شبکه های اجتماعیترین هاسرگرمیمحبوب ترین ها

لیست 13 تا از بهترین چنل های خبری تلگرام | در کدام کانال خبر عضو باشیم؟

5
(1)

همه ما به نوعی از رسانه‌های مختلف جدیدترین رویدادها را دنبال می‌کنیم. یکی تلویزیون تماشا می‌کند، دیگری از رادیو اخبار را می‌شنود، تعداد زیادی از مخاطبان نیز با عضویت در یک یا چند کانال خبر تلگرام، فیسبوک، توییتر و پیامرسان‌های وطنی از وقایع جهان آگاه می‌شوند.

در این میان، انتخاب بهترین چنل های خبری که وقایع را همانطور که هستند مطابق با واقعیت و بدون تحریف پست کند، کار دشواری خواهد بود. حتماً شما نیز به خوبی واقف هستید که همه کانال های اخبار لزوماً قابل اطمینان نیستند و ممکن است سوگیری‎‌های سیاسی، اجتماعی یا اقتصادی داشته باشند.

به همین علت امروز در نجوافکت، با معرفی لیستی از بهترین کانال اخبار تلگرام همراه شما خواهیم بود.

لیست بهترین کانال خبر در تلگرام

فهرست امروز ما برای هرکسی یک پیشنهاد عالی دارد. چه به دنبال کانال خبر های ایران و جهان باشید، چه خبرهای ورزشی، سینمایی، سیاسی یا اقتصادی.

  بهترین ماشین های چینی 2023 در بازار ایران

1. پربازدیدترین کانال خبر؛ خبر فوری

کانال خبر فوری در تلگرام
آی دی کانالkhabarfouri
تعداد اعضا 4 میلیون

کانال خبر فوری یکی از بهترین و پربازدیدترین کانال های اخبار تلگرام به حساب می‌آید که جدیدترین خبرها را با حواشی پیرامون آن پست می‌کند. با توجه به تعداد بسیار بالای مخاطبان، فعالیت روزانه این سایت برای آگاهی از وقایع جهان توصیه می‌شود.

2. کانال مملکته؛ بهترین چنل های خبری برای پوشش وقایع ایران و جهان

مملکته، یکی از کانال های برتر خبری
آی دی کانالmamlekate
تعداد اعضا 343 هزار

اگر به دنبال یک کانال خبر هستید که اخبار را بدون سانسور در اختیار شما بگذارد، کانال خبری مملکته گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این کانال، رویدادهای روز را به همراه اندکی تجزیه و تحلیل پست می‌نماید و محتوای چندرسانه‌ای فراوانی هم پوشش می‌دهد.

3. کانال خبری 20:30

کانال های پربیننده خبری، کانال 20:30
آی دی کانالbisto30
تعداد اعضا 7 هزار

اگر اخبار صدا و سیما را دنبال می‌کنید، کانال تلگرامی  20:30 یکی از کانال های برتر خبری برای شما خواهد بود. این چنل از جمله پربازدیدترین چنل های خبری تلگرام است که با پوشش اخبار موضوعات مختلف (از سیاست و اقتصاد گرفته تا جامعه و ورزش) تقریباً برای هر سلیقه‌ای محتوای جذابی ارائه می‌دهد. کانال 20 و 30 را می‌توان در زمره بهترین کانال خبری معتبر تلگرام برشمرد.

4. اخبار روز ایران، بهترین کانال اخبار تلگرام

کانال های اخبار ایران
آی دی کانالiranfnews
تعداد اعضا 2 میلیون

کانال اخبار روز تلگرام یکی از جامع‌ترین چنل های خبری است که علاوه بر وقایع ایران و جهان، محتوای متفرقه نیز پست می‌کند. اگر از ما می‌پرسید، می‌گوییم این چنل بهترین کانال اخبار تلگرام برای مامان‌هاست. از آخرین قیمت خودروها گرفته تا پرو جدیدترین شومیز سال در این کانال خبر پیدا می‌شود.

  حقایق ترسناک انیمیشن ها؛ 15 راز شوکه کننده از کارتون ها که نمی دانید

5. کانال آخرین خبر، بهترین کانال های اخبار برای آگاهی از وقایع روز

پربازدید ترین کانال اخبار در تلگرام، کانال 20:30
آی دی کانالakharinkhabar
تعداد اعضا 2.3 میلیون

به دنبال منبعی برای آگاهی از وقایع تازه و داغ روز هستید؟ کانال آخرین خبر بهترین گزینه برای شماست. این چنل از جمله کانال های اخبار مطرح و پرطرفداری به حساب می‌آید که ایونت‌های زمینه‌های مختلف را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

6. کانال خبر فوری / مهم

کانال اخبار مهم و فوری تلگرام؛ بهترین چنل های خبری
آی دی کانالKhabar_Fouri
تعداد اعضا 1.1 میلیون

در بین کانال های خبری ایران، چنل های خبری فوری و مهم بیش از همه سروصدا می‌کنند. کانال خبر فوری نیز از جمله این چنل‌هاست که آخرین اطلاعات مربوط به حیطه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. به علاوه می‌توانید در این کانال، حواشی جدیدترین اخبار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را نیز ببینید.

7. بهترین کانال خبری داخلی، خبر ایران

کانال های اخبار ایران
آی دی کانالirnews_24
تعداد اعضا 470 هزار

در میان کانال‌هایی که بیشتر آنها اخبار دست اول را اندکی تحریف شده به اشتراک می‌گذارند، شما می‌توانید در کانال خبر ایران تازه‌ترین رویدادها را بخوانید. این کانال خبر های دست اول تلگرام، تازه‌ترین وقایع روز را به طور مختصر و مفید همراه با رسانه‌های ویدیویی و تصویری در اختیار کاربران فرار می‌دهد.

8. صرفاً جهت اطلاع

کانال جدید ترین اخبار جهان، صرفا جهت اطلاع
آی دی کانالserfan_jahate_ettela
تعداد اعضا 1.1 میلیون

احتمالاً شما نیز در اخبار صداوسیما، برنامه صرفاً جهت اطلاع را دیده باشید و ذهنتان سمت آن رفته باشد. اما این کانال خبر، ارتباطی با این برنامه ندارد. این چنل به طور کاملاً جدا از صدا و سیما فعالیت دارد و تازه‌ترین وقایع را با شرح جزئیات اعلام می‌نماید. اگر به دنبال کانال های خبری خارجی هستید، این چنل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  عجایب هفتگانه جهان | گشت و گذار در دنیای شگفتی‌ ها

9. New York Times

نیویورک تایمز، یکی از بهترین کانال های خبری خارجی
آی دی کانالnytimes
تعداد اعضا 138 هزار

چنل نیویورک تایمز یکی از کانال های پربیننده خبری در سطح بین الملل به حساب می‌آید. با وجود جمعیت بالای کاربران تلگرام در سرتاسر جهان، تعداد اعضای این کانال رو به رشد است. اگر اندکی سررشته از زبان انگلیسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم حتماً در کانال خبر نیویورک تایمز عضو شوید تا از جدیدترین اخبار روز آگاهی پیدا کنید.

10. کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان

کانال های خبری ایران؛ باشگاه خبرنگاران جوان
آی دی کانالyjcnewschannel
تعداد اعضا 136 هزار

کانال خبر باشگاه خبرنگاران جوان (YJC) با ارائه اخبار لحظه به لحظه در قالب‌های متن، عکس، فیلم و ویدئو، گزارشی جامع و دقیق از رویدادهای ایران و جهان را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این کانال با سابقه درخشان در زمینه خبرنگاری و تیمی مجرب و متخصص، همواره تلاش کرده است تا اخبار موثق و به‌روز را به اطلاع مخاطبان خود برساند.

11. کانال خبر طرفداری؛ یکی از کانال های پربیننده ورزشی

بهترین کانال خبری دنیا برای ورزش دوستان، طرفداری
آی دی کانالtarafdari
تعداد اعضا 82 هزار

کانال خبر طرفداری به عنوان یکی از معتبرترین و پربیننده‌ترین کانال‌های تلگرامی در حوزه اخبار ورزشی، به طور اختصاصی به ارائه اخبار و تحلیل‌های ورزشی در رشته‌های مختلف می‌پردازد. این کانال با انتشار محتوای دقیق، به‌روز و متناسب با علایق مخاطبان، مرجعی قابل اعتماد برای علاقه‌مندان به دنیای ورزش محسوب می‌شود.


12. ورزش 3، پربازدید ترین کانال اخبار ورزشی در تلگرام

کانال های خبری ورزشی تلگرام، ورزش 3
آی دی کانالvarzesh3
تعداد اعضا 1.1 میلیون

کانال خبر ورزش سه، به عنوان یکی از معتبرترین و پربیننده‌ترین کانال‌های ورزشی در ایران، با ارائه اخبار دقیق و به‌روز، تحلیل‌های تخصصی، و محتوای جذاب، مرجعی کامل برای علاقه‌مندان به دنیای ورزش به شمار می‌آید. این کانال با پوشش گسترده رویدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف، از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، و …، به شما امکان می‌دهد تا از آخرین اخبار و تحولات دنیای ورزش مطلع شوید.

  بهترین کانال انیمه در تلگرام کدام است؟ | برترین کانال های تلگرام برای دانلود انیمه

13. پرمخاطب ترین کانال سینمایی تلگرام؛ 30نما

پرمخاطب ترین کانال خبری تلگرام، 30نما
آی دی کانالOfficialCinama
تعداد اعضا 50 هزار

کانال خبر سینما، دریچه‌ای به دنیای جذاب و پرهیاهوی سینماست. این کانال با ارائه اخبار روز سینما، نقد و بررسی فیلم‌ها، مصاحبه با بازیگران و کارگردانان، معرفی فیلم‌های جدید و تریلرها، و پوشش رویدادهای مهم سینمایی، شما را در جریان تمام اتفاقات این دنیای جادویی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به سینما، چه منتقدان حرفه‌ای و چه تماشاگران عام، در کانال خبر سینما می‌توانند مطالب جذاب و مفیدی را پیدا کنند. اگر مایلید از جدیدترین وقایع سینمای ایران و جهان مطلع شوید و منبع خوبی هم برای دانلود فیلم داشته باشید حتماً به مقاله بهترین کانال‌های فیلم و سریال ما سر بزنید.

جمع بندی

در دنیای امروز که سیل وقایع مختلف از هر سو توسط انواع کانال خبر به سمت ما سرازیر می‌شود، انتخاب بهترین چنل های خبری معتبر و قابل اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است. کانال های اخبار تلگرام می‌توانند منبعی مفید برای دریافت اخبار باشند، اما همیشه باید به خاطر داشت که تمام و کمال نباید به محتوای خبری اعتماد کرد.

همیشه قبل از اینکه خبری را به اشتراک بگذارید یا به آن استناد کنید، صحت آن را بررسی کنید. بهترین کانال های اخبار تلگرام معتبر معمولاً منابع خود را ذکر می‌کنند و اخبار را به طور بی‌طرفانه و بدون جانبداری ارائه می‌دهند.

از منطق و هوشی که خدا به شما داده استفاده کنید و درجا صحت اخبار را نپذیرید. به دنبال تأییدیه از منابع دیگر باشید و اخبار را با دیدگاه انتقادی بررسی کنید. کانال‌های خبری تلگرام می‌توانند ابزار مفیدی برای دریافت اخبار باشند، اما به یاد داشته باشید که شما مسئول نهایی صحت اخباری هستید که دریافت می‌کنید.

  شهرک باستی هیلز، شهرک ورود ممنوع تهران | با شهرک اعیان نشین تهران آشنا شوید

همیشه با هوشیاری و دقت اخبار را بررسی کنید و از انتشار اخبار جعلی و نادرست خودداری کنید.

سؤالات متداول

بروزترین کانال‌های خبر ورزشی کدامند؟

ورزش سه
طرفداری
فوتبال نیوز
ورزش 1

بهترین و پرمخاطب‌ترین کانال‌های خبری تلگرام کدامند؟

آخرین خبر
خبر فوری
خبرفوری (سبز)
ایران آنلاین

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا