ترین هاسرگرمیشبکه های اجتماعیمحبوب ترین هاموسیقی

بهترین کانال آهنگ تلگرام؛ 11 چنل موسیقی تلگرامی برای همه سلیقه‌ها

5
(1)

در میان نسل جوانان دیروز و امروز، دو آیتم طرفداران زیادی دارد. یکی تلگرام است و دیگری موزیک. ترکیب این دو چه می‌شود؟ صدها کانال آهنگ تلگرام که توسط عاشقان موسیقی، برای عاشقان موسیقی ساخته شده‌اند و لیستی از بهترین آهنگ‌ها را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهند.

 ظهور انواع و اقسام چنل موسیقی تلگرامی، امر دانلود بهترین و جدیدترین (یا قدیمی‌ترین) موزیک‌ها را برای کاربران بسیار آسان کرده اند. حتی خود شما الان بدون شک حداقل بهترین کانال موزیک تلگرام را روی گوشی‌تان دارید.

امروز در نجوافکت لیست 11 کانال ترانه تلگرامی معروف و محبوب را باهم بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با 11 کانال آهنگ تلگرام برتر

لیست امروز ما برای هر سلیقه‌ای یک پیشنهاد عالی دارد؛ از بهترین کانال موزیک تلگرام برای دانلود موسیقی وطنی تا آهنگ‌های بیس دار خوراک جشن و موزیک سنگین و غمگین.  اگر به دنبال بهترین کانال آهنگ تلگرام برای دانلود هستید، به احتمال زیاد لیست ما حسابی به دردتان خواهد خورد. شرط می‌بندیم در انتها، این لیست را با هیجان برای دوستان‌تان نیز خواهید فرستاد!

  ترسناک‌ترین فیلم دنیا؛ 30 مورد از بهترین فیلم های ژانر وحشت

ملوبیت؛ بهترین کانال آهنگ تلگرام برای طرفداران پاپ

ملوبیت؛ بهترین کانال آهنگ تلگرام برای طرفداران پاپ
آی دی کانالMelodio
دنبال کنندگان3 میلیون


ملوبیت یکی از کانال موزیک های برتر تلگرام به حساب می‌آید که بزرگترین آرشیو از موسیقی ایرانی پاپ را دارد. ملوبیت، دنیای بی‌نظیری از آهنگ‌های محبوب و جدیدترین موزیک‌ها را به شما هدیه می‌دهد. در این کانال می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا، آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید.

ملوبیت، با ارائه آرشیوی کامل از آهنگ‌های ایرانی و خارجی، سلیقه هر شنونده‌ای را با هر نوع موسیقی که می‌پسندد، راضی می‌کند. از جدیدترین آهنگ‌های پاپ و رپ گرفته تا آهنگ‌های کلاسیک و سنتی در این چنل موسیقی تلگرامی وجود دارند.

کانال دنیای ترانه؛ بهترین کانال برای دانلود جدیدترین آهنگ‌‌های ایرانی

کانال دنیای ترانه؛ بهترین کانال برای دانلود جدیدترین آهنگ‌‌های ایرانی
آی دی کانالAhangify
دنبال کنندگان4 میلیون

کانال آهنگ تلگرام دنیای ترانه (همان آهنگیفای) که اسپانسر یکی از بهترین ربات‌های دانلود موسیقی به نام موزیکستان باشد، یکی از بهترین کانال اهنگ های فارسی است. این کانال اهنگ گلچین جدید برای دسترسی به جدیدترین آهنگ‌های ایرانی و خارجی، محبوب‌ترین آلبوم‌ها، آهنگ‌های نوستالژیک و هر آنچه که به دنبال آن هستید، عالی خواهد بود.

با وجود این کانال دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن آهنگ مورد علاقه خود یا اطلاع از جدیدترین آثار منتشر شده از خوانندگان ایرانی، ساعت‌ها در اینترنت جستجو کنید.

موزیک پارس؛ بهترین چنل موسیقی تلگرامی برای دانلود موزیک شاد و ریمیکس

موزیک پارس؛ بهترین چنل تلگرامی برای دانلود موزیک شاد و ریمیکس
آی دی کانالmusicparscom
دنبال کنندگان48 هزار

دنبال یک کانال آهنگ تلگرام پر از آهنگ‌های ریمیکس و بیس دار هستید؟ کانال موزیک پارس، بهترین انتخاب برای شماست!

  بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی کدام است؟ لیست بهترین برنامه‌های ویرایش عکس با AI

گلچینی از جدیدترین و بهترین آهنگ‌های این چنل موسیقی تلگرامی به همراه آهنگ های بیس دار برای کاربران جمعاوری شده‌اند. از ریمیکس‌های محبوب خواننده‌های معروف گرفته تا آهنگ‌های بیس دار جدید و داغ، همه چیز در کانال موزیک پارس پیدا می‌شود.

علاوه بر آهنگ‌های ریمیکس، آهنگ‌های جدید ایرانی و خارجی نیز مرتب در کانال پست می‌شوند. با دنبال کردن کانال موزیک پارس، همیشه از جدیدترین آهنگ‌ها باخبر خواهید بود.

دنیای موزیک؛ بهترین کانال موزیک تلگرام برای آهنگ ریمیکس

دنیای موزیک؛ بهترین کانال موزیک تلگرام برای آهنگ اینستاگرامی
آی دی کانالsong_tv
دنبال کنندگان48 هزار

کانال تلگرامی بانک موزیک، بهترین منبع برای دانلود آهنگ‌های جدید و محبوب در سبک‌های مختلف است.

کانال آهنگ تلگرام دنیای موزیک، آرشیوی کامل و به روز از آهنگ‌های شاد ریمیکس و موزیک‌های شاد برای رقص ارائه داده است. با عضویت در این کانال، می‌توانید به جدیدترین آهنگ‌ها در این سبک‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

علاوه بر آهنگ‌های شاد ریمیکس و موزیک‌های شاد برای رقص، می‌توانید آهنگ‌های محبوب در سایر سبک‌ها مانند پاپ، سنتی، راک، کلاسیک و … را نیز در کانال تلگرام بانک موزیک دانلود کنید.

رادیو جوان؛ کانال تلگرامی موسیقی برای همه

رادیو جوان؛ کانال تلگرامی موسیقی برای همه
آی دی کانالradiojavan
دنبال کنندگان390 هزار

نسخه آن‌ور آبی رادیوجوان خودمان که علاوه بر ایستگاه رادیویی، با کانال آهنگ تلگرام نیز در خدمت هم وطنان و فارسی زبانان است. این کانال دانلود آهنگ تلگرام نیز انواع سبک‌های پاپ، کانتری، رپ، هیپ هاپ و ملودیک را پوشش می‌دهد. اگر به دنبال یک کانال آهنگ تلگرام هستید که بهترین‌ها را در چند کلیک در اختیار شما بگذارد، رادیو جوان همان چنل موسیقی تلگرامی است که نیاز دارید.

  8 ربات چت ناشناس تلگرام؛ بهترین ربات‌های گپ بی تعارف تلگرامی

ترانه‌های قدیمی؛ مرجع موسیقی نوستالژیک

کانال آهنگ تلگرام برای موسیقی قدیمی و نوستالژیک
آی دی کانالtanehayeghadimi
دنبال کنندگان173 هزار

اگر به دنبال بهترین کانال آهنگ های قدیمی تلگرامی هستید که بتوانید در آن به بهترین آهنگ‌های دهه 50 و 40 یا حتی قدیمی‌تر گوش دهید و خاطرات نوستالژیک را زنده کنید، این کانال آهنگ تلگرام برای شماست. کانال تلگرامی ترانه‌های قدیمی، آرشیوی غنی از آهنگ‌های خاطره‌انگیز ایرانی و خارجی از دهه‌های مختلف را برای کاربران ارائه می‌دهد.

در این چنل موسیقی تلگرامی می‌توانید به طیف گسترده‌ای از آهنگ‌های قدیمی در سبک‌های مختلف، از جمله پاپ، سنتی، کلاسیک، راک و جاز دسترسی داشته باشید. آهنگ‌های این کانال تلگرام آهنگ قدیمی ، با کیفیت بالا و به صورت دسته‌بندی شده ارائه می‌شوند تا به راحتی بتوانید آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید.

علاوه بر دانلود آهنگ، کانال تلگرامی ترانه‌های قدیمی، اطلاعات جالبی درباره خوانندگان، آهنگسازان و ترانه‌سرایان آهنگ‌ها نیز ارائه می‌دهد.

موزیک پی ام سی؛ مرجع آهنگ‌های اینستاگرامی

موزیک پی ام سی؛ مرجع آهنگ‌های اینستاگرامی
آی دی کانالrt_bz
دنبال کنندگان544 هزار

شاید شما هم با تماشای چندین ساعت (…) از ویدیوها و ریل‎های اینستاگرام، به آهنگ پس زمینه حداقل پنج تا از ویدیوها علاقه مند شده باشید و دلتان بخواهد آنها را دانلود کنید. خبر خوب این است که کانال موزیک pmc، بهترین کانال تلگرام آهنگ‌های اینستاگرام برای شما به حساب می‌آید و می‌توانید با کمترین دردسر، هر موسیقی که بخواهید را دانلود کنید.

این کانال آهنگ تلگرام برای کسانی که قصد دارند ریل، ویدیوی یوتیوب یا تیک تاک بسازند هم واجب است. موزیک‌های شاد، معروف و بیکلام این چنل موسیقی تلگرامی حتی برای پیاده روی و گوش دادن ساده هم عالی هستند.

  حقایق عروسک آنابل | آیا فیلم آنابل حقیقت دارد؟

کانال دریای غم؛ چنل دانلود موسیقی غمگین

کانال دریای غم؛ چنل دانلود موسیقی غمگین
آی دی کانالdaryaygham72
دنبال کنندگان25 هزار

به کانال آهنگ تلگرام دریای غم، دنیایی از آهنگ‌های غمگین و احساسی خوش آمدید. اگر به دنبال آهنگ‌هایی هستید که با حال و هوای شما همسو باشند و به شما در گذر از غم و اندوه کمک کنند، کانال دریای غم بهترین کانال آهنگ تلگرام برای شما است.

در این چنل موسیقی تلگرامی، می‌توانید به آرشیوی کامل از آهنگ‌های غمگین از خوانندگان محبوب و بنام ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید. آهنگ‌های غمگین عاشقانه، غمگین اجتماعی، غمگین محلی و … در این کانال برای شما گردآوری شده است تا بتوانید متناسب با سلیقه خود، آهنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

علاوه بر تنوع و گوناگونی آهنگ‌ها، کیفیت بالای آنها نیز از مزیت‌های کانال دریای غم است. شما می‌توانید آهنگ‌ها را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید و از گوش دادن به آنها لذت ببرید.
کانال آهنگ های غمگین تلگرام

کانال آهنگ عاشقانه و شاد

کانال ترانه تلگرامی؛ کانال آهنگ عاشقانه و شاد
آی دی کانالmyshad2music
دنبال کنندگان80 هزار

به دنبال بهترین کانال تلگرامی برای دانلود آهنگ‌های عاشقانه هستید؟ این کانال آهنگ‌های شاد با آرشیوی غنی از آهنگ‌های عاشقانه از خوانندگان محبوب ایرانی و خارجی، بهترین انتخاب برای شماست.

در کانال شاد موزیک، می‌توانید به جدیدترین آهنگ‌های عاشقانه، آهنگ‌های نوستالژیک و خاطره‌انگیز، و همچنین آهنگ‌های مناسب برای مناسبت‌های مختلف مانند ولنتاین، سالگرد ازدواج و تولد دسترسی داشته باشید.

علاوه بر آهنگ‌های عاشقانه، کانال شاد موزیک مجموعه‌ای از آهنگ‌های شاد و پرانرژی را نیز برای شما فراهم کرده است تا در هر لحظه و هر مکانی که هستید، از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

  15 تا از بهترین کانال‌های فیلم تلگرام؛ پربازدیدترین کانال تلگرام فیلم و سریال

کانال میکروفون، بهترین گزینه برای طرفداران هیپ هاپ

کانال میکروفون، بهترین گزینه برای طرفداران هیپ هاپ
آی دی کانالMicrophoneCom
دنبال کنندگان3 هزار

به دنبال بهترین کانال تلگرامی برای دانلود آهنگ‌های رپ هستید؟ کانال تلگرامی میکروفون، با آرشیوی کامل و به‌روز از آهنگ‌های رپ فارسی و خارجی، بهترین انتخاب برای شماست.

در کانال میکروفون، می‌توانید به جدیدترین آهنگ‌های رپ خواننده‌های محبوب ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید. همچنین، آرشیوی کامل از آهنگ‌های رپ کلاسیک و نوستالژیک نیز در این کانال موجود است.

علاوه بر آهنگ، کانال میکروفون محتوای متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهد. مصاحبه با خواننده‌های رپ، اخبار دنیای رپ، نقد و بررسی آهنگ‌ها و آلبوم‌ها، و معرفی خواننده‌های جدید، از جمله محتوای این کانال است


دانلود آهنگ راک تلگرام با کانال متال ورلد

آی دی کانالMetal World
دنبال کنندگان28 هزار

اگر به دنبال دانلود آهنگ‌های جدید و محبوب راک و متال هستید، کانال تلگرامی متال ورلد بهترین انتخاب برای شماست. این کانال با آرشیوی غنی و به روز از آهنگ‌های مختلف راک و متال، از گروه‌های افسانه‌ای تا نوازندگان نوظهور، نیاز هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کند.

علاوه بر آهنگ‌های جدید، متال ورلد آرشیوی کامل از آهنگ‌های کلاسیک راک و متال را نیز ارائه می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید به راحتی آهنگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و دوباره از شنیدن آنها لذت ببرید.

متال ورلد به طور مرتب با آهنگ‌های جدید و محتوای جذاب به روز می‌شود. با دنبال کردن این کانال، می‌توانید از جدیدترین اخبار دنیای راک و متال مطلع شوید و حتی ویدیوهای جذاب از هنرمندان و طرفداران موسیقی متال ببینید.

تجربه تحریریه نجوافکت: کلوب 27، بهترین کانال موسیقی تلگرامی

تجربه تحریریه نجوافکت: کلوب 27، بهترین کانال آهنگ تلگرام برای موسیقی گرانج

اگر از طرفداران موسیقی گرانج و دهه 90 باشید احتمالاً معنای کلوب 27 را می‌دانید. کانال آهنگ تلگرامی club 27، از جمله چنل‌هایی است که اگر از شنیدن موسیقی راک، پست راک، آلترناتیو و گلم لذت می‌برید پیشنهاد می‌کنم حتماً سری به آن بزنید. تنوع آثار این چنل، از بهترین آهنگ‌های راک دهه 50 تا به روزترین آثار بهترین خوانندگان راک و پاپ را دربر می‌گیرد.

  بهترین کشورها برای سفر در تابستان، ۱۰ کشور جذاب و پرطرفدار تابستانی

این کانال علاوه بر موسیقی‌های مطرح جهان، به معرفی فیلم و سریال و نقد متن آهنگ نیز می‌پردازد. به طور کلی هرکسی که به خرده فرهنگ‌های مختلف علاقه داشته باشد، قطعاً از سر زدن به این کانال ضرر نخواهد کرد.

جمع بندی‌

در این مقاله کوشیدیم تا برای هر سلیقه‌ای یک کانال آهنگ تلگرام منتخب را معرفی کنیم. این کانال‌ها تنوع بسیار بالایی در ژانرهای مختلف موسیقی دارند و می‌توانید به راحتی آهنگ‌های مورد علاقه خود را در آن‌ها پیدا کنید.

انتخاب بهترین کانال موزیک تلگرام تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. با این حال، کانال‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند از نظر تعداد مخاطب، کیفیت محتوا و نظم و به روز بودن، جزو بهترین‌ها هستند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید در لیست چنل موسیقی تلگرامی ما، آهنگ‌های مورد علاقه را بیابید و لذت ببرید.

بهترین کانال موسیقی تلگرام از نظر شما کدام است؟ درحال حاضر چه کانال‌هایی را در تلگرامتان دارید و به دیگران توصیه می‌کنید؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول

بهترین کانال آهنگ های پاپ تلگرام کدام است؟

بهترین کانال‌های تلگرام برای دانلود اهنگ پاپ عبارتند از:
ملوبیت
آهنگیفای
رادیو جوان
پارس موزیک

پرمخاطب ترین کانال تلگرامی آهنگ ایران کدام است؟

کانال ملوبیت با بیش از 4 میلیون عضو، پرمخاطب ترین کانال تلگرامی آهنگ ایران است. این کانال به ارائه آهنگ های ایرانی در ژانرهای مختلف، از جمله پاپ، سنتی، رپ، راک و کلاسیک می پردازد.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا