سرگرمیافراد مشهوربیوگرافیتاریخ و فرهنگفیلم و سریالموسیقی

زندگینامه سئو این گوک، حقایق ناگفته از این بازیگر جذاب کره ای

0
()

سئو این گوک بازیگر مطرح کره‌ای‌ست که اخیرا با بازی در سریال بازی مرگ دوباره مطرح شده است. در این مقاله با بیوگرافی سو این گوک همراه شما خواهیم بود.

سئو این گوک (Seo In-guk) بازیگر و خواننده کره‌ای‌ست. او حرفه خوانندگی را بعد از برد در مسابقه استعدادیابی Superstar K در سال 2009 شروع کرد و در سال 2012 با سریال Reply 1997 وارد حرفه بازیگری شد. برخی از آخرین سریال‌های این بازیگر عبارتند از سریال فانتزی عاشقانه ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است (Doom at Your Service) محصول 2021، سریال رازآلود کافه مینامدانگ (Café Minamdang) محصول 2022 و سریال اکشن ترسناک بازی مرگ (Death’s Game) محصول سال‌های 2023 و 2024. در این مطلب از نجوافکت با بیوگرافی سو این گوک بازیگر همراه ما باشید.

زندگینامه سئو این گوک

  • سن سو این گوک: 36 سال
  • قد و وزن سئو این گوک: 180 سانتی‌متر و 72 کیلوگرم
  • اینستاگرام سو این گوک: seo_cccc
  حقایق ترسناک انیمیشن ها؛ 15 راز شوکه کننده از کارتون ها که نمی دانید

در ادامه مروری بر بیوگرافی سئو این گوک خواهیم داشت.

اوایل زندگی و تحصیلات

سو این گوک در تاریخ 23 اکتبر 1987 (1 آبان 1366) در کلان‌شهر اولسان به دنیا آمد و به همراه والدین و خواهر کوچکترش در آنجا زندگی می‌کرد. او خانواده فقیری داشت. مادرش جمع‌کننده مواد قابل بازیافت بود و پدرش در حوزه جوشکاری کار می‌کرد. سو در رشته کشتی کره‌ای تمرین می‌کرد و در مدرسه بوکس و هنرهای رزمی را یاد گرفت. در ده سالگی تحت تاثیر اجرای موزیسین سبک راک، کیم جونگ-مین (Kim Jung-min) تصمیم گرفت که خواننده شود. او در دورهمی‌های خانوادگی و در مراسم‌های مختلف مدرسه اجرا می‌کرد و در بیست سالگی به تنهایی به سئول نقل مکان کرد تا رویای خوانندگی را دنبال کند؛ با اینکه پدرش موافق نبود.

بیوگرافی سو این گوک بازیگر

زمانی که در دانشگاه Sehan در رشته موسیقی تحصیل می‌کرد، در آژانس‌های مختلف ضبط موسیقی تست داد، اما در هیچ کدام قبول نشد. بعد از اینکه بارها و بارها ردش کردند و به او گفتند که وزنش را پایین بیاورد، برای مدتی درگیر پرخوری عصبی بود. این موضوع یکی از حقایق جالب در مورد سو این گوک است.

سئو این گوک سپس وارد بخش اطلاعات و ارتباطات از دانشگاه Kyung Hee Cyber شد. مدارک کارشناسی ارشدش را در رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه دونگ‌گوک و رشته موسیقی کاربردی (آهنگسازی) از دانشگاه Baekseok گرفت.

2009 تا 2011: برنامه Superstar K و کارهای موسیقی

در سال 2009 سئو در برنامه استعدایابی خوانندگی Superstar K شرکت کرد و برنده فصل اول آن شد. در 27 اکتبر 2009 (5 آبان 1388) او اولین آلبوم چندآهنگه‌اش به نام Calling را منتشر کرد. در همان سال با کمپانی جلی‌فیش (Jellyfish Entertainment) قراردادی امضا کرد و در جوایز موسیقی Cyworld Digital جایزه هنرمند جدید مرد را گرفت. در می 2010 او آلبوم دیگری به نام Just Beginning منتشر کرد و در یکی از موزیک ویدیوهای آن خودش بازی کرد. در یک مصاحبه با سئو این گوک او در مورد بازی در این موزیک ویدیو گفت که در طول ضبط ویدیو، دست‌ها و پاهایش می‌لرزیدند. در سال 2010 او تک‌آهنگ Broken و آهنگ دیگری به نام Shake It Up عرضه کرد.

  بهترین بازی های کامپیوتری کدامند؟ | 15 بازی برتر PC در قرن 21

2012: شروع بازیگری و سریال Reply 1997

در سال 2012 سو این گوک از بازیگران نمایش Gwanghwamun Love Song بود و با نقشی مکمل در سریال عاشقانه باران عشق (Love Rain) حضور یافت. در همان سال اولین نقش اصلی‌اش را در سریال Reply 1997 ایفا کرد. او در این سریال نقش پسر نوجوانی را بازی می‌کرد که عشقی یک طرفه نسبت به دوست دوران کودکی‌اش دارد. منتقدان و بینندگان هنرنمایی او را ستودند. سئو این گوک دو آهنگ نیز برای این سریال به همراه هم‌بازی‌اش جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) خواند و منتشر کرد.

سریال های سئو این گوک / سریال Reply 1997

2013 تا 2015: اولین آهنگ ژاپنی، برنامه های مختلف و بازگشت به بازیگری

در سال 2013 این هنرمند به برنامه سرگرمی I Live Alone ملحق شد. در آوریل 2013 با تک‌آهنگ With Laughter or with Tears دوباره به موسیقی برگشت. چند هفته بعد اولین آهنگ ژاپنی‌اش را به نام Fly Away منتشر کرد. در ژوئن 2013 در سریال درام خورشید ارباب (Master’s Sun) در نقش یک کهنه سرباز ایفای نقش کرد. در اکتبر 2013 اولین نقش مهم سینمایی‌اش را در فیلم ورزشی بدون تنفس (No Breathing) ایفا کرد که در مورد دو شناگر رقیب است. سپس در مینی سریال پنج قسمتی Another Parting بازی کرد. این سریال در مورد زن و مردی‌ست که در آخرین لحظات زندگی‌شان با یکدیگر آشنا می‌شوند و روز ویژه‌ای را کنار یکدیگر می‌گذرانند.

در سال 2014 سو این گوک اولین آلبوم ژاپنی‌اش را با نام Everlasting منتشر کرد که شامل 12 آهنگ می‌شد. وی سپس جایزه گلد دیسک ژاپن برای سه هنرمند برتر جدید را دریافت کرد. در همان سال در سریال کمدی عاشقانه High School King of Savvy در نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی و بازیکن هاکی خوب بازی کرد. سپس در اولین سریال تاریخی‌اش به نام چهره پادشاه (The King’s Face) ایفای نقش کرد. از ماه مارس تا ماه می سال 2015 سئو این گوک به برنامه Law of the Jungle ملحق شد. سپس در سریال عاشقانه پلیسی سلام هیولا (Hello Monster) به ایفای نقش پرداخت.

  بهترین سریال زامبی؛ معرفی 12 تا از سریالهای برتر ژانر زامبی

2016 تا کنون: بازگشت به موسیقی و تجدید فعالیت

در سال 2016 سو این گوک برای بار دوم به برنامه Law of the Jungle پیوست. همچنین در سریال درام واحد 38 (Squad 38) در نقش یک کلاه‌بردار حرفه‌ای بازی کرد که مورد توجه همگان قرار گرفت. سئو برای بازی در این سریال در یازدهمین کنفرانس درام تلویزیونی آسیایی یک جایزه ویژه گرفت. او سپس نقش اصلی سریال کمدی عاشقانه لویی پادشاه خرید (Shopping King Louie) را گرفت و نقش یک وارث از خانواده‌ای ثروتمند را بازی کرد که دچار فراموشی‌ست و معصومیتی کودکانه دارد. برای این نقش او در جوایز درامای ام‌بی‌سی سال 2016 جایزه گرفت.

در سال 2018 او در سریال رازآلود لبخند پر کشیده از نگاهت (The Smile Has Left Your Eyes) بازی کرد که بازسازی یک سریال ژاپنی به نام Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi بود. در سال 2021 با سریال عاشقانه ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است (Doom at Your Service) دوباره به صحنه برگشت. در همان سال در فیلم کمدی جنایی خط لوله (Pipeline) نیز به ایفای نقش پرداخت.

فیلم های سو این گوک

در 14 ژوئن 2022 (24 خرداد 1401) آلبوم موسیقی دیگری از سئو این گوک با نام Love&Love منتشر شد. در همان سال در سریال رازآلود کافه مینامدانگ (Café Minamdang) بازی کرد و با اوه یئون-سئو (Oh Yeon-seo) هم‌بازی شد. در 6 دسامبر 2022 (15 آذر 1401) تک‌آهنگی به نام Fallen را عرضه کرد. سپس در فیلم اکشن پروژه شکار گرگ (Project Wolf Hunting) با جانگ دونگ یون (Jang Dong-yoon) هم‌بازی شد. سو این گوک در سال 2023 در سریال فانتزی بازی مرگ (Death’s Game) به ایفای نقش پرداخت که مورد توجه همگان قرار گرفت.

  ساختمان سبز (Green Building) چیست؟ تاریخچه، ویژگی‌ها و مزایای ساختمان های سبز

زندگی شخصی سئو این گوک

  • همسر سو این گوک: مجرد است

سئو موفق شده که زندگی شخصی‌اش را از رسانه‌ها پنهان نگه دارد. یکی از حواشی سو این گوک این بود که او با یکی از اعضای گروه موسیقی Girls Generation یعنی سانی (Sunny) در ارتباط است که البته این شایعه از سمت هر دو هنرمند رد شد. در سال 2017 سئو به دلیل بیماری از سربازی معاف شد. در همان سال اعلام شد که او با خواننده اهل کره جنوبی، یعنی پارک بو رام (Park Bo-Ram) در ارتباط است. آنها دو سال با یکدیگر بودند و سپس به دلایلی نامعلوم از یکدیگر جدا شدند. از آن زمان تا کنون او با کسی قرار نگذاشته، یا حداقل از رسانه‌ها رابطه‌اش را پنهان نگه داشته است.

مصاحبه با سئو این گوک

دستمزد سئو این گوک نامشخص است، اما ثروت او چیزی حدود شش میلیون دلار تخمین زده شده است. از فعالیت های خیرخواهانه سو این گوک نیز اطلاعات خاصی در دسترس نیست.

علایق سو این گوک

بیشتر علایق سئو این گوک حول محور کار و موسیقی می‌چرخد. با این حال او زمان ویژه‌ای برای ورزش و روتین برنامه غذایی‌اش می‌گذارد؛ چراکه در گذشته درگیر چاقی مفرط و پرخوری عصبی بوده است. سئو این گوک انسانی‌ست که برای دیگران ارزش زیادی قائل است و زمانی که کار نمی‌کند، با افرادی که دوست‌شان دارد وقت می‌گذراند.

سریال های سئو این گوک

سریال های سو این گوک عبارتند از:

  • باران عشق (Love Rain) – 2012 در نقش کیم چانگ-مو / کیم جئون-سئول
  • پاسخ به 1997 (Reply 1997) – 2012 در نقش یون یون-جه
  • پسران (The Sons) – 2012 در نقش یون سئونگ-گی
  • خورشید ارباب (Master’s Sun) – 2013 در نقش کانگ وو
  • پاسخ به 1994 (Reply 1994) – 2013 در نقش یون یون-جه
  • پادشاه دبیرستان (High School King of Savvy) – 2014 در نقش لی مین-سئوک / لی هیونگ-سئوک
  • چهره پادشاه (The King’s Face) – 2014 در نقش شاهزاده گوانگ‌هیگون
  • جدایی دیگر (Another Parting) – 2014 در نقش آهن یانگ-مو
  • سلام هیولا (Hello Monster) – 2015 در نقش لی هیون / دیوید لی
  • اوه روح من (Oh My Ghost) – 2015 در نقش ادوارد سئو
  • او زیبا بود (She Was Pretty) – 2015 در نقش خودش
  • واحد 38 (Squad 38) – 2016 در نقش یانگ جئونگ-دو
  • لویی پادشاه خرید (Shopping King Louie) – 2016 در نقش لویی / کانگ جی-سونگ
  • لبخند پر کشیده از نگاهت (The Smile Has Left Your Eyes) – 2018 در نقش کیم مو-یونگ
  • ابیس (Abyss) – 2019 در نقش گریم ریپر
  • همچو پروانه (Navillera) – 2021 در نقش هوانگ هی
  • ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است (Doom at Your Service) – 2021 در نقش میول مانگ / کیم سا-رام
  • کافه مینامدانگ (Café Minamdang) – 2022 در نقش نام هان-جون
  • موسیقی متن شماره 1 (Soundtrack #1) – 2022 در نقش جی جون
  • بازی مرگ (Death’s Game) – 2023 تا 2024 در نقش چوی یی-جه
  زیباترین بازیگران زن ترکیه در سال 2024 + تصاویر

اینستاگرام سو این گوک / سریال Death's Game

فیلم های سو این گوک

فیلم های سئو این گوک عبارتند از:

  • بدون تنفس (No Breathing) – 2013 در نقش جو وون-ایل
  • من عاشق آن چیز کوچک دیوانه هستم (I Love That Crazy Little Thing) – 2016 در نقش یانگ مینگ ژه
  • خط لوله (Pipeline) – 2021 در نقش پین دول-یی
  • پروژه شکار گرگ (Project Wolf Hunting) – 2022 در نقش جونگ-دو

جوایز سو این گوک

از جوایز این هنرمند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جایزه ستاره نوظهور از جوایز ستارگان ای‌پی‌ای‌ان برای سریال Reply 1997
  • جایزه بهترین زوج به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) از جوایز ستارگان ای‌پی‌ای‌ان برای سریال Reply 1997
  • جایزه بهترین آهنگ اصلی به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) از جوایز ستارگان ای‌پی‌ای‌ان برای برای آهنگ All for You
  • جایزه بهترین هنرمند – بازیگر از جوایز آرتیست آسیا
  • جایزه ویژه بازیگری از کنفرانس درام تلویزیونی آسیایی برای سریال‌های Squad 38 و Shopping King Louie
  • جایزه تازه‌وارد مرد سال از جوایز Cyworld Digital Music برای آهنگ Calling
  • جایزه آهنگ سال به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) از جوایز موسیقی جدول گائون برای آهنگ All for You
  • جایزه آهنگ سال به همراه زیا (Zia) از جوایز موسیقی جدول گائون برای آهنگ Loved You
  • جایزه سه هنرمند جدید (آسیا) از جوایز گلد دیسک ژاپن برای آهنگ Everlasting
  • جایزه بهترین بازیگر جدید از جوایز درامای کی‌بی‌اس برای سریال The King’s Face
  • جایزه بهترین زوج به همراه اوه یئون-سئو (Oh Yeon-seo) از جوایز درامای کی‌بی‌اس برای سریال Café Minamdang
  • جایزه بهترین بازیگر جدید از جوایز درامای کره برای سریال Love Rain
  • جایزه بهترین زوج به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) از جوایز درامای کره برای سریال Reply 1997
  • جایزه بهترین بازیگر در یک مینی سریال از جوایز درامای ام‌بی‌سی برای سریال Shopping King Louie
  • جایزه بهترین آهنگ اصلی به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) از جوایز موسیقی ملون برای برای آهنگ All for You
  • جایزه بهترین آهنگ اصلی به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) از جوایز موسیقی آسیایی ام‌نت برای برای آهنگ All for You
  • جایزه ستاره جدید از جوایز درامای اس‌بی‌اس برای سریال Master’s Sun
  رازهای اهرام مصر | عجیب ترین رازهای اهرام فراعنه مصر چیست؟

جوایز سو این گوک

کلام آخر

در این مطلب با بیوگرافی سئو این گوک همراه شما بودیم. شما کدام یک از سریال‌های سو این گوک را بیشتر دوست دارید؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

سوالات متداول

سو این گوک چه زمانی و کجا متولد شد؟

او در تاریخ 23 اکتبر 1987 (1 آبان 1366) در کلان‌شهر اولسان به دنیا آمده است.

تحصیلات سو این گوک چیست؟

او دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های هنرهای نمایشی و موسیقی کاربردی (آهنگسازی) دارد.

معروف ترین ترانه سئو این گوک چیست؟

آهنگ All for You که آن را به همراه جونگ اون-جی (Jung Eun-ji) برای سریال Reply 1997 خوانده است.

بهترین فیلم سئو این گوک کدام است؟

بهترین فیلم او بدون تنفس (No Breathing) محصول سال 2013 است.

سو این گوک چه جوایزی دریافت کرده است؟

از جوایز او می‌توانیم به جوایز بهترین آهنگ، بهترین ستاره نوظهور و بهترین بازیگر در مراسم‌های مختلف اشاره کنیم.

سو این گوک مجرد است یا متاهل؟

این بازیگر مجرد است.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بازیگران سریال بازی مرگ ۲۰۲۳؛ معرفی تمام بازیگران سریال کره ای Death's Game

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا