فناوریترین هاسرگرمیمحبوب ترین هامنتخب سردبیر

محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم

5
(1)

حتماً در بازدید از پروفایل دوستان و سلبریتی‌ها، بارها و بارها به تصاویری که با کمک AI به نقاشی در سبک‌های مختلف تبدیل شده اند برخورد کرده اید. تبدیل عکس به نقاشی در سبک‌های هنری مانند دیجیتال آرت، نقاشی رنگ روغن، آبرنگ و صدها سبک دیگر، پدیده فوق العاده پرطرفداری است. البته شاید تصاویر رنگی که در هر حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید ببینید، کمی به نظر کلیشه ای بیایند.

یکی از خاص ترین استایل‌ها که هیچوقت قدیمی نمی‌شود، نقاشی سیاه قلم است. استایل نقاشی سیاه و سفید (Black and White) در میان انبوه تصاویر رنگارنگ، به شیوه‌ای مخصوص خودنمایی می‌کند. یکی از روش‌های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم، این است که به سراغ یک آرتیست حرفه ای بروید و درخواست کنید تا پرتره شما را خلق کند. اما حتماً می‌دانید که این کار، هزینه و زمان زیادی نیاز دارد و ممکن است در نهایت، تصویری که تحویل می‌گیرید نتیجه دلخواه شما نباشد و دلسرد شوید. در پایان این مقاله از نجوافکت شما با ابزارهای آشنا خواهید شد که می توانید به راحتی و به صورت آنلاین عکس های شخصی خود را به شکل زیبایی به نقاشی سیاه قلم تبدیل کنید.

فهرست محتوا:

تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم: جذاب و متفاوت!

با ظهور ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمند در عرصه تبدیل انواع تصاویر به استایل‌های مختلف هنری، دیگر نیازی نیست هزینه و زمان زیادی صرف کنید! سایت‌های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم متکی به هوش مصنوعی، بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی را در اختیار شما قرار می‌دهند. مزیت بزرگ بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی، این است که می‌توانید خیلی راحت تصویر را در برنامه آپلود کنید، تنظیمات دلخواه خود را پیاده کنید و یک نتیجه دلچسب بگیرید!

محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم

در مقاله امروز، لیست Rebellinkاز محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با ابزارها و ویژگی‌های کلیدی آنها آشنا شوید. در نهایت می‌توانید با مقایسه این ابزارها، تصمیم بگیرید بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی برای شما کدام خواهد بود.

Softorbits Sketch Drawer

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم در فتوشاپ - Softorbits

تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم با نرم افزار Softorbit، فوق العاده آسان و جذاب خواهد بود. می‌توانید خیلی راحت و با چند کلیک، نقاشی‌های سیاه قلم تصویر موردنظر خود را بسازید. ابزار Softorbit این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که افکت‌هایی مانند کنتراست، سبک سایه زنی، شدت رنگ، محو خطوط و روشنی و صدها پارامتر دیگر را به دلخواه خود تغییر بدهید. در حین انجام تغییرات، پیش نمایش صفحه به شما نشان می‌دهد که نتیجه نهایی چگونه خواهد بود.

در نهایت بعد از اعمال تغییرات، می‌توانید تصویر را دانلود کنید و به اشتراک بگذارید و از نتیجه لذت ببرید!

  حقایق عجیب از گودال ماریانا | جیمز کامرون در عمیق‌ترین نقطه زمین چه می‌کرد؟
نتیجه استفاده از برنامه Softorbits - محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم
نتیجه استفاده از برنامه تبدیل عکس به سیاه قلم softorbits

ویژگی‌های Softorbits

  • Softorbits اینترفیس بسیار سرراستی دارد و کاربرانی که حتی تجربه استفاده از نرم افزارهای ادیت عکس را نداشته باشند می‌توانند با استفاده از این برنامه به راحتی تغییرات مدنظرشان را روی تصویر اعمال کنند.
  • اگر قصد دارید چندین تصویر را ادیت کنید، Softorbits این امکان را فراهم کرده است که بتوانید چند فایل را همزمان آپلود کنید و با استفاده از تنظیمات، تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم را انجام بدهید.
  • گزینه‌های Softorbits چندین حالت از پیش تنظیم شده را نمایش می‌دهند تا بتوانید از میان آنها انتخاب کنید و راحت به شخصی سازی تصویر بپردازید.
  • Softorbit یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای بررسی این ابزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم استفاده کنید.

Fotosketcher

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی مینیمال | Fotosketcher

Fotosketcher از جمله بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی حساب می‌شود که می‌تواند به راحتی عکس موردنظر شما را به طرح آنلاین تبدیل کند. این پلتفرم 100٪ رایگان بوده و برای ویندوز توسعه داده شده است. با این مبدل عکس به طرح، می‌توانید تصاویری از 20 سبک مختلف از جمله طرح‌های مدادی ایجاد کنید. به غیر از تبدیل تصویر، Fotosketcher به شما اجازه می‌دهد عکس اصلی را با تنظیم وضوح، اشباع رنگ، کنتراست و بسیاری موارد دیگر ادیت کنید.

Fotosketcher همراه با این ابزارهای ساده برای مبتدیان، ابزارهای پیشرفته ای مانند پردازش دسته ای، روتوش عکس، ترکیب فیلتر و غیره را هم ارائه می‌دهد.

تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم آنلاین Fotosketcher-Results
نتیجه استفاده از برنامه Fotosketcher

ویژگی‌های Fotosketcher

  • Fotosketch دارای 20 فیلتر پایه است که قادر خواهید بود از آنها برای تبدیل تصاویر خود به سبک‌های هنری مختلف مانند پاستل روغنی، آبرنگ، سیاه قلم، اسکچ ذغالی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.
  • Fotosketcher برای کاربران کاملا رایگان است. می‌توانید از این ابزار که از جمله محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم به حساب می‌آید استفاده کنید و نگران هزینه‌ها نباشید.
  • با Fotosketch، این امکان را دارید که تنظیماتی در عکس‌های اصلی خود انجام دهید و نتایج بهتری بگیرید. با مجموعه ابزار ساده آن، میتوانید اشباع رنگ، وضوح، کنتراست و غیره را برطرف کنید.
  • در این برنامه قادر خواهید بود یک یا چند تصویر را آپلود کنید و افکت‌های موردنظر را روی آنها پیاده نمایید.
  اسرار ورق‌های بازی: از راز های پاسور چه می‌دانید؟

Snapstouch

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی خطی - Snapstouch

در این قسمت از لیست، قصد داریم ابزاری را معرفی کنیم که در همه پلتفرم‌ها به خوبی کار می‌کند! Snapstouch یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم با تکیه بر هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن برای تبدیل عکس به اسکچ‌های چشم نواز استفاده کنید. برخلاف سایر ابزارهای محبوب تبدیل عکس به طرح، کیفیت تصاویر خود را از دست نمی‌دهید چون تمام جلوه‌های Snapstouch کیفیت اصلی تصاویر شما را حفظ می‌کنند. در نتیجه می‌توانید بدون هیچ نگرانی، تصاویر دلخواهتان را به اسکچ سیاه قلم تبدیل کنید و با هر فرمتی که بخواهید، خروجی بگیرید.

اگرچه استفاده از این ابزار واقعاً ساده است، اما گزینه‌های پیشرفته ای را هم ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهند تصاویر اصلی را نیز ادیت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم آنلاین
نتیجه استفاده از برنامه snapstouch

ویژگی‌های Snapstouch

با Snapstouch میتوانید عکس را به صورت آنلاین و بدون هزینه، به نقاشی سیاه قلم تبدیل کنید تبدیل کنید.

تعداد فیلترهای موجود در Snapstouch، فراوان است. در نتیجه امکانات زیادی برای انتخاب از میان سبک‌های مختلف با بافت‌های متفاوت خواهید داشت.

می‌توانید از Snapstouch در سیستم‌های مختلفی از جمله Windows XP، Vista، 7،8، Mac OS X و Linux استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های خاص که باعث می‌شود Snapstouch به یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم تبدیل شود، این است که کیفیت تصاویر را در حین افزودن افکت‌ها پایین نمی‌آورد. بنابراین کیفیت تصاویر شما دست نخورده باقی خواهد ماند.

Photofunia

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم برای کامپیوتر - Photofunia

Photofunia یکی دیگر از مبدل‌های رایگان عکس به نقاشی سیاه قلم است که قادر است در عرض یک دقیقه نسخه‌های طرح سیاه قلم از عکس‌های آپلود شده شما ایجاد کند. شاید این ابزار پیشرفته‌ترین مورد در فهرست بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی نباشد، اما یکی از ساده‌ترین ابزارها برای تبدیل تصویر به نقاشی محسوب می‌شود که اینترفیس ساده‌ای دارد. در نتیجه حتی اگر در استفاده از ابزارهای ژنراتور هوش مصنوعی مبتدی باشید، می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. فقط باید عکس را در پلتفرم آپلود کنید و تمام! عکس شما را در عرض چند ثانیه به یک طرح سیاه قلم واقعی تبدیل میکند. همچنین می‌توانید از بین بیش از 30 فیلتر موجود در کتابخانه این برنامه، هر کدام که بیشتر می‌پسندید را انتخاب کنید.

  بهترین سریال های عاشقانه؛ معرفی 15 تا از عاشقانه ترین سریال ها
بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی مینیمال خطی
نتیجه استفاده از برنامه Photofunia

ویژگی‌های Photofunia

  • استفاده از Photofunia بسیار آسان است، فقط باید به پلتفرم آن بروید و عکس مورد نظر را آپلود کنید.
  • Photofunia بیش از 31 فیلتر مختلف مانند، Vintage shot، Dark night، Mystical، Marine را ارائه می‌دهد که دست شما را برای شخصی سازی عکس باز می‌گذارند.
  • خروجی تبدیل عکس به سیاه قلم در برنامه، کیفیت قابل قبولی دارد و مورد پسند شما واقع خواهد شد.

Vansportrait

بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی مینیمال خطی
نتیجه استفاده از برنامه Vansportrait

Vansportrait یک ابزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم است که از یک روش یادگیری عمیق قدرتمند برای تبدیل عکس به طرح استفاده می‌کند. Vansportrait از روش GAN برای تشخیص خطوط آپلود شده بهره می‌برد و طرح‌های دقیقی را در عرض چند ثانیه ارائه می‌دهد. با استفاده از این ابزار مبدل اسکچ هوش مصنوعی، می‌توانید طرح‌های واقع گرایانه ای را دریافت کنید که گویی توسط یک هنرمند واقعی رسم شده اند.

جدا از طرح‌ها، Vansportrait یک شابلون ساز رایگان نیز ارائه می‌دهد تا بتوانید نقاشی‌های خطی از عکس‌های موردنظرتان ایجاد کنید. اگر به شخصیت‌های انیمه علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از فیچر تبدیل عکس به انیمه، شخصیت‌های انیمه ای از خود هم بسازید! این آپشن از سایت، گزینه جالبی برای هنرمندان نیز به حساب می‌آید و منبع الهامی خواهد بود تا برای خلق کاراکترهای خود از آن بهره ببرند.

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی خطی
نتیجه استفاده از برنامهVansportrait

ویژگی‌های Vansportrait

  • با استفاده از Vansportrait AI، می‌توانید بدون هیچ دردسری از عکس‌های خود نقاشی‌های سیاه قلم و اسکچ‌های مدادی ایجاد کنید.
  • جدا از تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم، می‌توانید شخصیت انیمه سفارشی خود را نیز با ویژگی Vansportrait photo to anime ایجاد کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید سلفی خود را به انیمه تبدیل کنید.
  • نیازی نیست نگران امنیت تصاویری باشید که در این نرم افزار آپلود می‌کنید. ابزار مبدل طرح هوش مصنوعی Vansportrait از داده‌های شما مراقبت می‌کند و یکی از تعهدات آن در قبال کاربران، حفاظت از محرمانگی داده‌هاست. Vansportrait تصاویر شما را پس از 24 ساعت از ایجاد پاک می‌کند. بنابراین داده‌های شما امن باقی خواهند ماند.
  آشنایی با 10 تا از بهترین کتاب های جنایی | مطالعه با طعم قتل

Picture to People

لیست اپلیکیشن های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم حرفه ای - Picture to People

Picture to People را می‌توانیم یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی بدانیم. Picture to People به عنوان بزرگترین نرم افزار طراحی آنلاین رایگان در جهان، افکت‌های متعددی برای ویرایش عکس ارائه می‌دهد. می‌توانید به طور موثری از این پلت فرم رایگان آنلاین برای تبدیل تصویر به طرح بهره ببرید.

جدا از تبدیل تصاویر به طرح، می‌توانید از این ابزار رایگان مبدل طرح هوش مصنوعی برای ایجاد انواع لوگوی منحصر به فرد هم استفاده کنید.

لیست اپلیکیشن های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم حرفه ای
نتیجه استفاده از برنامه Picture to people

ویژگی‌های Picture to People

  • Picture to People یک پلتفرم ویرایش عکس با محیط کاربری بسیار سرراست و آسان است. می‌توانید آزادانه از این پلتفرم برای تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم استفاده کنید.
  • اکثر این ویرایشگرهای تصویر آنلاین انعطاف‌پذیر هستند و می‌توان آنها را به روش‌های مختلف تنظیم کرد. این امر به شما این امکان را می‌دهد که انواع فیلترهای عکس حرفه‌ای هنری منحصربه‌فرد را ایجاد کنید که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.
  • به غیر از ابزارهای ویرایش عکس، Picture to People یک لوگوساز آنلاین نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از آن، لوگوهای موردنظر خود را با فرمت دلخواه خروجی بگیرید.

AKVIS sketch

تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم آنلاین

اگر می‌خواهید نقاشی‌هایی در سبک‌های مختلف از تصاویر دلخواهتان ایجاد کنید، AKVIS پلتفرم مناسبی برای شما خواهد بود. با استفاده از این مبدل طرح هوش مصنوعی می‌توانید به طور موثری عکس‌های خود را به طرح‌های سیاه قلم تبدیل کنید. AKVIS افکت‌هایی برای تقلید افکت و بافت طراحی مداد رنگی و گرافیتی دارد و اجازه می‌دهد طبق دلخواه خود طرح‌های سیاه و سفید و نقاشی‌های رنگی بسازید.

  20 پیشنهاد فیلم برای عید؛ معرفی فیلم های مناسب نوروز

استایل‌های کلاسیک، هنری و مستر، سه سبک تبدیل عکس به نقاشی در این پلتفرم محسوب می‌شوند که هر کدام دارای مجموعه ای از پیش تنظیم‌های دیفالت و توانایی ایجاد طیف گسترده ای از طراحی‌های مداد برای هر سلیقه هستند. افزون بر آن، ویژگی‌های اضافی مانند پردازش دسته‌ای، جلوه‌های پس‌زمینه و بسیاری موارد دیگر نیز در این سایت وجود دارند.

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم در فتوشاپ
نتیجه تبدیل عکس با استفاده از برنامه AKVIS sketch

ویژگی‌های AKVIS Sketch

  • Akvis یکی از بهترین ابزارهای تبدیل طرح با هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر به طرح در عرض چند ثانیه است.
  • با آپدیت‌های اخیر، Akvis رابط جدیدی را در آخرین نسخه خود معرفی کرده که تجربه ای مدرن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتخاب بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی مطابق سلیقه شما‌‎

نقاشی از تصویر چهره شما، ظاهری لطیف و شخصی سازی شده ایجاد می‌کند و از همین رو، اثری خاص و منحصر به فرد خواهد بود که علاوه بر ظاهر زیبا، وجهه جذابی از شخصیت شما می‌سازد! اگر علاقمند به هنر هستید، می‌توانید خیلی راحت و با صرف هزینه‌ای پایین، به کمک بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی خطی، یک تصویر هنری از چهره خود و یا عزیزانتان یا هر عکسی که دوست دارید، بسازید. یکی از مزایای محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم، الهام بخشی به هنرمندانی است که به دنبال رفرنسی هستند تا تکنیک‌های طراحی و اسکچ را تمرین کنند.

ابزارهای لیست معرفی شده را امتحان کنید، نتایج خروجی را با هم مقایسه کنید و ببنید کدام یک از آنها، به بهترین شکل با خواسته شما همخوانی دارد و به دل می‌نشیند.

  زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 + تصاویر

سؤالات متداول

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم برای کامپیوتر چیست؟

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم برای کامپیوتر، نرم افزاری است که به کاربران امکان می‌دهد عکس های خود را به نقاشی‌های سیاه قلم تبدیل کنند. این نرم افزارها معمولاً از الگوریتم های مختلفی برای تبدیل عکس ها به نقاشی استفاده می کنند.

بهترین سایت تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم آنلاین کدام است؟

سایت‌های مختلف، فیچرهای متفاوتی را برای تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم ارائه می‌دهند. انتخاب بهترین سایت تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم، بستگی به شما و ترجیحات و استانداردهایی خواهد داشت که درنظر دارید. اما به طور کلی می‌توانیم ابزارهای Fotorsketch و Softorbits را به عنوان کاربردی‌ترین ابزارها که خروجی مناسبی ارائه می‌دهند معرفی کنیم.

چه نکاتی را باید برای تبدیل تصویر به نقاشی سیاه قلم رعایت کرد؟

برای تبدیل تصویر به نقاشی سیاه قلم با کیفیت بالا، باید نکات زیر را رعایت کنید:

از یک تصویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
نوع تبدیل تصویر مناسب را انتخاب کنید.
تنظیمات نرم افزار یا سایت را امتحان کنید و ببینید کدام یک به بهترین شکل نتیجه می‌دهد.
از ابزارهای ویرایش برای بهبود نقاشی خود استفاده کنید.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

  بهترین کانال آهنگ تلگرام؛ 11 چنل موسیقی تلگرامی برای همه سلیقه‌ها

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا