سرگرمیافراد مشهوربیوگرافیتاریخ و فرهنگفیلم و سریال

بیوگرافی اما استون؛ بازیگر فیلم جذاب Poor Things

5
(1)

اما استون بازیگر جوان و با استعداد آمریکایی‌ست که اخیرا با بازی در فیلم Poor Things دوباره توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. با بیوگرافی کامل این هنرپیشه همراه ما باشید.

اما استون (Emma Stone) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی‌ست که تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه اسکار، دو جایزه بفتا و دو جایزه گلدن گلوب. در سال 2017 او گران‌ترین بازیگر زن جهان شد و مجله Time او را به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار جهان معرفی کرد. او در ابتدا با بازی در فیلم‌های تینیجری پا به عرصه سینما گذاشت و رفته رفته از طریق همکاری با برخی از بزرگ‌ترین فیلمسازان جهان مانند الخاندرو گونسالس ایناریتو (Alejandro González Iñárritu)، دیمین شزل (Damien Chazelle) و یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) به شهرتی جهانی رسید. نام این بازیگر اخیرا به خاطر هنرنمایی در فیلم بیچارگان (Poor Things) دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. در این مطلب از نجوافکت با مرور زندگینامه اما استون همراه ما باشید.

بیوگرافی اما استون

  • اینستاگرام اما استون: صفحه رسمی ندارد
  • قد و وزن اما استون: وزن 1.68 سانتی‌متر و وزن 52 کیلوگرم
  • ثروت اما استون: حدود 28 میلیون دلار

در ادامه با مروری کامل بر زندگی نامه اما استون همراه شما خواهیم بود.

کودکی اما استون و تحصیلات

اما استون در تاریخ 6 نوامبر 1988 (15 آبان 1367) در شهر اسکاتس‌دیل از ایالت آریزونا به دنیا آمد. پدرش جفری چارلز استون (Jeffrey Charles Stone) مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری عمومی و مادرش کریستا جین استون (Krista Jean Stone) خانه‌دار است. او یک برادر کوچک‌تر به نام اسپنسر دارد. خانواده پدری‌اش ریشه‌های سوئدی دارند. همچنین اجداد او به آلمان، انگلستان، اسکاتلند و ایرلند برمی‌گردند.

  بیوگرافی هانده ارچل؛ بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق

کودکی اما استون

دبستان را در مدرسه ابتدایی Sequoya و دوره راهنمایی را در مدرسه  Cocopah گذراند. با اینکه مدرسه را دوست نداشت، اما به خاطر ذات کنترل‌گرش تمام تلاشش را می‌کرد که برای همه درس‌ها نمره کامل بگیرد. او در کودکی از اضطراب و حمله‌های عصبی رنج می‌برد که باعث کاهش مهارت‌های اجتماعی‌اش شده بود. سپس تحت درمان قرار گرفت، اما به گفته خودش چیزی که واقعا به او کمک کرد بازی در نمایش‌های محلی بود. اما استون در این باره می‌گوید:

اولین باری که دچار حمله عصبی شدم در خانه دوستم بودم و فکر می‌کردم که خانه دارد می‌سوزد. به مادرم زنگ زدم و او مرا به خانه آورد و تا سه سال این ماجرا ادامه داشت. اکثر روزها ناهار پیش پرستار می‌رفتم و فقط دستانم را فشار می‌دادم. از مادرم می‌پرسیدم که دقیقا آن روز چطور قرار بود باشد و 30 ثانیه بعد دوباره می‌پرسیدم. فقط نیاز داشتم مطمئن شوم که کسی قرار نبود بمیرد و چیزی قرار نبود تغییر کند.

اما استون از چهار سالگی دوست داشت بازی کند و برای بازی در نمایش‌های موزیکال سال‌ها کلاس‌های آواز رفت. در 11 سالگی برای اولین بار با نمایش The Wind in the Willows روی صحنه رفت. او دو سال در خانه درس خواند و در این مدت در 16 نمایش دیگر نیز بازی کرد. همان زمان به لس آنجلس سفر کرد و برای بازی در سریال تمام این‌ها (All That) از شبکه Nickelodeon تست داد، اما قبول نشد. والدینش او را به کلاس‌های بازیگری فرستادند و در آنجا یک مربی بازیگری محلی داشت.

  زیباترین بازیگران کره ای در سال 2023

استون سپس به دبیرستان کاتولیک Xavier College Preparatory رفت، اما بعد از یک ترم آن را به خاطر رویای بازیگر شدنش رها کرد. او یک ارائه پاورپوینتی به نام پروژه هالیوود (Project Hollywood) برای والدینش آماده کرد تا آنها را راضی کند به او اجازه بدهند برای دنبال کردن حرفه بازیگری به کالیفرنیا برود. در ژانویه 2004 او به همراه مادرش به آپارتمانی در لس آنجلس رفت. خودش درباره این دوره می‌گوید:

برای همه سریال‌های شبکه دیزنی می‌رفتم و برای بازی در هر سیتکامی تست می‌دادم. اما در نهایت هیچ نقشی نگرفتم.

در همین زمان در کلاس‌های یک دبیرستان آنلاین ثبت نام کرد و به صورت نیمه‌وقت در یک نانوایی غذای سگ مشغول به کار شد.

2004 تا 2009: شروع حرفه بازیگری

در ادامه بیو گرافی Emma Stone به شروع حرفه بازیگری او می‌رسیم. او برای اولین در سال 2004 در یک مسابقه استعدادیابی به نام In Search of the New Partridge Family در نقش لاری پاتریج ایفای نقش کرد و به تلویزیون راه یافت. سپس به عنوان بازیگر مهمان در سریال لوئی خوش شانس (Lucky Louie) از شبکه HBO بازی کرد. در آوریل 2007 نقشی در سریال علمی تخیلی راننده (Drive) به ایفای نقش پرداخت، اما این سریال بعد از 7 قسمت کنسل شد. در همان سال اما استون با بازی در فیلم کمدی خیلی بد (Superbad) به سینما راه یافت و با مایکل سرا (Michael Cera) و جونا هیل (Jonah Hill) هم‌بازی شد. استون اولین تجربه بازیگری‌اش در سینما را حیرت‌آور و متفاوت از تجربه‌های دیگری که تا آن زمان داشت خواند. فیلم Superbad در گیشه موفق بود و مورد توجه قرار گرفت.

فیلم Zombieland در زندگینامه اما استون

در سال 2008 در فیلم کمدی راکر (The Rocker) در نقش نوازنده گیتار بیس یک گروه موسیقی بازی کرد و برای این نقش یاد گرفت که گیتار بیس بنوازد. با این حال این فیلم در گیشه شکست خورد و نقدهایی منفی گرفت. فیلم بعدی او خانه خرگوشی (The House Bunny) نام داشت که فروش بهتری کرد. با اینکه نقدهای فیلم اکثرا منفی بودند، اما هنرنمایی اما استون مورد توجه قرار گرفت.

  زندگینامه سئو این گوک، حقایق ناگفته از این بازیگر جذاب کره ای

اما استون در سال 2009 در سه فیلم بازی کرد. فیلم اول ارواح دوست دخترهای سابق (Ghosts of Girlfriends Past) نام داشت که در آن بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و جینفر گارنر (Jennifer Garner) هم‌بازی شد. با اینکه نقدها به فیلم منفی بود، اما فروش نسبتا خوبی کرد. موفق‌ترین فیلم استون در سال 2009 فیلم کمدی ترسناک سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) بود که هم‌بازی‌هایش در این فیلم وودی هرلسون (Woody Harrelson) و جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) بودند. سومین فیلم این هنرپیشه در سال 2009 یک فیلم درام کمدی به نام مرد کاغذی (Paper Man) بود که چندان موفق نشد.

2010 تا 2013: رسیدن به شهرت

در سال 2010 استون با بازی در فیلم کمدی تینیجری ایزی ای (Easy A) به شهرت رسید. فیلم با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و هنرنمایی او را ستودند. اما استون برای بازی در این فیلم نامزد جایزه ستاره نوظهور بفتا و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک فیلم کمدی یا موزیکال شد و جایزه فیلم ام‌تی‌وی بهترین هنرنمایی کمدی را گرفت.

در سال 2011 در فیلم کمدی دوستی با مزایا (Friends with Benefits) به ایفای نقش پرداخت و با جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) هم‌بازی شد. سپس نقشی مکمل در فیلم کمدی عاشقانه دیوانه‌وار احمقانه عشق (Crazy, Stupid, Love) گرفت و برای بازی در این فیلم در جوایز برگزیده نوجوانان، جایزه بازیگر زن فیلم کمدی را دریافت کرد. این فیلم به فروشی بیشتر از 142 میلیون دلار رسید و نسبت به بودجه 50 میلیون دلاری‌اش، در گیشه موفق بود.

اما استون در سال 2011 در یک فیلم متفاوت نسبت به آثار قبلی‌اش بازی کرد: فیلم خدمتکاران (The Help) که داستان آن در دهه 60 میلادی می‌گذرد. این فیلم با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شد و به فروشی بیشتر از 215 میلیون دلار رسید که در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم اما استون بود. فیلم The Help نزد منتقدان نیز موفق بود و نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم شد.

  بازیگران افعی تهران؛ سریال جدید پلتفرم فیلم نت

فیلم The Help از کارنامه هنری اما استون

در سال 2012 در فیلم ابرقهرمانی مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) در نقش گوئن استیسی، معشوقه مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) بازی کرد. این فیلم در گیشه موفق بود و با فروش بیشتر از 750 میلیون دلار، هفتمین فیلم پرفروش سال شد. در سال بعد استون در انیمیشن غارنشینان (The Croods) صداپیشگی کرد که نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد. او در همان سال در کنار جاش برولین (Josh Brolin) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در فیلم اکشن جوخه گانگستر (Gangster Squad) به ایفای نقش پرداخت.

2014 تا 2017: بازیگری تثبیت شده

در سال 2014 استون نقش گوئن استیسی را در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 (The Amazing Spider-Man 2) تکرار کرد. هنرنمایی‌اش مورد توجه منتقدان قرار گرفت و فیلم به فروش 709 میلیون دلاری رسید. در همان سال این هنرپیشه در فیلم کمدی سیاه بردمن (Birdman) به کارگردانی الخاندرو گونسالس ایناریتو به ایفای نقش پرداخت؛ فیلمی که در هشتاد و هفتمین مراسم اسکار موفق‌ترین عنوان بود و برای 9 جایزه نامزد شد و در نهایت 4 جایزه، از جمله جایزه بهترین فیلم را گرفت. خود استون هم برای بازی در این فیلم نامزد جوایز مهمی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد.

فیلم Birdman در بیو گرافی Emma Stone

در سال 2015 در فیلم کمدی عاشقانه آلوها (Aloha) و فیلم درام کمدی مرد بی‌منطق (Irrational Man) بازی کرد که چندان موفق نبودند. سپس دیمین شزل هنرنمایی او را در یک نمایش دید و او را برای بازی در فیلم موزیکال لا لا لند (La La Land) محصول سال 2016 انتخاب کرد. او در این فیلم در مقابل رایان گاسلینگ بازی کرد و جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتای بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. فیلم La La Land به فروشی بیشتر از 440 میلیون دلار رسید و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های اما استون است. این هنرپیشه در سال 2017 در فیلم ورزشی نبرد دو جنس (Battle of the Sexes) به ایفای نقش پرداخت و با استیو کرل (Steve Carell) هم‌بازی شد. فیلم نقدهای مثبتی گرفت و اما استون برای بازی در آن برای چهارمین بار نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

  بیوگرافی بیلی ایلیش؛ زندگی و حرفه، آهنگ ها و حقایق جالب

فیلم La La Land از زندگی نامه اما استون

2018 تا کنون: همکاری با یورگوس لانتیموس و گسترش حرفه بازیگری

در سال 2018 استون به همراه الیویا کلمن (Olivia Colman) و ریچل وایس (Rachel Weisz) در فیلم کمدی تاریخی سوگلی (The Favourite) به کارگردانی یورگوس لانتیموس بازی کردند. این نقش برای او چالش‌برانگیز بود؛ چرا که در میان گروهی از بازیگران بریتانیایی، تنها بازیگر آمریکایی بود و چالش‌هایی برای درآوردن لهجه کاراکترش داشت. فیلم سوگلی برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و مورد توجه قرار گرفت. استون برای بازی در این فیلم پنجمین نامزدی جایزه گلدن گلوب و سومین نامزدی جایزه اسکار را به دست آورد.

فیلم The Favourite از فیلم های اما استون

در سال 2019 او در دنباله فیلم سرزمین زامبی‌ها به نام سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap) به ایفای نقش پرداخت که نسبتا فیلم موفقی بود و به فروشی بیشتر از 125 میلیون دلار رسید. یک سال بعد در دنباله انیمیشن غارنشیان به نام غارنشیان: عصر جدید (The Croods: A New Age) صداپیشگی کرد. در سال 2021 اما استون در فیلم لایو اکشن کروئلا (Cruella) به ایفای نقش پرداخت که در گیشه موفق بود و به فروش 233.5 میلیون دلاری رسید. او برای بازی در این فیلم یک نامزدی گلدن گلوب دیگر به دست آورد.

در سال 2020 اما استون و همسرش دیو مک‌کری (Dave McCary) کمپانی تولید فیلم Fruit Tree را تاسیس کردند. اولین پروژه آنها فیلم مستقل درام کمدی وقتی که نجات جهان را تمام کردی (When You Finish Saving the World) بود که اولین تجربه کارگردانی جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) نیز محسوب می‌شود.

استون در ادامه همکاری‌اش با یورگوس لانتیموس، در سال 2022 در فیلم کوتاه Bleat و در سال 2023 در فیلم بیچارگان (Poor Things) از این فیلمساز بازی کرد. بیچارگان یک فیلم فانتزی است که بر اساس رمانی به همین نام از نویسنده اسکاتلندی، آلاسدایر گری (Alasdair Gray) ساخته شده. استون از تهیه‌کنندگان فیلم هم بود و نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. برای بازی در این فیلم او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک فیلم کمدی یا موزیکال را گرفت و برای جایزه اسکار نیز نامزد شده است.

  بهترین رمان های روسی: معرفی 11 کتاب از بهترین آثار ادبی روسیه

فیلم Poor Things جدیدترین فیلم اما استون

زندگی شخصی اما استون

  • خانواده اما استون: پدرش جفری چارلز استون و مادرش کریستا جین استون
  • همسر استون: دیو مک‌کری

در این قسمت به زندگی خصوصی اما استون رسیدیم که خودش چندان دوست ندارد درباره آن صحبت کند. او به مدت دو سال با هم‌بازی‌اش در فیلم Paper Man، یعنی کیرن کالکین (Kieran Culkin) در رابطه بود. و چهار سال هم با هم‌بازی‌اش از فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، یعنی اندرو گارفیلد قرار می‌گذاشت. رسانه‌های مختلف در مورد رابطه این دو حدس و گمان‌های مختلفی را مطرح کرده‌اند، اما خودشان صحبتی درباره آن انجام ندادند.

از سال 2017 استون رابطه‌اش را با دیو مک‌کری شروع کرد. آنها در دسامبر 2019 نامزد کردند و یک سال بعد ازدواج کردند. در ژانویه 2021 اعلام شد که آنها منتظر اولین فرزندشان هستند که در مارس همان سال به دنیا آمد: دختری به نام لوئیس جین مک‌کری (Louise Jean McCary).

همسر استون

کارنامه هنری اما استون

لیست فیلم های اما استون را در ادامه برای شما قرار داده‌ایم:

  • خیلی بد (Superbad) در نقش جولز – 2007
  • راکر (The Rocker) در نقش آملیا – 2008
  • خانه خرگوشی (The House Bunny) در نقش ناتالی – 2008
  • ارواح دوست‌دخترهای سابق (Ghosts of Girlfriends Past) در نقش الیسون واندرمیرش – 2009
  • مرد کاغذی (Paper Man) در نقش ابی – 2009
  • سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) در نقش ویچیتا / کریستا – 2009
  • مارمادوک (Marmaduke) صداپیشگی در نقش میزی – 2010
  • ایزی ای (Easy A) در نقش اولایو پندرگاست – 2010
  • دوستی با مزایا (Friends with Benefits) در نقش کایلا – 2011
  • دیوانه‌وار، احمقانه، عشق (Crazy, Stupid, Love) در نقش هانا ویور – 2011
  • خدمتکاران (The Help) در نقش یوجینا فالن – 2011
  • مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) در نقش گوئن استیسی – 2012
  • جوخه گانگستر (Gangster Squad) در نقش گریس فارادی – 2013
  • فیلم 43 (Movie 43) در نقش ورونیکا – 2013
  • غارنشینان (The Croods) صداپیشگی در نقش ایپ کرود – 2013
  • مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 (The Amazing Spider-Man 2) در نقش گوئن استیسی – 2014
  • جادو در مهتاب (Magic in the Moonlight) در نقش سوفی بیکر – 2014
  • بردمن (Birdman) در نقش سم تامسون – 2014
  • مصاحبه (The Interview) در نقش خودش – 2014
  • آلوها (Aloha) در نقش الیسون ان‌جی – 2015
  • مرد بی‌منطق (Irrational Man) در نقش جیل پولارد – 2015
  • ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند (Popstar: Never Stop Never Stopping) در نقش کلادیا کانترل – 2016
  • لا لا لند (La La Land) در نقش میا دولان – 2016
  • نبرد دو جنس (Battle of the Sexes) در نقش بیلی جین کینگ – 2017
  • سوگلی (The Favourite) در نقش ابیگل ماشام – 2018
  • سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap) در نقش ویچیتا / کریستا – 2019
  • غارنشینان: عصر جدید (The Croods: A New Age) صداپیشگی در نقش ایپ کرود – 2020
  • کروئلا (Cruella) در نقش کروئلا دویل – 2021
  • بیچارگان (Poor Things) در نقش بلا بکستر – 2023
  • یک نوع مهربانی (Kinds of Kindness) – در حال ساخت
  بازیگران شربت زغال اخته؛ بیوگرافی بازیگران شربت زغال اخته

سریال های اما استون نیز عبارتند از:

  • خانواده جدید پاتریج (The New Partridge Family) در نقش لاری پاتریج – 2004 (اپیزود اول)
  • متوسط (Medium) در نقش سینتیا مک‌کالیستر – 2005 (اپیزود Sweet Dreams)
  • زندگی سوئیت زک و کودی (The Suite Life of Zack & Cody) در نقش ایوانا تیپتون – 2006 (صداپیشگی در اپیزود Crushed)
  • دنیای مالکوم (Malcolm in the Middle) در نقش دیان – 2006 (اپیزود Lois Strikes Back)
  • لوئی خوش شانس (Lucky Louie) در نقش شانون – 2006 (اپیزود Get Out)
  • راننده (Drive) در نقش ویولت تریمبل – 2007 (7 اپیزود)
  • پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) در نقش مجری – 2010 تا 2023 (8 اپیزود)
  • مرغ ربات (Robot Chicken) صداپیشگی در نقش‌های مختلف – 2011 (2 اپیزود)
  • 30 راک (30 Rock) در نقش خودش – 2012 (اپیزود The Ballad of Kenneth Parcell)
  • آی کارلی (iCarly) در نقش هدر – 2012 (اپیزود iFind Spencer Friends)
  • مایا و مارتی (Maya & Marty) در نقش خودش – 2016 (اپیزود Sean Hayes, Steve Martin, Kelly Ripa & Emma Stone)
  • مجنون (Maniac) در نقش انی اندزبرگ – 2018 (10 اپیزود)
  • نفرین (The Curse) در نقش میتنی سیگل – 2023 تا 2024 (10 اپیزود)

سریال Maniac از کارنامه هنری اما استون

جوایز اما استون

این هنرپیشه در مجموع برای 165 جایزه نامزد شده که از میان آنها 48 جایزه را دریافت کرده است. از مهم‌ترین جوایز اما استون می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم La La Land در سال 2017
  • جایزه بفتا بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم La La Land در سال 2017
  • جایزه بفتا بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم Poor Things در سال 2024
  • جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی در فیلم La La Land در سال 2017
  • جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک فیلم موزیکال یا کمدی برای بازی در فیلم Poor Things در سال 2024
  • جایزه انجمن بازیگران فیلم بهترین گروه بازیگری در یک فیلم برای بازی فیلم The Help در سال 2012
  • جایزه انجمن بازیگران فیلم بهترین گروه بازیگری در یک فیلم برای بازی در فیلم Birdman در سال 2015
  • جایزه انجمن بازیگران فیلم بهترین بازیگر زن اصلی برای بازی در فیلم La La Land در سال 2017
  • جام ولپی بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم ونیز برای بازی در فیلم La La Land در سال 2016
  • جایزه برگزیده مردم بازیگر زن محبوب فیلم برای بازی در فیلم The Help در سال 2012
  • جایزه ستلایت بهترین گروه بازیگری در یک فیلم برای بازی در فیلم The Help در سال 2011
  • جایزه ستلایت بهترین گروه بازیگری در یک فیلم برای بازی در فیلم The Favourite در سال 2019
  • جایزه ستلایت بهترین بازیگر زن در یک فیلم کمدی یا موزیکال برای بازی در فیلم Poor Things در سال 2024
  بهترین مانگاها | جذاب ترین مانگاهای قرن که باید قبل از مرگ بخوانید

حقایقی در باره اما استون

  • از سن کم به بازیگری علاقه‌مند شد.
  • اگرچه او به طور طبیعی بلوند است، اما به خاطر موهای قرمز درخشان و متمایزش شناخته می‌شود که در فیلم‌هایی مانند The Help و The Amazing Spider-Man با این رنگ مو دیده شده است.

عکس اما استون

  • سعی دارد تغییری در جهان ایجاد کند و در فعالیت‌های بشردوستانه شرکت می‌کند.
  • فیلم محبوب اما استون فیلم آنی هال (Annie Hall) به کارگردانی وودی آلن (Woody Allen) است.
  • برای بازی در فیلم Battle of the Sexes، تمرینات سخت تنیس را گذراند.
  • با جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) دوستی نزدیکی دارد.
  • یکی از طرفداران سری آثار هری پاتر (Harry Potter) است.
  • به موسیقی علاقه زیادی دارد و از خواندن لذت می‌برد. او در فیلم لا لا لند چندین آهنگ می‌خواند.
  • یک خالکوبی از پای پرنده روی مچ دستش دارد. او این طرح را برای یادآوری آهنگ محبوب مادرش، یعنی Blackbird از گروه بیتلز (The Beatles) انتخاب کرده است.
  • طرفدار سیتکام اداره (The Office) است.
  • در سال 2007 در موزیک ویدیوی ترانه Tell Me What You Want از گروه اسپایس گرز (Spice Girls) حضور پیدا کرد.
  • از عنکبوت‌ها می‌ترسد.
  • علاوه بر بازیگری، در رقص نیز استعداد دارد.
  • او یک کتاب‌باز است و علاقه زیادی به مطالعه دارد.
  • نقش کاراکتر مگ در فیلم زنان کوچک (Little Women) محصول 2019 را رد کرد.

کلام آخر

در این مطلب مروری کامل بر بیوگرافی اما استون داشتیم؛ بازیگر معروف و محبوب آمریکایی که در فیلم‌های موفقی به ایفای نقش پرداخته است. از نظر شما بهترین فیلم اما استون کدام است؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

  کوچکترین کشور جهان کجاست؟ | لیست 20 تا از کوچک ترین کشورهای جهان

سوالات متداول

آیا اما استون شوهر دارد؟

بله، او در سال 2020 با دیو مک‌کری ازدواج کرد.

بهترین فیلم اما استون کدام است؟

فیلم‌های لا لا لند (La La Land) و بیچارگان (Poor Things) از بهترین فیلم‌های اما استون هستند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا