ترین هاسبک زندگیعلمی و جهانمحبوب ترین ها

20 ایده خلاقانه هدیه برای دختر نوجوان | کادو برای دختر تینیجر چی بخریم؟

0
()

انتخاب هدیه مناسب برای تولد یا مناسبت‌هایی مانند عید نوروز، در 80 درصد اوقات مأموریت چالش برانگیزی است. تقدیم هدیه برای دختر نوجوان نباید صرفاً برای رفع تکلیف باشد. بلکه شما به عنوان والدین، خواهر، برادر یا دوست بایستی با انتخاب هوشمندانه یک کادوی مناسب، روحیه لطیف و حساس دخترخانم موردنظر را تحت تأثیر قرار بدهید تا بداند که برای او اهمیت قائل هستید و دوستش دارید.

بهترین کادو برای دختر تینیجر، لزوماً گرانقیمت‌ترین جنس بازار نیست. یک هدیه کوچک که مطابق با سلیقه و علایق دختری باشد یا خاطرات شیرینی را یادآور شود، ارزشی وصف نشدنی برای او خواهد داشت و زیباترین تبسم را به چهره‌اش خواهد نشاند.

اگر اینجا هستید، یقیناً جهت تهیه یک آیتم مناسب برای دختر دلبند، خواهر یا دوستتان به دنبال بهترین ایده هدیه برای نوجوانان دختر می‌گردید. چالش اصلی، انتخاب هدیه‌ای غیرقابل پیش بینی و در عین حال کاربردی است که برق ذوق را به نگاه او بیاورد و تا ابد در یادش ماندگار شود. توصیه می‌کنیم لیست 20 تایی پیشنهادهای نجوافکت برای انتخاب هدیه برای دختر نوجوان را جایی ذخیره کنید؛ قطعاً بعد از بررسی فهرست ما انتخاب برای شما آسان‌تر خواهد شد!

فهرست محتوا:

انتخاب بهترین هدیه برای دختر نوجوان

انتخاب کادو برای کوچولوها و دختران زیر 12 سال معمولاً کار سختی نیست، چون تقریباً با دیدن هر کادوی جدیدی ذوق زده می‌شوند و ساعت‌های متمادی را با هدیه‌شان به شادی سپری می‌کنند. اما در سنین نوجوانی، جرقه تشکیل شخصیت زده می‌شود و سلیقه‌های خاص شکل می‌گیرد. همین تفاوت در سلایق و علایق است که انتخاب هدیه برای دختر نوجوان را دشوار می‌کند.

علاقه‌های نوجوانان امروز (چه دختر و چه پسر)، تفاوت زیادی با نوجوانان دیروزی دارد. اگر اندکی با فرهنگ غالب در میان تینیجرها و ترجیحات شخصی دختر موردنظرتان آشنا باشید، می‌توانید آسان‌تر به انتخاب هدیه مناسب بپردازید.

20 کادو برای دختر تینیجر

در لیست امروز کوشیده‌ایم برای هر سلیقه‌ای یک گزینه کاربردی و مناسب جهت انتخاب کادو برای دختر تینیجر بگنجانیم. یک گوشه ذهنتان علاقه‌های دخترخانم را یادداشت کنید و بودجه‌تان را درنظر بگیرید تا برویم سراغ لیست ایده هدیه برای نوجوانان دختر!

1. قاب موبایل، بهترین هدیه برای دختر نوجوان

قاب گوشی، یک ایده هدیه برای نوجوانان دختر

یک گارد موبایل باکیفیت و زیبا، از جمله محبوب‌ترین کادوهایی است که هرکسی از دریافت آن استقبال می‌کند و بهترین هدیه برای دختر نوجوان هم به حساب می‌آید. خرید یک قاب موبایل مقاوم به رنگ موردعلاقه (و حتی همراه چند استیکر تزئینی)، برای شاد کردن هر دختری مناسب خواهد بود.

2. محصولات مراقبت پوستی، بهترین کادو برای دختر تینیجر

زیباترین آرایش روی صورت زیبای دختران، پوست شفاف آنهاست. به علل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بسیاری از دخترخانم‌ها دچار مشکلاتی مانند خشکی پوست و جوش‌های ریز می‌شوند. با انتخاب محصولات مراقبت پوستی ملایم و استاندارد به عنوان هدیه برای دختران 13 تا 18 ساله، به آنها نشان خواهید داد که چقدر به سلامت و زیبایی‌شان اهمیت می‌دهید.

  15 پیشنهاد برای انتخاب بهترین گل آپارتمانی | زیباترین گیاهان آپارتمانی کدامند؟

3. ماگ، باحال‌ترین ایده هدیه برای نوجوانان دختر

ماگ، انتخاب کادو برای دختر تینیجر

یکی از جدیدترین کادوها برای دختران نوجوان که امروزه حسابی طرفدار پیدا کرده، خرید انواع ماگ است. کافیست سری به فروشگاه‌های لوازم کادویی، کتابفروشی‌ها، کافه‌ها و حتی برخی شاپ‌های اکسسوری بزنید تا انواع ماگ فانتزی، تراول ماگ، لیوان‌های سرامیکی و غیره را ببینید. اگر می‌خواهید در انتخاب هدیه برای دختر نوجوان خیلی خاص عمل کنید، سفارش چاپ یک ماگ حرارتی با طرحی دلخواه را بدهید تا افتتاح ماگ با اولین نوشیدنی داغ، سورپرایزش کند!

4. زیورآلات

زیورآلات یکی از آیتم‌هایی است که تقریباً هر دختری علاقه وافری به آنها دارد. از ابتدای تاریخ تا به امروز، زیورآلات و اکسسوری‌های مختلف بهترین کادو برای دختر جوان و نوجوان به شمار می‌آمده‌اند. اگر از ترجیح‌های دختر موردنظرتان برای استایل، سبک کار و رنگ آگاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ یک هدیه معنادار و زیبا بروید. آویزهای شبرنگ، اکسسوری‌های ظریف و نیم ست‌های متنوع  بدلی یا طلا از جمله بهترین گزینه‌های هدیه برای دختر نوجوان خواهند بود.

5. کتاب

اگر دخترخانمی اهل مطالعه باشد، هیچ چیز به اندازه یک کتاب در ژانر موردعلاقه‌اش او را به وجد نخواهد آورد. انتخاب کتابی با موضوعی دلنشین که یار مهربان اوقات فراغت باشد و به رشد شخصیتی نیز کمک نماید، خاص ترین کادو برای دختر نوجوان خواهد بود. شاید کتاب یک کادو ارزان برای دختر نوجوان به نظر بیاید، اما قطعاً تأثیر فراوانی روی روح و روان او خواهد داشت.

6. لوازم التحریر فانتزی

لوازم التحریر فانتزی، بهترین هدیه برای دختر نوجوان

عشق همه دختران به لوازم التحریر را نمی‌توان انکار کرد. اگر به دنبال مناسبترین هدیه برای دختر نوجوان هستید که همزمان شادش کند، گزینه‌ای اقتصادی باشد و شما را در خاطر او ماندگار کند، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ لوازم التحریر فانتزی و کاربردی بروید. یک دفتر فانتزی، ست مداد، هایلایتر، مارکر و یا پاستل، بهترین کادو برای دختر تینیجری خواهد بود که دستی هم در هنر و طراحی داشته باشد.

  لولو خورخوره ها در سراسر دنیا؛ با افسانه‌ هیولاهای خوفناک سراسر جهان آشنا شوید!

7. پاوربانک

فارغ از سن، امروزه تقریباً هرکسی به یک پاوربانک نیاز دارد. اگر بودجه مناسبی جهت تهیه کادو برای دختر نوجوان اختصاص داده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بازار لوازم الکترونیک بزنید و یک پاوربانک مناسب و باکیفیت انتخاب کنید. وجود این آیتم در گردش‎‌ها و سفرهای طولانی، حسابی به کار می‌آید و از همین رو، بهترین هدیه برای دختر نوجوان خواهد بود.

8. چراغ شب خواب

چراغ خواب فانتزی، بهترین کادو برای دختر جوان و نوجوان

یک هدیه برای دختر نوجوان که انتخابی فوق العاده شیک و هوشمندانه هم به حساب می‌آید، چراغ شب خواب است. سری که به بازار یا فروشگاه‌های آنلاین بزنید، با دامنه متنوعی از چراغ‌های رومیزی LED گرفته تا شب خواب‌های کهکشانی روبرو خواهید شد که جدیدترین کادوها برای نوجوان دختر به حساب می‌آیند. با انتخاب چراغ‌های خواب گلکسی، شب‌هایی رویایی رقم خواهید زد.

9. جعبه یا استند جواهرات

همانطور که اشاره کردیم، استفاده از زیورآلات متنوع از جمله علایق مشترک دختران است. اگر قصد دارید کادویی منحصر به فرد انتخاب کنید که در حفظ نظم و زیبایی اتاق هم نقش داشته باشد، یک استند یا جعبه زیبا برای اکسسوری‎‌ها بهترین هدیه برای دختر نوجوان خواهد بود. کمی که در بازار جستجو کنید می‌توانید از بین انواع استندها و جعبه‌های چوبی، پلاستیکی مرغوب، فلزی و غیره، یک کادو برای دختر تینیجر برگزینید.

10. ست لاک ناخن

ست لاک ناخن، ایده کادو تولد برای دختر نوجوان

علاقه دختران به لوازم پیرایشی و آرایشی، از سنین پایین شکل می‎‌گیرد. حتی بسیاری از دخترانی که تمایلی به آرایش ندارند، از استفاده انواع لاک‌های ناخن خوشرنگ استقبال می‌کنند. اگر از سلیقه دختر موردنظرتان آگاه باشید و طیف رنگی موردعلاقه او را بدانید، یک ست طیف تونالیته یا ترکیب رنگی جذاب، بهترین کادو برای دختر نوجوان خواهد بود.

  بهترین فیلم های کره ای IMDb؛ معرفی 40 تا از برترین فیلم های کره ای در ای ام دی بی

11. بلیط نمایش، تئاتر یا کنسرت

اگر شانس به شما رو کند و در محل زندگی شما یک کنسرت یا نمایش در شرف برگزاری باشد، یک بلیط برای شرکت در این مراسم هیجان انگیز می‌تواند بهترین هدیه برای دختر نوجوان به شمار بیاید! اگر می‌دانید که دختر، خواهر یا دوستتان از همراهی با شما لذت بیشتری می‌برد، دوتا بلیط تهیه کنید و در موعد مقرر، در کنار هم از یک اجرای زنده پرشور یا نمایشی زیبا لذت ببرید. گذران اوقاتی خاطره انگیز در کنار عزیزان، می‌تواند بهترین کادو برای یک دختر نوجوان باشد.

12. هدفون و هدست

هدست، بهترین کادو برای دختر جوان و نوجوان

کدام دختری را می‌شناسید که عاشق موسیقی نباشد؟ انتخاب هدفون و هدست، یک پیشنهاد کادو برای دختر نوجوان است که تقریباً هیچکس آن را رد نمی‌کند. اگر بودجه‌تان اجازه می‌دهد تا حد مناسبی دست به جیب شوید، سری به بازار لوازم الکترونیکی بزنید و یک هدفون باکیفیت انتخاب کنید. تقریباً می‌توانیم تضمین کنیم که این ایده هدیه برای نوجوانان دختر، با یک واکنش ذوق زده حسابی همراه خواهد بود.

13. تیشرت یا هودی با طرح جذاب

هر نوجوانی از دیدن طرح شخصیت موردعلاقه، لوگوی گروه موسیقی یا یک نقش منحصر به فرد روی تی‌شرت یا هودی حسابی هیجان زده خواهد شد. اگر به دنبال یک گزینه با قیمت مناسب و ماندگار برای کادو مناسب دختر نوجوان هستید، می‌توانید به یک چاپخانه درخواست چاپ اختصاصی طرح موردنظرتان را بدهید.

14. اشتراک سرویس‌های کاربردی

بسیاری از دختران نوجوان از خدمات اشتراک‌های دوره‌ای سرویس‌های آنلاین مختلف برای سرگرمی، مطالعه و آموزش استفاده می‌کنند. اگر مطلع هستید که دخترخانم محترم از چه اپلیکیشن یا سایتی اشتراک خریداری می‌کند، می‌توانید یک پلن تپل را برای او بخرید و با جذابترین هدیه برای دختر نوجوان، غافلگیرش کنید! معمولاً کسی انتظار ندارد اشتراک سرویس‌های موردعلاقه‌اش را هدیه بگیرد، از این رو این گزینه می‎‌تواند خاص‌ترین ایده کادو تولد برای دختر نوجوان باشد. پلن‌های سایت‌هایی مانند فیلیمو، دیجیکالا، گیت، فیدیبو و غیره، بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید درنظر بگیرید.

  تزیین سفره شب یلدا و نحوه سفره آرایی جذاب در شب طولانی سال

15. کفش و لباس

انتخاب لباس و کفش به عنوان هدیه برای دختر نوجوان می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد، چون دو مقوله در این گزینه مطرح خواهند بود: یکی سلیقه خانم محترم، و دیگری سایز وسیله. اگر از سایز و استایل او آگاه هستید، به سمت پاساژ بشتابید و به دنبال یک هدیه برای دختر نوجوان محبوبتان بگردید. یک ایده هدیه برای نوجوانان دختر نیز این است که او را دعوت کنید تا همراه شما به فروشگاه بیاید و هر آیتم مناسبی که مورد پسندش واقع شد را خریداری کند. تضمین می‌کنیم که هیچ دختری این پیشنهاد را رد نخواهد کرد.

16. لوازم هنری

لوازم هنری، جدیدترین کادوها برای دختران نوجوان

بهترین کادو برای دختر تینیجری که به هنرهای دستی مختلف عشق می‌ورزد و از خلق زیبایی لذت می‌برد، لوازم هنری خواهد بود. بسته به زمینه موردعلاقه، می‌توانید سراغ خرید انواع متریال هنری مانند مجموعه رنگ، چرم، ست قلم‌مو در سایزهای مختلف و هرچیز دیگری که می‌دانید به کارش خواهد آمد، بروید. لوازم هنری یکی از گزینه‌های غیرمنتظره به عنوان هدیه برای دختر نوجوان خواهد بود و قطع به یقین ذوق زده‌اش خواهد کرد.

17. کیف یا کوله پشتی

درست مانند لباس، انتخاب کیف و کوله پشتی هم به عنوان ایده هدیه برای نوجوانان دختر بستگی زیادی به ترجیح شخصی و استایل آنها دارد. اما اگر از این دو معیار مهم برای انتخاب آیتم آگاهی دارید و می‌دانید چه نوع کیف یا کوله‌ای خوشحالش خواهد کرد، پیشنهاد می‌کنیم تردید نکنید! به علاوه می‌توانید یکی دوتا پیکسل زیبا و دوست داشتنی هم در کنار کیف هدیه بدهید تا بیشتر شاد شود.

  لیست 9 آتشکده باستانی ایران و جهان | مهم‌ترین آتشگاه های دنیا کدامند؟

18. ساعت

ساعت مچی، بهترین کادو برای دختر جوان و نوجوان

یکی از گزینه‌های کلاسیک کادو دختر نوجوان که هرگز تکراری و کهنه نمی‌شود، خرید ساعت است. بسته به وسع‎‌تان و میزان اطلاعی که از علاقه، سبک پوشش دخترخانم و ترجیحش برای انتخاب دکوراسیون دارید، می‌توانید سراغ ساعت‌های مختلفی مانند ساعت مچی یا رومیزی بروید.

19. اشیای دکوری ‌

رایج‎‌ترین ایده هدیه برای نوجوانان دختر بعد از زیورآلات، خرید وسایل دکوری ریز و درشت است. بسیاری از دختران نوجوان عاشق این هستند که اتاق و میزشان را با گلدان‎‌های کوچولو، عروسک‌های کیوت، قاب‌های عکس فانتزی و… تزئین کنند. اگر توانش را دارید که کمی بیشتر دست به جیب شوید، خرید اکشن فیگور شخصیت‌های موردعلاقه هم ایده هیجان انگیزی خواهد بود.

20. کارت هدیه

انتخاب هدیه برای دختر نوجوان گاهی به حدی سخت می‌شود که بعد از مدت زیادی تفکر، بازهم به نتیجه نمی‌رسید. در چنین شرایطی، هوشمندانه‌ترین کادو برای دختر تینیجر این است که یک کارت هدیه با مبلغ موردنظر بگیرید و به او تقدیم کنید! محض خشک و خالی نبودن این ایده هدیه برای نوجوانان دختر، می‌توانید هدیه بامزه و کوچکی مانند یک دسته گل، جعبه‌ای شکلات یا خوراکی موردعلاقه‌اش را نیز هدیه بدهید. به این ترتیب دخترخانم می‌تواند مهمان شما شود و هر هدیه‌ای که باب میلش بود برای خود تهیه کند.

جمع بندی

انتخاب هدیه برای دختر نوجوان، چیزی بیشتر از یک کادو دادن ساده است. روحیه حساس و لطیف دختران در سنین نوجوانی، برداشت‌های احساسی و عمیقی از هر هدیه بزرگ یا کوچک خواهد داشت. اگر از روحیاتش آگاه باشید، می‌توانید با یک انتخاب حساب شده به عنوان کادو برای دختر تینیجر، تأثیر عمیقی روی او بگذارید تا بداند چقدر برای شما مهم است و برای او احترام قائل هستید.

  10 کتاب که باید قبل از مرگ بخوانید | لیست کتاب هایی که دنیای شما را تغییر خواهند داد!

امروز در نجوافکت تلاش کردیم با 20 ایده هدیه برای نوجوانان دختر، لیستی متفاوت و همه پسند در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. خب، تصمیم گرفتید کدام آیتم را انتخاب کنید؟ به نظر شما جای چه هدایایی در لیست ما خالی بود؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول

بهترین کادو برای نوجوانان دختر چیست؟

بهترین هدیه برای دختر نوجوان، ارتباط مستقیمی با روحیات، ترجیحات، علایق و استایل او خواهد داشت. بهترین هدایا برای هر دختر نوجوان، منحصر به فرد خود او هستند. معمولاً دختران نوجوان به کادوهایی مانند انواع لباس، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم آرایشی، کتاب و لوازم الکترونیکی علاقه نشان می‌دهند.

اقتصادی ترین کادو برای دختران نوجوان چیست؟

اگر بودجه محدودی برای انتخاب بهترین هدیه برای دختر نوجوان دارید می‌توانید سراغ گزینه‌هایی هوشمندانه، ارزانقیمت اما معنادار مانند کتاب، وسایل دکوری زیبا، لباس، شمع‌های معطر و لوازم التحریر بروید.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین فیلم های اقتباسی؛ معرفی فیلم های اقتباسی از کتاب که حتما باید تماشا کنید

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا