانندگان زن جهان - Judy Garland
ملیتامریکا
تاریخ تولد10 ژوئن 1922 – 22 ژوئن 1969
محبوب ترین آهنگThe Man That Got Away
پرفروش‌ترین آلبومJudy At Carnegie Hall (1961)

جودی نمادی بی‌تردید از دوران طلایی هالیوود و یکی از برترین خواننده های زن خارجی محسوب می‌شود. او یک مجری فریبنده با سبک خوانندگی صمیمانه و احساسی بود و خود را در دل نسل‌های مختلف طرفداران جا داد. او با صدایی غنی و رسا، اجراهای فراموش نشدنی را در آثار کلاسیکی مانند «Over the Rainbow»، «The Man That Got Away» و «Have Yourself a Merry Little Christmas» به جهان هدیه داد. جایگاه جودی به عنوان یک افسانه واقعی و یکی از برترین خوانندگان زن خارجی در دنیا تثبیت شده است. با وجود اینکه عمرش به طرز غم انگیزی کوتاه بود، تأثیری انکار ناپذیر بر دنیای موسیقی برجا گذاشت و حتی امروزه نیز تحسین زیادی را از سوی طرفداران نسل‌‎های مختلف برمی‌انگیزد.

8. نینا سیمون (Nina Simone)

محبوب ترین خواننده زن خارجی - Nina Simone
ملیتامریکا
تاریخ تولد21 فبریه 1933 – 21 آپریل 2003
محبوب ترین آهنگI Ain’t Got/I Got a Life
پرفروش‌ترین آلبومLittle Girl Blue (1959)

بانو سیمون به عنوان یکی از برترین خواننده های زن خارجی محسوب می‌شود که آهنگساز و پیانیستی فوق‌العاده با استعداد نیز بود. او با صدای بی‌نظیر و احساسی برای انتقال حقیقت و درد در موسیقی زیبایش، الهام بخش نویسندگانی از جمله اولیویه بوردو است. او با آهنگ‌های فراموش نشدنی مانند “Feeling Good”، “Sinnerman” و “I Put a Spell on You” به چهره‌ای برجسته در جنبش حقوق مدنی تبدیل شد و اثری پاک نشدنی در دنیای جاز، بلوز و موسیقی سول بر جای گذاشت. اگرچه نینا در طول زندگی حرفه‌ای خود با چالش‌های متعددی روبرو بود، اما میراث او به عنوان نمادی از انعطاف‌پذیری، خلاقیت و اصالت در تاریخ ماندگار شده است.

  بهترین بازی های ایکس باکس تمام دوران؛ از 2001 تا 2024

9. پینک (P!NK)

برترین خواننده های زن خارجی | P!NK
ملیتامریکا
تاریخ تولد8 سپتامبر 1979
محبوب ترین آهنگTry
پرفروش‌ترین آلبومCan’t Take Me Home (2000)

پینک، نیروی خشن و آتشین در صنعت موسیقی، نمادی واقعی از قدرت برترین خواننده های زن خارجی با صدایی که می‌تواند آسمان‌ها را تکان دهد. پینک به عنوان یک ستاره راک با سبک و صدایی منحصر به فرد، به جسارت و انرژی فوق العاده اش معروف است. او از بیان نظرش هراسی ندارد، حتی اگر به معنای مخالفت باشد.

آهنگ‌های پینک، موسیقی متن زندگی بسیاری از ما هستند و صد البته اجراهای افسانه‌ای او نیز طرفداران را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کنند. پینک با آهنگ‌های جذابش، از “Get the Party Started” گرفته تا “Just Give Me a Reason” احساسی و قدرتمند، ثابت کرده که نه تنها یکی از محبوب ترین خواننده زن خارجی، بلکه یک هنرمند واقعی است که می‌تواند احساساتش را بیان کند و با مخاطبانش ارتباط بگیرد. پینک با بیش از دو دهه فعالیت و جوایز بی‌شمار جایگاه خود را در میان بزرگان و برترین خواننده های زن خارجی تثبیت کرده است. تأثیر او بر صنعت موسیقی مطمئناً برای نسل‌های آینده باقی خواهد ماند.

10. امی واینهاوس (Amy Winehouse)

برترین خوانندگان زن خارجی - Amy Winehouse
ملیتانگلیس
تاریخ تولد14 سپتامبر 1983 – 23 جولای 2011
محبوب ترین آهنگBack to Black
پرفروش‌ترین آلبومFrank (2003)

یکی از برترین خواننده های زن خارجی با عمری غمگین و کوتاه. امی واینهاوس، با صدای روح انگیز و ترانه سرایی عمیقش برای طرفدارانی در سرتاسر جهان، خاطره ساز شد. او با ترکیب عناصر جاز، سول و R&B، صدایی منحصر به فردی خلق کرد که شنوندگانش را از طریق آهنگ هایی مانند “Rehab”، “Back to Black” و “You Know I’m No Good” مجذوب خود کرد. علیرغم مرگ نابهنگامش در سن 27 سالگی، امی میراثی از موسیقی پیشگامانه از خود به جای گذاشت. پس از مرگش، جوایز و تمجیدهای متعددی به او تقدیم شدند و بیش از 33 میلیون آلبومش در دنیا به فروش رفت.

  بهترین خواننده های 2023 جهان، هنرمندان برتر موسیقی در سال 2023

برترین خواننده های زن خارجی منتخب ما: صداهای ماندگار کلاسیک

برترین خواننده های زن خارجی - Edith Piaf
ملیتفرانسه
تاریخ تولد19 دسامبر 1915 – 10 اکتبر 1963
محبوب ترین آهنگnon, je ne regrette rien
پرفروش‌ترین آلبومThe Very Best of Édith Piaf (2002)

تعداد قوی ترین خواننده های زن در دنیا، بسیار فراوان است و نام بردن تمام آنها، یک کتاب کامل می‌طلبد. در هر ژانری که فکرش را بکنید، از اپرا و تصنیف‌های کلاسیک دهه 50 گرفته تا موسیقی مدرن، بانوان هنرمند با صدای پری مانندشان خاطره‌های زیبایی را برای شنوندگان می‌سازند. یکی از بانوان خوش صدا که تعداد زیادی از آهنگ‌های پلی لیست کلاسیک من را به خودش اختصاص داده، ادیث پیاف است.

ادیث پیاف نه تنها یک خواننده، بلکه یک اسطوره بود. این خواننده با استعداد فرانسوی با فعالیتی که بیش از 40 سال به طول انجامید، اثری پاک نشدنی در دنیای موسیقی بر جای گذاشت و به یک نماد جهانی تبدیل شد. آهنگ‌های ادیث از جمله «Hymne à l’amour»، «Je ne Regrette rien»، «La Vie en Rose» و «Non, Je ne rien Regrette» میراث او را در تاریخ ماندگار ساخته اند.

 

سخن آخر

در پایان، باید بگویم دنیای موسیقی مملو از صداهایی باورنکردنی است که تأثیری ماندگار در صنعت بر جای گذاشته اند. از خوانندگان سوپرانو و اپرا کلاسیک گرفته تا هنرمندان پاپ معاصر، هر یک از این بانوان سبک و جذابیت منحصر به فرد خود را به صحنه آورده اند. با نواهای خیره کننده و اجراهای فراموش نشدنی خود، حسابی بین طرفداران محبوب شده اند.

کدام یک از برترین خواننده های زن خارجی لیست امروز، مورد علاقه شماست؟ انتظار داشتید نام کدام خواننده‌ها را در لیست ببینید؟ پیشنهادهای ارزشمندتان را درباره بهترین خوانندگان زن جهان در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

  بهترین خواننده های راک جهان | با 10 بهترین خواننده های راک خارجی آشنا شوید!

سؤالات متداول

بهترین خواننده زن خارجی از نظر تاثیرگذاری کیست؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به تعریف "تاثیرگذاری" بستگی دارد. اگر تاثیرگذاری را بر اساس موفقیت تجاری و محبوبیت عمومی در نظر بگیریم، می توان گفت که بهترین خواننده زن خارجی از نظر تاثیرگذاری ماریا کری است. او یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران است و بیش از 200 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است. او همچنین یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین چهره های موسیقی در جهان است.

بهترین خواننده زن آمریکا از نظر محبوبیت کیست؟

این سوال نیز تا حد زیادی به سلیقه مردم، ژانر فعالیت هنرمند، میزان فروش آلبوم‌ها در سراسر جهان و میزان بازدید در یوتیوب و اسپاتیفای بستگی دارد.
بر اساس میانگین‌های نظرسنجی عمومی، تیلور سوییفت محبوب ترین خواننده نسل حاضر در امریکا برشمرده شده است.

محبوب ترین خواننده زن خارجی در ایران کیست؟

اگر محبوبیت را بر اساس میزان فروش آلبوم، تعداد بازدیدهای آنلاین، و حضور در رسانه ها در نظر بگیریم، می توان گفت که محبوب ترین خواننده زن خارجی در ایران در سال 2023، شکیراست.

شکیرا یک خواننده، ترانه سرای، و رقصنده کلمبیایی است که از سال 1991 فعالیت می کند. او تاکنون 14 آلبوم استودیویی منتشر کرده که همه آنها در ایران محبوبیت زیادی دارند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  15 خواننده معروف فرانسوی؛ بهترین خواننده های فرانسه از گذشته تا به امروز

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا