مناسبت هاتاریخ و فرهنگترین هامحبوب ترین ها

بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان؛ راهنمای خرید هدیه ولنتاین برای پسران

0
()

بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان چه چیزهایی هستند؟ اگر برای انتخاب کادو ولنتاین به مشکل خورده‌اید، در این مطلب با 20 ایده هدیه ولنتاین برای پسرها و آقایان همراه ما در نجوافکت باشید.

خرید هدیه برای پارتنرتان، زبان عشق شماست. اما خرید هدیه روز ولنتاین می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از آنجایی که خرید هدیه برای آقایان سخت است، پیدا کردن کادویی مناسب، منحصربه‌فرد و جالب می‌تواند فشار زیادی به شما وارد کند. با این حال استرس نداشته باشید. ما اینجا هستیم تا بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان را به شما معرفی کنیم؛ هدیه‌هایی خلاقانه و ویژه.

بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان

وقتی برای مردی که در زندگی‌تان است می‌خواهید خرید کنید، باید به این فکر کنید که چه چیزی در رابطه شما و در حال حاضر بیشتر اهمیت دارد. در اینجا برای انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد همراه شما هستیم. فقط فراموش نکنید که حتما یک کارت پستال و غذای خانگی هم برای او آماده کنید تا شبی به‌یادماندنی در کنار یکدیگر داشته باشید. در ادامه 20 ایده هدیه ولنتاین برای پسر ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  بهترین خواننده سنتی ایرانی؛ معرفی 15 تا از خوانندگان کلاسیک ایرانی برتر

1. تابلوهای موزیک پلیر شخصی سازه شده

تابلوهای موزیک پلیر از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان

  • قیمت حدودی: بین 130 تا 630 هزار تومان

در این مورد از بهترین کادوهای ولنتاین مردانه تنها کاری که باید بکنید این است که یک آهنگ خاطره‌انگیز انتخاب کنید؛ آهنگی که معنای خاصی میان شما و پارتنرتان دارد. حتی روی بعضی از این تابلوها کد کیوآر آهنگ را هم می‌زنند که اگر با گوشی آن را اسکن کنید، آهنگ مورد نظر شما پخش می‌شود.

2. کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل

کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل از بهترین کادوهای ولنتاین مردانه

  • قیمت حدودی: 200 هزار تومان

یکی از کادوهای ولنتاین پسرانه ارزان، کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل است. با استفاده از این کیت‌ها پارتنر شما می‌تواند صفحه نمایش گوشی را بزرگ‌تر کند و به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها بنشیند. برخی از این محصولات قابلیت بزرگنمایی تا 18 برابر را هم دارند و برای مردانی که عینک می‌زنند و شماره چشم‌شان بالاست، هدیه مناسبی‌ست.

3. تابلوهای لوکیشن شخصی سازی شده

انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد / تابلوهای لوکیشن

  • قیمت حدودی: 350 هزار تومان

اگر با پارتنر خود در مکانی خاص خاطره دارید و جای ویژه‌ای میان شما وجود دارد، می‌توانید تابلوی این لوکیشن را سفارش بدهید. این هدیه ارزان قیمت ولنتاین برای پسر ها می‌تواند هدیه‌ای خاص برای پارتنر شما باشد و جلوه زیبایی به دیوار خانه او دهد.

4. پوستر خراشیدنی 100 فیلم برتر جهان

ایده هدیه ولنتاین برای پسر / پوستر فیلم

  • قیمت حدودی: 2 میلیون و 500 هزار تومان

یک ایده هدیه ولنتاین برای پسر هایی که عاشق سینما هستند، این پوستر جذاب است که ابعادی معادل 24 x16 دارد و شامل پوستر 100 فیلم شاهکار سینمایی می‌شود. پوستر فیلم‌ها در ابتدا هیچ طرحی ندارد، اما اگر با ابزار خاصی که در پکیج آن وجود دارد آنها را بتراشید، طرح رنگی و مینیمال پوستر نمایان می‌شود. این پوستر جذاب در آمازون موجود است و اگر خودتان نمی‌توانید به طور مستقیم از آمازون خرید کنید، می‌توانید آن را به سایت‌های شخص ثالث سفارش بدهید.

  فیلم های جیمز کامرون؛ مروری بر کارنامه پادشاه گیشه در جهان

5. ماساژور دست

راهنمای خرید کادوهای ولنتاین برای پسر / ماساژور دست

  • قیمت حدودی: بین 4 میلیون تا 13 میلیون تومان

در راهنمای خرید کادوهای ولنتاین برای پسر ها به یک هدیه جذاب دیگر رسیدیم. اگر پارتنر شما به خاطر کارش وقت زیادی را پشت کامپیوتر می‌گذراند، یک ماساژور دست می‌تواند هدیه خیلی مناسبی باشد. این ماساژورها بسته به برندی که دارند، امکانات مختلفی را ارائه می‌کنند؛ از جمله کیسه هوا، گرما درمانی و تکنولوژی طب سوزنی.

6. کنسول های بازی رترو یا قدیمی

راهنمای خرید هدیه ولنتاین برای شوهر / کنسول های بازی رترو

  • قیمت حدودی: بین 800 هزار تومان تا 11 میلیون تومان

یکی دیگر از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان کنسول‌های بازی قدیمی مانند سگا یا آتاری است. با این هدیه منحصربه‌فرد می‌توانید نوستالژی‌های زیادی را برای پارتنر خود زنده کنید؛ خصوصا اگر اهل بازی‌های ویدیویی باشد.

7. ماشین اصلاح موی بدن و صورت

ماشین اصلاح از کادوهای ولنتاین پسرانه ارزان

  • قیمت حدودی: از 300 هزار تومان به بالا

در انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد، ماشین‌های اصلاح مو را فراموش نکنید. همه آقایان به یک شیور خوب نیاز دارند و حتی مدل‌های مینی این ماشین‌های اصلاح می‌تواند برای آنها در مسافرت‌ها کاربردی باشد.

8. پک های اصلاح صورت

هدیه ارزان قیمت ولنتاین برای پسر

  • قیمت حدودی: از 150 هزار تومان به بالا

علاوه بر دستگاه‌های اصلاح موی صورت و بدن، پک اصلاح صورت نیز یک کادو ولنتاین پسرانه ساده است. این پک‌ها معمولا شامل فوم اصلاح، افترشیو، کرم اصلاح و کف ریش می‌شوند. حتی می‌توانید یک اسپری خوش‌بو و کرم صورت مخصوص پوست آقایان را نیز به این پک‌ها اضافه کنید.

9. لباس راحتی

کادوی ارزان ولنتاین برای پسرها / لباس راحتی

  • قیمت حدودی: از 150 هزار تومان به بالا

لباس راحتی یک کادوی ارزان ولنتاین برای پسرها است که البته بسته به برندی که از آن خرید می‌کنید، می‌تواند یک کادوی لاکچری هم باشد. انواع لباس‌های راحتی مردانه در بازار موجود هستند که با توجه به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید.

  نبرد ستارگان در کره جنوبی: جدال بر سر عنوان بهترین گروه کی پاپ

10. انواع زیورآلات مردانه

کادو ولنتاین پسرانه ساده

  • قیمت حدودی: از 600 هزار تومان به بالا

برای آقایان خاص، یک هدیه خاص و جذاب می‌توانید بگیرید. انواع زیورآلات و اکسسوری مردانه اعم از زنجیر، بنگل و انگشترهای نقره و طلا سفید می‌توانند یک کادو گران قیمت و چشم‌گیر برای روز ولنتاين باشند. این زیورآلات هم در انواع مختلف و از برندهای گوناگون در بازار موجود هستند و دست شما برای انتخاب باز است.

11. انواع هودی و سویشرت

راهنمای کادو ولنتاین ارزان برای پسران / هودی و سویشت

  • قیمت حدودی: از 100 هزار تومان به بالا

در این راهنمای کادو ولنتاین ارزان برای پسران به یک ایده جذاب دیگر رسیدیم. هنوز فصل زمستان تمام نشده و هدیه دادن یک هودی یا سویشرت جذاب می‌تواند برای پارتنر شما کاربردی باشد. در بازار انواع هودی و سویشرت‌های اصل و غیر اصل موجود هستند و بسته به هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید، می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید.

12. دستگاه قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان

  • قیمت حدودی: از 650 هزار تومان به بالا

در راهنمای خرید هدیه ولنتاین برای شوهر به یک کادوی جذاب دیگر رسیدیم. اگر پارتنر شما قهوه را به چای ترجیح می‌دهد، یک دستگاه اسپرسو ساز می‌تواند هدیه هیجان‌انگیزی برای او باشد. انواع این دستگاه‌ها در بازار موجود هستند و حتی اگر بودجه خیلی زیادی نداشته باشید، می‌توانید یک اسپرسو ساز کوچک و خانگی برای او بگیرید.

13. انواع کیف پول های مردانه

انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد / کیف پول

  • قیمت حدودی: از 250 هزار تومان به بالا

یکی دیگر از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان خرید کیف پول‌های مردانه است. یک کیف پول جذاب می‌تواند استایل آقایان را کامل کند. این کیف پول‌ها در انواع و جنس‌های مختلف در بازار موجود هستند و شاید بهترین آنها کیف پول‌های چرم باشند. حتی می‌توانید با کیف پولی که انتخاب کردید، یک جا کارتی، کمربند و جاکلیدی هم ست کنید و یک باکس کادو جذاب و رمانتیک برای او آماده سازید.

  بهترین فیلم های نتفلیکس 2023 : بهترین فیلم ها برای هر سلیقه ای

14. بازی های رومیزی یا بردگیم

ایده هدیه ولنتاین برای پسر / بازی های رومیزی

  • قیمت حدودی: از 150 هزار تومان تا 550 هزار تومان

در انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد می‌توانید بازی‌های رومیزی را نیز در نظر داشته باشید. اگر پارتنر شما به چنین بازی‌هایی علاقه داشته باشد، می‌توانید یک بازی رومیزی جذاب برای او بخرید و در کنار شکلات‌های خوشمزه و یک کارت پستال عاشقانه او را غافلگیر کنید.

15. شکلات های دست ساز

راهنمای خرید کادوهای ولنتاین برای پسر / شکلات های دست ساز

  • قیمت حدودی: از 300 هزار تومان به بالا

شکلات هدیه‌ای‌ست که مرد و زن نمی‌شناسد. این خوراکی‌های شیرین را همه دوست دارند. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای شکلات‌های معمول در بازار، به عنوان یک کادو عاشقانه به پارتنر خود شکلات‌های دست ساز هدیه بدهید. این شکلات‌ها در انواع طعم‌ها و مدل‌ها (شکلات تخته‌ای، ترافل، شکلات پاپسیکل و…) در بازار موجود هستند و معمولا بسته‌بندی‌های جذابی دارند.

16. کوله پشتی

کوله پشتی از بهترین کادوهای ولنتاین مردانه

  • قیمت حدودی: از 150 هزار تومان به بالا

کوله پشتی هم می‌تواند کادوی کاربردی‌ای باشد. این ایده هدیه ولنتاین برای پسر هایی که دانشجو هستند مناسب‌تر است، اما حتی برای مردانی که باید لپتاپ‌شان روزانه همراه خود داشته باشند می‌تواند به کار بیاید. انواع کوله پشتی‌ها در بازار موجود هستند؛ از کوله پشتی‌های برند و لاکچری با قیمت‌های میلیونی تا کوله‌های ساده و ارزان.

17. ساعت رومیزی

ساعت رومیزی از کادوهای ولنتاین پسرانه ارزان

  • قیمت حدودی: از 100 هزار تومان به بالا

ساعت رومیزی هم از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان محسوب می‌شود. این روزها همه ما به گوشی‌های همراه‌مان وابسته شده‌ایم و دیگر کم پیش می‌آید که یک ساعت رومیزی جذاب کنار تخت‌مان بگذاریم. چه به دنبال یک هدیه ارزان و به‌صرفه باشید، چه یک هدیه لاکچری و گران‌قیمت بخواهید، می‌توانید یک ساعت رومیزی مناسب پیدا کنید. این ساعت‌ها برای روی میز کار هم خیلی کاربردی هستند و علاوه بر نمای زیبایی که به میز می‌دهند، خواندن ساعت را نیز ساده می‌کنند.

  15 تا از بهترین کانال‌های فیلم تلگرام؛ پربازدیدترین کانال تلگرام فیلم و سریال

18. پک فیلم های کلاسیک

پک فیلم های کلاسیک / هدیه ارزان قیمت ولنتاین برای پسر

  • قیمت حدودی: از 100 هزار تومان به بالا

در انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد پک فیلم‌های کلاسیک برای سینما دوستان نیز ایده خوبی‌ست. فیلم‌های کلاسیک آثار شاهکار سینمایی هستند که دیدن آنها برای هر فیلم‌بینی واجب و لذت‌بخش است. اگر پارتنر شما به سینما علاقه ویژه‌ای دارد، شک نکنید که با این هدیه هیجان‌زده خواهد شد.

19. ساعت مچی

ساعت مچی / راهنمای خرید هدیه ولنتاین برای شوهر

  • قیمت حدودی: بستگی به برند آن دارد

اگر به دنبال ایده هدیه ولنتاین برای پسر ها و آقایان هستید، ساعت مچی همیشه انتخاب خوبی‌ست. هیچ چیز به اندازه یک ساعت مچی، استایل یک آقا را جذاب و خاص نمی‌کند. انواع ساعت مچی‌ها از برندهای گوناگون و با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند. پس به راحتی می‌توانید با توجه به استایل پارتنرتان یک ساعت مناسب برای او پیدا کنید.

20. سازهای موسیقی و لوازم جانبی آنها

سازهای موسیقی / انتخاب کادوهای ولنتاین برای مرد

  • قیمت حدودی: بستگی به ساز و برند آنها دارد

اگر پارتنر شما اهل موسیقی‌ست یا ساز خاصی را می‌نوازد، خرید سازهای موسیقی یا لوازم جانبی آنها هم از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان است. می‌توانید برای او ساز بهتری از چیزی که دارد بخرید یا سراغ لوازم جانبی آلات موسیقی بروید؛ مانند آمپلی‌فایر، مترونوم و تیونر، ادوات درامز، سیم آلات موسیقی، کیس و کاور ساز، صندلی و پایه آلات موسیقی، افکت گیتار، پایه نت و پیک گیتار الکترونیک.

کلام آخر

در این مطلب با معرفی 20 ایده هدیه ولنتاین برای پسر ها و آقایان همراه شما بودیم. به نظر شما بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان کدام موارد هستند؟ بهترین هدیه‌ای که خودتان گرفته‌اید چه بوده است؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

  بهترین فیلم های دیوید فینچر؛ فیلم‌هایی که نباید از دست داد

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا