کشورهاتاریخ و فرهنگترین هاسفر و گردشگریمحبوب ترین ها

بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی | معرفی 10 کشور برای جشنواره های زمستانی

5
(1)

بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی را می‌شناسید؟ اگر قصد دارید به یک سفر زمستانی جذاب و برفی بروید، با معرفی بهترین کشور ها در زمستان برای سفر همراه ما در نجوافکت باشید.

برای خیلی از افراد زمستان بهترین فصل سال برای سفر رفتن است؛ نه فقط به خاطر جشن‌هایی که در این فصل برگزار می‌شوند، بلکه دمای هوا هم تاثیر زیادی در این موضوع دارد. با این حال اگر می‌خواهید در زمستان به سفر بروید، باید بهترین کشور ها در زمستان برای سفر را بشناسید. کشورهایی با مناطق تفریحی زیبا وجود دارند که در زمستان دمای هوا در آنها مطبوع است و انتخاب خوبی برای سفر در این فصل به حساب می‌آیند. در این مطلب با معرفی زیباترین و بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی همراه شما هستیم.

بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی

در ادامه زیباترین مقاصد سفر خارجی در زمستان را معرفی می‌کنیم.

1. فنلاند (Finland)

بهترین کشور ها در زمستان برای سفر

فنلاند یکی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی برای مسافرت در فصل زمستان است. زیبایی این کشور آن را شگفت‌انگیز کرده است. مکان‌های زیادی در این کشور وجود دارند که گردشگران می‌توانند در زمستان از آنها دیدن کنند؛ از جمله شهر رووانیمی و دریاچه سایما. رودخانه‌های زیبا و مناطق طبیعی بزرگ در شهر رووانیمی آن را تبدیل به مکانی عالی برای قایق رانی با قایق کانو، شنا و ماهیگیری کرده‌اند. در زمستان این کشور خانه‌ای برای اسکی‌بازها و آنهایی‌ست که عاشق برف هستند. می‌توانید سوار سورتمه‌هایی که توسط سگ‌ها کشیده می‌شوند بشوید، یاد بگیرید که چطور با گوزن‌ها سورتمه‌سواری کنید، در جاده‌های بکر کیلومترها اسکی‌سواری کنید و از تماشای شفق قطبی لذت ببرید.

  بیوگرافی تیلور سوئیفت؛ رکوردار جایزه آلبوم سال در مراسم گرمی

فنلاند برای بچه‌ها هم انتخاب خوبی‌ست. در طول زمستان، شهر رووانیمی را خانه بابانوئل می‌دانند. جو پرشور کریسمس در کنار زیبایی زمستان رووانیمی آن را تبدیل به بهترین مسافرت خارجی در زمستان می‌کنند. دریاچه سایما از بهترین مکان های گردشگری برای مسافرت خارجی در زمستان است. این دریاچه خیلی بزرگ است و به دلیل وسعت عظیمش، آن را به عنوان دریاچه هزار جزیره می‌شناسند.

2. ایسلند (Iceland)

زیباترین مقاصد سفر خارجی در زمستان

همانطور کهاز نامش مشخص است، ایسلند سرزمین یخ، دریاهای آزاد وسیع، رودخانه‌ها و نهرها است. ایسلند به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی، مکان‌های زیادی برای بازدید در زمستان دارد؛ از جمله آبشار Svinafellsjokull Glacier که رنگ فوق‌العاده‌ای دارد. این آبشار در فصل زمستان به خاطر توده‌های برفی‌ای که دارد شگفت‌انگیز است. بازدید از ساحل Solheimasandur که هواپیمای DC-3 در آن سقوط کرده نیز جالب است. از زمان سقوط این هواپیما، مردم از این منطقه در زمستان بازدید می‌کنند تا از زیبایی ترکیب برف و هواپیما لذت ببرید. از دیگر مناطق تفریحی ایسلند در زمستان می‌توانیم به تپه بلند Kirkjufell، آبشار گولفوس و شبه جزیره Snaefellsnes اشاره کنیم.

3. روسیه (Russia)

بهترین مقاصد گردشگری خارجی برای مسافرت در فصل زمستان

یکی دیگر از بهترین کشور ها در زمستان برای ورزش های زمستانی روسیه است. خیلی از گردشگران به خاطر زیبایی، منحصربه‌فرد بودن و تاریخ این کشور به آن سفر می‌کنند. با این حال، یک وجه دیگر از روسیه نیز وجود دارد که خیلی مهم است؛ وجه زمستانی روسیه. اگر به روسیه سفر کردید، حتما باید به مسکو پایتخت این کشور نیز سر بزنید. مسکو در زمستان خیلی زیباست. سرمای هوا شگفت‌آور است و منطقه Sparrow Hills شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

  نبرد ستارگان در کره جنوبی: جدال بر سر عنوان بهترین گروه کی پاپ

اگر به دنبال زیباترین زمستان های جهان برای سفر هستید، دریاچه بایکال نیز مقصد خوبی‌ست. این دریاچه نزد توریست‌ها خیلی محبوب است. اندازه آن حدود 1600 متر است و در زمستان یخ می‌بندد که ظاهر شفافی مانند شیشه پیدا می‌کند. در زمستان شهر سنت پترزبورگ در روسیه نیز مقصد خوبی است که در زمستان جهان مخصوص به خودش را دارد. برخی معتقدند که بازدید از سنت پترزبورگ در زمستان همانند سفر در یک رمان روسی است. پس می‌توانید بهترین سفر خارجی در زمستان را در روسیه تجربه کنید.

4. کانادا (Canada)

بهترین مسافرت خارجی در زمستان

کانادا مکانی آرام و زیبا برای سفر در زمستان است. به عنوان مثال می‌توانید به شهر ویسلر بروید که نزد اسکی‌بازها خیلی محبوب است. به همین دلیل کانادا را از بهترین کشورهای زمستانی برای اسکی و اسنوبرد می‌دانند. آبشار نیاگارا در انتاریو نیز خیلی زیباست و در زمستان یخ می‌بندد و شب‌ها به خاطر نوری که از شهر می‌آید، می‌درخشد و رنگ‌های جذابی پیدا می‌کند. یک مکان دیگر برای بازدید در زمستان در کانادا، شهر کبک است که آغازگاه کارناوال زمستانی معروف این کشور است. این کارناوال هر سال در ماه فوریه برگزار می‌شود و فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و زندگی این کشور است.

5. اتریش (Austria)

بهترین سفر خارجی در زمستان

یکی دیگر از بهترین کشور ها برای تجربه سفر زمستانی کشور اتریش است. هنگام سفر به این کشور، حتما سری به وین هم بزنید که به عنوان خانه کریسمس شناخته می‌شود. اگر به دنبال منطقه‌ای روستایی می‌گردید و می‌خواهید از سر و صدای شهر دور شوید، باید به منطقه Oberaichwald سر بزنید.

  ستاره‌های دیروز، ترانه‌های جاودان؛ گشتی در خاطرات با خواننده های قدیمی ترکیه

سفر به اتریش بدون موسیقی کامل نمی‌شود. مکان بعدی‌ای که برای توریست‌ها خیلی جذاب است، کنسرت اکستر سمفونی سال نو در وین است. یک شهر موسیقی محور دیگر در اتریش، زالتسبورگ است که به خاطر رنگ‌ها و موسیقی‌اش شناخته می‌شود. همچنین این شهر زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتسارت (Wolfgang Amadeus Mozart)، آهنگساز معروف اتریشی در دوره کلاسیک است.

6. استونی (Estonia)

بهترین کشور ها در زمستان برای ورزش های زمستانی

استونی یکی دیگر از کشورها در لیست بهترین مقصد مسافرت خارجی در زمستان محسوب می‌شود. این کشور بیشتر از 1500 جزیره و جنگل‌های زیبایی دارد. مناظر طبیعی، رودخانه‌ها و نهرها در زمستان عالی هستند. پایتخت این کشور، تالین، در زمستان کاملا با برف پوشیده می‌شود. علاوه بر اینکه یک شهر باستانی محسوب می‌شود، در کریسمس هم بازار جذابی دارد. یک منطقه جذاب زمستانی دیگر در استونی جزیره هیوما با سواحل و دریاچه‌های زیباست. این جزیره در زمستان همانند بهشتی سفید است.

7. ایالات متحده آمریکا (United States)

لیستی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان

آمریکا فقط کشوری قدرتمند و از نظر اقتصادی پیشرفته نیست، بلکه زیبایی‌های طبیعی زیادی هم دارد. مناطق زیادی در آمریکا وجود دارند که هر توریستی را شگفت‌زده می‌کنند. یکی از این مناطق شهر وایتفیش در ایالت مونتانا است. این شهر کوهستانی‌ست و در زمستان با برف پوشیده می‌شود و حال و هوایی کریسمسی می‌گیرد. اگر هم به دنبال منطقه‌ای آبی می‌گردید، دریاچه تاهو انتخاب خوبی‌ست. در زمستان منظره درختان پوشیده از مرگ که دریاچه و کوه‌ها را احاطه کرده‌اند، نفس‌گیر است. یکی دیگر از مناطق جذاب آمریکا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی، پارک ملی غار ماموت در ایالت کنتاکی است.

  لیست 12 گوشی گرانقیمت جهان | لوکس ترین موبایل دنیا کدام است؟

8. هلند (Netherlands)

مکان های گردشگری برای مسافرت خارجی در زمستان

هلند هم از بهترین کشور ها در زمستان برای سفر محسوب می‌شود. حتما از جشنواره‌های این کشور دیدن کنید. یکی از آنها Dickens Festival است که برای بزرگداشت چارلز دیکنز (Charles Dickens)، نویسنده معروف انگلیسی برگزار می‌شود. در این فستیوال خیابان‌ها را به سبک قرن نوزدهم درمی‌آورند. مردم شبیه به کاراکترهای کتاب‌های دیکنز لباس می‌پوشند و افراد زیادی سالانه برای شرکت در این فستیوال به شهر دیفنتر می‌روند. یکی دیگر از مناطق جذاب هلند در زمستان والکنبورخ است که حال و هوای کریسمسی جذابی دارد. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به روستاهای مینیاتوری، مجسمه‌های شنی و غرفه‌های کریسمسی اشاره کنیم.

9. نروژ (Norway)

بهترین کشورهای گرمسیر در زمستان

نروژ هم از زیباترین مقاصد سفر خارجی در زمستان است. در بازدید از این کشور حتما به شهر اسلو سر بزنید. علاوه بر اینکه پایتخت نروژ است، مناطق اسکی پرش یخی زیادی دارد. همچنین در آنجا از خانه اپرای اسلو نیز می‌توانید دیدن کنید. سفر شما در نروژ بدون بازدید از شهر برگن کامل نمی‌شود که آن را به عنوان دومین پایتخت نروژ می‌شناسند. این شهر موزه‌ها و سازه‌های معماری جالبی دارد. در این شهر ساختمان‌های چوبی سنتی‌ای وجود دارند که در هیچ شهر دیگری در جهان پیدا نمی‌شوند. نروژ یکی از بهترین کشورهای زمستانی برای جشنواره های کریسمس به حساب می‌آید.

10. اسلوونی (Slovenia)

زیباترین زمستان های جهان برای سفر

اسلوونی یکی از بهترین کشورهای زمستانی برای تعطیلات زمستانی است. اولین جایی که باید از آن دیدن کنید، دریاچه بلد است که به عنوان زیباترین منطقه اسلوونی شناخته می‌شود. این دریاچه سطح آینه مانندی دارد که تصویر جنگل و کوهستان در آن منعکس می‌شود. استفاده از تصویر این دریاچه روی کارت پستال‌های زمستانی خیلی رایج است. یک منطقه جذاب دیگر در اسلوونی لیوبلیانا است. علاوه بر اینکه لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی است، رودخانه معروفی دارد و حال و هوای کریسمسی آن خیلی جذاب است. از دریاچه Bohinj نیز می‌توانید دیدن کنید که بزرگ‌ترین دریاچه اسلوونی است. در زمستان تصاویر مردم در سطح آینه مانند دریاچه منعکس می‌شود که خیلی جذاب است. اسلوونی هم از بهترین کشورهای زمستانی برای سفر با خانواده محسوب می‌شود.

  فقیر ترین کشورهای دنیا | فقیر ترین کشور جهان کدام است؟

کلام آخر

در این مطلب با لیستی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان همراه شما بودیم. از میان این کشورها برای سفرهای زمستانی کدام را انتخاب می‌کنید؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

سوالات متداول

کدام کشورها برای ورزش های زمستانی مناسب هستند؟

فنلاند، کانادا و نروژ از کشورهایی هستند که برای ورزش‌های زمستانی مناسب هستند.

کدام کشورها برای جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در زمستان مناسب هستند؟

هلند، نروژ و کانادا از کشورهایی هستند که برای بازدید از جشنواره‌های زمستانی مناسب هستند.

کدام کشور را برای مسافرت زمستانی انتخاب کنم؟

از بهترین کشور ها در زمستان برای سفر می‌توانیم به فنلاند، ایسلند، روسیه، کانادا، اتریش، استونی، آمریکا، هلند، نروژ و اسلوونی اشاره کنیم.

چه زمانی بهترین زمان برای سفر در زمستان است؟

سه ماه زمستانی سال، یعنی دی، بهمن و اسفند بهترین زمان برای سفر در زمستان هستند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا