سفر و گردشگریتاریخ و فرهنگترین هامکان ها

13 تا از لوکس ترین رستوران های تهران | گرانترین رستوران تهران کجاست؟

0
()

از تهران، پایتخت ایران و یکی از پررفت و آمدترین نقاط کشور، انتظار می‌رود که نیازهای مردم را تمام و کمال رفع کند. از سوی دیگر، تفریح خیلی از افراد در حین سیر و سیاحت ایران، این است که به خندق بلا حالی بدهند و به گرانترین رستوران تهران سری بزنند! غذاخوری‌های مختلف، از دیزی سراها و رستوران‌های سنتی گرفته تا کافه‌های مدرن و جوان پسند، در سرتاسر پایتخت وجود دارند.

اگر دلتان می‌خواهد به لاکچری ترین رستوران ایران بروید و منوهای لوکس و بالا شهری را امتحان کنید، این مقاله نجوافکت را از دست ندهید. هر رستوران لاکچری تهران، مهمانان زیادی را به سمت خود می‌کشاند تا از طعم اغذیه درجه یک لذت ببرند، ویوهای خفن و خدمات درجه یک سرویس رستوران لوکس تهران را تجربه کنند و خاطره بسازند.

در ادامه با لیست گرانقیمت‌ترین رستوران‌های تهران که همگی از کافه و رستوران های مجلل تهران به حساب می‎‌آیند، مهمان نگاه شما خواهیم بود.

گرانترین رستوران تهران کجاست؟

رستوران‌ها و کافه‌های تهران، قلب این شهر بزرگ را شکل می‌دهند و به یکی از روح افزاترین اماکن گردشگری تبدیلش می‌کنند. اگر به دنبال گرانترین رستوران تهران هستید، انواع مختلفی از گزینه‎‌ها برای شما وجود دارند. اگر عاشق غذاهای سنتی و ایرانی هستید، می‌خواهید غذاهای ملل را در خاک وطن امتحان کنید و هیجان تجربه منوهای جدید رستوران لاکچری تهران را دارید، حتماً لیست امروز را جایی ذخیره کنید.

  امن ترین کشور دنیا برای زندگی، کار و تحصیل | معرفی رتبه بندی 10 کشور ایمن

شاید در نگاه اول از هزینه‌های گزاف این رستوران‌ها و رسید میلیونی آنها جا بخورید، اما مطمئن باشید بعداً خاطره‌ای حیرت آور از ورژن وطنی گران‌ترین رستوران‌های دنیا خواهید داشت که برای دوستان و آشنایان تعریف کنید!

1. رستوران سنتی مس توران، گرانترین رستوران تهران

مس توران، شیک ترین رستوران پایتخت

آدرس: ضلع شمالی میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه

گرانترین رستوران پایتخت با نام مستوران که تلفیقی از معماری صفوی و مدرن به حساب می‌آید، در خیابان نیاوران قرار دارد. پیش غذاهای منوی این رستوران شامل آیتم‌های خوشمزه‌ و هوس انگیزی مانند سالاد شیرازی و آش پسته می‌شوند. برای غذای اصلی نیز می‌توانید از انواع آبگوشت، کباب و پلو لذت ببرید. به علاوه خوراک‌های بین  المللی از جمله انواع استیک گوشت و ماهی، میگو و گریل‌های مختلف نیز برای کسانی که عاشق تست غذاهای جدید هستند وجود دارند.

مهمانانی که به لاکچری ترین رستوران ایران سر زده‌اند، پیشنهاد می‌کنند حتماً ماست آن را که با زنجبیل، اسفناج، سیر و بادمجان مزه دار شده است امتحان کنید. غذاها در ظروف سنتی مسی سرو می‌شوند و موسیقی زنده نیز در رستوران پخش می‌شود.

2. رستوران حس توران، لاکچری ترین رستوران ایران

حس توران، رستوران لاکچری تهران

آدرس: خیابان فرشته، نیلوفر، رویال آدرس،طبقه دوم

در حس توران خیابان فرشته، همزمان طعم غذاهایی که ریشه در تاریخ و فرهنگ غنی ایران دارند را بچشید و هم از تزئینات اندکی متمایل به غرب لذت ببرید. عطر و طعم غذاهای این غذاخوری که چیزی بین دیروز و امروز را به شما ارائه می‌دهند، باعث شده اند تا حس توران لاکچری ترین رستوران ایران نام بگیرد. انواع و اقسام پیش غذا، غذای اصلی و نوشیدنی در این رستوران ارائه می‌شود.

  10 تا از موجودات غول پیکر دنیا؛ بزرگترین حیوان جهان چیست؟

3. رستوران تاج محل

تاج محل، لوکسترین رستوران ایران

آدرس: تهران،ونک،خ. شیخ بهائی

رستوران هندی و گیلکی واقع در تهران، از جمله اولین جاذبه‌هایی بود که در هتل تاج محل تهران و در سال 2001 خلق شد. این محل با طراحی و معماری که برگرفته از ترکیب فرهنگ هندی و ایرانی است، گرانترین رستوران تهران به حساب می‌آید.

رنگ و لعاب گرم این محل، اولین چیزی است که نظر بینندگان را جذب می‌کند. فضای دنج و ساکت، نورپردازی ملایم و زینت‌های سنتی در و دیوار معطر به بوی نوستالژی و تاریخ کشورهای هند و ایران، هرساله مسافران زیادی را به سوی لاکچری ترین رستوران ایران می‌کشانند.

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و هندی می‌شوند و بسته به ذائقه، می‌توانید از هر پیشنهادی که بیشتر به مذاقتان خوش می‌آید لذت ببرید.

4. رستوران یاس

رستوران یاس، رستوران لوکس تهران

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت

اگر به دنبال رستوران لاکچری تهران با بهترین کیفیت خدمات و منو هستید، رستوران یاس را از دست ندهید. این غذاخوری در خیابان قدیم ولیعصر واقع شده است و بیش از 150 سال قدمت دارد. منوی یاس، ترکیبی از بهترین غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد. کیفیت غذاها را که ببینید، پی خواهید برد که چرا این محل، رستوران لوکس تهران به حساب می‌آید.

رستوران یاس درست در مقابل ورودی اصلی پارک ملت واقع شده و در دو طبقه مهمان می‌پذیرد. باید اضافه کنیم که این رستوران بیشتر مناسب اجلاس رسمی و کاری است، بنابراین اگر به دنبال گرانترین رستوران تهران برای دورهمی دوستانه یا خانوادگی هستید شاید رستوران یاس مناسب شما نباشد.

  اتحاد جماهیر شوروی: از تولد تا مرگ اتحاد جماهیر شوروی سابق

5. رستوران هتل ملک التجار

رستوران هتل ملک التجار، گرانترین رستوران تهران

آدرس: خیابان مولوی، ضلع شمال غربی میدان محمدیه

به دنبال یک رستوران با فضای سنتی و خانواده پسند هستید؟ رستوران بزرگ ملک التجار که در خیابان مولوی واقع شده، گرانترین رستوران تهران برای عاشقان نوستالژی و حس و حال قجری به حساب می‌آید. فضای این محل، محیط مناسب و دلچسبی برای افرادی که دلشان می‌خواهد در مرکز تهران از طعم غذاهای ایرانی لذت ببرند، ایجاد کرده است.

این رستوران در محل هتلی به همین نام تأسیس شده و اولین هتل خشتی به حساب می‌آید که از دهه 70 تا به امروز، فعالیت دارد. منوی رستوران شامل انواع پیش غذا، غذاهای اصلی سنتی ایرانی، نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع می‌شود. با توجه به حجم بالای مهمان‌ها، می‌توانید از پیش در لاکچری‌ترین رستوران ایران جا رزرو کنید.

6. رستوران نارنجستان

نارنجستان، یکی از رستوران های نجومی تهران

آدرس: سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

یکی از معروف‎‌ترین و گرانترین رستوران های تهران، نارنجستان است که در بالاترین طبقه برج سرو (یکی از بلندترین برج‌های سعادت آباد) قرار دارد. این غذاخوری لوکس، انواع و اقسام غذاهای ایرانی، دریایی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، فرانسوی و اروپایی را عرضه می‌کند. این رستوران فضایی سنتی داردو می‌توانید روی تخت‌های چوبی نوستالژیک یا پشت میز، غذا را نوش جان کنید.

دیوارهای این رستوران که به نقش و نگارهای سنتی ایرانی مزین هستند، در اولین نگاه دیدگان شما را نوازش خواهند داد. این رستوران لاکچری تهران، یکی از مجلل‌ترین غذاخوری‌ها در پایتخت به حساب می‌آید و به آیتم‌های جذابی مانند موسیقی زنده نیز مجهز است.

7. رستوران روحی

رستوران روحی، کافه و رستوران های مجلل تهران

آدرس: میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، پلاک ۵۸

  بهترین جنگنده دنیا در سال 2023 | قدرتمندترین جنگنده های 2023 جهان کدامند؟

همانطور که از نامش برمی‌آید، در لاکچری ترین رستوران ایران غذاها در ظروف روی (روحی) عرضه می‌شوند که در نوع خودشان بسیار جذاب هستند. به قول صاحبان رستوران، در این محل هم غذای جسم صرف خواهد شد و هم غذای روح. انواع غذاهای سنتی ایرانی از جمله پلوهای مختلف، کباب، خورشت‌های متنوع و پیش غذاهای ایرانی در این رستوران عرضه می‌شوند.

با وجود اینکه روحی رستوران لوکس تهران به حساب می‌آید، اما حس و حال دهه 50 و 60 را برای شما تداعی خواهد کرد. به علاوه در مناسبت‌های مختلف و اعیاد، انواع غذاهای نذری در این مکان عرضه می‌شوند و مسافران بیشتری را به صرف یک وعده خاطره انگیز در این مکان ترغیب می‌کنند.

8. کافه رستوران کوبابا

کوبابا، لاکچری ترین رستوران ایران

آدرس: جردن، نبش خیابان گلخانه تهران پلاک 257

کافه رستوران کوبابا که در خیابان جردن واقع شده، در نگاه اول به شما می‌فهماند که چرا نام لاکچری ترین رستوران ایران را گرفته است. طراحی شیک و خاص دکوراسیون داخلی، تراس بزرگ و نورگیر، محیطی مزین به المان‌های جذاب و منوی متنوع، خاطره‌ای به یاد ماندنی برای مهمانان می‌سازند.

این کافه رستوران لوکس با عرضه منویی که انواع گزینه‌های ایرانی، عربی، ترکی و اروپایی را دربر می‌گیرد، انتخاب‌های متنوعی برای سفارش غذا، نوشیدنی و شیرینی به شما ارائه خواهد داد.

9. کافه رستوران ربلان

کافه ربلان، یکی از رستوران های گران قیمت تهران

آدرس: تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه7

رستوران ربلان در مرکز تندیس، گرانترین رستوران تهران در تجریش برشمرده می‌شود. محیط و معماری خاص این کافه اعیانی زیبا که از سبک صفوی برگرفته شده، فضای لوکس و ویوی فوق العاده جذاب این رستوران آن را به یکی از لوکسترین رستوران‌های ایران ایران تبدیل کرده که از کوهستان‌های اطراف تهران، تجربه‎‌ای بی نظیر برای مهمانان رقم خواهد زد.

  همه چیز درباره جمعه سیاه: تاریخچه، حراج ها و حقایق

منوی رستوران ربلان شامل انواع غذاهای ایرانی، لبنانی، عربی و بین المللی می‌شود. پیش غذاهای هیجان انگیز به همراه انواع سالاد، دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم، تجربه‌ای لذتبخش به مهمانان عرضه می‌کند. حتی اگر اهل دود باشید، قلیان نیز برای شما سرو خواهد شد.

10. رستوران ریحون

رستوران ریحون، رستوران های vip ایران

آدرس: تهران، جردن، خ کاج آبادی رستوران ریحون

عاشق کباب و ریحان هستید؟ لاکچری ترین رستوران ایران که نام یار کباب را بر خود دارد، آماده پذیرایی از شماست. رستوران ریحون در خیابان جردن، در سرو انواع و اقسام کباب در کل تهران رودست ندارد و از همین بابت، یکی از رستوران های گران قیمت تهران به حساب می‎آید.

این رستوران همراه کباب چلو عرضه نمی‌کند، بلکه همراه نان داغ، پنیر و ریحان تازه از شما پذیرایی می‌شود. البته این را هم درنظر داشته باشید که بایستی با جیب پر به سراغ ریحون بروید.

11. رستوران مسلم

رستوان مسلم، یکی از رستوران های گران قیمت تهران

آدرس: محله بازار بزرگ تهران

یکی از بهترین رستوران‌های منطقه که از جمله رستوران های گران قیمت تهران هم به حساب می‌آید، رستوران مسلم است. شعبه اصلی غذاخوری در پانزده خرداد تهران واقع شده و منویی شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی به همراه پیش غذا، نوشیدنی‌های مختلف و دسر را ارائه می‌دهد. این غذاخوری قدیمی، رستوران ثابت کسبه محل است.

شاید در اولین نگاه با دیدن صف طولانی گرانترین رستوران تهران، دلسرد شوید اما پیشنهاد می‌کنیم از انتظار نترسید. غذای باکیفیت رستوران مسلم، صددرصد ارزشش را دارد.

12. رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن، شیک ترین رستوران پایتخت

آدرس: خیابان آفریقا، بالا تر از چهارراه اسفندیار، بلوار صبا، پلاک24

شاندیز جردن، نگینی درخشان در دنیای رستوران‌های تهران، با فضایی دلنشین و مجلل، تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و اصالت را به شما هدیه می‌دهد. فضای لوکس که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن اروپایی را به تصویر کشیده، هیجان و اشتهای شما را حسابی تحریک می‌کند.

  بیوگرافی تیموتی شالامی؛ ستاره نوظهور هالیوود

منوی شاندیز جردن، گنجینه‌ای از اصیل‌ترین غذاهای ایرانی است که با ظرافت و وسواس تمام، با بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. از کباب‌های کوبیده و برگ که با مهارت بی‌نظیر طعمی بی‌نظیر دارند تا خورشت‌های قیمه و فسنجان که با عطر و بوی دل‌انگیز، اشتهای شما را تحریک می‌کنند، شاندیز جردن برای هر سلیقه‌ای، طعمی لذیذ و خاطره‌ای خوشایند را به ارمغان می‌آورد.

13. رستوران لئون تهران

کافه لئون، گرانترین رستوران تهران

آدرس: سعادت‌آباد، خیابان کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه دوم

در قلب زعفرانیه، رستوران لئون با فضایی لوکس و مدرن و دکوراسیونی چشم‌نواز که حسی از آرامش و صمیمیت را به ارمغان می‌آورد از مهمانان پذیرایی می‌کند. منوی رستوران لئون، سفره‌ای رنگین از اصیل‌ترین غذاهای فرانسوی است. سرآشپزهای ماهر این رستوران با ظرافت و دقت، بهترین مواد اولیه را به کار می‌گیرند تا شاهکارهایی با طعم و عطر بی نظیر خلق کنند.

از استیک تارتار و راگو بورگینیون گرفته تا خوراک مرغ کبابی با سس قارچ و سوفله شکلات، هر کدام دنیایی از طعم و مزه را به شما هدیه می‌دهند.

جمع بندی

رستوران‌ها، مکانی فراتر از صرف غذا هستند. تجربه‌ صرف یک وعده در گرانترین رستوران تهران، خاطره‌ای منحصر به فرد خواهد بود که حواس پنجگانه را درگیر می‌کند و تا عمر دارید، در ذهن شما خواهد ماند. لاکچری ترین رستوران ایران، چه رستوران درجه یک و فوق شیک شاندیز باشد و چه فضای محلی و دوست داشتنی مس توران، با ارائه خدمات و امکانات ویژه، فضایی لوکس و مجلل و غذاهایی باکیفیت و خلاقانه، این تجربه را به سطحی ارتقا می‌دهند.

انتخاب رستوران لاکچری تهران صرفاً به معنای صرف هزینه بالا یا داشتن قیمت های نجومی نیست، بلکه شما هزینه یک تجربه ناب و خاطره‌ای خوشایند را می‌پردازید. برای ساعتی از دنیای روزمره فاصله می‌گیرید و به دنیایی از تجملات و طعم‌های بی‌نظیر قدم می‌گذارید.

  لیست 12 گوشی گرانقیمت جهان | لوکس ترین موبایل دنیا کدام است؟

در این مقاله، تعدادی از گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های تهران معرفی شدند. هر کدام از این رستوران‌ها، ویژگی‌ها و جذابیت‌های منحصر به فرد خود را دارند و انتخاب نهایی به سلیقه و اولویت‌های شما بستگی دارد.

تجربه شما از صرف یک وعده در رستوران های لوکس تهران چیست؟ تابه حال از کدام مورد لیست امروز ما بازدید کرده‌اید؟ امیدواریم زمانی که به هریک از رستوران‎‌های لیست ما سر زدید، جای ما را هم خالی کنید!

سؤالات متداول

گرانترین منوی غذایی مربوط به کدام رستوران است؟

رستوران تاج محلبا ارائه غذاهای ایرانی و بین‌المللی در فضایی مجلل و لوکس، به عنوان یکی از گران‌ترین رستوران‌های تهران شناخته می‌شود. منوی رستوران تاج محل شامل غذاهای خاص و خلاقانه‌ای است که با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تهیه می‌شوند.

گرانترین رستوران های تهران در کدام منطقه وجود دارد؟

گران‌ترین رستوران‌های تهران غالباً در مناطق شمالی شهر واقع شده‌اند، به‌ویژه در مناطق زیر:
زعفرانیه
الهیه
فرشته
نیاوران
جردن
ولنجک
کامرانیه
سعادت‌آباد

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین فیلم های کمدی تاریخ؛ معرفی 20 تا از بهترین فیلم های طنز تاریخ سینما

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا