بازیترین هاسرگرمیفیزیک و فضامحبوب ترین ها

15 بازی کامپیوتری برتر سال 2024 | بهترین بازی های کامپیوتری امسال کدامند؟

0
()

هنوز از سال 2024 چیزی زیادی نگذشته است، اما به نظر می‌رسد کمپانی‌های گیم در سراسر جهان خواب‌های فراوانی برای بهترین بازی های کامپیوتری 2024 دیده باشند. مشخص نیست آیا امسال نیز به اندازه سال گذشته شاهد انتشار بازی‌های فوق العاده خواهیم بود یا خیر.

طبق آمار Gamerant، سال 2023 با رونمایی از بازی‌های فوق العاده‌ای مانند Baldur’s Gate 3، Resident Evil 4 و نسخه جدید دیابلو، تاریخ ساز شد. حال باید منتظر باشید و ببینیم آیا بهترین بازی های 2024 کامپیوتر نیز موفق خواهند شد به اندازه سال پیش گردوخاک کنند یا خیر.

به نظر می‌رسد آپدیت‌های محدودی برای بازی‌های معروف در برنامه بازی های جدید پی سی ۲۰۲۴ باشد، ولی همچنان احتمال دارد کمپانی‎‌هایی مثل راک استار سورپرایزهای تپلی در آستین پنهان داشته باشند.

با تمام این اوصاف، ما در نجوافکت قصد داریم نگاهی به لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2024 بیندازیم که گیمرها در سراسر جهان بی‎‌صبرانه انتظارشان را می‌کشند.

فهرست محتوا:

بهترین بازی های کامپیوتری 2024 کدامند؟

1. Prince of Persia: The Lost Crown

Prince of Persia: The Lost Crown در لیست بازی های برتر pc در سال 2024
زمان انتشار13 ژانویه
سازندهUbisoft
پلتفرمNintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, MORE

اولین نامی که در بین بهترین بازی های کامپیوتری 2024 می‌درخشد، جدیدترین گیم شاهزاده ایرانی با عنوان Prince of Persia: The Lost Crown است. طرفداران این بازی نوستالژیک قطعاً از گیم پلی هیجان انگیز با آپشن‌های جدید و خلاقانه، دیزاین مترویدوانیا و شخصیت جدید Sargon لذت خواهند برد. باید منتظر باشیم و ببینیم منتقدان درباره جدیدترین مخلوق یوبیسافت چه نظری دارند.

2. Tekken 8؛ گیم خاطره انگیز در میان بهترین بازی های کامپیوتری 2024

Tekken 8 در لیست مهمترین بازی‌های سال 2024
زمان انتشار26 ژانویه
سازندگانBandai Namco Entertainment , Arika
پلتفرمPC , PS5 , Xbox Series X , Xbox Series S

بعد از انتشار استریت فایتر 6 و مورتال کمبات 1 در 2023، حالا نوبت به Tekken 8 است که در میان بهترین بازی های کامپیوتری 2024 عرصه بازی‌های مبارزه‌ای را به لرزه دربیاورد. این گیم شش ماه بعد از داستان تکن 7 رخ می‌دهد. جین کازاما قصد دارد با کشتن پدرش کازویا میشیما، نسل خانمان براندازشان را از بین ببرد.

گیمرها از همین حالا عاشق این بازی در میان جدیدترین بازی های PC سال 2024 شده‌اند. گیم پلی فوق العاده جذابی که با تمرکز بر زیاد کردن پیازداغ و مکانیک روان ساخته شده به همراه 32 کاراکتر و 4 شخصیت جدید که در قالب یک DLC تازه منتشر شده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

3. Like a Dragon: Infinite Wealth

Like a Dragon: Infinite Wealt از بهترین بازی های کامپیوتری 2024
زمان انتشار26 ژانویه
سازندهRyu Ga Gotoku Studio
پلتفرمPS5 , PS4 , Xbox One , Xbox Series X , PC

طرفداران LaD از بازی فوق العاده Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name لذت بردند و حالا نوبت به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 می‌رسد. داستان ایچیبان کاسوگا از بازی Yakuza: Like a Dragon حالا با نسخه Infinite Wealth در لیست بازی های جدید پی سی ۲۰۲۴ روایت می‌شود.

  بهترین کانال آهنگ تلگرام؛ 11 چنل موسیقی تلگرامی برای همه سلیقه‌ها

البته با معرفی عناصر اصلی بازی، متوجه خواهید شد که داستان گیم خارج از ژاپن و در هاوایی رخ می‌دهد. کازومای محبوب نیز به عنوان دومین پروتاگونیست قابل بازی بازمی‌گردد. برای اینکه بیشترین لذت را از این بازی ببرید، باید حداقل نسخه یاکوزا را امتحان کرده باشید. فرنچایز Like a Dragon با انتشار جدیدترین نسخه، طرفداران را هیجان زده و کنجکاو نگه داشته است.

4. Suicide Squad: Kill the Justice League

Suicide Squad: Kill the Justice League در بهترین بازی های 2024 کامپیوتر
زمان انتشار2 فوریه
سازندهRocksteady Studios
پلتفرمPC , PS5 , Xbox Series X , Xbox Series S

2023 چندان تعریفی برای Suicide Squad: Kill the Justice League نداشت. محتوای لیک شده از این بازی، ذوق و شوق گیمرها را به فنا داد. اما در نهایت بالاخره جوخه انتحار خودش را جمع کرد و با تغییرات اساسی، به جمع بهترین بازی های کامپیوتری 2024 بازگشت. حالا بازیکنان می‌توانند با هریک از اعضای تسک فورس ایکس شامل کینگ شارک، هارلی کویین، ددشات و بومرنگ، به جان Justice League بیفتند.

Suicide Squad رویای مبارزه با سوپرمن را به واقعیت تبدیل کرده و حالا بازیکنان می‌توانند در یکی از بهترین بازی های 2024 کامپیوتر، طعم مالیدن پوز ابرقهرمانان به خاک را تجربه کنند! انتظار می‌رود که این گیم به یکی از بازی‎‌های ویدیویی جذاب DC تبدیل شود. منتظریم ببینیم آیا چهار شرور محبوب ما، می‌توانند جای قهرمانان را بگیرند یا خیر.

5. Persona 3 Reload در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2024

Persona 3 Reload بهترین بازی های کامپیوتری 2024
زمان انتشار2 فوریه
سازندهAtlus
پلتفرمPC , Xbox Series X , Xbox Series S , Xbox One , PS4 , PS5

پرسونا 5 بی بروبرگرد یکی از بهترین آثار Atlus به حساب می‌آید که این فرنچایز را به محبوبیتی جهانی رساند. البته تأکید فراوانی هم روی نسخه‌های پیشین دارد و همین باعث شده تا طرفداران خواهان بازسازی آنها هم باشند. Persona یکی از بهترین بازی‌های پی سی در ژانر JRPG به حساب می‌آید، و حالا نسخه Persona 3 با استقبال فراوان در میان بهترین بازی های کامپیوتری 2024 جا گرفته است.

  بیوگرافی اما واتسون؛ بازیگر نقش هرماینی در فیلم های هری پاتر

داستان حول زندگی یک بچه دبیرستانی می‎‌گردد که ده سال پس از فوت والدینش به خانه سابق بازمی‌گردد. حالا باید با استفاده از پرسوناها، با تاریکی مبارزه کند و به حقیقت تاریک بخشی از S.E.E.S (فوق برنامه ویژه جوخه اعدام) که Dark Hour نام دارد، پی ببرد.

پرسونا 3 وفاداری رضایتبخشی نسبت به داستان اصلی دارد. طراحی گرافیکی خیره کننده با UI روان و آپدیت مکانیک بازی، طراحی جدید شخصیت‌ها و هزارتا فیچر جدید دیگر، P3R را به یکی از موردانتظارترین گیم‌ها در فهرست بازی های جدید پی سی ۲۰۲۴ تبدیل کرده‌اند. به عبارت دیگر، P3R با هدف جذب مخاطبان جدید بازسازی شده است.

6. Final Fantasy 7 Rebirth

Final Fantasy 7 Rebirth در فهرست بهترین بازی های 2024 کامپیوتر
زمان انتشار29 فوریه
سازندهSquare Enix
پلتفرمPlayStation 5

دومین بخش از پروژه اسکوئر انیکس، یعنی بازسازی فاینال فانتزی 7 Rebirth، نسخه جدیدی از جهان گایا را بعد از داستان اولین قسمت بازی و ماجراهای میدگار روایت می‌کند. در این بازسازی، بسیاری از المان‌های بازی اصلی از نو ساخته شده‌اند و عمق بیشتری برای شخصیت‌ها به همراه داشته اند. ساختار و داستان جدید این بازی، توقعات از فاینال فانتزی را به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 بالا برده‌اند.

FF7 Rebirth نسبت به میدگار جهان وسیع‌تری را در اختیار بازیکن می‌گذارد. اینکه چه تغییراتی ایجاد شده، چه عناصری ثابت باقی مانده‌اند و چقدر از داستان فاینال فانتزی در FF7 گنجانده شده، سؤالاتی هستند که بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه مشتاقند به پاسخشان برسند.

7. Princess Peach: Showtime

Princess Peach: Showtime در بازی های جدید پی سی ۲۰۲۴
زمان انتشار22 مارس
سازندهNintendo
پلتفرمNintendo Switch

کجایید ای طرفداران سوپرماریو؟ نام نینتندو با انتشار Princess Peach: Showtime، در جمع بهترین بازی های کامپیوتری 2024 خواهد درخشید. این بار شخصیت پرنسس که از سال 2005 به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی معرفی شده، تمرکز اصلی گیم خواهد بود. نام این بازی نیز مانند Super Mario Bros از یک نمایش برگرفته شده.

  فیلم های نولان؛ معرفی تمام فیلم های کریستوفر نولان

در این بازی می‌توانید پرنسس پیچ را در نقش‌های مختلفی ببینید؛ از کارآگاه گرفته تا شمشیرزن و حتی کنگ فوکار. پرنسس محبوب ماریو به همراه شخصیت جدید استلا، در مقابل شرور داستان، ویکد گریپ قرار خواهد گرفت. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این بازی هم مانند بسیاری از قسمت‌های سوپرماریو، موفق می‌شود علاوه بر بهترین بازی های کامپیوتری 2024 در لیست پرفروش ترین بازی‌ها نیز قرار بگیرد یا خیر.

8. Dragon’s Dogma 2

Dragon's Dogma 2 در بهترین بازی های کامپیوتر ۲۰۲۴
زمان انتشار22 مارس
سازندهCapcom
پلتفرمPC , PS5 , Xbox Series X , Xbox Series S

سالهاست که طرفداران منتظر انتشار نسخه جدیدی از Dragon’s Dogma هستند. بالاخره به نظر می‌رسد کپکام قصد دارد رویای گیمرها را برآورده کند. Dragon’s Dogma 2، دوازده سال پس از داستان نسخه اول این بازی رخ می‌دهد. قلمرو پادشاهی ورموندو باتال، به تیپ و تاپ هم خورده‌اند و باید دید چه پیش خواهد آمد.

سیستم نبردهای حماسی، در این گیم از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 حرف اول را می‌زند. شخصیت‌های اصلی با اهدافی جدید و روایتی نو، به بازی برمی‌گردند. به علاوه یک نیمچه جهان باز هم در Dragon’s Dogma 2 خلق شده که چهار برابر بزرگتر از نسخه اولیه است. حتی می‌توان محیط قابل تخریب و تعامل پذیر، نبردهای گسترده و متنوع، دینامیک شب و روز و فیچرهای دیگر را با GTA 5 مقایسه کرد.

9. Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong جدیدترین بازی های PC سال 2024
زمان انتشار20 آگوست
سازندهGame Science
پلتفرمPC , PS5 , Xbox Series X , Xbox Series S

در مراسم جایزه‎‌ برترین بازی‌ها در سال 2023، Black Myth: Wukong با اعلام تاریخ انتشار در 20 آگوست گیمرها را هیجان زده کرد. البته سابقه این هیجان به سال 2021 و تریلر گیم پلی این بازی برمی‌گردد. Lies of P ثابت کرد که داستان‎های محبوبی مانند اقتباس Soulslike، پتانسیلش را دارند که مخاطبان زیادی جذب کنند. درحال حاضر Neowiz و Round 8 درحال کار بر روی DLCهای جدید و جهان باز هستند که کم و بیش می‌توان آن را متعلق به یک داستان پریان تاریک دانست.

  بیوگرافی کیلین مورفی؛ بازیگر نقش اوپنهایمر در فیلم جدید کریستوفر نولان

بازیکنان در یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024، همراه شخصیت میمون هیکلی به نام سان ووکانگ جهان بازی را تجربه خواهند کرد. مبارزه‎‌های جذاب و هیجان انگیز، تنها یکی از دلایل اشتیاق گیمرها برای انتشار این یازی هستند.

10. Avowed

Avowed در فهرست بهترین بازی جدید کامپیوتر 2024
زمان انتشارتعیین نشده
سازندهXbox Game Studios
پلتفرمWindows , Xbox Series X , Xbox Series S

تا جایی که اطلاع داریم، برای بازی Avowed (و باقی گیم‌های ادامه لیست) تاریخ مشخصی اعلام نشده. اما به هر حال، انتظار می‎‌رود این گیم‌ها در زمره بهترین بازی های کامپیوتری 2024 قرار داشته باشند. داستان جدیدترین RPG کمپانی Obsidian Entertainment در جهان Pillars of Eternity رخ می‌دهد. بازیکنان کنترل امپراطوری ادیر را در اختیار دارند که در سرزمین‌های زنده کنکاش می‌کنند تا اسرار طاعون غریبی که درگیرشان کرده است کشف شود.

اگر عاشق جادو، دیالوگ‌های جذاب، تسلیحات مختلف، شجره مهارت‌های کرفتینگ مختلف و شخصیت پردازی گسترده هستید، Avowed بهترین انتخاب در میان جدیدترین بازی های PC سال 2024 برای شما خواهد بود. این بازی، نسخه فانتزی Outer Worlds به حساب می‌آید و برای طرفداران این ژانر هیجان زیادی به همراه خواهد داشت.

11. Hades 2

زمان انتشارنامشخص
سازندهSupergiant Games
پلتفرمPC
Hades 2 در بهترین بازی های پی سی 2024

از نظر فنی، احتمال دارد انتشار Hades 2 در سال جاری، به نسخه دمو ختم شود اما به هر حال می‌توان از طریق پلتفرم Early Access این بازی را امتحان کرد. هیدس 2 یک پروژه متفاوت برای کمپانی Supergiant به حساب می‌آید. با توجه به محبوبیت فراوان اولین نسخه Hades در ژانر ایندی، تعجبی ندارد که سوپرجاینت گیمز نسخه ادامه آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 معرفی کرده باشد.

  آشنایی با غول‌های آسمانی؛ بزرگترین ستاره جهان کدام است؟

در این بازی، می‌توانید در نقش شخصیت اصلی ملینو (دختر هادس و خواهر زاگرس) تحت قیمومت هکاته (الهه جادوگری و رستاخیز) قرار دارد و از قدرت‌های تاریک سحرآمیزش برای شکست تایتان زمان استفاده خواهد کرد. با این اوصاف، می‌توانیم توقع گیم پلی هیجان انگیزی را در یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴ داشته باشیم.

12. Hellblade 2

Hellblade 2 در جمع بهترین بازی های PC در 2024
زمان انتشارنامشخص
سازندهNinja Theory
پلتفرمPC , Xbox Series X , Xbox Series S

از مدت‌ها پیش تا به امروز، Senua’s Saga: Hellblade 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 مورد انتظار طرفداران بوده است. کمپانی Ninja Theory انتشار این بازی در سال 2024 را تأیید کرد. هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان بازی موجود نیست، اما می‌توانیم حدس بزنیم که ماجرای گیم حول داستان‎‌های شخصیت سنوا خواهد گذشت. می‌شود روی گیم پلی هیجان انگیز، موسیقی و گرافیک قوی این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 در ژانر اکشن حساب کرد.

13. GreedFall 2

GreedFall 2 فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2024
زمان انتشارنامشخص
سازندهSpiders
پلتفرمWindows , Xbox Series X , Xbox Series S

اولین نسخه گریدفال در ساال 2019 منتشر شد و در بازار گیم به عنوان BioWare شناخته می‌شد. داستان منحصر بفرد این بازی، در جهان فانتزی با شباهت‌های بسیار به قرن هجدهم روی می‌دهد. این بازی در ژانر RPG منتشر شده و از المان‌های محبوبی که در بازی‌های Dragon Age و Mass Effect حسابی بازیکنان را به وجد آورده بودند، در آن استفاده شده است. داستان Greedfall 2 با تمرکز بر مفاهیمی از جمله استعمار، سرکوب و براندازی تمدن‌ها پیش می‌رود. قهرمان بازی به نام De Sardet از قاره‌ای کهن به نام Gacane به سوی جهان نوی Teer Fradee سفر می‌کند. در مسیر با بومیان کشورهای مختلف درگیر می‌شود و به علت اسرارآمیز بیماری‌های مسری بین مردم Gacane پی می‌برد.

  بیوگرافی پارسا پیروزفر و حقایقی از زندگی او + تصاویر

14. Paper Mario: The Thousand-Year Door در لیست بازی های جدید پی سی ۲۰۲۴

Paper Mario: The Thousand-Year Door در بازی های PC در 2024
زمان انتشارنامشخص
سازندهNintendo
پلتفرمGame Cube

داستان Paper Mario: The Thousand-Year Door به عنوان یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های فرنچایز ماریو در فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2024 شناخته می‌شود. البته با توجه به اینکه احتمالاً این بازی به طور انحصاری برای پلتفرم گیم کیوب منتشر شود، احتمالاً کسانی که به کنسول‌های قدیمی نینتندو دسترسی ندارند باید بیخیالش شوند. هزینه خرید نسخه‌های پیپر ماریو در سطح بالایی تخمین زده شده اند.

15. Star Wars Outlaws؛ ظهور استاروارز به فهرست بهترین بازی های 2024 کامپیوتر

Star Wars Outlaws در فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2024
زمان انتشارنامشخص
سازندهMassive Entertainment
پلتفرمPC , PS5 , Xbox Series X , Xbox Series S

بازی Star Wars Outlaws را می‌توان اولین بازی جهان باز فرنچایز جنگ ستارگان دانست. بازیکن در نقش Key Vess و همراه بامزه‌اش Nix وارد این جهان خواهد شد. زمان بازی بین تایم فیلم‌های (امپراتوری ضربه می‌زند) و (بازگشت جدای) رخ می‌دهد. یکی از دلایلی که Star Wars Outlaws به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2024 شناخته شده، امکان کنکاش در سوراخ سنبه‌های کهکشان است که به ندرت در فیلم‌ها نشانی از آنها می‌بینیم. بدون شک با امپراتوری کهکشان‌ها به مشکل خواهید خورد، اما بخش اعظم تمرکز بازی بر سازمان‌های بین کهکشانی مانند هاتز خواهد بود.

گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز و جذاب، بازیکنان را وارد یکی از بزرگترین سرقت‌های تاریخ لبه بیرونی کهکشان خواهد کرد. مبارزه‌های مبتکرانه و فراوان، بلند کردن انواع تسلیحات و سفینه‎‌های تندرو تنها بخشی از هیجان این بازی هستند. باید منتظر باشیم و در عمل ببینیم با چه چیزی روبرو خواهیم شد.

  لیست 12 گوشی گرانقیمت جهان | لوکس ترین موبایل دنیا کدام است؟

جمع بندی

در مقاله امروز، سفری به دنیای شگفت‌انگیز و رنگارنگ بهترین بازی های کامپیوتری 2024 داشتیم و با تعدادی از بهترین بازی‌هایی که در برنامه انتشار هستند، آشنا شدیم. از بهترین بازی های 2024 کامپیوتر در ژانر اکشن و ماجراجویی نفس‌گیر گرفته تا بازی‌های نقش‌آفرینی حماسی و استراتژی‌های چالش‌برانگیز، برای هر سلیقه‌ای یک گزینه جذاب در این لیست پیدا می‌شود.

اما این فقط آغاز ماجراست! لیست بازی های جدید پی سی ۲۰۲۴ پر از شگفتی‌های ناگفته و بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز خواهند بود. باید منتظر بمانیم تا بدانیم دنیای بازی‌ها در سال پیش رو چه سورپرایزهایی برای ما خواهند داشت.

شما منتظر انتشار کدام بازی هستید؟ آرزو داشتید نسخه جدید کدام گیم در سال جاری منتشر شود؟ مشتاق نظرات زیبای شما هستیم!

سؤالات متداول

بهترین بازی های کامپیوتری 2024 از نظر وب‌سایت Metacritic کدام هستند؟

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
Starfield و Spider-Man 2
Hogwarts Legacy
Final Fantasy XVI
Ark 2
Senua's Saga: Hellblade II
A Plague Tale: Requiem
Alan Wake 2

چه نوع بازی‌هایی در سال 2024 محبوب خواهند بود؟

در سال 2024، انتظار می‌رود که بازی‌های اکشن و ماجراجویی، نقش‌آفرینی، استراتژی، ورزشی و شبیه‌سازی همچنان محبوب باشند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  زیباترین هنرپیشه های زن هندی | زیباترین بازیگر زن هند کیست؟

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا