محبوب ترین هاترین هاسرگرمی

با 10 کانال یوتیوب فارسی محبوب آشنا شوید! بهترین کانال های یوتیوب ایران

0
()

همه ما با پنجره عظیم یوتیوب (Youtube) آشنا هستیم؛ رسانه‌ای که بعد از گوگل رتبه دوم لیست بزرگترین سایت‌های جهان را به خود اختصاص داده. فرقی ندارد عاشق چالش و تئوری‌های توطئه باشید یا آموزش هنر و مهارت؛ در هر زمینه‌ای که فکرش را کنید یک کانال یوتیوب فارسی جذاب و مبتکر فعالیت دارد.

صحبت از چنل یوتیوب ایرانی که می‌شود اکثر ما به یاد کانال‌هایی می‌افتیم که محتوای غالب آنها، سرگرمی و گاهی تکراری و خسته کننده هستند. اما در این میان، جوانان خوش ذوق و خلاقی هستند که با ارائه محتوای آموزنده و مفید، بهترین کانال های یوتیوب ایران را دارند.

در مقاله امروز نجوافکت با معرفی جذاب‌ترین کانال های یوتیوب فارسی همراه شما خواهیم بود. پیشنهاد می‌کنیم با سابسکرایب در هر چنل یوتیوب ایرانی که موردپسند شما واقع شود، حمایت خود را نشان بدهید!

معرفی بهترین کانال یوتیوب فارسی

در فهرست بهترین کانال های یوتیوب ایران، به معرفی یوتیوبرهای ایرانی برتری خواهیم پرداخت که لیاقت توجه و بازدیدهای فراوانی را دارند. ادامه مطلب را ببینید، شاید کانال یوتیوب فارسی موردعلاقه شما هم در میان انتخاب‌های امروز ما باشد.

  لیست 10 کانال سریال ایرانی | برترین چنل تلگرامی سریال های ایرانی کدام است؟

1. موبونیوز ؛ بهترین کانال یوتیوب فارسی در زمینه تکنولوژی

پرمخاطب ترین کانال یوتوب| چنل های محبوب یوتیوب فارسی - موبونیوز
نام کانالMobonews
تعداد سابسکرایبر (1402)255K
نام ادمینمهدی شجاری

مهدی شجاری، چهره‌ای جوان و پرانرژی، ادمین کانال یوتیوب فارسی محبوب MoboNews است. برخی رسانه‌ها، مهدی را «مرد تکنولوژی ایران» می‌نامند. او دنیای تکنولوژی را به گونه‌ای متفاوت برای مخاطبان فارسی‌زبان به تصویر می‌کشد. موبونیوز یک کانال یوتیوب تخصصی در حوزه بررسی و معرفی دستگاه‌های هوشمند است که با رویکردی ساده، صمیمی و کاربرمحور، مخاطبان را در پیچ و خم تکنولوژی همراه می‌کند.

مهدی با بیان شیرین و گیرا خود، به دور از اصطلاحات پیچیده و تخصصی، ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند مختلف را در چنل یوتیوب ایرانی خود بررسی می‌کند. او می‌کوشد تجربه کاربری واقعی با هر گوشی را به مخاطب منتقل کند و در کنار نقد و بررسی تخصصی، نکات مثبت و منفی هر دستگاه را نیز بیان می‌کند.

اما دنیای موبونیوز فقط به بررسی گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود. مهدی در لابه‌لای ویدیوهای خود، به موضوعات مختلفی مانند مقایسه پرچمداران، آموزش ترفندهای کاربردی، معرفی گجت‌های جذاب و حتی چالش‌های هیجان‌انگیز دنیای تکنولوژی نیز می‌پردازد. از این رو می‌توان Mobonews را بهترین کانال تکنولوژی در یوتیوب ایرانی دانست.

2. اسکیل وید، بهترین چنل یوتیوب ایرانی برای آموزش یوتیوب

بهترین کانال تکنولوژی در یوتیوب ایرانی - اسکیل وید
نام کانالSkillvid
تعداد سابسکرایبر (1402)157K
نام ادمینامیرعباس عبدالعلی

در روزگاری که تقریباً هرکسی یک کانال یوتیوب فارسی راه انداخته، احتمالاً شما هم وسوسه شوید که چنل خودتان را داشته باشید و درآمدزایی کنید. اما بی‌گدار نباید به آب زد. بایستی طبق اصول الگوریتم یوتیوب عمل کنید تا کانال یوتیوب شما، در همان اول بسم الله به بن بست نخورد.

  انیمیشن های خنده دار 2023 | لیست بهترین کارتون های کمدی 2023

کانال اسکیل وید با مدیریت امیرعباس عبدالعلی، یکی از بهترین کانال های یوتیوب ایران است که با زبانی ساده، قابل فهم و روان ترفندهای Youtube را به کاربران آموزش می‌دهد. امیرعباس با طراحی وب حرفه‌ای کارش را شروع کرد و طی بیش از 10 سال، تجربه‌های فراوانی در حوزه فناوری به دست آورده است. کانال اسکیل وید در حدود سال 89 کلید خورد و همچنان یکی از پر مخاطب ترین کانال های یوتیوب فارسی به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید صفر تا صد یوتیوب را بیاموزید، به دنبال یادگیری ترفندهایی برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر هستید و می‎‌خواهید مشکلاتتان را برطرف کنید، اسکیل وید یکی از کانال های برتر یوتیوب ایران برای شماست.

3. آرین ابرونی

پربازدید ترین چنل یوتیوب ایرانی - آرین ابرونی
نام کانالArianAbrouni
تعداد سابسکرایبر (1402)31.1k
نام ادمینآرین ابرونی

برای بسیاری از ما پیش می‌آید که انواع کالاها، گجت‌ها و دستگاه‌های هوشمند را در فروشگاه‌های فیزیکی یا آنلاین می‌بینیم و وسوسه خرید آنها به سرمان می‌زند. سپس به هر دلیلی منصرف می‌شویم، اما همچنان گوشه‌ای در ذهنمان درباره عملکرد آن وسیله کنجکاو است. اگر شما هم این داستان را به فراوانی تجربه می‌کنید، باید بدانید یک کانال یوتیوب فارسی به امتحان وسیله‌های مختلف می‌پردازد و می‌توانید عیناً نتیجه استفاده از آنها را ببینید و کنجکاوی‌تان را فروبنشانید!

آرین ابرونی معروف به «متخصص خریدهای اشتباه» در چنل یوتیوب ایرانی خود محتوای متنوعی در زمینه تکنولوژی و جدیدترین گجت‎های بازار ارائه می‌دهد. از بررسی و آموزش ترفندهای موبایل، لپ تاپ و لوازم جانبی گرفته تا تست اقلام مختلفی که گاهی نتیجه ناامیدکننده‌ای دربر دارند. او با همکاری سایر یوتیوبرهای ایرانی هم چندین ویدیو منتشر کرده است که بازدید بالایی به ارمغان آورده‌اند.

  تبدیل عکس به نقاشی با هوش مصنوعی: چگونه تصاویر را به نقاشی تبدیل کنیم؟

سبک ویدیوهای آرین عموماً سرگرم کننده هستند و شخصیت بامزه او، جذابیتی دوچندان به ویدیوها می‌بخشد. استایل ساده و شیک ویدیوها با ادیت‌های جالب، مخاطبان ایرانی را به وجد می‌آورد. اگر به دنبال بهترین کانال های یوتیوب ایران هستید که دنیای پیچیده لوازم الکترونیکی را با زبانی ساده و گاه خنده‌دار مهمان نمایشگرهای شما کند، چنل آرین را از دست ندهید.

4. مری‌جین ریپورتز

بهترین کانال تفریحی یوتیوب فارسی - مریجین ریپورتز
نام کانالMaryjane Reports
تعداد سابسکرایبر (1402)79.4K subscribers
نام ادمینمرجان

پس به پرونده‌های جنایی (True Crime) علاقه دارید؟ شب‌ها پرونده بدنام‌ترین مجرمان و قاتلان تحت تعقیب را می‌خوانید؟ چنل ترو کرایم مری‌جین، بهترین انتخاب شما برای کانال یوتیوب فارسی است.

دو ویژگی مهم کانال مری‌جین ریپورتز که باعث برتری او در جمع تولیدکنندگان محتوای تروکرایم در رسانه‌های فارسی شده، توضیح سیر تا پیاز پرونده‎‌های مختلف است. این چنل یوتیوب ایرانی، پرونده‌های کنجکاوکننده و هیجان انگیز قتل زنجیره‌ای و جرایم هولناک را روایت می‌کند. در این کانال حتی می‎‌توانید پرونده‌های کرایم ایرانی را هم تماشا کنید که کمتر کسی صحبتی از آنها به میان می‌آورد.

شاید اولین چیزی که نظر مخاطبان را جلب می‌کند، استایل گوتیک مرجان باشد. با تماشای یکی دوتا ویدیو، به طرز بیان جالب و لطیفه‌هایی که گاهی چاشنی پرونده می‌شوند علاقه مند خواهید شد.

5. سوگنگ

پرطرفدارترین کانال های یوتیوب فارسی - سوگنگ
نام کانالSoGang
تعداد سابسکرایبر (1402)559K
نام ادمینعلیرضا عزازیل

اگر طرفدار ویدیوهای فان، سرگرمی و چالش‌های عجیب و غریب هستید، حتماً نام کانال یوتیوب فارسی سوگنگ برای شما آشنا خواهد بود. در کانال سوگنگ تقریباً هر ترندی که در پاپ کالچر حسابی روی بورس است را پیدا خواهید کرد. از چالش‎‌های مختلف «اگه بخندی سوختی» گرفته تا ولاگ‌های جذاب و ری‌اکشن‌های درخواستی سابسکرایبرها.

  بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت ایرانیان در سال 2024

علیرضا عزازیل متولد 1378 در بوشهر است و درحال حاضر در کشور عمان زندگی می‌کند. کانال SoGang در سال 99 کلید خورد. کار سوگنگ با پست ویدیوهای گیمینگ آغاز شد و به تدریج جنبه فان بیشتری پیدا کرد. او با سایر یوتیوبرهای ایرانی از جمله فرشاد سایلنت نیز همکاری‎ داشته است. تا به حال ویدیوهای این چنل یوتیوب ایرانی چیزی بالغ بر 15 میلیون بازدید کسب کرده‌اند.

6. فرازبان، یکی از بهترین کانال های یوتیوب ایران

کانال های برتر یوتیوب ایران - فرازبان
نام کانالFaraZaban
تعداد سابسکرایبر (1402)253k
نام ادمینمیسا فرازبان

در میان انبوهی از کانال‌های یوتیوب که به سرگرمی‌ و چالش‌های خنده‌دار می‌پردازند، بد نیست با تماشای یک کانال یوتیوب فارسی به تقویت دانش زبان انگلیسی هم بپردازید! یکی از پرطرفدارترین کانال های یوتیوب فارسی یعنی فرازبان، منبعی عالی برای آموزش گرامر و محاوره زبان به حساب می‌آید.

ادمین این چنل یوتیوب ایرانی یعنی میسا، متولد سال 1372 است و درحال حاضر در کانادا سکونت دارد. او تحصیل کرده رشته مدیریت کسب و کار است و در حال حاضر به عنوان یکی از یوتیوبرهای موفق ایرانی شناخته می‌شود. آموزش‌های میسا محاوره محور هستند و نحوه استفاده از گرامر و کلمات، اصطلاحات و لغات در جملات روزمره، رسمی و غیررسمی را دربر دارند.

7. میا پلیز

پر مخاطب ترین کانال های گیم یوتیوب فارسی - میا پلیز
نام کانالMia Plays
تعداد سابسکرایبر (1402)544K
نام ادمینکیمیا روانگر

میا پلیز با نام اصلی کیمیا روانگر، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‎‌ها در کانال یوتیوب فارسی است که با ویدیوهای گیمینگ خود، مخاطبان زیادی دارد. شاید بتوانیم میا را اولین دختر گیمر ایرانی در یوتیوب بدانیم که با معرفی و بررسی گیم‌ها و کنسول‌های مختلف، نامش حسابی بر سر زبان‌ها افتاد.

  20 تا از فیلم های برتر تاریخی؛ بهترین فیلم تاریخی کدام است؟

فعالیت او در یوتیوب از سال 1396 آغاز شد و تاکنون بیش از 330 هزار نفر کانال او را دنبال می‌کنند. میا در کانال خود به گیم پلی بازی‌های مختلف، اعم از کامپیوتری و موبایلی می‌پردازد و با لحن طنز و شوخ طبعانه خود، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مخاطبانش رقم می‌زند. میا درحال حاضر در کانادا اقامت دارد.

علاوه بر گیم، میا ویدیوهایی با محتوای چالش، ولاگ و نقد و بررسی بازی نیز منتشر می‌کند. خلاقیت، انرژی مثبت و تعامل او با مخاطبان، از جمله عواملی هستند که به محبوبیت این یوتیوبر ایرانی کمک کرده‌اند.

میا پلیز به عنوان یک زن ایرانی در دنیای یوتیوب فارسی، الهام‌بخش بسیاری از دختران و زنان جوان بوده است. او نشان داده که زنان نیز می‌توانند در دنیای گیمینگ و بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن داشته باشند و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

8. نواب ابراهیمی

یهترین کانال یوتیوب فارسی - نواب ابراهیمی
نام کانالNavab Ebrahimi
تعداد سابسکرایبر (1402)102K
نام ادمیننواب ابراهیمی

به آشپزی علاقه مند هستید و با تماشای ویدیوهای تهیه انواع غذاهای رنگارنگ، دهانتان آب می‌افتد؟ پس این کانال یوتیوب فارسی بهترین پیشنهاد برای شماست.

نواب ابراهیمی، آشپز خوش ذوق و حرفه‌ای ایرانی از جمله بهترین شف‎‌های یوتیوب به حساب می‌آید و ویدیوهای متنوعی از طرز تهیه خوراک‎های متنوع سنتی، خارجی، وگان و انواع دسر در کانالش پست می‎‌کند. توضیحات نواب، ساده و سرراست هستند. حتی اگر از دسته افرادی باشید که آب دوغ خیار راهم می‎‌سوزانید، با تماشای ویدیوهای این کانال آموزنده می‌توانید طعم غذاهای خوشمزه‌ای که در صفحه نمایشتان می‌بینید، تجربه کنید!

بیان و عشق آشپزی نواب، بیننده را به وجد می‌آورد و ترغیبش می‌کند تا به باقی ویدیوها نیز سر بزند، حتی اگر قصد درست کردن غذاها را نداشته باشید، تماشای ویدیوهای این چنل یوتیوب ایرانی خالی از لطف نیست. می‌توانید برای حمایت بیشتر، به وبسایت نواب ابراهیمی هم سر بزنید.

  بهترین ماشین های چینی 2023 در بازار ایران

9. کانال یوتیوب شعر ایرانی

چنل یوتیوب ایرانی شعر - پرشین پوتئری
نام کانالPersian Poetry
تعداد سابسکرایبر (1402)35.3K
نام ادمینآرش چگر

شاید عجیب باشد که یک دانش آموخته ریاضی و فیزیک، عشق فراوانی به ادبیات نشان بدهد. اما آرش چگر اثبات کرد که وجود این عشق، کاملاً امکان پذیر است.

آرش متولد 1367 است و یکی از بهترین کانال های یوتیوب ایران در زمینه معرفی آثار فاخر ادبی را اداره می‌کند. او با شعرخوانی، تفسیر اشعار و داستان‌های نهفته در آنها، با بیان جذابش نسل جوان را به ادبیات علاقه مند می‌سازد. به علاوه ویدیوهای متعددی را نیز به صحبت پیرامون فلسفه و عرفان می‌پردازد.

اگر مایل هستید تا با عمق معنا و مفاهیم اشعار ارزشمند ایرانی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این کانال آموزنده یوتیوب را از دست ندهید.

10. جعبه سیاه

چنل های محبوب یوتیوب فارسی - جعبه سیاه
نام کانالJabeyeSiyah
تعداد سابسکرایبر (1402)198K
نام ادمین

خوره تئوری‌های توطئه هستید و مدام اخبار جدیدترین شایعاتی که درباره فلان موشک و بهمان حادثه تاریخی در جریان هستند را دنبال می‌کنید؟ بسیاری از کانال های سرگرمی یوتیوب فارسی، محض جذب مخاطب و ویو گرفتن تقریباً هر شایعه‌ای را با میزان پیازداغ فراوان به خورد مخاطبان می‌دهند.

اما کانال یوتیوب فارسی جعبه سیاه، تفاوت مشخصی بین محتوای پوچ و ویدیوهای ارزشمندی که بازدیدکننده را به فکر بیندازند، ایجاد می‌کند. این کانال از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده و امروزه بازدید میلیونی دریافت می‌کند. اگر به دنبال ویدیوهای جذاب و حتی ترسناک درباره حقایق جهان هستید و دلتان می‌خواهد شب از سایه خودتان هم بترسید، حتماً سری به کانال جعبه سیاه بزنید.

  بهترین فیلم جنایی؛ معرفی 20 تا از فیلم های جنایی برتر

جمع بندی

هم وطنان با فعالیت جذاب و مثال زدنی در بهترین کانال های یوتیوب ایران، ثابت کرده‌اند که هنر نزد ایرانیان است و بس! در لیست امروز، با معرفی ارزشمندترین نمونه‌های کانال یوتیوب فارسی همراه شما بودیم. کوشیدیم لیست ما، شامل بهترین کانال های یوتیوب ایران باشد که هم شما را سرگرم کنند و هم محتوای جدیدی بیاموزید که در زندگی روزمره کاربردهای مفیدی داشته باشند.

پیشنهاد می‌کنیم این فهرست را جایی ذخیره کنید و دفعه بعدی که قصد تماشای یک چنل یوتیوب ایرانی را داشتید، به کانال‌های لیست سری بزنید!

یوتیوبر موردعلاقه شما در بین بهترین چنل‌های یوتیوب فارسی کدام است؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول

پر مخاطب ترین کانال یوتیوب ایرانی کدام است؟

در حال حاضر، کانال فرشاد سایلنت با بیش از 589 هزار دنبال کننده، پر مخاطب ترین کانال یوتیوب ایرانی است. فرشاد سایلنت با ویدیوهای طنز، چالش های به روز و استریم بازی های آنلاین به محبوبیت زیادی در بین جوانان و نوجوانان دست پیدا کرده است.

محبوب ترین کانال های یوتیوب ایرانی مربوط به کدام حوزه هستند؟

محبوب ترین کانال های یوتیوب ایرانی در حوزه های مختلف پراکنده هستند، اما به طور کلی می توان گفت که کانال های سرگرمی، طنز، گیمینگ، آموزشی و علمی از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  5 هوش مصنوعی ساخت اهنگ؛ بدون دردسر موسیقی بسازید!

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا