موسیقیترین هاسرگرمیمحبوب ترین ها

بهترین خواننده های 2023 جهان، هنرمندان برتر موسیقی در سال 2023

5
(1)

موسیقی، زبان جهانی است که هر فردی از هر نژاد، ملیت و زبانی می‌تواند آن را درک کند. موسیقی می‌تواند ما را به وجد بیاورد، به گریه وادارد، یا به فکر فرو ببرد. موسیقی بهترین خواننده های 2023 جهان می‌تواند ما را به هم نزدیک کند و جرقه ای نور امید در دنیا باشد که ما را به زندگی امیدوار کند.

در سال 2023، شاهد ظهور و درخشش بسیاری از هنرمندان جدید در عرصه موسیقی بودیم. این هنرمندان با صدای خود، پیام‌های خود و سبک موسیقی خود، دنیای موسیقی را تحت تأثیر قرار داده اند.

در مقاله امروز نجوافکت، به معرفی بهترین خواننده‌های 2023 جهان می‌پردازیم. لیست ما بر اساس پرشنونده‌ترین هنرمندان در اسپاتیفای ارائه شده است. با ما همراه باشید و ببینید آیا خواننده مورد علاقه شما هم در این لیست حضور دارد یا نه!

فهرست محتوا:

لیست اسپاتیفای از بهترین خواننده های 2023 جهان

Spotify به یک پدیده جهانی تبدیل شده و شیوه مصرف موسیقی را متحول کرده است. در سال 2023، این پلتفرم همچنان بر صنعت پخش موسیقی تسلط دارد و میدان وسیعی برای بهترین خواننده‌های 2023 جهان در ژانرهای مختلف فراهم می‌کند تا هنر خود را به نمایش بگذارند.

اگر از طرفداران موسیقی هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله با محبوب ترین خواننده‌های جهان در سال ۲۰۲۳ آشنا خواهید شد و از صدای دلنشین آنها لذت خواهید برد.

1. ویکند (The Weeknd)

بهترین خواننده های 2023 جهان

Abel Makkonen Tesfaye که به طور گسترده با نام The Weeknd شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی کانادایی است که یکی از بهترین خواننده های مرد 2023 به شمار می‌آید. ترکیب منحصربه‌فرد The Weeknd از R&B، پاپ و هیپ‌هاپ که از طریق میکس‌تیپ‌هایش در یوتیوب به شهرت رسید، به سرعت طرفداران را مجذوب او کرد. ویکند تحت تأثیر هنرمندان افسانه ای مانند مایکل جکسون، عالیه، میسی الیوت، تیمبالند و نپتونز، سبک خاص خود را خلق کرده و امروزه به عنوان یکی از بهترین خواننده های 2023 جهان شناخته می‌شود.

آثاری مانند Starboy و Blinding Lights میلیاردها بار در اسپاتیفای استریم شده اند و نام The Weeknd را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و بهترین خواننده های 2023 جهان در قرن 21 سر زبان‌ها انداخته اند.

2. تیلور سویفت (Taylor Swift)

محبوب ترین خواننده های جهان در سال ۲۰۲۳

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه سرا و برنده جایزه گرمی، نام خود را به عنوان یکی از بهترین خواننده های 2023 جهان ثبت کرده است. تیلور با اولین آلبومش در سال 2006 پا به عرصه موسیقی پاپ گذاشت. حالا با فروش بیش از 200 میلیون آلبوم در سراسر دنیا، به یکی از بهترین خواننده های زن ۲۰۲۳ تبدیل شده است.

  15 خواننده معروف فرانسوی؛ بهترین خواننده های فرانسه از گذشته تا به امروز

آهنگ‌های پرفروش او مانند Bad Blood، Wildest Dreams و ME! میلیاردها استریم داشته اند.

تیلور سویفت با آخرین آلبوم خود یعنی Midnight رکوردها را شکست و موقعیت خود را به عنوان یک قدرت موسیقی و بهترین خواننده های 2023 جهان، تثبیت کرد. تیلور سویفت همچنان با صدای گیرا و استعداد خارق العاده اش در داستان گویی از طریق موسیقی، مخاطبان را مجذوب خود می‌کند.

3. بهترین خواننده های مرد 2023 – Bad Bunny

بهترین خواننده های 2023 جهان

Bad Bunnخواننده، رپر و ترانه سرای پورتوریکویی، با سبک لاتین خود به عنوان یک چهره برجسته در صنعت موسیقی ظاهر شده و در لیست بهترین خواننده های 2023 جهان جا گرفته است. او در سال 2016 با اولین آلبومش، El Conejo Malo به شهرت رسید. آثار بعدی بد بانی مانند X 100pre و YHLQMDLG باعث شدند بی برو برگرد به عنوان یکی از بهترین خواننده های مرد 2023 بین طرفداران موسیقی رپ لاتین محبوب و معروف شود.

به علاوه، Bad Bunny با آهنگ‌هایی مانند La Canción، Dákiti، و Yonaguni، بیش از 50 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته و 81 میلیون شنونده ماهانه در اسپاتیفای دارد. آهنگ اخیر او، La Jumpa همچنان جایگاه او را به عنوان یکی از بهترین خواننده های 2023 جهان نیروی مسلط در دنیای موسیقی حفظ کرده است.

4. اد شیران (Ed Sheeran)

بهترین خواننده های 2023 جهان

اد شیران، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده مشهور انگلیسی، با صدای گیرا و موسیقی دل‌انگیز خود، مخاطبان سراسر جهان را مسحور خود کرده و در لیست بهترین خواننده های 2023 جهان جا گرفته است. او با اولین آلبوم خود در سال 2011 به شهرت رسید. در ادامه با آهنگ‌های موفقی مانند The A-Team و Lego House و آلبوم‌های بعدی مانند x، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

  برترین خواننده های زن خارجی | خوش صدا ترین خواننده های زن خارجی کدامند؟

در نتیجه این حجم فعالیت موفقیت آمیز، نامزدی گرمی را برای تک آهنگ‌هایی مانند Sing و Thinking Out Loud را به دست آورد. با این حال، آهنگ Shape of You او از آلبوم Divide بود که با بیش از 3.3 میلیارد استریم ماهانه در اسپاتیفای، به رکوردی جهانی دست پیدا کرد. شیران با آهنگ‌های پرطرفدار دیگری مانند I Don’t Care و Shivers همچنان تاثیر ماندگاری بر صنعت موسیقی دارد.

5. ریحانا (Rihanna) – بهترین خواننده های زن 2023

ریحانا، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و استعداد بی نظیر باربادوس، اثری محو نشدنی در صنعت موسیقی پاپ برجا گذاشته و از بهترین خواننده های 2023 جهان محسوب می‌شود. ریحانا با اولین آلبوم خود Music of the Sun در سال 2005 به شهرت رسید و در ادامه با مجموعه ای از آلبوم‌های موفق از جمله Good Girl Gone Bad، Loud و همچنین Anti در صدر باقی ماند. او با فروش بیش از 250 میلیون آلبوم در سراسر جهان، به عنوان یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی و بهترین خواننده های زن ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. آهنگ‌های او مانند This Is What You Came For، Wild Thoughts و Believe It میلیون‌ها استریم در اسپاتیفای داشته اند.

6. دوآ لیپا (Dua Lipa)

محبوب ترین خواننده های جهان در سال ۲۰۲۳

دوآ لیپا، خواننده و ترانه سرای با استعداد انگلیسی و مدل سابق، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین خواننده های زن ۲۰۲۳ تثبیت کرده است. او با اولین آلبوم خود، مخاطبان در سراسر جهان را مجذوب خود کرد. در ادامه با آهنگ‌های موفقی مانند Be the One رتبه اول لیست را از آن خود کرد و امروزه از بهترین خواننده های 2023 جهان به حساب می‌آید.

  بهترین سریال های چینی 2023؛ معرفی 15 سریال چینی جدید

از آن زمان، او با آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌هایی مانند Don’t Start Now، Physical و Levitating جوایز متعددی از جمله جوایز گرمی را به‌دست آورد.

ترانه One Kiss او در اسپاتیفای، بیش از 1.7 میلیارد استریم ماهانه در اسپاتیفای داشته است. اجرای زنده و پر انرژی این آرتیست جذاب، او را به یکی از بهترین خواننده های زن ۲۰۲۳ تبدیل کرده است که در میان نسل‌ جوان طرفداران زیادی دارد.

7. دریک (Drake)

بهترین خواننده های اروپا در سال ۲۰۲۳

دریک خواننده رپ، بازیگر و ترانه سرای کانادایی، به عنوان یکی از بهترین خواننده های 2023 جهان ظاهر شده است. او از طریق بازی در Degrassi: The Next Generation به شهرت رسید، به سرعت تمرکز خود را به موسیقی معطوف کرد و با مجموعه‌ای از میکس‌تیپ‌ و EP‌ها، حسابی گرد و خاک کرد.

او با آلبوم‌های موفقی مانند Thank Me Later، Take Care و Views، تا مدت‌ها در صدر لیست برترین خواننده‌ها قرار داشت و چندین جایزه پلاتینوم نیز به دست آورد. در طول سال‌ها، دریک با انتشار آهنگ‌هایی مانند One Dance، God’s Plan و Life Is Good بیش از یک میلیارد استریم داشته است.

8. شکیرا (Shakira)

محبوب ترین خواننده های جهان در سال ۲۰۲۳

شکیرا، خواننده، ترانه سرا و رقصنده کلمبیایی، چهره ای نمادین در صنعت موسیقی است و طبعاً یکی از بهترین خواننده های 2023 جهان محسوب می‌شود. او با ترکیب منحصر به فرد خود از موسیقی لاتین، راک و پاپ، از اوایل دهه 1990 مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. این ستاره کلمبیایی با بیش از 75 میلیون فروش آلبوم در سراسر جهان، به یکی از معروف ترین خوانندگان 2023 تبدیل شده است.

  10 کتاب که باید قبل از مرگ بخوانید | لیست کتاب هایی که دنیای شما را تغییر خواهند داد!

در میان آهنگ‌های محبوب او در اسپاتیفای می‌توان از Hips Don’t Lie نام برد که بیش از 1 میلیارد بار استریم شده و جذابیت ماندگار او را به نمایش می‌گذارد. موفقیت دیگری به نام Te Felicito که در سال 2022 منتشر شد، توانایی شکیرا در خلق موسیقی جاودانه ای که برای شنوندگان در تمام سنین طنین انداز می‌شود را بیشتر نشان می‌دهد.

9. Sza

بهترین خواننده های زن ۲۰۲۳

SZA با نام اصلی Solána Imani Rowe، یک خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی با استعداد آمریکایی است که در لیست امروز ما از بهترین خواننده های 2023 جهان جا دارد. شهرت قابل توجه او با اولین آلبوم استودیویی اش Ctrl در سال 2017 بود که تحسین منتقدان و نامزدی گرمی را برایش به ارمغان آورد. موسیقی SZA ترکیبی جذاب از R&B، هیپ هاپ و نئوسول است که با اشعار شخصی او همراه شده‌اند. همکاری با هنرمندان مشهوری مانند کندریک لامار و ریحانا باعث شهرت دوچندانش شده است. آهنگ‌های SZA مانند Kill Bill و Kiss Me More طرفداران زیادی را برای او به ارمغان آورده اند.

10. آریانا گرانده (Ariana Grande)

معروف ترین خوانندگان 2023

آریانا گرانده، خواننده و ترانه سرای آمریکایی، در لیست معروف ترین خوانندگان 2023 اسپاتیفای جایگاه دهم را دارد. او پرطرفدارترین خواننده زن در اسپاتیفای به حساب می‌آید و آهنگ‌های او نیز بیش از 1 میلیارد بار استریم شده‌اند. موسیقی گرانده به خاطر ملودی‌های جذاب، آوازهای قدرتمند و اشعار شخصی اش شناخته شده است. او پنج آلبوم استودیویی منتشر کرده که همه آنها موفقیت و فروش فوق العاده ای داشته اند.

جدیدترین آلبوم او، Positions، در سال 2020 منتشر شد و همچنین در جدول بیلبورد 200 در رتبه اول قرار گرفت. Problem، Break Free، Bang Bang، Love Me Harder، One Last Time و  Rings 7 برخی از محبوب ترین آهنگ‌های او در Spotify هستند.

  بزرگترین سرقت از بانک در جهان: 10 مورد از بزرگترین موارد سرقت از بانک در تاریخ

بهترین خواننده های 2023 جهان در پلی لیست اسپاتیفای ما!

اگر از اپ اسپاتیفای استفاده می‌کنید (یا نسخه وب آن، چندان تفاوتی در اصل ماجرا نمی‌کند)، حتماً سری به Wrap-upهای حساب کاربری‌تان بزنید! ویژگی جالب کمپین تبلیغاتی اسپاتیفای، جمع بندی تمام پلی لیستی است که در طول سال گوش داده اید. به عبارت دیگر، بهترین خواننده های 2023 جهان را به صورت کاملاً شخصی سازی شده، در یک لیست 5 الی 10 تایی برای شما فهرست می‌کند. حالا می‌توانید این لیست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، در شبکه‌های اجتماعی پست کنید و لیست Wrap بقیه را هم ببینید!

پلی لیست من ترکیبی از رادیو آنلاین و اسپاتیفای را شامل می‌شود. اگر نگاهی به برترین خواننده های 2023 جهان در لیست من بیندازید، با نام بسیاری از بزرگان عرصه راک و استعدادهای نوظهور متال روبرو می‌شوید. نکته جالب اینجاست که بسیاری از خواننده‌ها و گروه‌های مطرح راک هم در سال 2023 آلبوم‌های فوق العاده ای منتشر کرده اند. اگر شما هم سرتان برای موسیقی پرانرژی متال درد می‌کند، شاید از پلی لیست من لذت ببرید!

سخن آخر

در سال 2023، اسپاتیفای همچنان به عنوان پلتفرم محبوب دوستداران موسیقی در سراسر جهان به شمار می‌آید. لیست ما از بهترین خواننده های 2023 جهان، بر اساس تعداد استریم‌های این آرتیست‌ها تنظیم شده و می‌تواند پیشنهادهای خوبی برای شما هم دربر داشته باشد! از سوپراستارهای پاپ گرفته تا هنرمندان هیپ هاپ و احساسات جهانی، موسیقی آنها از مرزها فراتر می‌رود.

خواننده مورد علاقه شما در سال 2023 کیست؟ اگر نام او را در لیست امروز نجوافکت نیافتید، نظر بدهید و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید!

  معرفی بهترین خودرو های سال 2023 در جهان

سؤالات متداول

چه کسی بهترین خواننده جهان در سال 2023 است؟

پاسخ به این سؤال تا حدی سلیقه‌ای است، اما بر اساس معیارهایی مانند میزان محبوبیت، فروش آلبوم، جوایز دریافتی و تأثیرگذاری در دنیای موسیقی، می‌توان ادل را به عنوان بهترین خواننده جهان در سال 2023 انتخاب کرد.

ادل، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی، در سال 2023 با انتشار آلبوم جدید خود، "30"، به صدر جدول‌های فروش موسیقی بازگشت. این آلبوم به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال تبدیل شد و جوایز متعددی را برای ادل به ارمغان آورد. ادل همچنین با اجرای خیریه خود در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

چه خوانندگانی در سال 2023 جایزه گرمی دریافت کردند؟

در شصت و پنجمین مراسم جایزه گرمی که در تاریخ 6 فوریه 2023 در لس آنجلس برگزار شد، خوانندگان زیر موفق به دریافت جایزه شدند:

آلبوم سال: Harry's House - هری استایلز

آهنگ سال: About Damn Time - لیزو

ترانه سال: Just Like That - بانی ریت

بهترین هنرمند جدید: سامارا جوی

بهترین آلبوم پاپ سنتی: A Beautiful Time - ویلی نلسون

بهترین آلبوم آر اند بی: Renaissance - بیانسه

بهترین آلبوم کانتری: A Summer Without You - بد بانی

بهترین آلبوم راک: Patient Number 9 - آزی آزبورن

چه خوانندگانی در سال 2023 بیشترین فروش آلبوم را داشتند؟

بر اساس آمار فروش آلبوم‌های موسیقی در سراسر جهان در سال 2023، خوانندگان زیر بیشترین فروش را داشتند:

1. Bad Bunny - Un Verano Sin Ti (2.5 میلیون نسخه)

2. Harry Styles - Harry's House (2.4 میلیون نسخه)

3. Adele - 30 (2.3 میلیون نسخه)

4. BTS - Proof (2.2 میلیون نسخه)

  ساختمان سبز (Green Building) چیست؟ تاریخچه، ویژگی‌ها و مزایای ساختمان های سبز

5. Kendrick Lamar - Mr. Morale & the Big Steppers (2.1 میلیون نسخه)

چه خوانندگانی در سال 2023 بیشترین بازدید در یوتیوب را داشتند؟

Karol G. بازدید: 3.78 میلیارد
Black Pink؛ بازدید: 3.24 میلیارد
Bad Bunny؛ بازدید: 2.88 میلیارد
شکیرا. بازدید: 2.52 میلیارد
BTS. بازدید: 2.39 میلیارد
Weeknd. بازدید: 2.22 میلیارد.
تیلور سویفت. بازدید: 2.11 میلیارد.
Anuel AA بازدید: 2.10 میلیارد.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا