بازیترین هاسرگرمیعجیب ترین ها

13 بازی عجیب اندروید، با عجیب غریب ترین بازی های موبایل آشنا شوید!

0
()

اسم بازی اندرویدی که می‌آید اکثر ما به یاد گیم‌های جذاب و شیک مانند کالاف دیوتی، گنشین ایمپکت و بازی‌های نوستالژیک فروت نینجا می‌افتیم. ولی در میان این اپلیکیشن‌ها، گیم‌های غیرعادی و گاه ترسناکی نیز هستند. به سختی می‌توان تعیین کرد که کدام یک، رتبه اول عجیب ترین بازی اندروید را به خودش اختصاص می‌دهد.

اگر تصور شما از بازی های عجیب اندرویدی چیزی مانند Stick Hero یا Pou باشد، حتماً شگفت زده خواهید شد وقتی اپلیکیشن‌های شگفت‌انگیز و گاه مسخره را در فهرست امروز نجوافکت ببینید.

عجیب ترین بازی اندروید کدام است؟

پیشتر با معرفی بهترین بازی‌های موبایلی همراه شما بودیم؛ اما امروز قصد داریم لیستی از عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی را باهم ببینیم. اعتراف می‌کنیم این بازی‌ها در عین عجیب بودنشان، لذتبخش هم هستند (به ویژه مورد یکی مانده به آخر).

1. Dumb Ways to Die؛ محبوب‌ترین و عجیب ترین بازی اندروید

بازی های عجیب اندرویدی - dumb ways to die

شاید از عنوانش انتظار داشته باشید صحنه‌های خشونت آمیز و چندش آور ببینید، اما با چیزی کاملاً خلاف انتظارتان روبرو خواهید شد. بازی Dumb Ways to Die ترکیبی از سناریوهای مسخره، شخصیت‌های بامزه و گرافیک فوق العاده ساده را در عجیب ترین بازی اندروید گردهم آورده است.

  بهترین آثار چخوف | لیست برترین کتاب های آنتوان چخوف

در این بازی، کاراکترها در موقعیت‌های مختلفی قرار دارند که یک اشتباه احمقانه، آنها را در یک قدمی مرگ قرار می‌دهد. وظیفه شما در بازی این است که با انجام تسک‌های ساده، جلوی مردن کاراکتر خنگ را بگیرید. نکته مثبت یکی از عجیب‌ترین بازی های عجیب اندرویدی این است که عبرت می‌گیرید تا در پریز چنگال فرو نکنید، روی ریل مترو راه نروید، داروی تاریخ گذشته نخورید و سر به سر خرس گریزلی نگذارید.

2. Goat Simulator، یکی از بامزه‌ترین بازی های عجیب اندرویدی

بازی های منحصر به فرد اندروید - goat simulator

تا به حال تصور کرده‌اید بز بودن چه حسی دارد؟ یکی از عجیب ترین بازی اندروید، به این سؤال شما پاسخ می‌دهد. در این بازی مسخره شبیه ساز می‌توانید در نقش یک بز، وسایل مختلفی مانند سطل، جعبه‌های چوبی، ماشین‌ها و غیره را بزنید داغان کنید و در ازای آنها امتیاز بگیرید. پول جمع کنید، به مردم کله بزنید، روی ترامپولین بپرید یا رهگذر بی‌خبری را پشتتان سوار کنید و یورتمه بروید.

گیم شبیه ساز بز بیش از 5 سال یکی از پرطرفدارترین بازی های عجیب اندرویدی بوده و همچنان روی بورس است. این بازی اعتقادی به قوانین فیزیک ندارد و اتفاقاتی که در گیم پلی می‌افتد شما را به خنده خواهند انداخت. کوئست‎‌های مختلفی نیز در این گیم وجود دارند که با انجام آنها می‌توانید آیتم‌هایی مثل طلا یا شکر جایزه بگیرید. به علاوه امکان انتخاب نقش‌های مختلف هم وجود دارد؛ از بز خبیث گرفته تا بز عنکبوتی، بز مناطق محروم یا بزغاله مدرسه‌ای.

3. Cat Evolution: Alpaca Zombie

بازی های ناآشنا اندروید - Cat Evolution Alpaca Zombie

بازی Cat Evolution: Alpaca Zombie عجیب ترین بازی اندروید است که در ژانر کلیکی دیده‌ایم. در این بازی، شما تماشاگر وقایع اطراف هستید و با یک گربه طرفید. همانطور که شاهد تغییرات گربه از یک پیشی ملوس به موجودی عجیب الخلقه نشسته‌اید، باید روی موش‌های اطراف بزنید تا امتیاز بگیرید.

  بیوگرافی هانده ارچل؛ بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق

این مورد از بازی های عجیب اندرویدی در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌‍آید، اما سازندگان بازی داستان نسبتاً جذابی برای آن بافته‌اند. اکثر کسانی که سراغ این گیم رفته‌اند اعتراف می‌کنند برخلاف انتظارشان داستان بازی به طور غیرمنتظره‌ای میخکوب کننده و حتی خشونت آمیز بوده است.

4. Cartoon Wars

بازی های نوآورانه اندروید - cartoon wars

اگر به بازی‌های استراتژی علاقه مندید، احتمالاً از Cartoon Wars لذت خواهید برد. این گیم در جمع عجیب ترین بازی اندروید، نرمال‌ترین آنها به حساب می‌آید و می‌توانید روی گوشی یا تبلت از آن لذت ببرید. شما در نقش فرمانده ارتش یک مشت آدمک، بایستی استراتژی‌های مختلفی بچینید تا بر هیولاهای متنوع پیروز شوید.

کنترل ارتش آدمک‌ها و مبارزه با هیولاها در این بازی غیرعادی اندروید، باعث محبوبیتشش شده است. افکت‌های کارتونی و مبارزه‌ها حسابی جذاب و بامزه‌اند و حوصله‎‌تان سر نخواهد رفت.

5. Hopeless: The Dark Cave

بازی های عجیب اندرویدی - Hopeless The Dark Cave

بازی Hopeless: The Dark Cave احتمالاً بامزه‎‌ترین گیم ترسناکی باشد که تا به حال برای اندروید منتشر شده است. کل پلات این بازی، شامل مبارزه با موجودات گرد و قلنبه‌ای می‌شود که در تاریکی می‌درخشند. البته داستان به اینجا ختم نمی‌شود، چون همه آنها مسلح هستند و از هرچیزی که در تاریکی وول بخورد می‌ترسند.

هیچ محدودیتی در این بازی وجود ندارد. می‌توانید تا دلتان خواست به هیولاهای مختلف شلیک کنید و امتیاز جمع کنید. دارک کیو با وجود اینکه یکی از بازی های عجیب اندرویدی است، اما اوقات خوشی برای شما می‌سازد و پایانی شگفت انگیز دارد.

6. Tofu Hunter

متفاوت ترین بازی موبایلی اندروید - tofu hunter

پیش از هرچیزی باید اشاره کنیم مورد بعدی از بازی های عجیب اندرویدی، تولید شرکت Adult Swim یعنی سازنده انیمیشن محبوب ریک اند مورتی است. در این بازی، باید به توفوهای پرنده که مستقیم به سمت شما پرواز می‌کنند شلیک کنید. شما تنها کسی هستید که می‌تواند جلوی حمله توفوهای خبیث مقاومت کند. یکسره باید به توفوهای شاخدار شلیک کنید و به هیچ عنوان اجازه ندهید به شما رودست بزنند.

  محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم

این گیم به عنوان عجیب ترین بازی اندروید، تنوع زیاد و جالبی در محیط‌های مختلف با گرافیک چشمگیر دارد. حتی می‌توانید با کسب امتیاز، سلاح‌های جدیدی مانند انواع تیروکمان و نارنجک را آنلاک کنید و به تارومار کردن توفوها ادامه بدهید.

7. Dogfight: Sausage Bomber

عجیب ترین بازی اندروید - sausage bomber

در یکی از عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی، مأموریت شما این است که یک بمب افکن سوسیسی بردارید و به مهاجمان حمله کنید. مهماتی که در این نمونه از عجیب ترین بازی اندروید در اختیارتان قرار می‌گیرد، کاملاً غیرمنتظره اند. از کالباس گرفته تا هگیس اسکاتلندی، سوسیس وین و حتی گوشت یخ زده برزیلی.

بعد از گذراندن 128 مرحله مأموریت در این بازی عجیب و غریب اندرویدی، بابت دلاوری‎‌تان سکه می‌گیرید. می‌توانید با سکه‌ها بمب افکن‌های گولاخ‌تری را آنلاک کنید یا پس انداز کنید تا بتوانید سوسیس اتمی بخرید. استراتژی حمله و شلیک، یکی از بهترین جنبه این بازی عجیب اندرویدی است. مثلاً می‎‌توانید طوری برنامه بچینید که با شلیک یک سوسیس، واکنش زنجیره‌ای به راه بیفتد و تمام مهاجمان از بین بروند (جای اوپنهایمر خالی).

8. Send Me to Heaven – S.M.T.H

خاص ترین بازی برای گوشی اندروید - send me to heaven

احتمالاً نام این یکی را به عنوان عجیب ترین بازی اندروید شنیده‌اید. در این بازی بایستی گوشی محترم را تا جایی که می‌توانید، به سمت بالا پرتاب کنید. هرچه گوشی را بالاتر بیندازید امتیاز بیشتری خواهید گرفت و از رقبا جلو خواهید زد. نکته مثبت این مورد از عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی، تقویت مهارتتان در تمرکز برای پرتاب و گرفتن اشیاست. بازی اندرویدی SMTH در گوگل پلی قابل دانلود است.

  آسترولوژی چیست؟ نکاتی جالب در رابطه با اختربینی

بعید نیست کمپانی‌های تولیدکننده گوشی موبایل، پیشنهاد ساخت این بازی های عجیب اندرویدی را داده باشند. هرچه کاربران بیشتری گوشی‌هایشان را به سمت آسمان پرتاب کنند و آنها را به فنا بدهند، قطعاً نرخ خرید گوشی نو هم بالا خواهد رفت.

9. Weird Guys

بازی های منحصر به فرد اندروید - weird guys

دقیقاً همان چیزی که از اسمش برمی‌آید. بازی Weird Guys عجیب ترین بازی اندروید است که درباره مشتی آدمک عجیب ساخته شده. در این گیم، یک گل در آسمان معلق است و آدمک‌های عجیب از همه جا به سمت گل حمله ور می‎شوند. در این میان، نقش شما این است که روی آدمک‌ها بزنید تا تبدیل به سکه شوند و دستشان به گل نرسد. با سکه‌ها می‌توانید گل را ارتقا بدهید و بازهم آدمک به سمت آن بکشانید تا سکه بیشتری کاسب شوید.

این بازی عجیب که شاید در نگاه اول مسخره هم به نظر برسد، در حقیقت می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. این بازی برای اندروید عرضه شده اما می‌توانید نسخه iOS آن را هم دریافت کنید.

10. Headless Chicken

بازی های خاص اندروید - headless chicken

یکی از عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی که برای بچه‌ها توصیه نمی‎‌شود! این بازی، ابراز احترام عجیبی به خروسی است که بعد از بریده شدن سرش، به مدت 18 ماه همچنان زنده بود.

در بازی مرغ سرکنده یا Headless Chicken، مرغی سربریده مقابل شماست که یکریز درحال دویدن است و شما باید آن را از موانعی که مقابلش قرار دارند دور کنید. در مسیر بایستی کیسه‌های خون را جمع کنید و مراقب باشید خون مرغتان تمام نشود، وگرنه درجا ریق رحمت را سر خواهد کشید.

  بهترین فیلم های انگیزشی؛ معرفی 20 تا از فیلم های متحول کننده

کنترل‌های این بازی جذاب اما عجیب اندرویدی، فوق العاده ساده هستند. با پرش یا جا خالی دادن، باید از موانع بگذرید تا با برخورد به آنها خون از دست ندهید. اگر دلتان چالش می‌خواهد، می‌توانید وارد boost zoneها نیز بشوید و با گذر از موانع دشوار، امتیاز دوبرابر بگیرید.

11. Kick the Buddy

ناهنجار ترین بازی اندروید - Kick the Buddy

تا به حال دلتان خواسته از فرط عصبانیت، کسی را زیر مشت و لگد بگیرید؟ مجموعه بازی های عجیب اندرویدی Kick The Buddy یک عروس وودوی کوجک در اختیار شما قرار می‌دهند تا هر بلایی که دوست داشتید سرش بیاورید. این بازی که توسط برخی از منتقدان، متفاوت ترین بازی موبایلی اندروید معرفی شده، برای ابراز هیجان‌های روزمره و کلافگی عالی است.

در این بازی عجیب، ابزارهای مختلفی دم دست شماست. از میخ و تبر گرفته تا انواع سلاح گرم و مواد منفجره. هرچه امتیازهای بیشتری بگیرید، می‌توانید سلاح‌های خفن‌تری را آنلاک کنید و با روش‌های متنوع، عروسک بینوا را به فنا بدهید. جالب است بدانید این بازی با 50 میلیون دانلود، سرآمد لیست بازی های عجیب اندرویدی است.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که Kick the Buddy به علت ترویج سادیسم بدترین بازی اندروید باشد، اما یک بار که امتحانش کنید و انرژی منفی‌تان تخلیه شود، متوجه جذابیت آن خواهید شد. صرفاً جهت اطلاع، این قول از نیچه را گوشه ذهنتان داشته باشید: کسی که با هیولاها می‌جنگد، باید مراقب باشد که در این فرآیند خود به هیولا تبدیل نشود. و اگر تو برای مدت طولانی به اعماق تاریکی نگاه کنی، تاریکی نیز به درون تو نگاه می‌کند».

  بهترین سریال های تینیجری؛ معرفی 20 سریال نوجوانانه

12. Hijacker Jack

عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی - hijacker jack

در نگاه اول با یک بازی اول شخص شوتر مواجه می‌شوید و احتمالاً انتظار دارید مثل سایر بازی‌ها، گرافیکی مشابه واقعیت داشته باشد. اما در این بازی از تصاویر دنیای واقعی استفاده شده است. کانسپت Real Life FPS به کار گرفته شده، واقعیت را به عجیب ترین بازی اندروید آورده است.

در گیم هایجکر جک، گزینه‌های متنوعی در اختیار شما قرار داده می‌شوند که هریک مسیر داستانی متفاوتی را دنبال خواهند کرد. داستان این بازی حول شخصیتی به نام جک می‌گردد که در جنگل زندگی می‌کند. او بی‌خیال دنیا، به دنبال ماجراجویی می‌رود و سناریوهای جالبی را تجربه می‌کند.

13. Happy Wheels

بدترین بازی اندروید - happy wheels

اگر تا اینجا لیست بازی های عجیب اندرویدی به نظر شما غیرعادی بوده‌اند، صبر کنید این یکی را ببینید. بازی Happy Wheels به سادگی ناهنجار ترین بازی اندروید به حساب می‌آید. این گیم با فیزیک بسیار ساده‌ای کار می‌کند اما کانسپت فوق العاده غریبی دارد. شما می‌توانید نقش‌های مختلفی را بر عهده بگیرید و بیش از 60 مرحله را بگذرانید. در هر مرحله، بایستی از تله‌ها و موانع متعدد عبورکنید که گاهی خشونت آمیز و چندش آور هستند.

اگر به دنبال غیرعادی‌ترین و خاص ترین بازی برای گوشی اندروید هستید، احتمالاً هپی ویلز انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پیشنهاد تحریریه از بازی های عجیب اندرویدی

اگر به زیست علاقه دارید، چطور است یک بازی مرتبط با مکانیسم‌هایی که تا به حال خوانده‌اید تجربه کنید؟

عجیب ترین بازی اندروید - hello yogurt

گیم Hello Yogurt در میان بازی های عجیب اندرویدی، غیرعادی‌ترین شروع را دارد و مستقیم می‌رود سر اصل مطلب. داستان این بازی هم از قماش روایت‌هایی نیست که معمولاً در گیم‌های موبایلی می‌بینید.

در Hello Yogurt شما نقش یک باکتری لاکتوباسیلوس را دارید که در بدن انسان میزبانتان حرکت می‎‌کنید. حتی با وجود ساده بودن ایده، این بازی تحت تأثیر وقایع تاریخ جهان واقعی قرار دارد. در طی مسیر، بایستی 35 مرحله مختلف با سطح دشواری متغیر را بگذرانید تا به انتها برسید.

جمع بندی

در دنیای شگفت‌انگیز عجیب ترین بازی اندروید، خلاقیت بی‌حد و مرز می‌شود و عجیب‌ترین ایده‌ها جان می‌گیرند. از مرغ‌های سربریده که در مسیری بی انتها می‌دوند تا شلیک بی وقفه به خوراکی‌های پرنده، این بازی‌ها ثابت می‌کنند که هیچ چیز غیرممکن نیست.

  برترین کتاب های 2023 کدامند؟ نگاهی به پرفروشترین کتاب های سال

به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید؟ از امتحان بازی های عجیب اندرویدی نترسید! چه بسا دنیایی جدید از سرگرمی و شادی را به روی خودتان باز کنید.

انتظار داشتید کدام بازی را در لیست عجیب و غریب ترین بازی های اندرویدی ببینید؟ کدام گیم برای شما از بازی های خاص اندروید بوده است؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول

عجیب ترین بازی اندرویدی کدام است؟

لیستی طولانی از بازی‌های عجیب اندرویدی وجود دارد، اما عجیب ترین آنها عبارتند از:
Dumb Ways to Die
Headless Chicken
Octodad: Dadliest Catch
Goat Simulator

دلیل ساخت اینگونه بازی های عجیب اندرویدی چیست؟

گروه‌های بازی ساز برای به چالش کشیدن مخاطبان، ایجاد هیجان و جنجال، جلب توجه یا صرفاً برای تنوع، دست به ساخت بازی های عجیب می‌زنند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین فیلم کوتاه؛ معرفی 15 تا از فیلم های کوتاه برتر

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا