شبکه های اجتماعیسرگرمی

لیست 10 کانال سریال ایرانی | برترین چنل تلگرامی سریال های ایرانی کدام است؟

0
()

تماشای فیلم و سریال، یکی از سرگرمی‌های مطرح ماست. حتی اگر نگاهی به لیست کانال‌های تلگرامی هر فردی بیندازید قطعاً با یکی دوتا کانال سریال ایرانی یا خارجی مواجه خواهید شد.

با وجود بن شدن سایت‌های دانلود فیلم رایگان و پولی بودن بسیاری از سریال‌های ایرانی سینما خانگی، خیلی از افراد برای دانلود و تماشای محتوای محبوبشان به سراغ لیست چنل تلگرامی سریال‌های ایرانی می‌روند.

اگر شما هم از محتوای سینمای خانگی لذت می‌برید و دوست دارید به روز ترین فیلم و سریال‌های ایرانی را تماشا کنید، لیست 10 کانال دانلود سریال ایرانی نجوافکت برای شماست.

فهرست 10 کانال سریال ایرانی برتر برای دانلود جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های وطنی

در ادامه لیستی از بهترین کانال‌های تلگرامی برای دانلود سریال و فیلم را معرفی خواهیم کرد. در صورتی که به دنبال کانال‌های فیلم و سریال خارجی یا بهترین ربات‌های دانلود فیلم هستید حتماً به مقالات ما سری بزنید.

1. کانال سریال ایرانی فیلم بین‌ها

چنل تلگرامی سریال های ایرانی؛ کانال سریال ایرانی فیلم بین‌ها

آی دی کانال: Filmbinhaaa

کانال سریال ایرانی فیلم بین‌ها یکی از بهترین منابع برای کسانی است که سریال‎‌های ایرانی را با دقت دنبال می‌کنند. جدیدترین سریال‌های وطنی سینما خانگی در این کانال دانلود سریال های جدید به روز رسانی می‌شوند و می‌توانید همگام با تایم انتشار جدیدترین قسمت‌ها، به تماشای سریال موردعلاقه‌تان بپردازید. این کانال یکراست سر اصل مطلب می‌رود و خبری از تبلیغات و نقد و بررسی نیست.

  8 ربات چت ناشناس تلگرام؛ بهترین ربات‌های گپ بی تعارف تلگرامی

2. کانال دانلود سریال ایرانی

کانال دانلود سریال ایرانی

آی دی کانال:  x8_c7

یکی دیگر از گزینه‌های بهترین کانال سریال ایرانی، کانال دفتر یادداشت است که معمولاً با انتشار سریال جدید، نامش را به نام آن سریال تغییر می‌دهد. بنابراین به نکته‌ای که گفتیم دقت داشته باشید تا بعد از عضویت در این کانال، آن را گم نکنید. این چنل تلگرامی سریال های ایرانی، برای کسانی که به دنبال دانلود رایگان جدیدترین قسمت‌های سریال هستند مناسب است و فایل‌ها را در کیفیت‌های مختلف (از 480 تا 1080) ارائه می‌دهد.

3. آکادمی فیلم، بهترین چنل تلگرامی سریال های ایرانی

آکادمی فیلم، بهترین کانال دانلود سریال های جدید

آی دی کانال: academyfilm

کانال پخش آنلاین سریال ایرانی «آکادمی فیلم» با ارائه آرشیوی غنی از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، شما را به سفری جذاب در دنیای سرگرمی دعوت می‌کند. در این کانال سریال ایرانی، می‌توانید به تازه‌ترین آثار هنرمندان محبوب ایرانی، از جمله سریال‌های طنز، عاشقانه، اجتماعی و تاریخی، و همچنین فیلم‌های سینمایی در ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید.

محتوای این فیلم به صورت آپلود شده در فضای ابری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شما می‌توانید قسمت‌ها را یکی یکی از لینک‌های قرار داده شده دانلود نمایید.

4. ووله

بهترین کانال سریال ایرانی، ووله

آی دی کانال: Vooleh

اگر به دنبال جدیدترین و بهترین سریال های ایرانی هستید و با خرید اپیزودها در قبال هزینه‌ای معقول مشکلی ندارید، جای درستی آمده اید. در کانال ووله می توانید به محض انتشار، قسمت های جدید سریال های محبوب ایرانی را دانلود کنید. همچنین، ووله آرشیوی کامل از سریال های ایرانی قدیمی و خاطره انگیز را نیز برای شما فراهم کرده است. دانلود از وبسایت ووله و با هزینه نیم بها ممکن خواهد بود.

  بهترین سریال های کره ای نتفلیکس؛ معرفی 17 سریال کره ای برتر Netflix

5. تله مووی پلاس

کانال پخش آنلاین سریال ایرانی، تله مووی پلاس

آی دی کانال: TeleMoviePlus

کانال سریال ایرانی رایگان تلگرام آکادمی فیلم، با رابط کاربری ساده و جذاب، امکان جستجوی آسان و سریع فیلم و سریال مورد علاقه شما را فراهم کرده است. همچنین، کیفیت بالای پخش و امکان دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها با سرعت بالا، تجربه لذت‌بخشی از تماشای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

قسمت‌های مختلف سریال‌ها و فیلم‌ها، در کیفیت‌های 360 تا 1080 در این کانال سریال ایرانی عرضه شده اند. برای دانلود بایستی به ربات کانال مراجعه کنید و به راحتی فایل را تحویل بگیرید.

6. کافه سینما

کانال تلگرامی سریال های روز داخلی؛ کافه فیلم و سریال

آی دی تلگرام: Cafecinama99

این کانال، یک چنل تلگرامی سریال های ایرانی و فیلم های خارجی به حساب می‌آید و برای هر سلیقه ای یک فیلم عالی دارد. با دریافت لینک کانال سریال ایرانی تلگرام اصلی کافه سینما می‌توانید به آرشیو گسترده کانال دانلود سریال ایرانی به صورت فایل و مستقیم، دسترسی داشته باشید.

7. آرشیو فیلم ایرانی

کانال سریال ایرانی رایگان تلگرام؛ آرشیو فیلم‌های قدیمی و جدید ایرانی

آی دی کانال: Iranian film Archive

این کانال دانلود فیلم و سریال های قدیمی و جدید ایرانی، اصولاً برای افراد غیرفارسی زبان راه اندازی شده است. فیلم‌های فارسی، با زیرنویس انگلیسی دراین سایت موجود هستند. البته شما هم می‌توانید فرصت را غنیمت بشمارید و انواع فیلم‌ها و سریال‌ها را از این کانال سریال ایرانی به راحتی دانلود کنید.

8. کانال ایران فیلم

کانال ایران فیلم؛ بهترین کانال سریال ایرانی رایگان تلگرام

آی دی کانال:  IranFilm30

این چنل تلگرامی سریال های ایرانی، علاوه بر محتوای وطنی مجموعه خوبی از محتوای خارجی را نیز پوشش می‌دهد. اگر قصد دارید فیلم یا سریال خاصی را دانلود کنید، می‌توانید نام اثر موردنظر را در کانال سرچ نمایید. کانال ایران فیلم علاوه بر آپلود فیلم و سریال، ادیت‌هایی درباره آثار بزرگان سینما و مومنت‌های مختلف از فیلم‌ها را نیز در این کانال دانلود سریال ایرانی پست می‌کند.

  بهترین کانال انیمه در تلگرام کدام است؟ | برترین کانال های تلگرام برای دانلود انیمه

9. کانال فیلم ایرانی و جدیدترین سریال‌ها

لینک کانال سریال ایرانی تلگرام؛ کانال فیلم ایرانی و جدیدترین سریال‌ها

آی دی کانال: SeriesIR2

عاشق سریال های ایرانی هستید و دنبال جدیدترین قسمت هاشون می گردید؟ کانال تلگرامی سریال های روز داخلی بهترین مکان برای شماست! این کانال به طور روزانه جدیدترین قسمت های سریال های ایرانی محبوب مثل “خاتون”، “ملکه گدایان”، “آقازاده” و “هم گناه” را به محض انتشار در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این، کانال تلگرامی سریال های روز داخلی اخبار و حواشی مربوط به سریال های ایرانی را نیز پوشش می دهد و شما را از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به سریال های مورد علاقه تان باخبر می کند.

10. کانال فیلم ایرانی سینما خانگی

کانال سریال ایرانی سینما خانگی

آی دی کانال: sinemaye_khanegi

کانال تلگرامی سریال های روز داخلی مرجع کاملی برای علاقه مندان به سریال های ایرانی است و شما را از دنبال کردن اخبار و قسمت های جدید سریال های مورد علاقه تان بی نیاز می کند.

علاوه بر دانلود قسمت های جدید، می توانید از اخبار و حواشی مربوط به سریال ها، نقد و بررسی، مصاحبه با بازیگران و عوامل سریال ها و همچنین نظرات دیگر بینندگان نیز در این کانال مطلع شوید.

توصیه نجوافکت برای دانلود آسان از کانال سریال ایرانی

جستجو به دنبال فیلم و سریال موردعلاقه‌تان در لیست nتایی از کانال های مختلف، گاهی چالش برانگیز می‌شود. شاید نتوانید به راحتی فیلم موردنظرتان را پیدا کنید، یا با کیفیت دلخواه در چنل تلگرامی سریال های ایرانی موجود نباشد. از سوی دیگر محدودیت‌های اقتصادی و حق کپی رایت باعث می‎‌شود تا بسیاری از هم وطنان ترجیح بدهند به جای خرید فیلم و سریال، نسخه پایرت شده آن را از کانال دانلود سریال ایرانی دریافت کنند.

  لیست 13 تا از بهترین چنل های خبری تلگرام | در کدام کانال خبر عضو باشیم؟

یکی از ترفندهایی که می‌توانید به کمک آن کارتان را سریعتر راه بیندازید، سرچ نام سریال یا فیلم موردنظر در بار تلگرام است. برخی کانال‌ها مختص یک اثر خاص تأسیس می‌شوند و تمام قسمت‌‌های یک سریال یا تمام کیفیت‌های یک فیلم خاص را دربر می‌گیرند. این کانال‌ها، صرفاً برای دانلود ایجاد می‌شوند و شاید تعداد اعضای کمی هم داشته باشند. به این ترتیب می‌توانید بدون عضویت در هزارتا کانال و دریافت پیام‌های آزاردهنده، به راحتی به دانلود بپردازید.

‌جمع بندی

در این مقاله به معرفی لیست بهترین کانال سریال ایرانی پرداخته شد. در این دوره و زمانه کانال‎‌های تلگرامی سریال ایرانی، به دلیل دسترسی آسان و تنوع بالای محتوای خود از محبوبیت بالایی برخوردارند. هر چنل تلگرامی سریال ایرانی، می‌کوشد تا مرتب جدیدترین سریال های ایرانی و خارجی را با کیفیت های مختلف منتشر کند و امکان دانلود آسان آنها را برای کاربران فراهم نماید. در این مقاله، تعدادی از بهترین کانال های دانلود سریال ایرانی با ذکر آدرس و توضیحات مختصری درباره محتوای آنها، معرفی شدند.

کانال های دانلود سریال ایرانی معمولا آرشیو کاملی از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهند و امکان دانلود آنها را با کیفیت های مختلف فراهم می کنند.

در نهایت انتخاب بهترین کانال دانلود فیلم و سریال به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال دسترسی آسان و تنوع بالای محتوا هستید، کانال های تلگرامی سریال ایرانی می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

شما از کدام کانال سریال ایرانی برای دانلود استفاده می‌کنید؟ از نظر شما، بهترین چنل تلگرامی سریال های ایرانی کدام است؟ منتظر نظرات شما هستیم!

  بهترین فیلم های انگیزشی؛ معرفی 20 تا از فیلم های متحول کننده

سؤالات متداول

 

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا