شبکه های اجتماعیترین هاسرگرمیفیلم و سریالمحبوب ترین ها

بهترین کانال انیمه در تلگرام کدام است؟ | برترین کانال های تلگرام برای دانلود انیمه

0
()

بهترین کانال انیمه در تلگرام را می‌شناسید؟ اگر از طرفداران انیمه‌های ژاپنی هستید، با معرفی 14 تا از برترین کانال های تلگرام انیمه همراه ما در نجوافکت باشید.

در سال‌های اخیر انیمه‌های ژاپنی در سرتاسر جهان و خصوصا ایران به محبوبیت بالایی رسیده‌اند. این انیمه‌ها به صورت سینمایی و سریالی و در ژانرهای مختلف و با قصه‌هایی جذاب ساخته می‌شوند. اگر به دنبال دانلود انیمه‌های قدیمی و جدید و جدیدترین اخبار مربوط به آنها هستید، با معرفی برترین کانال های تلگرام انیمه همراه ما باشید. به نظر شما بهترین کانال انیمه در تلگرام کدام است؟

بهترین کانال انیمه در تلگرام

در ادامه برترین کانال های تلگرام انیمه را معرفی می‌کنیم.

1. کانال Anime Hard-Sub | انیمه هاردساب

بهترین کانال انیمه در تلگرام

کانال تلگرامی انیمه هاردساب از لیست بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه محسوب می‌شود و در حال حاضر بیشتر از 45 هزار دنبال‌کننده دارد. اگر به دنبال یک کانال تلگرام انیمه با زیرنویس فارسی چسبیده هستید، این کانال بهترین انتخاب برای شماست. در انیمه هاردساب می‌توانید انواع انیمه‌ها را با بالاترین کیفیت و کم‌ترین حجم دانلود کنید.

  شخصیت های GTA 6 | با کاراکترهای بازی جی تی ای ۶ آشنا شوید

2. کانال معرفی انیمه | 𝐌𝐨𝐚𝐫𝐞𝐟𝐢𝐀𝐧𝐢𝐦𝐞

برترین کانال های تلگرام انیمه

کانال معرفی انیمه هم در لیست بهترین کانال دانلود انیمه سریالی قرار می‌گیرد. در این کانال می‌توانید هم به لیست انیمه‌های مختلف دسترسی داشته باشید و هم آنها را دانلود کنید. این کانال بیشتر از 5000 دنبال‌کننده دارد.

3. کانال انیمه باکس | Anime Boxy

بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه

در کانال انیمه باکس از لیست بهترین کانال انیمه در تلگرام می‌توانید علاوه بر دانلود انیمه‌های سریالی و سینمایی، جدیدترین اخبار مربوط به انیمه‌ها را نیز دنبال کنید. این کانال دانلود انیمه در حال حاضر حدود 1700 دنبال‌کننده دارد.

4. کانال AW_DL | هاردساب انیمه

بهترین کانال دانلود انیمه سریالی

کانال AW_DL حدود 183 هزار دنبال‌کننده دارد و یکی از برترین کانال های تلگرام انیمه محسوب می‌شود. در این کانال می‌توانید انیمه‌های جذاب ژاپنی را با زیرنویس چسبیده دانلود کنید. همچنین می‌توانید از یوتیوب و اینستاگرام این تیم نیز دیدن کنید.

5. کانال AnimeList | انیمه لیست

کانال دانلود انیمه

در کانال انیمه لیست از فهرست بهترین چنل تلگرام انیمه می‌توانید برای دانلود انیمه‌های سریالی و سینمایی اقدام کنید. اگر برایتان دانلود از تلگرام سخت است، می‌توانید از وبسایت انیمه لیست کمک بگیرید. این کانال بیشتر از 112 هزار دنبال‌کننده دارد.

6. کانال Anime Soft-Sub / انیمه سافت‌ساب

بهترین چنل تلگرام انیمه

کانال انیمه سافت ساب هم در لیست بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه با زیرنویس فارسی بدون سانسور قرار می‌گیرد. در این کانال می‌توانید انیمه‌های انکود شده با کمترین حجم و بهترین کیفیت را پیدا کنید. این کانال بیشتر از سه هزار دنبال‌کننده دارد.

7. کانال Naruto World | ناروتو ورلد

کانال تلگرام انیمه با زیرنویس فارسی چسبیده

  بهترین خواننده های راک جهان | با 10 بهترین خواننده های راک خارجی آشنا شوید!

کانال ناروتو ورلد با بیشتر از 13 هزار دنبال‌کننده هم  در لیست بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه قرار می‌گیرد. در این کانال می‌توانید از آخرین اخبار انیمه و مانگای فوق‌العاده بوروتو، نسل بعدی ناروتو اولین نفر باخبر شوید.

8. کانال soulreaperzone

بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه با زیرنویس فارسی بدون سانسور

کانال soulreaperzone از لیست بهترین کانال انیمه در تلگرام در حال حاضر بیشتر از ده هزار دنبال‌کننده دارد. در این کانال علاوه بر دانلود انیمه‌ها، می‌توانید والپیپرهای جذاب انیمه‌ها را نیز پیدا کنید.

9. کانال Anime Wallpapers

بهترین کانال انیمه در تلگرام

در کانال Anime Wallpapers از برترین کانال های تلگرام انیمه می‌توانید انواع والپیپرهای جذاب انیمه‌ها و زیرنویس انگلیسی آنها را پیدا کنید. این انیمه در حال حاضر بیشتر از 600 دنبال‌کننده دارد.

10. کانال انیمه بروتو (نسل جدید) ناروتو

برترین کانال های تلگرام انیمه

اگر از طرفداران انیمه ناروتو بودید، باید کانال انیمه بروتو (نسل جدید) ناروتو را دنبال کنید. این کانال در حال حاضر بیشتر از 800 عضو دارد و می‌توانید در آن قسمت‌های در حال پخش با زیرنویس فارسی، عکس، آهنگ و کلیپ‌های انیمه را پیدا کنید.

11. کانال My Hero Academia | مدرسه قهرمانانه من

بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه

اگر از طرفداران انیمه و مانگای مدرسه قهرمانانه من هستید، حتما باید کانال My Hero Academia را دنبال کنید تا به جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد این انیمه دسترسی داشته باشید. این کانال در حال حاضر بیشتر از یازده هزار دنبال‌کننده دارد.

12. کانال Kurai Scans

بهترین کانال دانلود انیمه سریالی

کانال بعدی در لیست بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه Kurai Scans نام دارد که در حال حاضر بیشتر از 11 هزار دنبال‌کننده دارد.

  تزیین سفره شب یلدا و نحوه سفره آرایی جذاب در شب طولانی سال

13. کانال Animebax

کانال دانلود انیمه

در کانال Animebax از لیست بهترین کانال انیمه در تلگرام می‌توانید جدیدترین انیمه‌ها را پیدا کنید.

14. کانال Ani Plus | انی پلاس

بهترین چنل تلگرام انیمه

کانال Ani Plus یکی از بزرگ‌ترین مراجع دانلود انیمه محسوب می‌شود و می‌توانید جدیدترین انیمه‌ها را در سریع‌ترین زمان پیدا کنید و آنها را دانلود کنید. این کانال در حال حاضر بیشتر از 187 هزار دنبال‌کننده دارد.

کلام آخر

در این مطلب با معرفی برترین کانال های تلگرام انیمه برای دوستداران انیمه همراه شما بودیم. به نظر شما بهترین کانال انیمه در تلگرام کدام است؟ اگر کانال دیگری برای دانلود انیمه می‌شناسید، در قسمت نظرات آن را به ما و دیگر خوانندگان نجوافکت معرفی کنید.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  10 کانال سریال ترکی در تلگرام | معرفی کانال های دانلود فیلم و سریال ترکیه ای

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا