فیلم و سریالترین هاسرگرمیمحبوب ترین هامنتخب سردبیر

بهترین انیمه های 2023 | بهترین انیمه های ۲۰۲۳ که نباید از دست بدهید

5
(1)

به پایان سال 2023 چیزی نمانده است؛ سالی که برای طرفداران انیمه هیجان انگیز و پربار بود.

استودیوهای انیمه امسال همه طرفداران سرسخت و انیمه بازهای تازه کار را حیرت زده پای صفحه‌های نمایش میخکوب کردند. از انیمه‌های جدیدی مانند Hell’s Paradise گرفته تا فصل‌ جدید جوجوتسو کایسن و بازسازی انیمه‌های پرطرفداری مانند ترایگان و اسلم دانک، سال 2023 برای هر سلیقه ای یک انیمه فوق العاده دربر داشته است.

10 سریال از بهترین انیمه های 2023 | برترین انیمه‌های سال کدامند؟

اگر هنوز فرصت نکرده اید انیمه‌های فصلی 2023 را تماشا کنید، با نجوافکت همراه باشید! در لیست بهترین انیمه های 2023، پریننده‌ترین انیمه‌های سال را معرفی خواهیم کرد.

10. Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Swordsmith Village

جدیدترین انیمه های ۲۰۲۳
تاریخ انتشار3 فبریه 2023
امتیاز IMDb7.5/10
وضعیت پخشپایان یافته

انیمه سریالی Demon Slayer (Kimetsu no yaiba) یا همان شیطان کش، با فصلی جدید به میدان برگشت. داستان این فصل از بهترین انیمه های 2023،از لحظات حساس آرک Entertainment District شروع می‌شود. در این فصل، شخصیت اصلی داستان یعنی تانجیرو کامادو به همراه خواهرش نزوکو به سفرشان ادامه می‌دهند و گذرشان به روستایی اسرارآمیز می‌افتد. تانجیرو برای ادامه سفر، باید شمشیرش را بعد از نبرد سنگینی که با شیاطین رده بالا، گیوتارو و داکی داشته، تمیز و تعمیر کند. اما به محض اینکه پایش به روستا می‌رسد، با شیاطین رده بالای جدیدی روبرو می‌شود.

  جدیدترین فیلم های ترسناک سینما ؛ ترسناک ترین فیلم 2023 کدام است؟

حالا باید در کنار هاشیرا مویچیرو، میتسوری کان‌روجی و همدستش گنیا شینازوگاوا با شیاطین مبارزه کند تا جلوی نابودی روستا را بگیرد.

انیمیشن این مورد از بهترین انیمه های 2023، مثل همیشه فوق العاده زیباست. روایت داستانی جذاب، صحنه‌های فایت و جوک‌های انیمه مثل همیشه دست اول و معرکه اند. اگر به دنبال انیمه های معروف ۲۰۲۳ هستید، حتماً شیطان کش را تماشا کنید.

9. انیمه های جدید 2023: Scott Pilgrim Takes Off

دانلود بهترین انیمه های ۲۰۲۳
تاریخ انتشار17 نوامبر 2023
امتیاز IMDb7.8/10
وضعیت پخشپایان یافته

اسکات پیلگریم همان پسر همیشگی است – با دختر دبیرستانی موردعلاقه اش قرار می‌گذارد، از زندگی کوچولو و آرامش لذت می‌برد و سرش به کار خودش است. اما این بار، نتفلیکس انیمه اسکات پیلگریم را به یکی از بهترین انیمه های 2023 سریالی تبدیل کرده؛ آن هم با بیرون کشیدن اسکات از داستان! حالا باقی شخصیت‌ها باید داستان را پیش ببرند تا مشخص شود چه بر سر اسکات خواهد آمد.

و همین باعث شده اسکات پیلگریم به عنوان یکی از انیمه های جدید 2023، و بدون حضور قهرمانش به لیست 10 انیمه برتر دست پیدا کند! در غیاب اسکات، مخاطبان این فرصت را دارند که با کاراکترهای موردعلاقه‌شان تایم بیشتری بگذرانند، داستان هریک از آنها را با عمق و زاویه جدیدی ببینند.

8. Pluto

انیمه جدید ۲۰۲۳
تاریخ انتشار26 اکتبر 2023
امتیاز IMDb8.3/10
وضعیت پخشپایان یافته

طرفداران انیمه مشهور مانستر، قطعاً از این پیشنهاد در لیست بهترین انیمه های 2023 سریالی استقبال خواهند کرد! داستان جنایی – معمایی و علمی تخیلی استاد نائوکی اوراساوا، ادای احترامی است به مجموعه Astro Boy اوسامو تزوکا. داستان انیمه جدید 2023  پلوتو، با یک ربات دوست داشتنی به نام مونت‌بلانش شروع می‌شود که راهنمای کوهستان آلپ است. اما با کشف جنازه مونت بلانش (…)، کارآگاه گسیشت که خود نیز یک ربات است، رد قاتل را می‌زند.

  بهترین انیمه های هایائو میازاکی | آثار برتر میازاکی پادشاه انیمه دنیا

در ادامه داستان، کاراگاه به پیشرفته‌ترین ربات‌های جهان می‌رسد که به دنبال پس گرفتن حق خودشان هستند.

این مورد از انیمه های جدید 2023، هنر مانگای اوراساوا را به زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر کشیده است؛ از حالات پر احساس چهره تا رنگ بندی سورئال و جلوه‌های بصری مسحور کننده، همه المان‌ها باعث شده اند تا پلوتو به یکی از بهترین انیمه های پاییز ۲۰۲۳  تبدیل شود.

7. Skip and Loafer

انیمه های بهار 2023
تاریخ انتشار4 آپریل 2023
امتیاز IMDb7.9/10
وضعیت پخشپایان یافته

طرفداران انیمه رمانتیک، کجایید؟ این مورد از بهترین انیمه های 2023 سریالی برای شماست!

داستان این انیمه، درباره دختری به نام میتسومی ایواکوراست که از شهرستان کوچکی به یک مدرسه سطح بالا در توکیو منتقل می‌شود. با وجود سختکوش بودنش، میتسومی هیچ ایده ای از شلوغی زندگی شهری ندارد. حالا باید به مدرسه ای برود که پر از افراد رنگارنگ و فضاهای وسیع است.

میتسومی در اولین روز مدرسه اش هنوز مطمئن نیست چطور باید از وسایل نقلیه استفاده کند. از قضا به پسری بیخیال و «هرچه پیش آید خوش آید» به نام سوسوکه شیما برمی‌خورد که دیرش شده.

به تدریج دوستی غیرمعمولی بین میتسومی و سوسوکه شکل می‌گیرد. اگر می‌خواهید بدانید در ادامه چه اتفاقی بین این دو می‌‌افتد، این انیمه جدید ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

6. Buddy Daddies

انیمه های زمستان 2023 | مورد بهترین انیمه های 2023
تاریخ انتشار1 آپریل 2023
امتیاز IMDb8.1/10
وضعیت پخشپایان یافته

اگر انیمه Spy x Family را تمام کرده اید و حالا به دنبال یکی از بهترین انیمه های 2023 سریالی می‌گردید که حس و حال مشابهی داشته باشد، Buddy Daddies را از دست ندهید. داستان با دو آدمکش مزدور، کازوکی کوروسو و رفیقش ری سووا شروع می‌شود. کازوکی برخلاف شغلش، خوش مشرب اما تنهاست و ریخت و پاش ری را جمع می‌کند. ری اگر مشغول جاسوسی نباشد، تمام روزش را به بازی با پلی استیشنش می‌گذراند و هیچ میانه ای با آشپزی ندارد.

  بهترین فیلم های نتفلیکس 2023 : بهترین فیلم ها برای هر سلیقه ای

در طی یکی از ماموریت‌ها، این دو به دختر 4 ساله ای به نام میری اوناساکا برمی‌خورند. اتفاقات غیرعادی و عجیبی می‌افتند و در نهایت، کازوکی به ناچار خودش را پدر دخترک جا می‌زند و او را به خانه مخفی‌شان می‌برد.

اگر به دنبال انیمه های معروف ۲۰۲۳  هستید که ذهنتان را زیاد درگیر نکند و همزمان داستان اکشن، کمدی، احساسی و جذابی داشته باشد، انیمه Buddy Daddies انتخاب خوبی خواهد بود.

5. Oshi No Ko

دانلود بهترین انیمه های ۲۰۲۳
تاریخ انتشار12 آپریل 2023
امتیاز IMDb8.9/10
وضعیت پخشپایان یافته

یکی از بهترین انیمه های 2023 سریالی که اقتباسی از مانگای Oshi no Ko اثر آکا آکاساکا (نویسنده Kaguya Sama: Love is War) محسوب می‌شود. البته به احتمال زیاد، این مورد از انیمه های معروف ۲۰۲۳ چیزی نیست که انتظارش را دارید.

داستان انیمه با یک آیدل جوان به نام آی هوشینو شروع می‌شود که به دلیل بارداری ناگهانی اش مجبور است به حومه شهر نقل مکان کند. پزشکش که یکی از طرفداران آی هم هست، به طرزی اسرارآمیز کشته می‌شود اما روحش در یکی از نوزادان دوقلوی آی تناسخ پیدا می‌کند. قل دیگر، تناسخ روح یکی از بیماران دکتر است که او هم طرفدار آی بوده.

به این ترتیب، بچه‌ها بدون اینکه هم را بشناسند سعی می‌کنند از زندگی مادرشان و صنعتی که در آن مشغول به کار است، سردربیاورند. فریب ظاهر کیوت و گل و بلبل انیمه را نخورید. در این مورد از انیمه های 2023 جدید، به موضوعات واقعی و تکان دهنده ای پرداخته  می‌شود که در پس پرده صنعت سرگرمی در جریان است. در هر قسمت از این انیمه جدید ۲۰۲۳، با چالشی جدید روبرو خواهید شد که تا عمق وجودتان را خواهد لرزاند.

  بهترین فیلم علمی تخیلی 2023؛ فیلم های علمی تخیلی و هیجانی سال ۲۰۲۳

4. Hell’s Paradise

بهترین انیمه های 2023
تاریخ انتشار1 آپریل 2023
امتیاز IMDb8.2/10
وضعیت پخشپایان یافته

اگر طرفدار جوجوتسو کایسن هستید و به دنبال یک انیمه فانتزی دارک و اکشن دیگر می‌گردید، این مورد از بهترین انیمه های 2023 انتخابی عالی برای شما خواهد بود. انیمه سریالی Hell’s Paradise (Jigokuraku) اقتباس شده از مانگای یوجی کاکو، از جمله برترین انیمه های تابستان 2023 به حساب می‌آید که در ژانر ترسناک، ماورایی، رزمی و تریلر ساخته شده است.

داستان انیمه در دوران ادو در ژاپن آغاز می‌شود. گابیماروی بی احساس، یک نینجای آدمکش معروف که آستانه درد باورنکردنی دارد، به اعدام محکوم می‌شود. شوگان به او فرصتی می‌دهد تا بخشیده شود، همه جرایمش عفو شوند و دوباره به خانه، نزد همسرش برگردد. ولی شرط آزادی، این است که همراه گروهی از خلافکاران محکوم به اعدام و جلادهای مخصوصشان، به جزیره ای به نام شینسنکیو سفر کند و اکسیر جاودانگی را پیدا کند. این جزیره در نگاه اول یک بهشت به نظر می‌رسد، اما واقعیت‌های مخوف آن به تدریج خودشان را نشان می‌دهند.

3. Vinland Saga: فصل دوم

انیمه های 2023 جدید | انیمه های مورد انتظار 2023
تاریخ انتشار7 جولای 2023
امتیاز IMDb8.8/10
وضعیت پخشپایان یافته

اولین فصل Vinland Saga، ترکیبی بی نظیر از حماسه تاریخی و شخصیت‌های فوق العاده بود. اگر به دنبال یکی از بهترین انیمه های 2023 سریالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم وینلند ساگا را امتحان کنید.

در فصل دوم این انیمه که تقریباً 4 سال پس از پایان فصل اول رخ می‌دهد، ادامه داستان ثورفین را می‌بینیم؛ مرد جوانی که توسط وایکینگ‌ها بزرگ شده و به دنبال انتقام پدری است که به دست همان وایکینگ‌ها کشته شده. فصل دوم این مورد از انیمه های جدید 2023، تفاوت‌هایی کلیدی با فصل اول دارد و بیشتر به زندگی ثورفین می‌پردازد.

  سایت های برتر تبدیل عکس به انیمه در سال 2023

اگر هنوز متقاعد نشده اید که فصل دوم وینلند ساگا را به عنوان مورد بعدی لیست بهترین انیمه های 2023 انتخاب کنید، بگذارید تیر خلاص را هم بزنم: استودیو ماپا، ساخت فصل دوم را بر عهده داشته است و این یعنی پیشرفت چندبرابری جلوه‌های بصری، گرافیک خیره کننده و صداپیشگانی که پای صفحه نمایش خشکتان خواهند کرد!

2. Jujutsu Kaisen: فصل دوم

بهترین انیمه های 2023
تاریخ انتشار6 جولای 2023
امتیاز IMDb8.6/10
وضعیت پخشدرحال پخش

اگر نامی از جوجوتسو کایسن نمی‌آوردم احتمالاً طرفداران این انیمه تا اینجای لیست بهترین انیمه های 2023 سریالی، حسابی عصبی می‌شدند!

در طی پنج اپیزود اول، فلش بکی به گذشته را می‌بینیم و شاهد این هستیم که بین گوجو ساتوروی جوان و بهترین رفیقش، سوگورو گتو چه اتفاقاتی افتاد و چطور راهشان از یکدیگر جدا شد. اما چیزی که باعث شده فصل دوم جوجوتسو کایسن به یکی از بهترین انیمه های 2023 تبدیل شود، توییست بزرگی است که بعداز فلش بک داریم: یعنی آرک حادثه شیبویا (حتی اسمش هم طرفداران جوجوتسو کایسن را مور مور می‌کند).

استودیو ماپا در ساخت این مورد از لیست انیمه های معروف ۲۰۲۳، هیچ قصوری را جایز ندانسته. حجم عظیمی از هیجان، دلهره، فایت‌های خیره کننده، قدرت‌نمایی‌های سوکونای منفور و فاجعه احساسی در انتظارتان است.

1. Trigun Stampede

بهترین انیمه های 2023
تاریخ انتشار7 ژانویه 2023
امتیاز IMDb7.8/10
وضعیت پخشپایان یافته

ترایگان از جمله انیمه‌هایی سریالی است که در سراسر جهان، خیلی بیشتر از خود ژاپن معروف و محبوب شد. خلق این انیمه در سال 1998 کلید خورد و در سال 2023، استودیو Orange تصمیم به بازسازی شاهکار وسترن علمی-تخیلی یاسوهیرو نایتو گرفت.

  بهترین خواننده های 2023 جهان، هنرمندان برتر موسیقی در سال 2023

چیزی که باعث شد Trigun stampede به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2023 در صدر لیست قرار بگیرد، استفاده استودیو از تکنولوژی CG و ساخت انیمه 3D بود. در کمال حیرت، CG ترایگان استمپید فوق العاده زیبا و خیره کننده از کار درآمد. شخصیت اصلی داستان، وش فراری است که برای سرش جایزه 60 میلیون دبل دلاری تعیین شده و هر جا که پا می‌گذارد مصیبت و خرابی به بار می‌آید. در نگاه اول، وش چیزی نیست جز یک خل و چل صلح طلب. اما به زودی مشخص می‌شود ماهیتی مرموز و مهارتی فوق انسانی در هفت تیر کشی دارد و با این وجود، تحت هیچ شرایطی حاضر نیست جان هیچ انسانی را بگیرد.

بینندگان جدیدترین انیمه‌های 2023 که هیچ ایده ای درباره ترایگان نداشته باشند، قطعاً از تماشای Trigun stampede لذت خواهند برد. اگر از طرفداران قدیمی ترایگان سال 98 و مانگای Trigun Maximum باشید (مانند بنده!)، به احتمال زیاد از تغییراتی که در داستان، شخصیت‌ها و طراحی آنها اعمال شده ناراضی خواهید بود. اما به هیچ عنوان این انیمه را از دست ندهید و محض لذت بردن از انیمیشن زیبا، صداپیشگی پراحساس و خارق العاده و جلوه‌های گرافیکی منحصر به فرد، این مورد از بهترین انیمه های 2023 را تماشا کنید.

 

پیشنهاد ما از مورد انتظارترین انیمه سینمایی 2023

مورد انتظارترین انیمه سینمایی 2023

سال 2023 از لحاظ انیمه‌های فوق العاده اش، به حق سال ارزشمندی بود. اگر دوست دارید سری هم به انیمه‌های سینمایی بزنید، یک پیشنهاد درخشان دیگر هم برای شما دارم.

یک مورد از جدیدترین انیمه های ۲۰۲۳ سینمایی، جدیدترین اثر استاد هایائو میازاکی به نام The boy and The Heron است که به گفته خودش، آخرین اثرش خواهد بود و بعد از این قصد دارد بازنشسته شود. البته تا امروز، میازاکی عزیز چندین بار همین جمله را گفته و سال بعد انیمه جدیدی منتشر کرده است… امیدواریم این بار هم مثل دفعات پیش باشد.

داستان این انیمه، درباره پسر نوجوانی به نام ماهیتو است. او به دنبال مادرش، به جهانی میان مردگان و زندگان می‌رود. در این جهان، مرگ به پایان می‌رسد وزندگی سرآغازی جدید خواهد داشت. بیشتر از این چیزی نمی‎‌گویم تا شخصاً این مورد از بهترین انیمه های 2023 را تماشا کنید و لذت ببرید.

سخن آخر

دنیای انیمه پایانی ندارد – ترکیبی از جادوی داستان‌ها، خلاقیت، زیبایی‌های بصری و مفاهیم عمیقی که هم می‌توانند دلتان را گرم کنند و هم تا عمق وجودتان را به لرزه بیندازند.

  بهترین مینی سریال های 2023؛ 28 سریال کوتاه ۲۰۲۳ که باید ببینید!

لیست امروز از بهترین انیمه های 2023، برای هر سلیقه ای یک پیشنهاد عالی داشت. امیدواریم از پیشنهادهای ما لذت ببرید و ما را به دوستانتان نیز پیشنهاد کنید!

نظر شما درباره انیمه های 2023 چیست؟ انیمه موردعلاقه شما در این سال کدام بود؟ پیشنهادهایتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید! منتظر شما هستیم.

سؤالات متداول

چه انیمه های جدیدی در سال 2023 منتشر می شوند؟

در سال 2023 می‌توانید فصل جدید انیمه‎‌های زیر را تماشا کنید:
Spy x Family
Jujutsu Kaisen
Mob Psycho 100
Attack on Titan

چه انیمه هایی در حال حاضر در حال پخش هستند؟

انیمه‌هاای سال 2023 درحال پخش عبارتند از:
Frieren: Beyond Journey's End
Jujutsu Kaisen Season 2
he Rising of The Shield Hero Season 3
Spy x Family Season 2

انیمه های زمستان سال 2023 کدامند؟

انیمه‌های زمستانی سال 2023 عبارتند از:
Vinland Saga Season 2
Tomo-chan wa Onnanoko!
Tokyo Revengers: Seiya Kessen-hen
Bungou Stray Dogs 4th Season
NieR:Automata Ver1.1a

انیمه های سینمایی پاییز سال 2023 کدامند؟

بهترین انیمه های سینمایی پاییز 2023 عبارتند از:
Girls und Panzer das Finale
Hokkyoku Hyakkaten no Concierge-san
The Boy and The Heron
Psycho Pass
Phoenix: Reminiscence of Flower

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین کشور برای مهاجرت کاری در سال 2023

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا