شبکه های اجتماعیترین هاسرگرمیفیلم و سریالمحبوب ترین ها

لیست 12 کانال سریال کره ای؛ بهترین چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی برای طرفداران کی دراما

0
()

از تقریباً دودهه پیش تا به امروز، تماشای فیلم و سریال‌های کره‌ای در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. از هرکسی که عاشق کی-دراما (K-Drama) باشد بپرسید، لااقل در  یک کانال سریال کره ای جوین هست.

با توجه به بن شدن بسیاری از سایت‌های فیلم و سریال، تعداد زیادی از طرفداران برای دانلود سریال‌های موردعلاقه‌شان به خیل عظیمی از انواع چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی رو آورده‌اند. کانال های دانلود سریال کره ای با هزار و یک ترفند، خودشان را از قوانین سفت و سخت کپی رایت نجات می‌دهند تا متریالی که طرفداران برایشان سر و دست می‌شکنند را برای دانلود قرار بدهند.

اگر اینجا هستید، یقیناً انتظار دارید بعد از خواندن مطلب با دست پر از سایت نجوافکت به تلگرامتان بروید و مشغول دانلود سریال کره‌ای موردعلاقه‌تان شوید. پس درنگ جایز نیست، یکراست برویم سر اصل مطلب!

فهرست محتوا:

بهترین کانال سریال کره ای کدام است؟

در ادامه با معرفی 12 کانال به روز و مناسب برای دانلود انواع سریال‌های کره‌ای مهمان نگاه شما خواهیم بود.

1. کانال سریال کره ای تاریخی و حماسی

کانال سریال کره ای

آی دی کانال:  dramaancientkorea

اگر شیفته تماشای سریال‎‌های تاریخی مانند افسانه‌ جومونگ، دونگ یی و یانگوم هستید، این کانال سریال کره ای را از دست ندهید. بیش از 115 تا سریال برای دانلود در این چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی موجود هستند. تمام قسمت‌ها با زیرنویس فارسی و بدون سانسور در دسترس قرار دارند و می‎‌توانید به راحتی و بدون نیاز به عضویت در کانال‌های اسپانسری، به دانلود این مجموعه‌ها بپردازید.

2. چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی با زیرنویس انگلیسی

کانال تلگرام سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

آی دی کانال: korean_movies_Archive

آرشیو کانال Kdrama با زیرنویس انگلیسی برای کسانی که هم به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود هستند و هم می‌خواهند از تماشای سریال‌های کره‌ای لذت ببرند، بهترین انتخاب کانال سریال کره ای خواهد بود.

3. کانال کی دراما، یکی از پرمخاطب‌ترین کانال های دانلود سریال کره ای

لینک کانال سریال کره ای تلگرام

آی دی کانال: Seryalkoreis

این کانال سریال کره ای، پرمخاطب ترین مجموعه فیلم و سریال‌های کره ای به حساب می‌‌آید و امکان دانلود جدیدترین قسمت‌های سریال در کیفیت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

4. کانال تلگرام سریال کره ای دوبله فارسی

کانال دانلود سریال های جدید

آی دی کانال: Gem_Korean

اگر به دنبال چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی با دوبله فارسی هستید، این کانال می‌تواند برای شما راضی کننده باشد. در کانال سریال کره ای، چینی، تایلندی و ژاپنی جم کوریا جدیدترین قسمت سریال‎‌های منتشر شده در کشورهای خاوردور قرار داده می‌شوند.

  بهترین فیلم جادویی؛ معرفی 20 فیلم سینمایی جادویی و اسرارآمیز

5. مرجع یکی از بهترین کانال های دانلود سریال کره ای

کانال های دانلود سریال کره ای

آی دی کانال: filmseryal_korean

این کانال از جمله کانال های دانلود سریال کره ای است که همه طرفداران کی دراما بایستی آن را در لیست چنل‌هایشان داشته باشند. می‌توانید انواع کی دراما را با کیفیت مناسب، زیرنویس هاردساب و با سرعت دانلود کنید.

5. مرجع دانلود فیلم و سریال کره جنوبی

چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی

آی دی کانال: Film_kcnama

یک کانال سریال کره ای که می‌توان گفت از بهترین و کامل‌ترین مراجع دانلود انواع فیلم و سریال کره‌ای به روز و جدید به حساب می‌آید. برای دانلود از این چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی، بایستی در کانال‌های اسپانسر عضو باشید تا بتوانید از خدمات دانلود رایگان و VIP بهره ببرید.

6. سریال آسیایی، یکی از بهترین کانال های دانلود سریال کره ای

کانال سریال کره ای با زیرنویس فارسی

آی دی کانال: serial_asia

این کانال سریال کره ای با امکان دانلود جدیدترین سریال‌های درحال پخش با کیفیت های مختلف و زیرنویس های فارسی و انگلیسی سافت ساب در خدمت شماست.

7. کانال سریال کره‌ای جدید

کانال تلگرام سریال های کره ای و چینی

آی دی کانال: serialkorea2022

چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی سریال کره ای، از جمله به روز ترین منابع دانلود فیلم و سریال‌های روز کره ای محسوب می‌شود. بخش عمده فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در این پلتفرم، زیرنویس فارسی و انگلیسی دارند و برای تماشای آنها مشکلی نخواهید داشت.

8. کی دراما لند

کانال تلگرام سریال کره ای دوبله فارسی

آی دی کانال: kdramaland11

کانال تلگرامی سریال کره ای بدون سانسور و با زیرنویس فارسی چسبیده، بهشت علاقمندان به درام‌های کره‌ای است. این کانال با ارائه جدیدترین و محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای بدون سانسور، لحظات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

  12 نا امن ترین کشور ها برای زندگی | بدترین کشورها برای زندگی کدامند؟

در این کانال می‌توانید به انبوهی از سریال‌های کره‌ای در ژانرهای مختلف مانند عاشقانه، تاریخی، کمدی، رازآلود و … دسترسی داشته باشید و از تماشای آنها با کیفیت بالا و بدون هیچ‌گونه حذفی لذت ببرید.

9. دنیای اخبار و دانلود سریال کره‌ای

بهترین کانال سریال های کره ای تلگرام

آی دی کانال: kdrama_news_video

کانال تلگرامی سریال کره ای کی دراما نیوز، دریچه‌ای به دنیای جذاب و پرطرفدار سریال‌های کره‌ای است. این کانال‌ها با ارائه محتوای متنوع، از جمله پخش آنلاین سریال‌های کره‌ای جدید و محبوب، زیرنویس فارسی، اخبار و اطلاعات مربوط به دنیای سریال‌های کره‌ای، و تریلر و تیزر سریال‌ها، به شما کمک می‌کنند تا از جدیدترین سریال‌ها باخبر شوید و از تماشای آنها لذت ببرید.

10. بهترین ربات برای دانلود فیلم و سریال کره‎‌ای

کانال تلگرام سریال های کره ای در حال پخش

آی دی ربات: MyDramaListBot

این ربات کانال سریال کره ای رایگان تلگرام، ابزاری کارآمد برای علاقه‌مندان به این ژانر محبوب است. ربات کی دراما به شما امکان می‌دهد تا به جدیدترین و محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای دسترسی داشته باشید.

11. ربات کانال سریال کره ای رایگان

کانال تلگرام سریال کره ای دوبله فارسی

آی دی ربات: Kdramarah_bot

کانال تلگرامی سریال های روز کره ای، دریچه ای به سوی دنیای جذاب و سرگرم کننده K-Drama است. این کانال با ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریال های کره ای، معرفی و نقد سریال ها، انتشار لینک دانلود قسمت های جدید، و ارائه محتوای سرگرم کننده مانند عکس ها و ویدئوهای مربوط به سریال ها، شما را در دنیای کی دراما غرق خواهد کرد.

12. بهترین کانال سریال های کره ای تلگرام

کانال تلگرام سریال کره ای عاشقانه

آدرس کانال: kdramakoreanbest1

یک کانال دیگر که لینک کانال سریال کره ای تلگرام را از طریق ربات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این ربات می‌توانید به راحتی با جستجوی نام سریال موردنظر، هر قسمتی که مدنظر داشته باشید را دانلود کیند.

  10 مار غول پیکر کدامند؟ لیست بزرگترین مارها در جهان

جمع بندی

تماشای فیلم و سریال از جمله سرگرمی‌های مطرح جمعیت زیادی در سراسر دنیاست. در این میان، هر سلیقه‌ای آثار سینمایی کشور خاصی را می‌پسندد؛ برخی به دنبال سریال‌های ترکی هستند، برخی دیگر عاشق هالیوود. طرفداران کی دراما هم به سراغ یکی دوتا کانال سریال کره ای می‌روند که از تماشای متریال موردعلاقه‌شان به زبان کره‌ای با زیرنویس فارسی یا انگلیسی لذت ببرند.

در مقاله امروز با معرفی 12 چنل تلگرامی سریال های کره جنوبی همراه شما بودیم. جای کدام کانال های دانلود سریال کره ای در لیست ما خالی بود؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول

چه نوع سریال‌های کره‌ای در این کانال‌ها موجود است؟

کانال‌های دانلود سریال کره‌ای طیف گسترده‌ای از سریال‌ها را در ژانرهای مختلف مانند عاشقانه، کمدی، تاریخی، اکشن، رازآلود و ... ارائه می‌کنند. شما می‌توانید سریال‌های محبوب و جدید کره‌ای را به همراه سریال‌های کلاسیک و نوستالژیک در این کانال‌ها پیدا کنید.

بروزترین کانال برای دانلود سریال کره ای کدام است؟

ربات MyDramaLostBot به روز ترین منبع دانلود جدیدترین قسمت‌های سریال کره ای به حساب می‌آید.

پرمخاطب ترین کانال تلگرامی دانلود سریال کره ای کدام است؟

درحال حاضر کانال Seryalkoreis بیشترین مخاطبان را در میان سایر کانال های سریال کره ای دارد.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین سایت‌های چت بات هوش مصنوعی در سال 2023

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا