زیباترینافراد مشهورترین هاسرگرمیفشن و زیبایی

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 + تصاویر

5
(2)

زیبایی شرقی، در سراسر جهان زبانزد مردم است! تعجبی ندارد که سریال های ترکی و زیباترین بازیگران ترکیه‌ای، طرفداران زیادی در ایران دارند. در لیست معرفی جذاب ترین بازیگران ترک در سال 2023، همراه ما در نجوافکت باشید! شاید بازیگر موردعلاقه شما نیز در لیست باشد.

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023

با وجود تعداد زیاد بازیگران خوش استایل و بااستعداد در این صنعت، انتخاب زیباترین بازیگران ترکیه‌ای قطعا چالش برانگیز است. در ادامه، به معرفی برخی از بااستعدادترین و زیباترین بازیگران ترکیه‌ای خواهیم پرداخت. بازیگران لیست امروز، به‌خاطر زیبایی و نقش آفرینی بی نقصشان تحسین شده‌اند.

11. اوزگه یاغیز (Ozge Yagiz)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 - اوزگه یاغیز
تاریخ تولد26 سپتامبر 1997
محل تولداستانبول، ترکیه
فالوور های اینستاگرام4 میلیون

اوزگه قطعاً در لیست جذاب ترین و زیباترین بازیگران ترکیه‌ای قرار دارد! او کار بازیگری خود را با بازی در نقش مکمل در Adini Sen Koy (اسمشو تو بذار) آغاز کرد. چیزی نگذشت که به نقش اصلی سریال‌های پرمخاطب تبدیل شد. تماشاگران او را در نقش ریحان، دختری یتیم در فیلم یمین (قول) بسیار دوست داشتند.

  10 پیشنهاد بهترین ربات دوست یابی تلگرام | با دوستان جدید گپ بزنید!

رویای او، بازی در نقش یک روانشناس است. اوزگه از هازل کایا و کیوانچ تاتلیتوگ الهام می‌گیرد. یاگیز را ترکان سورای جدید می‌دانند که برای هر بازیگری افتخار بزرگی محسوب می شود.

یک واقعیت جالب در مورد اوزگه این است که او عاشق غذاست! غذاهای مورد علاقه اش، خوراک‌های ایتالیایی هستند.

10. طوبا بویوکستون (Tuba Buyukustun)

 زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 - طوبا بویوکستون (Tuba Buyukustun)
تاریخ تولد5 جولای 1982
محل تولداستانبول، ترکیه
فالوور های اینستاگرام6 میلیون

توبا بویوک اوستون، شایستگی این را دارد که در لیست زیباترین بازیگران ترکیه‌ای جا داشته باشد! او اولین حضور خود را در سال 2003 در نقش نسرین در سریال تلویزیونی جایگاه پادشاه (Sultan Makami) تجربه کرد. یک سال بعد او با بازی در نقش ظریفه در Cemberimde Gul Oya (رز و خار) به موفقیت دست یافت.

او از زمان بازی در نقش فیلیز تکینر در فیلم Ihlamurlar Altında(زیر درختان لیندن)، شهرت خوبی کسب کرده است. طوبا استعداد بی‌نظیری دارد و در هر نقشی که بازی می‌کند، تماشاگرانش مجذوب او می شوند. طوبا مدافع سلامت و رشد کودکان می‌باشد و به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف معرفی شده است.

9. هانده ارس (Hande Erce)

تاریخ تولد24 نوامبر 1993
محل تولدباندرمه، ترکیه
فالوور های اینستاگرام31 میلیون

هانده ارسل یکی از پردرآمدترین و در عین حال، زیباترین بازیگران ترکیه‌ای است. او با بازی در نقش سلین در Sunshine Girls (دختران آفتاب) و حیات در Ask Laftan Anlamaz (عشق حرف حالش نمی‌شه) در مقابل بوراک دنیز (Burak Deniz)، تحسین جهانی را به دست آورد. هر دو سریال نه تنها در ترکیه فوق العاده محبوب شدند، بلکه در پاکستان، هند، ازبکستان و همچنین خاورمیانه به همان اندازه طرفداران را پای صفحه نمایش میخکوب کردند.

  بهترین فیلم های چینی؛ برترین فیلم چینی کدام است؟

هانده به عنوان یک مدل کارش را شروع کرد و در سال 2012 عنوان دختر نمونه ترکیه را به دست آورد. در سال 2016 سفیر برند Lo’real Paris شد. هانده عاشق طراحی و نقاشی است و قصد دارد به زودی هنر خود را به نمایش بگذارد. اخیرا هانده در جشنواره فیلم کن نیز حسابی خوش درخشیده و تبدیل به چهره مگنوم شده است.

8. هازل کایا (Hazal Kaya)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 - هازل کایا
تاریخ تولد1 اکتبر 1990
محل تولدقونیه، ترکیه
فالوور های اینستاگرام8 میلیون

لیلا هازل کایا یکی از زیباترین بازیگران ترکیه‌ای لیست امروز ماست. او با بازی درخشانش در فیلم‌های Adini Feriha (اسمش را فریحا گذاشتم) Koydum و Ask-i Memnu (عشق ممنوع) به شهرت رسید. او جایزه بهترین بازیگر زن را برای ایفای نقش فریحا در مقابل چائاتای اولوسوی (Çağatay Ulusoy) دریافت کرد. سریال فریحا، به بالاترین رتبه‌های تلویزیونی را در ترکیه دست یافت.

هازل و بوراک دنیز برای بازی در فیلم داستان ما (Bizim Hikaye) جایزه بهترین زوج هنری را دریافت کردند.

هازل در هفت سالگی شروع به یادگیری باله و نواختن ویولن کرد. او آموزش‌های بازیگری و نمایش را تحت نظر آیلا الگان (Ayla Algan) و اومیت چیراک (Umit Cirak) دید. کایا استعداد آموزش زبان‌های مختلف را نیز دارد و به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و ترکی مسلط است. در حال حاضر آلمانی را نیز یاد می‌گیرد.

7. فخریه اوجن (Fahriye Evcen)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023  - فخریه اوجن
تاریخ تولد4 ژوئن 1986
محل تولدآلمان
فالوور های اینستاگرام14میلیون

فخریه نه تنها یکی از جذاب ترین و فوق العاده زیباترین بازیگران ترکیه‌ای است، بلکه یکی از زنان موفق در تجارت نیز به شمار می‌رود. او اخیرا برند لباس خود با نام Ivy People را راه اندازی کرده است.

  10 فیلم رزمی چینی؛ معرفی بهترین فیلم های مبارزه ای چینی

اوجن با نقش موفقیت آمیز خود در Yaprak Dökümü (برگریزان) به شهرت رسید. در سال 2017 او نقش اصلی را در Ask Sana Benzer (غشق شبیه توست) در مقابل بوراک اوزچیویت بازی کرد. چند سال بعد، اوجن و اوزچیویت با هم ازدواج کردند و اکنون دو پسر زیبا به نام‌های کاران و کرم دارند.

6. الچین سانگو (Elcin Sangu)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 - الچین سانگو
تاریخ تولد13 آگوست 1985
محل تولدازمیر، ترکیه
فالوور های اینستاگرام9 میلیون

الچین اهل ازمیر، سواحل غربی ترکیه است. او در دانشگاه مرسین در زمینه اپرا تحصیل کرد و بعداً در کلاس‌های بازیگری تئاتر صحنه توزو شرکت کرد.

او نه تنها به خاطر بازیگری درخشانش شناخته شده، بلکه به خاطر مدلینگ جذاب و سبک بی عیب و نقصش به همان اندازه مورد تحسین قرار می‌گیرد. او در تبلیغات متعدد برندهایی مانند نستله، نسکافه، کوکاکولا، Unilever و Boyner شرکت داشته است. در سال 2016 او به چهره Sunsilk تبدیل شد و یکی از پردرآمدترین بازیگران زن بود.

سانگو در طول زندگی حرفه ای خود، جوایز و نامزدهای متعددی دریافت کرده است. او نامزد جوایز معتبری مانند «جایزه موش بلورین»، «جایزه زنان Elele Avon»، «جایزه جوانان ترکیه» و «جایزه رسانه KTU» نیز شد.

5. مریم اوزرلی (Meryem Uzerli)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023 - مریم اوزرلی
تاریخ تولد12 آگوست 1983
محل تولدکاسل، آلمان غربی
فالوور های اینستاگرام8 میلیون

بانوی بعدی در لیست زیباترین بازیگران ترکیه‌ای، مریم اوزرلی متولد آلمان است. مریم با بازی در نقش حرم سلطان در قرن باشکوه (Muhtesem Yuzyil) به شهرت رسید. ظاهر جذاب او را می‌توان به ژن ترکیبی او نسبت داد. مادرش اورسلا، یک هنرپیشه آلمانی بود و پدرش حسین اهل ترکیه است.

  11 تا از بزرگترین هکرهای دنیا | خطرناک ترین هکرهای جهان را بشناسید

مریم برای بازی در نقش حرم سلطان، ۲۳ جایزه گرفت و به یکی از مشهورترین بازیگران زن ترکیه تبدیل شد. او توسط GQ به عنوان زن سال انتخاب شد. به علاوه، تصویر او جلد مجله های InStyle، Elle، eniGma، GG، ماری کلیر، Alem، MAG، CROATIAN Lifestyle و چندین مجله دیگر را نیز مزین کرد.

زبان مادری اوزرلی آلمانی است اما به ترکی و انگلیسی نیز تسلط دارد.

4. اسرا بیلگیچ (Esra Bilgic)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023  - اسرا بیلگیچ
تاریخ تولد14 اکتبر 1992
محل تولدآنکارا، ترکیه
فالوور های اینستاگرام7میلیون

اسرا بی برو برگرد در لیست زیباترین بازیگران ترکیه‌ای جا دارد! او برای اولین بازی خود در نقش حلیمه خاتون در سریال موفق Diriliş: Ertuğrul (قبام ارطغرل) به طور گسترده ای شناخته شد. او با استعداد و زیبایی غیرقابل انکارش، ارزش خالص بیش از 5 میلیون دلار را به دست آورده است.

محبوبیت او فراتر از مرزهاست. بازی او در قیام ارطغرل، او را یک شبه به یک ستاره تبدیل کرد. او قلب میلیون‌ها نفر را تسخیر کرد. امروزه اسرا طرفداران زیادی در کشورهایی مانند پاکستان، هند و کشورهای مختلف خاورمیانه دارد.

اسرا با توجه به محبوبیتی که در پاکستان دارد، به عنوان چهره برند Q-Mobile برند مطرح تلفن همراه انتخاب شد. علاوه بر این، او به عنوان سفیر برند پیشاور زلمی، یک تیم معتبر کریکت در پاکستان منصوب شد.

اخیراً اسرا بیلگیچ نه یک بار، بلکه دو بار جشنواره فیلم ونیز را تکان داد و لحظات بسیار خیره کننده ای از استایل جذاب خود را به نمایش گذاشت!

3. برن سات (Beren Saat)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023  - برن سات
تاریخ تولد26 فبریه 1984
محل تولدآنکارا، ترکیه
فالوور های اینستاگرام5 میلیون

برن سات، همیشه به عنوان یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن ترکیه‌ای شناخته شده است. او نه تنها به خاطر ظاهر افسون کننده، بلکه به دلیل استعداد استثنایی اش به عنوان یک بازیگر و مدل تحسین فراوانی می‌شود. به لطف انعطافی که برای ایفای نقش‌های مختلف دارد، مهارت هایش را به نمایش می‌گذارد و حسابی در عرصه فیلم و سریال خوش درخشیده است. یکی از درخشان‌ترین بازی‌های او در نقش بهتر ضیاگیل (Bihter Ziyagil) بود؛ همسر خیانتکاری که عاشق برادرزاده شوهرش می‌شود. او با این نقش در سریال درام محبوب ترکی Ask-i Memnu (عشق ممنوع) به شهرت فراوانی رسید.

  بهترین رمان های روسی: معرفی 11 کتاب از بهترین آثار ادبی روسیه

برن اولین بازیگری خود را با یک نقش کوچک در فیلم Aşkımızda Ölüm Var (مرگ عاشقانه) تجربه کرد. با این حال او با نقشش در فاطماگل، نظر تماشاگران را حسابی به خود جلب کرد. او اخیراً نقش اصلی آتیه را در سریال اصلی نتفلیکس “The Gift” بازی کرده است؛ داستان هنرمندی با استعداد که اسرار جهانی را در آناتولی کشف می‌کند.

برن به مدت دو سال با کنان دوگولو (Kenan Doğulu) رابطه عاشقانه داشت. آن دو در سال 2014 در یک مراسم خصوصی در کالیفرنیا ازدواج کردند.

2. اوزگه گورل (Ozge Gurel)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023  - اوزگه گورل
تاریخ تولد5 فبریه 1987
محل تولداستانبول، ترکیه
فالوور های اینستاگرام6 میلیون

اخیراً اوزگه گورل هم به لیست زیباترین بازیگران ترکیه‌ای ما اضافه شده! او اولین بازیگری خود را با نقش زینب در Kazim Nerede (کاظم کجاست؟) تجربه کرد. گورل در چندین سریال ترکی به ویژه Kiraz Mevsimi (فصل گیلاس) نقش آفرینی کرد. این اولین سریال ترکی بود که تاریخ ساز شد و از تلویزیون ایتالیا نیز پخش شد.

بازی گیرای اوزگه گورل در نقش نازلی پینار اصلان در فیلم Dolunay (ماه کامل) واقعاً تماشاگران را مجذوب خود کرد. ارتباط عالی او با همبازی اش جان یامان (Can Yaman) او را در ترکیه به شهرت رساند. بعداً گورل نقش اصلی ازگی را در Bay Yanlış (آقای اشتباه) بر عهده گرفت. به این ترتیب، رابطه رمانتیک او با یامان بر روی صفحه نمایش، ارتباط و اجرای زوج پرطرفدار را دوباره شعله ور ساخت.

اوزگه در مراسمی خصوصی که در آلمان برگزار شد با دوست پسر دیرینه خود سرکان چای اوغلو (Serkan Çayoğlu) ازدواج کرد.

  بهترین فیلم های ۲۰۲۳؛ فیلم های سینمایی 2023 با امتیاز بالا

1. دمت اوزدمیر (Demet Ozdemir)

زیباترین بازیگران ترکیه‌ای در سال 2023  - دمت اودزمیر
تاریخ تولد26 فبریه 1992
محل تولدازمیر، ترکیه
فالوور های اینستاگرام16میلیون

این بازیگر فوق‌العاده خوش سیما، کاملاً شایستگی حضور در لیست زیباترین بازیگران ترکیه‌ای را دارد. او که اهل ازمیر، شهری پر جنب و جوش در سواحل غربی ترکیه است، کارش را به عنوان یک رقصنده شروع کرد و بعداً به بازیگری و مدلینگ روی آورد.

او اولین حضور خود را با شخصیت آیلین در درام فانتزی فراطبیعی Sana Bir Sır Vereceğim (یک راز) تجربه کرد. آیلین جذاب، به قدرت‌های الکتریکی جالبش مشهور بود. این نقش در بین مخاطبان جوان به یک پدیده تبدیل شد.

او شخصیت «آیلا» را در سریال تاریخی Kurt Seyit ve Şura (سعید و شورا) به تصویر کشید، اما به خاطر نقش‌هایش در کمدی‌های عاشقانه شناخته شده است. تماشاگران، بازی دمت در «شماره 309» مقابل فورکان پالالی را بی نهایت دوست داشتند. این اثر نه تنها در ترکیه، بلکه در ونزوئلا، پاراگوئه، شیلی، اسپانیا، بولیوی و رومانی نیز پخش شد.

در سریال Daydreamer/Early Bird (پرنده سحرخیز)، ارتباط عاشقانه او با جان یامان طرفداران دمت را به حدس و گمان در مورد رابطه خارج از حیطه حرفه ای او سوق داده است. هر دوی این بازیگران، عکس‌های زیادی را با یکدیگر در پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته اند.

دمت عاشق حیوانات است و هم گربه‌ها را دوست دارد و هم سگ‌ها را. او شش حیوان خانگی، سه گربه و سه سگ دارد. دمت و اوگوژان کوچ (Oguzhan Koc) در سال 2022 ازدواج کردند. اما رابطه این زوج پایدار نبود و و در سال 2023 طلاق گرفتند.

  معرفی بهترین خودرو های سال 2023 در جهان

 

سخن آخر

در قلمرو هنرهای روی صحنه ترکیه، سال 2023 مجموعه ای از استعدادها و زیبایی های چشمگیر را به نمایش گذاشته است. جذاب ترین بازیگران زن ترکیه، در هر دو صفحه بزرگ و کوچک، به هنرنمایی پرداخته و جلوه فوق العاده ای از میراث زیبایی شرقی را به نمایش می‌گذارند. زیباترین بازیگران ترکیه‌ای نه تنها با ظاهر خیره کننده خود بینندگان را مسحور می‌کنند، بلکه مهارت بازیگری استثنایی آنها اثری محو نشدنی برجا می‌گذارد.

بازیگران زیبای ترک در داستان‌های عاشقانه‌ای صمیمانه گرفته تا حماسه‌های دراماتیک جذاب، به شخصیت‌هایشان جان می‌بخشند و مخاطبان را به روایت‌های جذاب دعوت می‌کنند. اجرای آنها، شاهدی بر فرهنگ غنی ترکیه است که سنت را با داستان سرایی معاصر ترکیب می کند.

بازیگر موردعلاقه خود را در لیست امروز ندیدید؟ پس دست به کار شوید و در بخش نظرات، به ما بگویید از دید شما، کدام هنرپیشه، زیباترین بازیگر ترکیه‌ای است!

سوالات پرتکرار

زیباترین بازیگر ترکیه ای در سال 2023 کیست؟

طبق نظرسنجی سایت Turkish Gazette، عنوان زیباترین بازیگر ترکیه‌ای به دمت اوزدمیر تعلق گرفته است.

جذاب ترین بازیگر دختر نوجوان ترک کیست؟

برن گوکیلدیز متولد سال 2009 در استانبول ترکیه، درحال حاضر جذاب ترین دختر بازیگر نوجوان ترکیه به شمار می آید. او با بازی در سریال «دختر دره سبز» به شهرت رسید.

خوشگلترین هنرپیشه زن ترکیه در سال ۲۰۲۳ کیست؟

طبق نظرسنجی سایت‌‎ FreshersLive، هانده ارس به عنوان زیباترین هنرپیشه زن ترکیه در سال 2023 انتخاب شده است.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا