موسیقیسرگرمیشبکه های اجتماعی

8 روش دانلود از اسپاتیفای که نمی‌دانستید! | ترفندهای ذخیره آهنگ از spotify

5
(2)

پلتفرم محبوب اسپاتیفای، پاتوق بسیاری از ما برای گوش دادن به موسیقی، کشف آهنگ‌های جدید، به اشتراک گذاری آهنگ و ساخت پلی لیست‌های فراوان است. اما زمان‌های زیادی پیش می‌آید که به اینترنت دسترسی نداریم و همزمان مایلیم به موسیقی موردعلاقه‌ خود گوش بدهیم. به همین دلیل سراغ دانلود از اسپاتیفای می‌رویم تا با یک مرتبه دانلود، در هر تایمی از روز که بخواهیم به پلی لیست عزیزمان دسترسی داشته باشیم و بدون نیاز به اینترنت از موسیقی لذت ببریم.

ذخیره آهنگ از spotify بدون وجود اکانت پریمیوم، کار دشواری به نظر می‌آید. حتی طبق برخی کامنت‌های کاربران در ردیت و شبکه‌های مشابه، زمزمه‌هایی از ممنوع شدن دانلود از اسپاتیفای پریمیوم هم به گوش می‌رسد.

اما ناامید نشوید! نجوافکت با 8 روش دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای آماده کمک به شماست! در لیست امروز، بی‌دردسرترین و سریع‎‌ترین شیوه‌های دانلود از Spotify را توضیح خواهیم داد.

چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟

این سؤال را که در گوگل پلی و اپ استور بپرسید، تیم دولوپر اسپاتیفای به شما یک جواب خواهد داد: دانلود از اسپاتیفای بدون نسخه پرمیوم، ممکن و قانونی (!) نیست. شاید در کشورهای دیگر که مقررات کپی رایت سفت و سخت رعایت می‌شود، این مسئله داستان را دشوار کند. اما در ایران از لحاظ دانلود از اسپاتیفای، در مضیغه نیستیم و با روش‌های مختلفی می‌توانیم به ذخیره آهنگ از spotify بپردازیم.

  بیوگرافی جنیفر لوپز؛ خواننده و بازیگر معروف آمریکایی

بهترین روش دانلود آهنگ از اسپاتیفای، هیچ نیازی به خرید اکانت پرمیوم ندارد. بنابراین نیازی نیست برای استفاده رایگان از این پلتفرم، ماهانه مبلغ زیادی بابت تهیه اشتراک بپردازید. در ادامه بهترین و سریع‌ترین شیوه‌های دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای را مرور می‌کنیم.

1. استفاده آفلاین از اسپاتیفای

دم دستی‌ترین راه برای استفاده آفلاین از اسپاتیفای، پخش آهنگ‌هایی است که قبلاً روی سیستم شما بارگذاری شده‌اند و دیتای آنها در کش (Cash) گوشی یا کامپیوتر وجود دارد. البته این راه، قطعی و کار راه بینداز نیست. معمولاً دیتای اسپاتیفای بیش از یک هفته داخل سیستم باقی نمی‌ماند. بنابراین باید به فکر روشی بهتر برای دانلود از اسپاتیفای بود تا بتوانید آهنگ‌ها را برای همیشه در سیستم ذخیره کنید.

2. دانلود از اسپاتیفای با سایت SpotifyMate

دانلود از اسپاتیفای با سایت SpotifyMate

بسیاری از کاربران (من جمله بنده) تمایل داریم از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دانلود از اسپاتیفای استفاده کنیم، و به همین دلیل در وهله اول به سراغ سایت‌ها و ربات‌های مختلف می‌رویم. یکی از بهترین سایت‌هایی که به شما اجازه می‌دهد در کمترین زمان آهنگ موردنظر را دانلود کنید، SpotifyMate است.

برای ذخیره آهنگ از spotify کافیست لینک آهنگ را از برنامه کپی کنید، آن را داخل نوار سایت پیست نمایید و دکمه دانلود را بزنید. فایل صوتی در کمتر از یک دقیقه برای ذخیره آماده خواهد شد. این روش برای دانلود از اسپاتیفای در کامپیوتر و گوشی، عملی است. سایت SpotifyMate به سرعت بارگذاری می‌شود و استفاده از آن کاملاً رایگان است.

3. سایت Spotifydown

ذخیره آهنگ از spotify با سایت Spotify Down

اکثر کاربران در میان تمام راه ها، روش‌هایی را ترجیح می‌دهند که آنها را به سریع‌ترین و بهترین نتایج برسانند. اگر به دنبال یکی دیگر از روش های دانلود از اسپاتیفای بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا نرم افزار هستید، SpotifyDown برای شماست. در این سایت نیز می‌توانید با پیست لینک کپی شده از اسپاتیفای، پلی لیست یا آهنگ‌های مختلف را در چند دقیقه دانلود کنید.

  ستاره‌های دیروز، ترانه‌های جاودان؛ گشتی در خاطرات با خواننده های قدیمی ترکیه

امکان دانلود آهنگ‌های HQ با کیفیت 320 از این سایت وجود دارد. سایت SpotifyDown هیچ محدودیتی برای دانلود از اسپاتیفای تعیین نکرده است. بنابراین می‌توانید به تعداد نامحدود، از این پلتفرم آهنگ دانلود کنید.

4. سایت Spotify-Downloader

دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای با سایت Spotify-Downloader

اگر به دنبال یک سایت مناسب دیگر برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای در کامپیوتر هستید، می‌توانیم Spotify-Downloader را به شما معرفی کنیم. استفاده از این برنامه نیز کاملاً رایگان و نامحدود است و می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به ذخیره آهنگ از spotify بپردازید.

5. ربات Deezerbot در تلگرام برای ذخیره آهنگ از spotify

ربات Deezerbot در تلگرام برای ذخیره آهنگ از spotify

کمتر کسی است که کاربر تلگرام نباشد. به جرأت می‌توانیم بگوییم که دانلود از اسپاتیفای تلگرام، بهترین و ساده‌ترین روش به حساب می‌آید. برای استفاده از Deezerbot، دو روش در پیش دارید: یا می‌توانید لینک آهنگ را داخل ربات ارسال کنید و یا نام خواننده، آهنگ و آلبوم را داخل ربات بفرستید. موتور جستجوی قدرتمند دیزربات به شما اجازه می‌دهد لیست کاملی از تمامی آهنگ‌های مرتبط را ببینید، دیسکوگرافی کامل هنرمندان مختلف را دانلود کنید و حتی به دانلود پلی لیست از اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های ربات ذخیره آهنگ از spotify دیزر، امکان جستجو با تگ @deezermusicbot در چت‌های خصوصی یا پابلیک است. در لیست نمایش داده شده می‌توانید به راحتی روی نتایج ضربه بزنید تا فایل آهنگ برای شما ارسال شود.

6. spotiflyer برنامه اندروید، ویندوز  و مک

spotiflyer برنامه اندروید، ویندوز  و مک

اگر مایل هستید که برای دانلود از اسپاتیفای یک برنامه روی کامپیوتر یا گوشی خود داشته باشید، Spotiflyer می‌تواند به کار شما بیاید. این برنامه رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به خرید اکانت پرمیوم نخواهید داشت. برای دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای می‌توانید لینک هر آهنگ یا پلی لیستی که مدنظر دارید را داخل این برنامه پیست کنید تا به امکان دانلود آن دسترسی داشته باشید.

  جدیدترین سریال های نتفلیکس در ۲۰۲۴؛ معرفی 15 تا از سریال های جدید Netflix

این برنامه برای ویندوز، اندروید و مک قابل دسترسی است و لینک‌های دانلود نسخه‌های مختلف آن داخل سایت موجود هستند.

یکی از نکاتی که کاربران ردیت در ارتباط با دانلود از اسپاتیفای با استفاده از Spotiflyer به آن اشاره کرده‌اند، باگ دانلود هنگام استفاده از لینک‌هایی است که با Spotify.link شروع می‌شوند. برای اطمینان از اینکه چنین مشکلی برای شما پیش نیاید، مطمئن شوید لینک شما با open.spotify.com شروع شده باشد.

7. اپلیکیشن Fildo اندروید

اپلیکیشن fildo برای دانلود از اسپاتیفای با گوشی اندروید

Fildo یکی از اپلیکیشن‌هایی است که برای دانلود از اسپاتیفای اندروید به کار می‌آید. این برنامه، فایل‌های صوتی و پادکست‌ها را از پلتفرم‌های اشتراک گذاری محتوای صوتی در سراسر اینترنت دریافت می‌کند و امکان دانلود آنها را به کاربران می‌دهد.

این برنامه روی گوگل پلی موجود نیست و بایستی آن را مستقیم از سایت دولوپر دانلود کنید. Fildo یک اپلیکیشن رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به خرید اشتراک نخواهید داشت.

8. اکستنشن SpotDown گوگل کروم برای دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای

اکستنشن SpotDown گوگل کروم برای دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای

بسیاری از اکستنشن‌های دانلود از پلتفرم‌هایی مانند اسپاتیفای و یوتوب به دلایل کپی رایت از کار می‌افتند یا بن می‌شوند. اما SpotDown به عنوان یک افزونه دانلود از اسپاتیفای، همچنان به خوبی کار می‌کند و می‌توانید از آن برای دانلود سریع و رایگان آهنگ‌ و پلی لیست بهره ببرید. کافیست این افزونه را دانلود و نصب کنید و صفحه اسپاتیفای اکانت خود را اجرا کنید.

اکستنشن SpotDown آهنگ‌های موجود در صفحه پلی لیست را برای شما نمایش خواهد داد تا هر کدام که می‌خواهید، انتخاب و دانلود نمایید.

  15 سریال کره ای 2024؛ معرفی بهترین سریال‌ های کره ای ۲۰۲۴

جمع بندی

حالا که با روش‌های لیست نجوافکت آشنا شدید، دانلود از اسپاتیفای دیگر امر دشواری به نظر نمی‌رسد. با هریک از شیوه‌هایی که ذکر کردیم، می‎توانید با کمترین دردسر و بیشترین سرعت، از ذخیره آهنگ از spotify لذت ببرید.

دانلود رایگان آهنگ های اسپاتیفای با روش‌های بالا، هیچ محدودیتی ندارد و نیازی به پرداخت هزینه نیز نخواهد داشت. حتی می‌توانید با دانلود آهنگ‌های محبوبتان از اسپاتیفای، در مصرف حجم اینترنت نیز صرفه جویی کنید و به صورت آفلاین، به موسیقی دانلود شده از اسپاتیفای گوش بدهید.

روش موردعلاقه شما برای دانلود چیست؟ آیا تا به حال از سایت‌ها و ربات‌هایی که معرفی کردیم، استفاده کرده‌اید؟ تجربه‎‌های خود را با ما و سایر مهمانان به اشتراک بگذارید!

سؤالات متداول

بهترین روش برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای چیست؟

هریک از روش‌هایی که در لیست توضیح دادیم، بسته به سیستمی که استفاده می‌کنید (کامپیوتر یا گوشی) می‎‌تواند بهترین روش برای شما باشد. به طور کلی استفاده از ربات اسپاتیفای Deezer به علت سرعت بالا و ساپورت مناسب، پیشنهاد می‌شود.

آیا دانلود آلبوم پلی لیست اسپاتیفای ممکن است؟

بله، با هریک از ابزارهای معرفی شده می‌توانید آلبوم، پلی لیست و دیسکوگرافی کامل هنرمندان را از اسپاتیفای دانلود کنید.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 2

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین فیلم های کمدی تاریخ؛ معرفی 20 تا از بهترین فیلم های طنز تاریخ سینما

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا