فناوریترین هاسرگرمیشبکه های اجتماعیمحبوب ترین ها

بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی کدام است؟ لیست بهترین برنامه‌های ویرایش عکس با AI

5
(1)

امروزه هنرمندان و طراحان در بخش‌های مختلف به دو دسته تقسیم می‌شوند: یک دسته با استفاده از برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی موافقند و معتقدند این ابزارها، کار را سریعتر پیش می‌برند. دسته دیگر مخالفان سرسخت برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی هستند و استدلال می‌کنند که معرفی بهترین اپلیکیشن ادیت عکس با هوش مصنوعی، زحمات و مهارت‌های هنرمندان انسانی را زیر سؤال می‌برد و آنها را به گوشه‌های تاریک انزوا می‌کشاند.

اما باید بدانید که هوش مصنوعی، درست مانند چاقو می‌ماند. می‌توان از بهترین ویرایشگرهای عکس با هوش مصنوعی به عنوان دستیاری هوشمند برای تسریع و افزایش کیفیت کارها بهره برد، یا محتوای تولید شده توسط ai را همانطور که هست، با تمام خطاها و ناموزونی‌هایش به کار برد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید از برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی برای افزایش سرعت و دقت در کار بهره ببرید، این مقاله از نجوافکت را از دست ندهید.

فهرست محتوا:

لیست برترین برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی

ما لیست 5 تا از بهترین برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی را تست کردیم و نتایج حاصل را در اختیار شما می‌گذاریم. هر ابزار در لیست بهترین اپلیکیشن ادیت عکس با هوش مصنوعی، خصوصیات ویژه و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر از ادیت و ویرایش عکس داشته باشید.

1. Adobe Lightroom + Photoshop؛ بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی

بهترین ابزار هوش مصنوعی ادیت عکس؛ Light room و Photoshop، بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی
کیفیت بالای خروجی AIنسخه کامل پولی است
دی نویز کردن تصاویر برای افزایش کیفیتبرای استفاده از آپشن Curves بایستی مهارت کافی داشته باشید
آپشن People AI Masks برای ادیت بی‌نقص پرتره‌هابرای استفاده نسخه بتا باید پلن بخرید
آپشن‌های سازگار و صرفه جویی در زمان  
ترکیب فوق العاده لایت روم و فتوشاپ  
آپشن  Curves in Masking برای صرفه جویی در زمان ادیت  

ترکیب لایت روم و فتوشاپ، دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از کاربران به دنبالش هستند. البته برای استفاده از برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی ادوبی بایستی یا در سایت Adobe ثبت نام کنید و یا از نسخه کرک شده بهره ببرید، ولی ارزشش را دارد.

علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند Adobe Lightroom بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی باشد، معرفی Adobe Sensei هم هوش مصنوعی را به جمع امکانات این غول ویرایشگر تصویر اضافه کرده است. با کمک این امکانات می‌توانید ده برابر سریعتر کار کنید و نتیجه بهتری بگیرید.

  معرفی ثروتمندترین گربه جهان | لیست پولدارترین گربه جهان

فتوشاپ به خوبی با لایت روم همراه می‌شود و امکان ادیت هرچیزی را به شما می‌دهد؛ از بافت و چین‌های لباس گرفته تا جزئیات چهره و مو. حتی با کمک جدیدترین برنامه ادیت عکس با ai ادوبی یعنی Adobe Firefly، می‌توانید از امکانات خیره کننده هوش مصنوعی برای ادیت تصاویر کمک بگیرید.

2. Luminar Neo، بهترین برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی بدون نیاز به سابسکرایب

luminar neo، برنامه ادیت عکس با ai بهترین نرم افزار ادیت عکس با هوش مصنوعی بهترین ویرایشگرهای عکس با هوش مصنوعی نرم افزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی بهترین ابزار هوش مصنوعی ادیت عکس برنامه های ترمیم عکس با هوش مصنوعی برنامه های تغییر چهره با هوش مصنوعی برنامه روتوش عکس با هوش مصنوعی بهترین اپ ادیت عکس با هوش مصنوعی برنامه ادیت با هوش مصنوعی موبایل نرم افزار هوش مصنوعی ادیت برای گوشی برنامه های تغییر چهره با هوش مصنوعی ابزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی
ارزانقیمتکارکرد اندکی کند
کاربری آسان و لذتبخشامکانات محدودی برای ادیت تصویر دارد
آپشن‌های عالی برای افزایش کیفیت پرتره‌هاامکانات پرینت و خروجی محدود هستند
ابزارهای عالی AI  
ایمپورت RAW تصاویر بصورت رایگان  
اکستنشن‌های فوق العاده کارآمد   

اگر به دنبال برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی هستید، لومینار نئو قطعاً یکی از گزینه‌های پیشنهادی است. این مورد، یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی با قیمت مناسب به شمار می‌رود. این نرم‌افزار مجموعه‌ای جامع از قابلیت‌ها را با یک‌بار خرید در اختیار کاربر قرار می‌دهد و آن را به گزینه‌ای جذاب در مقایسه با رقبای مبتنی بر اشتراک مانند ادوبی تبدیل می‌کند.

خبر بهتر اینکه، نئو اکنون با یک اشتراک اختیاری ارائه می‌شود که امکان دسترسی به افزونه‌ها را فراهم می‌کند. این افزونه‌ها از یادگیری ماشینی برای انجام کارهای خاصی مانند بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت، شارپ کردن نواحی تار و یا ایجاد افکت‌های ستاره‌ای هنری از منابع نور استفاده می‌کنند.

با این حال، نرم‌افزار اصلی نئو به تنهایی نیز قدرتمند است. این نرم‌افزار به مجموعه‌ای وسیع از ابزارهای ویرایش با هوش مصنوعی مجهز است که نیازهای کاربران مبتدی و حرفه‌ای را برآورده می‌سازد. لومینار نئو با وجود موتور قدرتمند هوش مصنوعی در پس‌زمینه، بر سهولت استفاده تأکید دارد. تنها با چند کلیک ساده به نتایج چشمگیری دست پیدا می‌کنید و ویرایش عکس‌ها به امری لذت‌بخش تبدیل می‌شود.

  برترین خواننده های زن خارجی | خوش صدا ترین خواننده های زن خارجی کدامند؟

3. Aftershoot Edits، بهترین گزینه برای کاربران لایت روم

Aftershoot edits، یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره با هوش مصنوعی؛ برنامه روتوش عکس با هوش مصنوعی
صرفه جویی در زمان با ادیت همراه AIهنوز در نسخه بتاست
سازگار برای ویندوز، مک و حتی مک نسخه قدیمباید ابتدا آن را آموزش بدهید
آپشن‌های عالی برای پردازش تصاویربایستی کاتالوگ لایت روم داشته باشید
ابزارهای عالی AI  
ایمپورت بی نهایت تصویر در نسخه پولی  
بدون اتصال اینترنت هم کار می‌کند  

این برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی، به انتخاب هوشمندانه بهترین عکس‌ها از مجموعه تصاویر موجود کمک بزرگی می‌کند. نرم‌افزار افترشوت تصاویر تار، عکس کسانی که چشمانشان بسته افتاده و حتی «گزینه بهتر» را از میان عکس‌های مشابه به شما پیشنهاد می‌دهد تا ادیتشان کنید.

تحولی که Aftershoot ایجاد کرده، امکان ویرایش با هوش مصنوعی است. این نرم‌افزار با تجزیه و تحلیل ویرایش‌های قبلی شما در لایت‌روم، از آن دانش برای تنظیم اتوماتیک عکس‌های جدید و ویرایش نشده شما استفاده می‌کند. این تنظیمات شامل نورپردازی، تراز سفیدی، اصلاح رنگ و حتی برش و صاف کردن اولیه می‌شود. به زودی امکان تنظیمات موضعی و منحنی‌های تنالیته نیز اضافه خواهد شد که این نرم افزار را در میان برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی، به یک انتخاب ویرایش جامع‌تر تبدیل می‌کند.

در حالت ایده‌آل، برای آموزش هوش مصنوعی Aftershoot باید یک آرشیو مناسب از عکس‌های ویرایش‌شده در اختیار برنامه بگذارید. عکاسان حرفه‌ای قطعاً از قبل دارای مجموعه بزرگی از تصاویر ویرایش شده هستند، اما حتی عکاسان آماتور نیز می‌توانند به مرور زمان یک آرشیو آموزشی ایجاد کنند.

  عجیب ترین غذاهای دنیا | 10 غذای عجیب و غریب دنیا که جرات امتحان کردن آنها را ندارید!

اگر از لایت‌روم استفاده می‌کنید، Aftershoot به راحتی با آن سازگار خواهد شد. این نرم‌افزار با انجام تنظیمات اولیه خسته‌کننده، کار شما را ساده‌تر می‌کند. به علاوه با با پردازش رایگان هر عکس، از نظر اقتصادی به صرفه است. این ویرایشگر هوش مصنوعی سرعتی باورنکردنی دارد و می‌تواند 1000 عکس را در کمتر از یک دقیقه پردازش کند.

4. TopazPhotoAI؛ بهترین اپلیکیشن ادیت عکس با هوش مصنوعی

Topaz Photo AI؛ بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی؛ بهترین ویرایشگرهای عکس با هوش مصنوعی؛ نرم افزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی
ادیت اتوماتیک اشتباهات و نقاط بی‌کیفیتپردازش طولانی
امکان عکسبرداری در نور کم برای کسب بهترین نتیجهپیش نیازهای زیاد سیستمی
کاهش لرزش دوربین، عدم فوکوس و تاری عکس در اثر حرکتابزارهای مرسوم ادیت عکس را ندارد
تمرکز روی جزئیات و مهمترین بخش تصاویر  
می‌توان به عنوان ابزار مستقل از آن استفاده نمود  
امکان استفاده از نسخه رایگان به مدت محدود  

Topaz Photo AI برای عکاسانی که می‌خواهند تصاویر خود را با قدرت هوش مصنوعی بهبود بخشند، یک تحول اساسی ایجاد کرده است. این برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی سه تا از ابزارهای محبوب، یعنی Topaz – DeNoise AI، Sharpen AI و Gigapixel AI را در یک اپلیکیشن قدرتمند واحد ترکیب می‌کند.

Photo AI به راحتی می‌تواند مشکلات نویز، شارپ‌سازی و افزایش رزولوشن عکس‌ها را از بین ببرد. این نرم‌افزار به طور خودکار عکس‌های شما را آنالیز می‌کند و تاری، پیکسلی بودن، نویز و سایر مشکلات کیفی را بدون نیاز به ویرایش دستی خسته‌کننده، اصلاح می‌کند.

درست است که Photo AI در کارهای خاصی عالی عمل می‌کند، اما یک برنامه ویرایش کامل نیست. مثلاً نمی‌توانید از ن برای تنظیمات اولیه مانند نوردهی یا هایلایت استفاده کنید. این نرم‌افزار برای بهبودهای هدفمند طراحی شده، مانند پاک کردن تصاویر پرنویز، شارپ کردن عکس‌های تار و بزرگ کردن عکس‌ها در عین حفظ کیفیت.

  بهترین سایت تبدیل متن به صدا کدام است؟

استفاده از Photo AI به طرز شگفت‌انگیزی ساده است. فقط عکس خود را وارد کنید و هوش مصنوعی بیشتر کارها را انجام می‌دهد. گزینه‌های تنظیم دقیق در دسترس هستند، اما این نرم‌افزار اغلب در اولین تلاش نتایج چشمگیری ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید هوش مصنوعی کارهای سنگین را با فایل‌های RAW و JPEG انجام بدهید، Photo AI بهترین انتخاب است. با این حال، این نرم‌افزار در کنار یک برنامه ویرایش عکس اختصاصی مانند لایت روم که همچنان برای سازماندهی تصویر و کارهای ویرایش اولیه به آن نیاز خواهید داشت، بهترین عملکرد را خواهد داشت.

Corel Paintshop AI، بهترین ابزار هوش مصنوعی ادیت عکس؛ برنامه های ترمیم عکس با هوش مصنوعی

5. Corel Paintshop Pro؛ بهترین نرم افزار ادیت عکس با AI

با یک بار نصب، امکان استفاده از آپشن‌ها را خواهید داشتمبتدیان باید کار با Curves را بیاموزند
امکانات مختلف برای روتوش عکس و اصلاح اشتباهاتابزارهای قدرتمند AI ادوبی را ندارد
فیچر پردازش گروهی برای صرفه جویی در زمانابزارهای ادیت عکس زیادی پایه هستند
بهترین منبع با آموزش آنلاین برای مبتدیان  
می‌توان به عنوان ابزار مستقل از آن استفاده نمود  
بیشترین همخوانی با ویندوز  

Corel Paintshop Pro یک ویرایشگر عکس معمولی نیست. این نرم‌افزار، مجموعه‌ای قدرتمند از آپشن‌های مختلف را در قالب یک برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که به طور خاص برای کاربران ویندوز طراحی شده است و از هوش مصنوعی برای ارتقاء سطح ویرایش عکس‌ها استفاده می‌کند.

از جمله خصوصیاتی که کورل پینت شاپ را به یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی تبدیل کرده اند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استودیو هوش مصنوعی HDR: با تنها یک کلیک، افکت‌های خیره‌کننده High-Dynamic-Range را برای عکس‌های خود ایجاد کنید و عمق و طراوت بیشتری به آن‌ها ببخشید؛
  • انتقال سبک با هوش مصنوعی: عکس‌های خود را به طور لحظه‌ای با ذوق هنری نقاشی‌های معروف متحول کنید؛
  • حذف مصنوعات و کاهش نویز با هوش مصنوعی: عکس‌های پرنویز و پیکسلی را به خصوص برای تصاویری که در نور کم یا با ایزوی بالا گرفته شده‌اند، اصلاح کنید؛
  • جایگزین کردن پس‌زمینه با هوش مصنوعی: با این ابزار کارآمد، برای همیشه با پس‌زمینه‌های ناخواسته خداحافظی کنید و در عرض چند ثانیه آن‌ها را جایگزین کنید؛
  • حالت پرتره با هوش مصنوعی: با تشخیص سوژه و ماسک‌گذاری خودکار، افکت بوکه خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید که برای عکاسی پرتره ایده‌آل است؛
  • بالا بردن رزولوشن با هوش مصنوعی: عکس‌های خود را بدون افت کیفیت یا کاهش رزولوشن، بزرگ کنید.
  سفر به اعماق تاریخ | قدیمی ترین کشور جهان و کهن ترین تمدن دنیا کدام است؟

Paintshop Pro فراتر از ویژگی‌های چشمگیر هوش مصنوعی عمل می‌کند. این نرم‌افزار مجموعه‌ای جامع از ابزارهای ویرایش عکس و طراحی گرافیک در سطح حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و بهترین هر دو دنیا را به شما ارائه می‌کند. Corel Paintshop Pro رابط کاربری آسانی را ارائه می‌دهد که استفاده آن حتی برای مبتدیان نیز ساده است. علاوه بر این، قیمت خرید یکباره آن حدود 79 دلار اعلام شده در مقایسه با رقبای مبتنی بر اشتراک، ارزش خرید فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

6. پیکس آرت، برترین برنامه ادیت با هوش مصنوعی موبایل

پیکسارت بهترین اپ ادیت عکس با هوش مصنوعی؛ برنامه ادیت با هوش مصنوعی موبایل
امکانات فراوان برای ادیت تصاویرتبلیغات فراوان در هنگام اتصال به اینترنت
هوش مصنوعی قدرتمند برای افزودن افکت و تبدیل تصاویرنیاز به نسخه پریمیوم برای دسترسی به تمام آپشن‌ها
امکان استفاده رایگان مشکل هنگ کردن در گوشی‌های رده پایین

پیکس آرت (PicsArt)، دریچه‌ای به سوی دنیای شگفت‌انگیز ویرایش عکس با هوش مصنوعی است. این برنامه که بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده، به شما امکان می‌دهد عکس‌هایتان را به شاهکارهایی هنری تبدیل کنید، خلاقیتتان را شکوفا کنید و ایده‌هایتان را به تصویر بکشید.

PicsArt با مجموعه‌ای بی‌نظیر از ابزارهای ویرایش عکس، از فیلترها و افکت‌های جذاب گرفته تا ابزارهای نقاشی و طراحی حرفه‌ای، نیازهای هر کاربری را در هر سطحی برآورده می‌کند. اما آنچه پیکسارت را از سایر برنامه‌های ویرایش عکس متمایز می‌کند، قدرت هوش مصنوعی آن است.

پیکس آرت بهترین برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی برای موبایل است و برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه می‌شود.  در عین حال، استفاده از آن بسیار آسان بوده و به شما امکان می‌دهد عکس‌هایتان را به سطحی جدید ارتقا دهید. چه یک عکاس حرفه‌ای باشید و چه یک کاربر معمولی، PicsArt ابزارهای لازم برای خلق تصاویر شگفت‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

  بهترین فیلم های نتفلیکس 2023 : بهترین فیلم ها برای هر سلیقه ای

تجربه تحریریه از بهترین اپلیکیشن ادیت عکس با هوش مصنوعی

بین کسانی که در زمینه گرافیک و تصویرسازی کار می‌کنند، یک قانون نانوشته وجود دارد: فرقی نمی‌کند سراغ کدام برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی بروید یا برای ادیت از چه برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی استفاده کنید، در نهایت بازگشت همه ما به سوی فتوشاپ است!

ادوبی با انتشار غول پردازش تصاویر به نام فتوشاپ، هر گرافیستی را در هر عرصه‌ای راضی نگه می‌دارد. چه طراحان تجاری، چه تصویرگرهایی مانند بنده که از انواع افکت‌ها، براش‌ها و هزاران آپشنی که فتوشاپ را به سندباکس گرافیست‌ها تبدیل کرده اند.

جمع بندی

در مقاله امروز، لیستی از بهترین برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی را معرفی کردیم. البته واقف هستید که به لطف وجود نسخه‌های کرک شده در ایران، برای استفاده از بسیاری از این ابزارها از جمله فتوشاپ و سایر مخلوقات ادوبی مانند لایت روم، نیازی به خرید حساب کاربری نیست.

البته همچنان برخی فیچرها در برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی قدرتمندی مانند فایرفلای، پولی هستند و باید مبلغی را پیاده شوید تا بتوانید از امکانات آن استفاده نمایید.

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس با هوش مصنوعی از نظر شما چیست؟ شما از کدام برنامه‌ها برای ادیت تصاویر استفاده می‌کنید؟ منتظر نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول

کدام برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی برای من مناسب تر است؟

اگر به دنبال برنامه ای رایگان هستید، Adobe Photoshop را امتحان کنید.
اگر به دنبال برنامه ای با مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع هستید، سراغ PicsArt یا Topaz بروید.
اگر به دنبال برنامه ای با رابط کاربری آسان هستید Adobe Photoshop Express را امتحان کنید.

  10 تا از بدترین زلزله های تاریخ؛ بزرگترین زلزله جهان کجا رخ داد؟

پیشرفته ترین برنامه ویرایش تصاویر در اندروید کدام است؟

Snapseed
Adobe Photoshop Lightroom
PicsArt

بهترین برنامه رایگان ادیت عکس با هوش مصنوعی کدام است؟

مجموعه نرم افزارهای کرک شده ادوبی مانند فتوشاپ، بهترین گزینه در میان برنامه های ویرایشگر تصویر با هوش مصنوعی رایگان هستند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا