سرگرمیافراد مشهوربیوگرافیفیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال برلین (Berlin)؛ اسپین آف سریال Money Heist

0
()

سریال برلین اسپین آف سریال Money Heist است که در سال 2023 از نتفلیکس پخش شد. در این مطلب با معرفی بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳ همراه ما در نجوافکت باشید.

سریال اسپانیایی برلین (Berlin) که با نام Money Heist: Berlin (به اسپانیایی La casa de papel: Berlín) نیز شناخته می‌شود، توسط آلکس پینا (Álex Pina) و برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال پیش‌درآمدی از سریال محبوب خانه کاغذی (Money Heist) محسوب می‌شود و داستان آن روی زندگی کاراکتر برلین قبل از اتفاقات فصل‌های اول و دوم سریال اصلی تمرکز دارد. سریال برلین در تاریخ 29 دسامبر 2023 برابر با 8 دی 1402 در 8 قسمت پخش شد و مورد توجه همگان قرار گرفت. در این مطلب با معرفی بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳ همراه شما خواهیم بود.

بیوگرافی بازیگران اسپین آف برلین

معرفی بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳

در ادامه با بیوگرافی بازیگران اسپین آف برلین همراه شما خواهیم بود. این سریال خارجی در ژانر اکشن و جنایی ساخته شده و اسپانیایی زبان است.

1. پدرو آلنسو در نقش آندرس د فونولوسا یا برلین

پدرو آلونسو از بازیگران سریال برلین

  • سن: 53 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال‌های (خانه کاغذی) Money Heist، برلین (Berlin) و گراند هتل (Gran Hotel) و فیلم آگاهی (Awareness)
  • آدرس اینستاگرام: pedroalonsoochoro
  زندگینامه سئو این گوک، حقایق ناگفته از این بازیگر جذاب کره ای

پدرو گونزالس آلنسو (Pedro González Alonso) بازیگر، نویسنده و هنرمند اسپانیایی متولد 21 ژوئن 1971 (31 خرداد 1350) است. این هنرپیشه از لیست بازیگران اسپین آف سریال خانه کاغذی به خاطر بازی در همین سریال به شهرت رسید. وی همچنین در سریال اسپانیایی گراند هتل (Gran Hotel) که بین سال‌های 2011 تا 2013 پخش شد بازی کرده است.

پدرو آلنسو در شهر بیگو در اسپانیا به دنیا آمد و در دانشکده عالی سلطنتی هنرهای نمایشی در مادرید تحصیل کرده و در سال 1992 فارغ‌التحصیل شده است. از نکات جالب درباره این هنرپیشه این است که می‌تواند با هر دو دستش بنویسد و به زبان‌های اسپانیایی، گالیسی، کاتالان و انگلیسی تسلط دارد. وی همچنین نویسنده است و آثارش را با نام پدرو آلنسو اوچورو (Pedro Alonso O’choro) منتشر می‌کند.

آلنسو در سال 1995 با فیلم کوتاه Hábitos و در سال 1997 با سریال Todos los hombres sois iguales به سینما و تلویزیون راه یافت. برخی از دیگر آثار تلویزیونی او عبارتند از سریال Rías Baixas، سریال Maridos e mulleres، سریال Padre Casares و سریال Gondar. وی سپس با بازی در سریال درام تاریخی Gran Hotel بیشتر شناخته شد و با بازی در مجموعه درام جنایی Money Heist به شهرتی جهانی رسید.

معرفی بازیگران سریال برلین / کاراکتر برلین

در سال 2018 توسط مجله ترکیه‌ای GQ به عنوان ستاره بین‌المللی سال انتخاب شد و در همان سال در اولین سریال آمریکای لاتین شبکه Amazon Prime Video به نام Diablo Guardián بازی کرد. در سال 2019 نیز نقش اصلی فیلم رازآلود The Silence of the Marsh را ایفا کرد. از جدیدترین فیلم‌های این هنرپیشه می‌توانیم به فیلم اسپانیایی-آمریکایی Awareness محصول سال 2023 اشاره کنیم که در ژانرهای علمی تخیلی و اکشن ساخته شده است.

  بیوگرافی جنیفر لوپز؛ خواننده و بازیگر معروف آمریکایی

2. سامانتا سیکویروس بازیگر نقش کامیل در سریال برلین

سامانتا سیکویروس بازیگر نقش کامیل در سریال برلین

  • سن: 31 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال برلین (Berlin)
  • آدرس اینستاگرام: samvsiqueiros

در فهرست بازیگران اسپین‌آف سریال Money Heist به بازیگر نقش کامیل رسیدیم. سامانتا سیکویروس (Samantha Siqueiros) بازیگر جوان مکزیکی متولد 13 سپتامبر 1993 (22 شهریور 1372) است. وی از کودکی عاشق هنر بوده و رفته رفته از هنرمند و استعدادی بی‌نام و نشان به ستاره‌ای جهانی تبدیل شد. او از سال 2016 با بازی در فیلم Baila به سینما راه یافت و در سال 2017 در سریال Vikki RPM بازی کرد. اما شهرت این بازیگر به واسطه بازی در سریال برلین رقم خورد.

3. تریستان اوجوا در نقش دامیان

تریستان اوجوا از بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳

  • سن: 54 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) و سریال‌های راهبه جنگجو (Warrior Nun) و برلین (Berlin)
  • آدرس اینستاگرام: trisulloa

تریستان اوجوا (Tristán Ulloa) یکی دیگر از بازیگران اسپین آف سریال سرقت پول محسوب می‌شود. او بازیگر، نویسنده و کارگردان اسپانیایی متولد 6 می 1970 (16 اردیبهشت 1349) است. وی در شهر اورلئان فرانسه به دنیا آمد و با پدربزرگ و مادربزرگ اسپانیایی‌اش در فرانسه زندگی می‌کرد. روزهای نوجوانی‌‌اش را نیز در شهر بیگو در اسپانیا گذراند. این هنرپیشه از بازیگران اسپین آف سریال مانی هایست در فیلم‌های زیادی از جمله فیلم Sex and Lucía محصول سال 2001 ایفای نقش کرده است. در سال 2019 نیز برای بازی در سریال فانتزی Warrior Nun انتخاب شد. سپس در سال 2023 در سریال برلین بازی کرد.

از دیگر آثار تریستان اوجوا می‌توانیم به فیلم درام After محصول 2009، فیلم کمدی عاشقانه To Hell with the Ugly محصول 2010، فیلم درام The Last Hammer Blow محصول 2014، فیلم علمی تخیلی Terminator: Dark Fate محصول 2019، سریال اکشن Los nuestros، سریال جنایی Narcos، سریال کمدی جنایی Snatch و مینی سریال La caza. Tramuntana اشاره کنیم.

  این فیلم های ممنوعه را نبینید! | 15 مورد از ممنوعه ترین فیلم های جهان

4. میشل جنر در نقش کیلا

میشل جنر در لیست بازیگران اسپین آف سریال خانه کاغذی

  • سن: 38 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال‌های مردان پاکو (Los hombres de Paco) و برلین (Berlin) و یک رابطه مراکشی (A Moroccan Affair)
  • آدرس اینستاگرام: michellejoyjenner

میشل جنر هاسون (Michelle Jenner Husson) بازیگر اسپانیایی متولد 14 سپتامبر 1986 (23 شهریور 1365) است. این هنرپیشه به خاطر بازی در سریال Los hombres de Paco در اسپانیا شناخته شد. همچنین به عنوان صداپیشه نیز شروع به کار کرد. میشل جنر از بازیگران اسپین آف سریال مانی هیست در بارسلونا به دنیا آمد و پدر و مادرش نیز بازیگر هستند. وی در رشته‌های تئاتر، آواز، رقص و بازیگری تحصیل کرده است. میشل جنر از دو سالگی وارد تبلیغات تلویزیونی شد. اولین سریال او در تلویزیون نیز El cor de la ciutat نام داشت که در سال 2000 در آن ایفای نقش کرد. بین سال‌های 2005 تا 2010 نیز در سریال Los hombres de Paco به ایفای نقش پرداخت.

برخی از فیلم‌های سینمایی او نیز عبارتند از فیلم درام Summer’s Clouds محصول 2004، فیلم طنز Spanish Movie محصول 2009، فیلم علمی تخیلی Extraterrestrial محصول 2011، فیلم درام تاریخی The Broken Crown محصول 2016، فیلم ملودرام Julieta محصول 2016، فیلم عاشقانه Mylove Lost محصول 2018، فیلم اکشن Gun City محصول 2018 و فیلم عاشقانه کمدی A Moroccan Affair محصول 2023.

5. بگونیا وارگاس در نقش کامرون

بگونیا وارگاس در فهرست بازیگران اسپین‌آف سریال Money Heist

  • سن: 25 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال‌های یک دیدگاه متفاوت (A Different View)، دریاهای آزاد (High Seas)، به بهشت خوش آمدید (Welcome to Eden)، بهشت (Paradise) و فیلم Centauro
  • آدرس اینستاگرام: begovargas
  بازیگران چشم چران عمارت؛ هنرپیشه های سریال ترکی Yalı Çapkını

در معرفی شخصیت های سریال برلین به بگونیا وارگاس (Begoña Vargas) بازیگر و رقصنده اسپانیایی متولد 18 دسامبر 1999 (27 آذر 1378) رسیدیم. این هنرپیشه در مادرید به دنیا آمد و در 10 سالگی وارد مدرسه رقص شد. وی با بازی در نقشی کوتاه در سریال کمدی Paquita Salas به تلویزیون راه یافت و با بازی در سریال درام La otra Mirada شناخته شد.

وی سپس در سریال درام Boca Norte و سریال رازآلود High Seas در نقش‌های اصلی حضور یافت. در سال 2020 نیز با فیلم ترسناک 32 Malasana Street به سینما راه یافت. از دیگر آثار بگونیا وارگاس می‌توانیم به عناوینی چون فیلم Outlaws محصول 2021، فیلم اکشن Centauro محصول 2022، سریال تریلر Welcome to Eden، سریال فانتزی Paradise و سریال Money Heist: Berlin اشاره کنیم.

6. جولیت پنا فرناندز در نقش روی

جولیت پنا از بازیگران اسپین آف سریال سرقت پول

  • سن: 24 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال بیا (Bia) و فیلم از طریق پنجره من (Through My Window)
  • آدرس اینستاگرام: juliopfernandez

جولیت پنا فرناندز (Julio Peña Fernández) بازیگر و خواننده اسپانیایی متولد 15 جولای 2000 (25 تیر 1379) است که به خاطر بازی در سریال تینیجری Bia از شبکه دیزنی و فیلم عاشقانه Through My Window محصول 2022 به شهرت رسید. وی در سان سباستین به دنیا آمد و در مادرید بزرگ شد. او سال‌ها در کلاس‌های بازیگری و نواختن پیانو شرکت کرده است. برخی از دیگر آثار این هنرپیشه از بازیگران سریال برلین عبارتند از سریال Acacias 38، فیلم عاشقانه Through My Window: Across the Sea محصول 2023 و Through My Window: Looking at You محصول 2024.

  زیباترین هنرپیشه های زن هندی | زیباترین بازیگر زن هند کیست؟

7. جوئل سانچز در نقش بروس

جوئل سانچز از بازیگران اسپین آف سریال مانی هایست

  • سن: 28 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال برلین (Berlin)
  • آدرس اینستاگرام: sanchezzjoel

جوئل سانچز (Joel Sánchez) بازیگر و مدل اسپانیایی متولد 24 دسامبر 1996 (4 دی 1375) است. این هنرپیشه جوان به خاطر بازی در سریال برلین به شهرت رسیده است.

8. مسی رودریگز در نقش سوزی

مسی رودریگز از بازیگران اسپین آف سریال مانی هیست

  • سن: 30 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال برلین (Berlin)
  • آدرس اینستاگرام: masirodriguez

مسی رودریگز (Masi Rodríguez) از دیگر بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. این هنرپیشه متولد 23 می 1994 (2 خرداد 1373) است و با بازی در سریال برلین شناخته شده است.

9. ایتسیار ایتونیو در نقش راکل موریو

بیوگرافی بازیگران اسپین آف برلین / ایتسیار ایتونیو (itziar ituño)

  • سن: 50 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال‌های (خانه کاغذی) Money Heist، نزدیکی (Intimacy ) و برلین (Berlin) و فیلم‌های ایراتی (Irati) و در شرکت زنان (In the Company of Women)
  • آدرس اینستاگرام: itziarituno

ایتسیار ایتونیو (Itziar Ituño) بازیگر اسپانیایی از سرزمین باسک متولد 18 ژوئن 1974 (28 خرداد 1353) است که در آثاری با زبان باسک و اسپانیایی به ایفای نقش پرداخته است. این هنرپیشه از بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳ با بازی در نقش راکل موریو در سریال La Casa de Papel (Money Heist) به شهرت رسید. از دیگر آثار او می‌توانیم به فیلم درام Loreak محصول 2014، فیلم فانتزی ماجراجویی Irati محصول 2022، فیلم درام In the Company of Women محصول 2023 و سریال درام Intimacy اشاره کنیم.

10. نایوا نیمری در نقش آلیسیا سیرا مونتس

نایوا نیمری (Najwa Nimri) از لیست بازیگران اسپین آف سریال خانه کاغذی

  • سن: 52 سال
  • سریال‌ها و فیلم‌های معروف: سریال‌های رو در رو (Locked Up)، (خانه کاغذی) Money Heist، خانواده مقدس (Holy Family) و برلین (Berlin) و فیلم‌های فائوستو 5٫0 (Fausto 5.0)، روش (The Method)، اتاق در رم (Room in Rome) و درخت خون (The Tree of Blood)
  • آدرس اینستاگرام: najwanimri
  زیباترین بازیگران کره ای در سال 2023

یکی دیگر از بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳ نایوا نیمری (Najwa Nimri) بازیگر و خواننده اسپانیایی متولد 14 فوریه 1972 (25 بهمن 1350) است. او اولین بار با فیلم ملودرام جهش به پوچی (Jump into the Void) محصول 1995 وارد حرفه بازیگری شد و یک سال بعد یک آلبوم موسیقی منتشر کرد. از دیگر آثار او می‌توانیم به فیلم جنایی Passages محصول 1996، فیلم علمی تخیلی Open Your Eyes محصول 1997، فیلم عاشقانه Blinded محصول 1997، فیلم درام Lovers of the Arctic Circle محصول 1998، فیلم فانتزی Fausto 5.0 محصول 2001، سریال درام Locked Up محصول 2015 تا 2019 و سریال Money Heist محصول 2017 تا 2021 اشاره کنیم.

دیگر بازیگران سریال برلین عبارتند از:

  • میکو جری (Miko Jarry) در نقش اولیور
  • مارتین اصلان (Martín Aslan) در نقش آلن
  • بلن لوپز (Belén López) در نقش اریس
  • جولین پاسال (Julien Paschal) در نقش فرانسوا پولیگناک
  • یوری دی. براون (Yuri D. Brown) در نقش برتراند
  • ریچل لاسکار (Rachel Lascar) در نقش ماری لاول
  • کریستوف کوستا (Christophe Costa) در نقش افسر پلیس
  • رافائل دسپرز (Raphael Desprez) در نقش افسر پلیس
  • میگل تاریفا (Miguel Tarifa) در نقش دستیار لاول
  • انریک بناونت (Enric Benavent) در نقش کشیش

کلام آخر

در این مطلب با معرفی بازیگران سریال برلین ۲۰۲۳، اسپین آف سریال Money Heist همراه شما بودیم. همانطور که خواندید این سریال پیش‌درآمد روی زندگی کاراکتر برلین با بازی پدرو آلنسو تمرکز دارد.

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا