فشن و زیباییترین هاسرگرمیمحبوب ترین ها

بهترین عطر مردانه 2023 که همه را مجذوب شما می کند!

5
(1)

شیک پوشیدن، تیپ زدن یا داشتن زیباترین ماشین کافی نیست. اگر می‌خواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید و کاریزمای طبیعی خود را به حداکثر برسانید، باید ظاهر جذابتان را با انتخاب یک عطر مناسب تکمیل کنید. بهترین عطر مردانه 2023 می‌تواند تأثیر به سزایی در جذابیت شما داشته باشد.

حتی بهتر از آن، برای هر مردی یک انتخاب عالی در میان برترین عطر های مردانه 2023 وجود دارد؛ صرف نظر از انتخاب‌های زیبایی شناختی یا سبک شخصی. ولی با وجود تعداد فراوان از عطرهای مختلف، شاید انتخاب خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۳ آنقدر که به نظر می‌رسد ساده نباشد.

بهترین عطر مردانه 2023 | خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۳ کدام است؟

وقت کافی ندارید که به فروشگاه‌های ادکلن بروید و خودتان برترین عطر های مردانه 2023 را انتخاب کنید؟ نگران نباشید، ما در مقاله امروز نجوافکت لیستی از بهترین عطر مردانه 2023 را برای شما ارائه داده ایم. اطلاعات مربوط به هر یک را بخوانید و ببینید کدام یک با استایل و ترجیح شما بیشترین همخوانی را دارد.

  معتبرترین پاسپورت جهان در سال 2023، کدام کشور بیشترین آزادی سفر را دارد؟

1. Blu Atlas Atlantis

عطر سال 2023 مردانه

وقتی صحبت از بهترین عطر مردانه 2023 می‌شود، هیچ چیز جذاب تر و نشاط آورتر از Blu Atlas Atlantis نیست. این ادو پرفیوم در درجه اول تأثیر رایحه‌ها و حس منحصر به فرد جنگل ساحلی را به همراه دارد. رایحه این عطر، انرژی باستانی و اسرارآمیزی را تداعی می‌کند. می‌توانید در هر مناسبت اجتماعی، از این انتخاب به عنوان مناسب ترین عطر مردانه 2023 استفاده کنید.

با استفاده از این ادکلن، در ابتدا رایحه‌هایی مانند لیمو، انگور فرنگی سیاه و ترنج را حس خواهید کرد. نت‌های این ادکلن به تدریج پیشرفت می‌کنند و نت‌های لاوندر، مریم گلی و زردآلو را دربر می‌گیرند. در نهایت با رایحه‌های مشک، بنفشه، خزه بلوط و دانه‌های آمبرت، عطری ملایم و در عین حال انرژی‌بخش برجا می‌گذارند.

بلو اطلس آتلانتیس از جمله بهترین عطر مردانه ۲۰۲۳ است وهر بار که آن را استفاده می‌کنید چیز جدیدی درباره رایحه آن کشف خواهید کرد. این عطر سال 2023 مردانه، با مواد اولیه ممتاز و روش‌های سالم فرموله شده است. حتی بطری این عطر هم فوق العاده جذاب است؛ یک ظرف مشکی مات با درپوش مغناطیسی و جعبه بالشتکی. اگر به دنبال چیزی جدید، مردانه و هیجان انگیز هستید، Blu Atlas را امتحان کنید! پشیمان نخواهید شد.

2. Nautica Voyage

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند

Nautica Voyage رایحه‌های رمانتیک و تازه را در قالب یکی از بهترین عطر مردانه 2023 ارائه می‌دهد. این انتخاب عالی برای آقایانی که که دنبال تداعی تجربه‌ای فعال و عاشقانه برای خود و شریک‌ زندگیشان هستند، مناسب خواهد بود. این گزینه از پرفروش ترین عطرهای مردانه ۲۰۲۳، رایحه‌هایی دارد که یادآور نسیم شور دریا، جنگل‌ها و گیاهان ساحلی هستند.

  11 تا از بزرگترین هکرهای دنیا | خطرناک ترین هکرهای جهان را بشناسید

این ادکلن همچنین تا حدی یک انتخاب برتر محسوب می‌شود، چون می‌توان آن را به‌صورت غیررسمی یا رسمی استفاده کرد. هر زمانی که مطمئن نیستید سراغ کدام یکی از عطرهای مردانه ۲۰۲۳ بروید، Nautica Voyage می‌تواند اولین انتخاب شما باشد. این عطر در هر شرایطی جذاب است و به همین دلیل، یکی از جدیدترین عطرهای مردانه مناسب برای فصل به حساب می‌آید.

رایحه میوه‌ای و نت‌های پایه‌ای از چوب سدر، کهربا و دریا، هم مردانه و هم جوان پسند است. در نتیجه برای مهمانی‌های رسمی یا خودمانی، قرارهای رمانتیک و دورهمی‌های دوستانه عالی خواهد بود.

3. Dreamer – ورساچه

بهترین و جدیدترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

دریمر یکی از محبوب ترین و بهترین عطر مردانه 2023 است و دلیل خوبی هم دارد. این لوکس ترین عطر مردانه 2023، ترکیبی مبتکرانه و ملایمی دارد که به طرز جالبی بین گیاهان معطر و وحشی، از ترخون گرفته تا گل عرعر، در نوسان هستند. این عطر برای یک شب باکلاس با دوستان یا خانواده مناسب خواهد بود.

این عطر شامل نت‌هایی از مرکبات و عناصر شیرین تر مانند سیب، گواوا و توت قرمز است. این ترکیب سرزندگی و انرژی را به شما هدیه خواهد داد. دریمر به عنوان یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه ۲۰۲۳، یک ادکلن تازه، نیروبخش و منحصربه‌فرد برای شب‌های گرم به شمار می‌آید و برای تابستان ایده آل خواهد بود. با این حال، می‌توانید در طول ماه‌های بهار و روزهای گرم پاییز هم از این عطر در طول روز استفاده کنید.

4. Eros – ورساچه

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۳

ورساچه با ارائه یکی از بهترین عطر مردانه 2023 یعنی اروس، در میدان جدیدترین و بهترین عطر مردانه 2023 حسابی کولاک کرده است. همانطور که از نامش پیداست، این ادکلن از جمله لوکس ترین عطر مردانه 2023 محسوب می‌شود که مشام اطرافیان را نوازش می‌دهد و آنها را به سوی شما جذب می‌کند. عطر اروس نام جالب خود را از خدای یونانی عشق، یعنی پسر آفرودیت گرفته است.

  بهترین خواننده های 2023 جهان، هنرمندان برتر موسیقی در سال 2023

همانطور که از نامش برمی‌آید، اروس شگفتی‌های زیادی برای شما دربر خواهد داشت و قرار عاشقانه شما را به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد. نت‌های این عطر شامل نت‌های چوبی، تازه و شرقی است. برخی از عطرهای گرمتر مانند دانه‌های تونکا که با آمبروکسان ونزوئلایی مخلوط شده اند، با عناصر خاصی مانند روغن نعناع، سیب سبز و لیموی ایتالیایی ترکیب می‌شوند تا عطری جذاب و افسون کننده به شما تحویل بدهند. اگر می‌خواهید با انتخاب جدیدترین عطرهای مردانه مناسب برای فصل سنگ تمام بگذارید، اروس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

5. Dolce & Gabbana – Light Blue

بهترین عطر مردانه 2023

ادکلن مردانه لایت بلو دولچه اند گابانا، بهترین عطر مردانه 2023 برای قرارهای خصوصی محسوب می‌شود. این عطر در بطری‌های کوچکی عرضه می‍‌شود اما بویی قدرتمند دارد و از ماندگاری بالایی هم برخوردار است. این عطر بریتانیایی دارای نت‌های اولیه ترنج با طراوت، نارنگی سیسیلی و پوست گریپ فروت است. این نت‌های بالایی، جای خود را به رزماری معطر و چوب گل سرخ حسی می‌دهند و این اطمینان را ایجاد می‌کنند که هر زمان که این ادکلن را استفاده کنید، حس مردانگی قوی برمی‌انگیزید.

نت‌های پایه این اثر را برجسته می‌کنند، از جمله خزه بلوط، بخور و چوب مشک. در مجموع، لایت بلو یکی از برترین عطر های مردانه 2023 به حساب می‌آید که استفاده از آن در هر تایمی لذتبخش و فریبنده خواهد بود.

6. Gucci Guilty

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۳

Gucci Guilty در طی سال، یکی از عطرهای مردانه ترند سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. دلیلش اینجاست: ترکیب عطر منحصر به فرد و بی نظیر!

  بهترین سایت‌های چت بات هوش مصنوعی در سال 2023

این ادکلن دارای ترکیب رایحه‌های شکوفه پرتقال، ترنج و مشک است. در عین حال، ترکیب رایحه نسبتاً ساده ای دارد و همین، عطر Gucci Guilty را به انتخابی برای آقایان ساده پسند تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید از پیچیدگی دوری کنید و در عین حال، جذاب باشید و عطر خود را برای اطرافیان به خاطره ای به یاد ماندنی تبدیل کنید، این گزینه بهترین عطر مردانه 2023 برای شماست. رایحه این عطر، نسبت به سایر عطرها ماندگارتر بوده و سریعتر جذب می‌شود؛ بنابراین می‌توانید از آن به عنوان ادکلن روزمره استفاده کنید.

7. Acqua Di Gio – Giorgio Armani

مناسب ترین عطر مردانه ۲۰۲۳

ادکلن Acqua Di Gio توسط Giorgio Armani منتشر شده و یکی از بهترین عطر مردانه 2023 به حساب می‌آید. تصور کنید زیبایی اصیل ایتالیایی با رایحه‌های ساحلی ترکیب شده باشد؛ نتیجه، عطری بهشتی است که در یک بطری جا داده شده!

عطرهای سبک این عطر سال 2023 مردانه، با رایحه رزماری، خرمالوی میوه ای و یاس آمیخته شده اند. نت‌های ترنج، نارنگی سبز و نرولی هم به این گروه اضافه می‌شود و متوجه خواهید شد که چرا می‌گوییم Acqua Di Gio به عنوان بهترین عطر مردانه 2023، هم جاودان است و هم اصیل.

اگر می‌خواهید بهترین و جدیدترین عطر مردانه با ماندگاری بالا را انتخاب کنید و شخصیتی خاص برای خود بسازید، این گزینه برای شما بهترین عطر مردانه 2023 خواهد بود.

8. Davidoff Cool Water

گرانترین عطر مردانه 2023

ادکلن مردانه دیویدوف کول واتر، از جمله بهترین عطر مردانه 2023 برای استفاده روزمره هستند. ادکلن کول واتر برای اکثر موقعیت‌ها مناسب خواهند بود؛ چه در محل کار، چه هنگام ملاقات با دوستان و اقوام. در عین حال، رایحه جذابی به شما می‌بخشد و اطرافیان را به سوی شما جذب می‌کند!

  زیباترین بازیگران کره ای در سال 2023

ترکیب رایحه این مورد از بهترین عطر مردانه 2023، شامل نت‌های ظریف و خوش طرحی از نعناع، عنبر و اسطوخودوس است، بنابراین یک روز کامل برای شما ماندگاری خواهد داشت. این بهترین عطر مردانه 2023، دارای بیش از 18 ماده طبیعی است که طراوت و جذابیت خاصی برای شما ارائه می‌دهد.

این عطر برای تابستان نیز گزینه خوبی برای انتخاب گرانترین عطر مردانه 2023 خواهد بود. نت‌های میوه ای آناناس، ملون، انگور فرنگی سیاه با زنبق دره مخلوط شده اند و ترکیبی گرم، شیرین و به یاد ماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

9. Armaf Club De Nuit Intense Man

بهترین عطر مردانه 2023

Armaf Club De Nuit Intense Man به عنوان یک بهترین عطر مردانه 2023، نه تنها مقرون به صرفه است بلکه عطری بسیار جذاب و جالب به حساب می‌آید.

همه چیز با نت‌های بالایی شروع می‌شود؛ ترکیب نت‌های آناناس، انگور فرنگی سیاه، لیمو و ترنج در ابتدا به مشام می‌رسند که در نهایت جای خود را به نت‌های یاس، گل رز و توس می‌دهند. این عطر با رایحه‌های نرم تری مانند وانیل، نعناع هندی و عنبر به پایان می‌رسد.

عطر کلاب د نایت، به عنوان بهترین عطر مردانه 2023 شناخته می‌شود که عملا در هر موقعیتی و در هر محیط اجتماعی کارایی دارد. اما قطعاً یکی از بهترین ادکلن‌ها برای آقایانی است که کت و شلوار می‌پوشند و می‌خواهند هاله‌ای از قدرت و مردانگی را از طریق رایحه، متانت و گفتار القا کنند.

10. Sauvage – کریستین دیور

عطرهای مردانه ترند سال ۲۰۲۳

عطر ساواج کریستین دیور به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهترین عطر مردانه 2023، ترکیبی از نت‎‌های طبیعی و ادویه معطر را همزمان ارائه می‌دهد، بنابراین هم آرامش بخش و هم هیجان انگیز خواهد بود.

  بهترین جنگنده دنیا در سال 2023 | قدرتمندترین جنگنده های 2023 جهان کدامند؟

از جالب ترین نت‌های این ادکلن مردانه می‌توان به دانه تونکا اشاره کرد که با چرم و رایحه‌های تلخ ترکیب شده است. چوب صندل سریلانکایی هم مقداری انرژی مردانه اضافی به ترکیب اضافه می‌کند و آن را به انتخابی برتر برای مردان مردانه تبدیل می‌کند که می‌خواهند با ساعت‌ و کمربند چرمی، ست مناسبی داشته باشند.

ترنج کالابریا و فلفل سیچوان در نت‌های بالا به مشام می‌رسند. در نت‌های وسط نیز رایحه‌هایی مانند فلفل صورتی و اسطوخودوس باهم ترکیب می‌شوند تا عطر ایده آلی برای فعالیت‌های خارج از منزل در بهار یا تابستان خلق کنند. قابل ذکر است که این عطر می‌تواند برای خانم‌ها نیز مناسب باشد!

لیست منتخب ما از بهترین ادکلن‌های مردانه 2023

انتخاب بهترین ادکلن مردانه به ترجیحات، شیمی و استایل شما بستگی دارد. در ادامه، لیستی از پنج ادکلن پرطرفدار و همه پسند را برای شما آورده ایم. لیست پیشنهادهای ما، شامل برخی از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه می‌شوند که رایحه ملایمی دارند و شما یا اطرافیان را دلزده نمی‌کنند. بنابراین می‌توانید آنها را امتحان کنید و از هر کدام، در زمان مناسب بهره ببرید!

  • Aventus – Creed King of the game
  • Dior Homme Intense and Parfum
  • Dior Sauvage EDT
  • Versace Eros EDT (مقرون به صرفه)
  • Gentleman Givenchy reserve Privee

سخن آخر

بسیاری از آقایان از استفاده جدیدترین و بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۳ لذت می‌برند، اما دلیلش چیست؟ چرا باید به فکر تهیه مناسب ترین عطر مردانه ۲۰۲۳ باشیم؟

دلیلش اینجاست که استفاده از عطر و ادکلن مناسب، هاله و جذابیت شخصی شما را افزایش می‌دهد. هر محصول ادکلن، عطر جداگانه ای دارد که با شخصیت شما همخوانی پیدا می‌کند. ادکلن‌ها با مواد مختلفی فرموله می‌شوند تا احساسات یا سطوح مختلف علاقه را در شما و اطرافیان برانگیزند.

  برترین کتاب های 2023 کدامند؟ نگاهی به پرفروشترین کتاب های سال

به عنوان مثال، اگر از یک ادکلن با رایحه‌های تند مانند فلفل استفاده کنید، کسی که در فاصله کمی از شما ایستاده باشد آن رایحه را احساس می‌کند و همین بر ارزیابی او از شما به عنوان یک شخص، تأثیر می‌گذارد. به راحتی می‌توان تصور کرد که چگونه همین نکته ساده می‌تواند جذابیت طبیعی شما را افزایش دهد.

شما می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف (رسمی، غیررسمی و خودمانی، رمانتیک و سفر) ادکلن‌های مختلفی را انتخاب کنید. همه دوست دارند بوی خوبی داشته باشند؛ این هم برای مردان و هم برای زنان صدق می‌کند. اگر عطر را بخش مهمی از زیبایی یا استایل کلی خود می‌دانید، استفاده از مناسب ترین عطر مردانه ۲۰۲۳ گزینه ایده آل شما خواهد بود.

مطمئن شوید که چه زمانی باید از ادکلن استفاده کنید و چه نوع ادکلنی انتخاب کنید. به عنوان مثال، محصولات ادکلنی با رایحه‌ها یا نت‌های روزمره، تازه و روشن، برای استفاده روزانه و زمانی که بیرون از منزل هستید مناسب خواهند بود.

سوالات متداول

ماندگاری ادکلن روی پوست چقدر است؟

وقتی ادکلن را به درستی روی پوست خود بزنید، باید بین سه تا پنج ساعت دوام داشته باشد. با این حال، این زمان بسته به مواردی مانند گرمای بدن شما، نوع لباسی که می‌پوشید، کیفیت ادکلن و غلظت محصول عطر می‌تواند متفاوت باشد.

تفاوت بین ادکلن و عطر پرفیوم چیست؟

از نظر فنی، هیچ تفاوتی بین ادکلن و عطر وجود ندارد چون این اصطلاحات در مکالمات رایج استفاده می‌شود. عطر ادکلن صرفاً یک عطر مردانه است، در حالی که عطر پرفیوم برای مصارف زنانه به کار می‌رود.

  10 ایده بهترین کادوهای ولنتاین برای خانم ها | برای ولنتاین چی بخریم؟

محبوب ترین عطرها یا نت‌ها در ادکلن مردانه کدامند؟

اکثر ادکلن‌های مردانه شامل محبوب ترین نت‌ها و رایحه‌ها مانند سدر، چوب صندل، ترنج، مرکبات، سیب، چرم و رایحه‌های اقیانوسی (نسیم دریا، نارگیل و غیره) هستند.

چگونه می‌توانیم بهترین عطر مردانه 2023 را تشخیص بدهیم؟

این موضوع تجربه و تمرین است. اگر قبلا هرگز ادکلن استفاده نکرده باشید، تنها راه برای اینکه بدانید چه عطری برای شما ایده آل است، آزمایش کردن است.

ایده خوبی است که چند ادکلن ارزان یا مقرون به صرفه بردارید، آنها را چند بار استفاده کنید و ببینید آیا بوی خوبی روی بدن شما دارند یا خیر. اگر افرادی دارید که به آنها اعتماد دارید، می‌توانید از آنها بخواهید که یک تست انجام دهند و نظرات صادقانه خود را به شما بگویند.

آیا می‌توان از ادکلن‌های یونیسکس استفاده کرد؟

بله، اما مراقب باشید از محصولی استفاده نکنید که نت‌های بیش از حد گلدار داشته باشند. نت‌های گلی به شدت با زنانگی و عطر مرتبط هستند. اگر از یک محصول عطری مانند این استفاده می‌کنید، می‌توانید ناخواسته باعث خجالت خود شوید یا کل استایل خود را دچار مشکل کنید.
به طور کلی، ادکلن‌ها و عطرهایی که به‌عنوان یونیسکس تبلیغ می‌شوند، از نت‌های بیش از حد جنسیتی اجتناب می‌کنند و از نت‌های کلاسیک مانند مرکبات، نارگیل، سیب و غیره استفاده می‌کنند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین فیلم فانتزی؛ معرفی 20 تا از برترین فیلم های فانتزی

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا