زیباترینافراد مشهورترین هاسرگرمیمنتخب سردبیر

زیباترین بازیگران کره ای در سال 2023

5
(1)

هنر هفتم کشور کره جنوبی به لطف زیباترین بازیگران کره ای، طرفداران فراوانی در بین ما ایرانی‌ها پیدا کرده است. حتماً می‌دانید که جذاب ترین بازیگران زن کره‌ای، علاوه بر هنر خیره کننده شان در عرصه بازیگری، به چهره‌های زیبا و پوست شفاف خود نیز معروف هستند! در مقاله امروز، به لیستی از قشنگ ترین بازیگران زن سینمای کره خواهیم پرداخت که بر اساس نظرسنجی‌های سایت Nubia Magazine رتبه بندی شده اند. با ما همراه باشید، شاید بازیگر موردعلاقه شما نیز در لیست امروز ما باشد!

زیباترین بازیگران کره ای 2023 کدامند؟

اگر به فیلم و سریال یا موسیقی کره ای علاقه مند باشید، حتماً می‌دانید این صنایع به لطف هنرمندان و هنرپیشه‌های فوق العاده زیبا و با استعداد، در سراسر جهان طرفداران فراوانی جذب کرده است!

  20 تا از فیلم های برتر تاریخی؛ بهترین فیلم تاریخی کدام است؟

10. پارک بو یانگ (Park Bo Young)

جذاب ترین بازیگران زن کره ای -  پارک بو یانگ (Park Bo Young)
تاریخ تولد12 فبریه 1990
پیج اینستاگرامparkboyoungzone

پارک بو یانگ، در رتبه دهم لیست زیباترین بازیگران کره ای 2023 جا دارد. پارک اولین تجربه بازیگری رسمی خود را در سریال تلویزیونی دبیرستانی سال 2006 در «دانشکده مخفی» (Secret Campus) و در کنار همکار تازه واردش، لی مین هو کسب کرد. از جمله پروژه‌های قابل توجه در مراحل اولیه کارش، می‌توانیم به مجموعه حماسی تاریخی «پادشاه و من» (The King and I) و درام نوجوانانه «ماهی جنگلی» (Jungle Fish) اشاره کرد که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

پارک پس از بازی در کنار چا ته هیون در کمدی «رسوایی سازان» (Scandal Makers) که ۸.۳ میلیون بیننده را به خود جلب کرد، به شهرت رسید. این سریال به پرفروش‌ترین سریال شماره یک سال ۲۰۰۸ و یکی از بزرگترین موفقیت‌های سینمای کره تبدیل شد. بازی پارک در نقش یک مادر نوجوان بداخلاق، نمونه ای از هنرآفرینی عالی توصیف شد. در سال 2009 پارک بو یانگ جایزه بهترین بازیگر زن جدید را از آن خود کرد.

9. بی سوزی (Bae Suzy)

جذاب ترین بازیگران زن کره ای -  بی سوزی (Bae Suzy)
تاریخ تولد10 اکتبر 1994
پیج اینستاگرامskuukzky

او در مدرسه هنرهای نمایشی سئول تحصیل کرد و در سال 2013 فارغ‌التحصیل شد. او اولین بازیگری خود را در درام موسیقی نوجوانان با عنوان «رویاهای بزرگ» (Dream High) انجام داد که از 3 ژانویه تا 28 فوریه از KBS پخش شد.

سوزی همچنین یک OST برای درامی با عنوان «کودک زمستان» (Winter Child) منتشر کرد. این درام یک موفقیت به حساب می‌آمد و در طول اجرای دو ماهه خود رتبه‌های بیننده بالایی را به دست آورد و در کشورهای دیگر نیز محبوبیت پیدا کرد. در جوایز درام KBS، سوزی جایزه بهترین بازیگر زن جدید و همچنین جایزه بهترین زوج هنری را با همبازی خود، کیم سو هیون دریافت کرد.

  10 کتاب که باید قبل از مرگ بخوانید | لیست کتاب هایی که دنیای شما را تغییر خواهند داد!

8. سون یه جین (Son Ye-jin)

خوشگل ترین هنرپیشه های زن کره ای
- سون یه جین (Son Ye-jin)
تاریخ تولد11 ژانویه 1982
پیج اینستاگرامyejinhand

در سال 2018، سون در کنار سو جی ساب در فیلم رمانتیک با تو بودن (Be with You) که بر اساس رمانی ژاپنی به همین نام ساخته شده، بازی کرد. در همان سال، سون پس از پنج سال با درام رمانتیک شبکه JTBC به نام «چیزی در باران» (Something in the Rain) به صفحه نمایش تلویزیون‌ها بازگشت. این سریال یک موفقیت تجاری بود و سون به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن کره ای برای بازی خود نقدهای مثبتی دریافت کرد. سون همچنین در فیلم جنایی «مذاکره» (The Negotiation) در کنار هیون بین، نقش یک مذاکره کننده حرفه ای را ایفا کرد که برای نجات گروگان‌ها می‌کوشد.

در سال 2019، سون در درام عاشقانه موفق به نام «سقوط بر روی تو» (Crash Landing on You) در نقش یک وارث ثروتمند هنرنمایی کرد که عاشق یک افسر کمیسیون کره شمالی می‌شود. این درام، موفقیت بزرگی بود و سومین درام کره ای با رتبه برتر در تاریخ تلویزیون محسوب می‌شود. یه جین یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن کره ای سال 2023 به حساب می‌آید.

7. سونگ هی کیو (Song Hye Kyo)

زیباترین بازیگر زن کره ای 2023
- سونگ هی کیو (Song Hye Kyo)
تاریخ تولد22 نوامبر 1981
پیج اینستاگرامkyo1122

سونگ هی کیو سالهاست که یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن کره ای محسوب می‌شود. در سال 1996 سونگ هی کیو که در آن زمان دانش‌آموز سال سوم دبیرستان بود، مقام اول را در مسابقه مدل سان کیونگ به دست آورد و اولین تجربه خود در عرصه سرگرمی را به عنوان یک مدل برای شرکت تولید کننده لباس مدرسه انجام داد. این باعث شد که او برای نقش کوچکی در اولین درام تلویزیونی خود، «عشق اول» (First Love)، انتخاب شود. هی کیو در مجموعه‌ای از درام‌ها و کمدی‌های مختلف خوش درخشید (به خصوص سریال کلینیک سونپونگ). اما درام شبکه KBS به نام پاییز در قلب من (Autumn in My Heart) در سال 2000، زمینه شهرت هی کیو در کره و سراسر آسیا را فراهم کرد.

  برترین کتاب های 2023 کدامند؟ نگاهی به پرفروشترین کتاب های سال

6. پارک شین هی (Park Shin Hye)

اسامی خوشگلترین بازیگران زن کره ای با عکس
- پارک شین هی (Park Shin Hye)
تاریخ تولد18فبریه 1990
پیج اینستاگرامssinz7

پارک پس از درام موفق پینوکیو (Pinocchio) (2014-2015) به عنوان یکی از پرطرفدارترین و زیباترین بازیگران زن کره ای شناخته می‌شود. برندهایی مانند Mamonde و Bruno Magli پس از همکاری پارک شین هی در تبلیغات، به افزایش فروش خوبی دست یافتند. پارک همچنین در تبلیغات چندین برند بین المللی مانند برند لوکس ایتالیایی برونو ماگلی، برند فرانسوی لباسMillet و برند لباس فیلیپینی Bench نیز شرکت دارد.

پارک شین هی، اولین بازیگر کره ای است که به عنوان مدل ویزا انتخاب شده و اولین سلبریتی کره ای به حساب می‌آید که به عنوان یکی از جذاب ترین سفیرهای جهانی برای برند جواهرات اتریشی سواروسکی معرفی شد. برند بریتانیایی جواهرات اولیویا برتون نیز پارک را به عنوان اولین سفیر برند خود در کره انتخاب کرد. او یکی از جذاب ترین بازیگران زن کره ای 2023 است.

 

5. کیم سو هیون (Kim So Hyun)

زیباترین بازیگر دختر کره ای بدون عمل
- کیم سو هیون (Kim So Hyun)
تاریخ تولد4 ژوئن 1999
پیج اینستاگرامwow_kimsohyun

کیم سو هیون، یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن کره ای سال 2023، سون یه جین و ریچل مک آدامز را به دلیل ظاهر محشر و برازنده شان، دو الهام بخش اصلی خود می‌داند. از جمله مشهورترین آثار او می‌توانیم به فراموش ناشدنی (Unforgettable) اشاره کنیم. او همچنین الگوی خود را مون گون یونگ می‌داند که تأثیر فراوانی از او می‌گیرد. بازی مون در «نقاش باد» (Painter of the Wind)، به سو هیون الهام فراوانی می‌بخشد تا با نقش‌های مختلفش، خود را تطبیق بدهد.

آثار کیم سو هیون روی بازیگران کودک و نوجوان بسیاری از جمله کیم جی یونگ تأثیر گذاشته است. او در کنار گروه‌های Winner، Shin Ae-ra و BtoB نیز کار کرده است. در 16 آوریل 2016، کیم سو هیون برای دو سال متوالی به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن کره ای، در مقام مدل تبلیغاتی Pocari Sweat فعالیت داشت. در سال 2016 برای بزرگداشت 30 سالگی این برند نیز مجدداً انتخاب شد.

  آشنایی با 10 تا از بهترین کتاب های جنایی | مطالعه با طعم قتل

4. هان هیو جو (Han Hyo-joo)

زیباترین بازیگران زن کره ای 2023 -  هان هیو جو (Han Hyo-joo)
تاریخ تولد22 فبریه 1987
پیج اینستاگرامhanhyojoo222

هان هیو جو، از زیباترین بازیگران کره ای 2023، هنرپیشه درخشانی در سینما و تلویزیون کره جنوبی محسوب می‌شود. او بیشتر برای نقش‌های اصلی‌اش در سریال‌های تلویزیونی درام شناخته می‌شود؛ از جمله والس بهار (Spring Waltz); میراث درخشان (Brilliant Legacy); دونگ یی (ِDong Yi) و دبلیو (W) و چشمان سرد (Cold Eyes) که برای آن برنده بهترین بازیگر زن شد. هان در دو پروژه تلویزیونی بسیار موفق نیز نقش داشت. درام شبکه KBS با نام آسمان و زمین (Heaven & Earth) که همراه پارک هه جین در آن نقش آفرینی کرد؛ و سریال ماجراجویانه ایلجیما که همراه لی جون گی در آن به ایفای نقش پرداخت.

هر دو درام، با رتبه‌بندی بالای بیننده در سراسر کشور، در دنیا نظر طرفداران زیادی را به هان جلب کردند و طولی نکشید که او به یکی از جذاب ترین بازیگران زن کره ای در سینمای کره تبدیل شد. پس از آن، او در یک فیلم مستقل دیگر به نام سواری (Ride Away) ایفای نقش کرد که در جشنواره بین‌المللی فیلم جونجو در سال 2008 به نمایش درآمد. پس از آن هان فیلم مشترک کره ای و ژاپنی از تلویزیون تلویزیونی، به نام پستچی آسمان (Heaven’s Postman) را فیلمبرداری کرد که در آن جاجونگ، ستاره پاپ از TVXQ (در حال حاضر JYJ) نیز حضور داشت. پس از چند بار تعویق، در اواخر سال 2009 در سینماها اکران شد و در سال 2010 از تلویزیون پخش شد. او قطعا یکی از زیباترین بازیگران زن کره ای 2023 است.

  بهترین سریال های چینی 2023؛ معرفی 15 سریال چینی جدید

3. کیم سو اون (Kim So-eun)

جذاب ترین بازیگران زن کره ای - کیم سو اون (Kim So-eun)
تاریخ تولد6 سپتامبر 1989
پیج اینستاگرامsocun89

کیم سو اون، یکی از کیوت ترین هنرپیشه‌های اهل کره جنوبی محسوب می‌شود. او در سال 2009 با ایفای نقش مکمل در درام تلویزیونی محبوب «پسران برتر از گل» (Boys Over Flowers) به شهرت رسید و در همان سال در درام «مردی که ازدواج نمی‌کرد» (He Who Can’t Marry) و ملکه چونچو (Empress Cheonchu) بازی کرد. او از آن زمان در «خوشبختی در باد» (Happiness in the Wind)، «هزار بوسه» (A Thousand Kisses)، «بازی دروغگو» (Liar Game) و «دانشمندی که شب راه می‌رود» (Scholar Who Walks the Night) ایفای نقش کرده است. او رسماً سومین نفر از لیست جذاب ترین بازیگران زن کره ای محسوب می‌شود.

2. آی یو (IU)

جذاب ترین بازیگران زن کره ای - iu
تاریخ تولد16 می 1993
پیج اینستاگرامdlwlrma

لی جی اون ملقب به IU، بازیگر و ترانه سرای کره ای است که یکی از زیباترین بازیگران زن کره‌ای نیز محسوب می‌شود. شایعات زیادی درباره جراحی‌های پلاستیک متعدد IU وجود دارند، اما همچنان معتقدیم که زیبایی او طبیعی است. تصاویر دوران کودکی IU به ما می‌گوید که او زیبا به دنیا آمده است. این خواننده در کودکی، چشمانی گرد و بزرگ، پلک‌های دوتایی، لب‌های گیلاسی و بینی بامزه ای داشت. IU برای بازی ویدیویی Aion: Upheaval NCsoft به عنوان یک مدل سخنگو و مدل درون بازی، همکاری داشت. او همچنین در تبلیغات Nexon برای Dungeon Fighter Online در سال 2014 نیز شرکت داشت. او رسماً به عنوان دومین نفر از لیست جذاب ترین بازیگران زن کره ای 2023 معرفی شده است.

  20 فیلم سینمایی برای شب یلدا؛ لیست فیلم های سینمایی مناسب شب یلدا

1. کیم جیسو (Kim Jisoo)

زیباترین بازیگر دختر کره ای - کیم جیسو (Kim Jisoo)
تاریخ تولد3 ژانویه 1995
پیج اینستاگرامsooyaaa___

کیم جیسو به عنوان یکی از جذاب ترین خواننده‌های کره جنوبی و زیباترین بازیگران کره ای معرفی شده است. از زمان اولین حضورش در گروه کی‌پاپ بلک‌پینک، دنیای سرگرمی‌ها را تحت تأثیر قرار داد. با لبخند زیبا، حضور گیرا و بازی‌های با استعدادش، جای تعجب نیست که به سرعت به یکی از محبوب ترین چهره‌های این صنعت تبدیل شده باشد.

کیم جیسو بازیگری را در سال 2015 با ایفای نقش‌های فرعی در چندین فیلم سینمایی از جمله «تهیه کنندگان» (The producers)، «تاریخ آرتدال» (Arthdal chronicles) و قطره برفی (snowdrop) آغاز کرد. در سال 2021، او اولین نقش اصلی خود را در درام گل برف (Snow Flower) ایفا کرد. حرفه او به عنوان یک بازیگر بسیار موفق بوده و مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفته است. او به‌خاطر حضور قوی‌اش در صفحه نمایش، واکنش‌های چهره‌ای رسا و مهارت‌های بازیگری قدرتمند، به عنوان جذاب ترین بازیگران زن کره ای 2023 شناخته شده است.

سخن آخر

سرزمین کیمچی و کی پاپ یعنی کره جنوبی، جذاب ترین بازیگران زن کره ای را برای هنرنمایی در عرصه هنر سینما پرورش داده است. هنرپیشه‌های کره‌ای، از ویژگی‌های ظریفشان گرفته تا پوست درخشانشان به زیبایی معروف هستند. زیبایی آنها فراتر از ظاهر فیزیکی آنهاست. بازیگران زن کره ای، در بسیاری از سریال‌ها و سینمایی‌های محبوب کره به ایفای نقش پرداخته اند و درخشش آنها در رول‌های مختلف، محبوبیتی جهانی برای آنها به ارمغان آورده است.

زیباترین بازیگر زن کره ای بدون عمل زیبایی کدام است؟

برخلاف باور عمومی که جذابیت اغلب بازیگران کره ای حاصل عمل‌های زیبایی است، برخی از جذاب ترین بازیگران زن کره ای از زیبایی طبیعی برخوردارند؛ از جمله:
• لی یونگ ئه (Lee Young Ae)
• سونگ هه-کیو (Song Hye Kyo)
• هان هی-جو (Han Hyo-joo)
• پارک شین-هه (Park Shin-hye)

چه عواملی برای انتخاب زیباترین بازیگران کره ای در نظر گرفته می شود؟

ویژگی های فیزیکی، مانند چهره، مو، چشم، و اندام؛
الگوی زیبایی کره ای، که بر ویژگی هایی مانند پوست روشن، چشمان بزرگ، و بینی کوچک تأکید دارد؛
محبوبیت و شهرت هنرپیشه؛
توانایی بازیگری.

آیا عمل زیبایی در میان جذاب ترین بازیگران زن کره ای رایج است؟

عمل زیبایی در کره جنوبی بسیار رایج است و بسیاری از هنرپیشه های زن کره ای تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته اند. با این حال، برخی از هنرپیشه‌هایی که اغلب در لیست های زیباترین بازیگران زن کره ای قرار می گیرند، مانند سونگ هی کیو و کیم وو بین، ادعا می کنند که هیچ عمل جراحی زیبایی انجام نداده اند.

چه عواملی باعث محبوبیت جذاب ترین بازیگران زن کره ای در خارج از کشور شده است؟

• گسترش محبوبیت کی-پاپ و کی-دراما
• پخش آنلاین سریال ها و فیلم های کره ای در پلتفرم های بین المللی
• بازاریابی موثر محصولات زیبایی کره ای

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  جدیدترین فیلم های ترسناک سینما ؛ ترسناک ترین فیلم 2023 کدام است؟

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا