بازیسرگرمی

بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول | فهرست 19 کاراکتر محبوب

5
(2)

مجموعه بازی‌های Call of Duty شامل عناوین زیادی است که نبردهای خود را از جنگ جهانی دوم تا آینده‌ای دور روایت می‌کند. هر نسخه جدید از این بازی، گروهی از شخصیت‌های جدید را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد که برخی از آن‌ها به یاد ماندنی‌تر از بقیه هستند و آن‌ها را در دسته بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار می‌دهند.

با اینکه سری بازی‌های Call of Duty در ژانر اکشن شوتر عرضه می‌شود، اما نمی‌توان کتمان کرد که حتی ضعیف‌ترین نسخه از این بازی نیز دارای داستانی درگیر کننده و شخصیت‌پردازی عمیق است؛ به طوری که با مرگ یا زنده ماندن معجزه‌آسای هر شخصیت (چه مثبت و چه منفی) تاثیر مستقیمی روی ما دارد.

شخصیت‌های زیادی در بازی Call of Duty هستند که هر یک به نوعی جذابیت و کاریزمای سنگینی را با خود حمل می‌کند، اما با این حال سعی کردیم تا با محدود کردن فهرست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول به 19 مورد، نمادین‌ترین کاراکترهای سری CoD را معرفی کنیم. برای تمام کاراکترها نیز سعی کرده‌ایم تا عکس شخصیت های کالاف دیوتی موبایل را قرار دهیم. با نجوافکت همراه باشید.

فهرست محتوا:

بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول

 

19. گروهبان دونالد روباک (Sgt. Roebuck)

بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی

حضور در بازیصدا پیشه
World At WarKiefer Sutherland

در بازی‌های Call of Duty، دیدن مرد خسته‌ای که با فریاد به شما دستور می‌دهد، صحنه‌ای رایج است. در میان همه این فرماندهان پر سر و صدا، روباک (Roebuck) از بازی World At War یکی از بهترین‌هاست.

او هم کاریزمای یک رهبر را دارد و هم اقتدار لازم را. اما فراتر از آن، او در انتخاب کلمات استاد است. این مرد در طول بازی سخنرانی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. بیشتر این سخنرانی‌ها در بریفینگ‌های ماموریت‌هاست (ابتدای هر مرحله که خلاصه‌ی وظایف گفته می‌شود)، جایی که او وظیفه پیش رو را به بهترین شکل توضیح می‌دهد و همزمان روحیه شما را هم بالا می‌برد. اگر کسی باشد که شما را به دل سنگرها بفرستد و با اطمینان از او پیروی کنید، آن شخص همان روباک است. به همین دلیل ما این کاراکتر را در فهرست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار می‌دهیم.

این مورد از شخصیت های کالاف دیوتی در واقعیت توسط بازیگر مشهور، کیفر ساترلند صداگذاری شده است.

18. نیکولای (Nikolai)

بهترین کاراکتر Call of Duty موبایل

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare، Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3Stefan Kapicic

در جریان سری ریبوت‌شده از بازی‌های کالاف دیوتی، نیکولای یکی از اعضای مفید گروه شماست، حتی اگر او را زیاد در حال مبارزه نبینید. دلیل این امر این است که او معمولا در نقش مامور جابجایی افراد ظاهر می‌شود. بعلاوه، او گاهی اوقات تجهیزات را نیز تامین می‌کند. بدون او، احتمالا خیلی زود مرده بودید.

بازی قطعا بدون حضور او بامزه نمی‌شد، زیرا نیکولای یکی از شخصیت‌های شوخ‌طبع‌تر در این سری بازی‌هاست. بنابراین، او اغلب طنز زیادی را به صحنه‌هایی که در آن‌ها حضور دارد، اضافه می‌کند. به همین دلیل می‌توان او را در لیست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار داد.

  بهترین فیلم های دیوید فینچر؛ فیلم‌هایی که نباید از دست داد

17. یوری (Yuri) ؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

شخصیت های کالاف دیوتی مدرن وارفار 3

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare 2 (فقط نسخه ریمستر شده) و Modern Warfare 3Tony Curran

بسیاری از شخصیت‌ها در طول این سری به شما خیانت می‌کنند و به دشمنان داستان می‌پیوندند. اما یوری، از شخصیت های کالاف دیوتی مدرن وارفار 3، نمونه‌ی نادری است که برعکس عمل می‌کند. او زمانی عضو وفادار گروه ملی‌گرایان افراطی روس و دوست صمیمی ولادیمیر ماکاروف بود.

با این حال، برخی از اعمال شیطانی گروه ماکاروف باعث می‌شود یوری به همرزمانش خیانت کند. سپس ماکاروف او را در ماموریتی رها می‌کند تا بمیرد. در این زمان است که او به نیروهای وفادار پیوسته و به افرادی مانند پرایس و سوپ مکتاویش کمک می‌کند. او نجیب‌ترین شخصیت اصلی در این سری نیست، اما رابطه‌ی پیچیده‌اش با ماکاروف و کشورش، او را به شخصیتی جذاب و یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول تبدیل می‌کند.

16. کاپیتان مک‌میلان (MacMillan)

شخصیت های کالاف دیوتی در واقعیت

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare و Modern Warfare 3Zach Hanks (MW) و Tony Curran (MW3)

در ادامه فهرست اسم شخصیت های کالاف دیوتی به کاپیتان مک میلان می‌رسیم. در طول بازی‌های مدرن وارفر، جان پرایس همیشه رهبری فوق‌العاده و مربی کاربلدی برای شخصیت‌های اصلی جوان‌تر است. اما زمانی او هم یک جوان خام بود. در چند ماموریت فلش‌بک، شاهد این خواهید بود که پرایس از مک‌میلان، یعنی فرمانده‌اش، درس می‌گیرد.

همین دو ماموریت نمادین کالاف دیوتی کافی بود تا مک‌میلان به یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول تبدیل شود. دلیل این امر، شوخ‌طبعی فوق‌العاده و ذات خفن اوست. او نه تنها این ویژگی‌ها را در بازی اصلی مدرن وارفار نشان می‌دهد، بلکه در بازی مدرن وارفر ۳ هم با نام بیس‌‌پلیت (Baseplate) حضور دارد.

15. گری «روچ» ساندرسون (Gary “Roach” Sanderson)

اسم شخصیت های کالاف دیوتی

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare 2ندارد

شخصیت اصلی بازی Modern Warfare 2، گری ساندِرسون است که در بخش اعظم بازی، شما او را کنترل می‌کنید و در ماموریت‌های مختلف همراه شخصیت‌هایی مثل سوپ مک‌تاویش و گوست هستید. با وجود اینکه او هرگز صحبت نمی‌کند، اما ساندِرسون همچنان یکی از محبوب‌ترین و بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول در کل سری باقی مانده است.

  زندگینامه سئو این گوک، حقایق ناگفته از این بازیگر جذاب کره ای

او به عنوان عضوی از گروه 141، وظیفه داشت ماکاروف، شخصیت شرور اصلی سری بازی‌های Modern Warfare را پیدا کند و بکشد. مرگ او به دست جنرال شپرد، یکی از شوکه‌کننده‌ترین لحظات کل این فرنچایز است؛ جایی که شپرد، ساندِرسون و گوست را زنده زنده در آتش می‌سوزاند.

14. جیسون هادسون؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

داستان شخصیت های کالاف دیوتی

حضور در بازیصدا پیشه
Black Ops، Black Ops 2، Black Ops 4 و Black Ops Cold WarEd Harris (BO), Michael Keaton (B02), Edward Bosco (BO4) و Piotr Michael (BO: Cold War)

جیسون هادسون (Jason Hudson) در طول سری بازی‌های بلک آپس حضوری دائمی دارد. او در اولین بازی به عنوان رابط سرسخت سازمان سیا برای الکس میسون معرفی می‌شود. او بیشتر به خاطر این جمله عصبی کننده «اعداد میسون، اعداد چه معنی‌ای دارن؟!» معروف است!

هادسون در تعدادی از ماموریت‌ها در بلک آپس شما را همراهی می‌کند و بر «عملیات نور سبز» (Operation Greenlight) در «بلک آپس: جنگ سرد» نظارت دارد؛ برنامه‌ای احتیاطی که طی آن سلاح‌های هسته‌ای در شهرهای بزرگ اروپا قرار داده شد. او در بلک آپس ۲ جان خود را فدا می‌کند، لحظه‌ای دردناک که در آن رائول منندز زانوهای او را هدف گلوله قرار می‌دهد و سپس گلویش را می‌برد تا وودز و دیوید میسون (فرزند الکس میسون) زنده بمانند. این فداکاری فراموش نشدنی، ارزش آن را دارد که جیسون هادسون را در بین بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار دهیم.

13. فرح احمد کریم (Farah Ahmed Karim)

کدام شخصیت کالاف دیوتی برای بازی Call of Duty Mobile بهتر است؟

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare (2019), Modern Warfare 2 (2022) و Modern Warfare 3 (2023)Claudia Doumit

Farrah یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های سری ریبوت‌شده‌ی بازی Modern Warfare است که در نسخه بازسازی‌شده‌ی سال ۲۰۱۹ معرفی شد. او فرمانده‌ی ارشد نیروهای آزادی‌بخش Urzikstan است و برای آزادسازی کشورش از چنگ رومن بارکوف با گروه ۱۴۱ (گروه کاپیتان پرایس) همکاری می‌کند.

  این فیلم های ممنوعه را نبینید! | 15 مورد از ممنوعه ترین فیلم های جهان

در انتهای بازی، فرح مسئول کشتن بارکوف و نابودی کارخانه‌ی گاز او است. او سپس در Modern Warfare 2 که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، در نقشی کم‌رنگ‌تر بازمی‌گردد و بار دیگر با کاپیتان پرایس و گروهش همکاری می‌کند. حضور پررنگ و تاثیرگذار او در مجموعه ریبوت شده CoD، این کاراکتر را به یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول تبدیل می‌کند.

12. دونالد «رِد» دنیلز (Ronald “Red” Daniels)

کاپیتان پرایس کیست؟

حضور در بازیصدا پیشه
WW2Brett Zimmerman

رونالد دنیلز شخصیت اصلی بازی Call of Duty: WWII ساخته‌ی استودیو Sledgehammer است. او عضوی از هنگ ۱۶ پیاده نظام ارتش آمریکا بوده و در آزادسازی اروپا شرکت می‌کند. هرچند که این بازی Call of Duty: WWII واکنش‌های متفاوتی دریافت کرد، اما بخش داستانی آن جزو بهترین‌های سری محسوب می‌شود و خودِ رد (لقب رونالد) هم به شخصیتی نسبتاً محبوب تبدیل شده است.

برخلاف اکثر شخصیت‌های Call of Duty، در این بازی زمانی را صرف کشف گذشته و زندگی خانوادگی رد قبل از جنگ می‌کنیم. این کار باعث می‌شود تا شخصیت او کامل‌تر شود و در عین حال، اهمیت و حساسیت بخش‌های پرهیجان بازی را بالا ببرد. رد یک شخصیت پرداخته‌شده‌ی خوب است و بدون شک، لیاقت قرار گرفتن در فهرست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول دارد.

11. فرانک وودز (Frank Woods)؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

عکس شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

حضور در بازیصدا پیشه
Black Ops, Black Ops 2 و Black Ops: Cold WarJames C. Burns (BO, BO2) و Damon Victor Allen (BO: Cold War)

فرانک وودز با درجه سرگروهبان ارشد، یکی از مورد توجه‌ترین شخصیت‌های مجموعه بازی‌های Call of Duty: Black Ops است. او در سه نسخه از این سری به عنوان شخصیت مکمل در کنار دوست قدیمی‌اش، الکس میسون، چه در میدان نبرد و چه بیرون از آن، حضور دارد.

ذات پولادین و شوخ‌طبعی او باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کل مجموعه نزد طرفداران تبدیل شود. پس از انتشار Cold War، جمله‌های ماندگاری مثل «من یه پیازم، میسون» از او نقل می‌شود که باعث سردرگمی و خنده‌ی طرفداران در فضای مجازی شد. هنوز معلوم نیست چرا وودز از این عبارت استفاده کرده اما می‌توان اینطور برداشت کرد که منظور وودز از این جمله، اشاره به لایه لایه بودن پیاز و در نتیجه چند بعدی بودن شخصیت اوست.

  بیوگرافی اما واتسون؛ بازیگر نقش هرماینی در فیلم های هری پاتر

وودز در بازی Black Ops 2 به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی حضور دارد و پس از نجات توسط میسون در ابتدای بازی، راوی چندین مرحله از بخش داستانی می‌شود. او فردی کاربلد است که می‌داند چطور از پسِ خودش بربیاید و مأموریت را به اتمام برساند. به همین دلیل، او شخصیت محبوبِ بخش زیادی از بازیکنان Call of Duty و یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول به شمار می‌رود. این کاراکتر همچنین جزو شخصیت های کالاف دیوتی وارزون به حساب می‌آید.

10. رائول منندز (Raul Menendez)؛ از بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی

شخصیت های کالاف دیوتی وارزون

حضور در بازیصدا پیشه
Black Ops 2Kamar de los Reyes

رائول منندز یکی از بهترین شخصیت‌های شرور این فرنچایز به شمار می‌رود. برخلاف بسیاری از شخصیت‌های منفی دیگر، منندز شخصیتی کاملا چندبعدی است، با انگیزه‌ای قوی برای اقدامات نسبتاً تندی که انجام می‌دهد. او همچنین با توجه به پایانی که در Black Ops 2 بدست می‌آورید، یکی از معدود شخصیت‌های شرور این سری است که در رسیدن به اهدافش موفق می‌شود.

او به دلیلی محبوب طرفداران است، زیرا به عنوان چالشی به یادماندنی برای شخصیت‌های اصلی Black Ops 2 عمل می‌کند، به ویژه به این دلیل که انگیزه‌های او به دور از شر مطلق است (انتقام مرگ خواهرش). Black Ops 2 یکی از بهترین بخش‌های داستانی کل این سری را دارد و منندز نقش کلیدی‌ای در این موفقیت و خلق یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول ایفا می‌کند.

9. ولادیمیر ماکاروف؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare, Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3Roman Varshavsky

ولاديمير ماكاروف به طور قابل بحثی به عنوان به یاد ماندنی‌ترین شخصیت منفی در کل مجموعه بازی‌های Call of Duty شناخته می‌شود و موفق شده است نفرت همگانی طرفداران این سری را به خود جلب کند؛ هدف از وجود او نیز دستیابی به همین حس بود. برخلاف برخی دیگر از شخصیت‌های منفی این فرنچایز، ماکاروف به راستی هیچ ویژگی مثبتی ندارد و تنها به هرج و مرج و ایجاد هر چه بیشتر آشوب بدون هیچ پشیمانی از اعمالش فکر می‌کند.

  لیست 10 تایی کوچکترین گوشی های دنیا | کوچک ترین گوشی اندروید جهان کدام است؟

صحنه‌ای که او به بهترین شکل برای آن به یاد آورده می‌شود، کشتار وحشتناک فرودگاه در ماموریت بحث‌برانگیز Modern Warfare 2 بود که همچنان جنجالی‌ترین مرحله در تاریخ Call of Duty باقی مانده است. (Remember, No Russian).

8. الکس میسون (Alex Mason)؛ بهترین کاراکتر Call of Duty موبایل

شخصیت های کالاف دیوتی در واقعیت

حضور در بازیصدا پیشه
Black Ops, Black Ops 2 و Black Ops: Cold WarSam Worthington (BO And BO2) و Chris Payne Gilbert (BO: Cold War)

الکس میسون یکی از جذاب‌ترین خطوط داستانی در کل تاریخ Call of Duty را دارد، به همین دلیل است که او تا این حد شخصیت محبوب طرفداران سری بلک آپس به شمار می‌رود.

همه صحنه‌ی کلاسیک بازجویی در ابتدای بازی را به یاد می‌آورند؛ صحنه‌ای که به سرعت بازیکن را مضطرب می‌کند و باعث می‌شود تا نسبت به تمام اتفاقاتی که بعد از آن رخ می‌دهد، شک کند. حضورهای بعدی او در بلک آپس ۲ و جنگ سرد، جایگاه او را به عنوان یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل بتل رویال و کنسول بیش از پیش تثبیت می‌کند.

7. دیوید میسون (David Mason)؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

اسم شخصیت های کالاف دیوتی

حضور در بازیصدا پیشه
Black Ops 2Rich McDonald

دیوید میسون، پسر الکس میسون، نمونه‌ی دیگری از شخصیت‌های قهرمان موفق در سری بازی‌های Call of Duty است. داستان او در بلک آپس ۲ به موضوعات زیادی می‌پردازد و دیدار مجدد او با پدرش در پایان بازی، واقعا صحنه‌ی احساسی و غم‌انگیزی است. (برای مشاهده این پایان، باید در مرحله شلیک از پشت بام در نقش فرانک وودز، پای شخصی که بر سرش گونی کشیده شده را هدف بگیرید تا الکس میسون کشته نشود).

دیوید به معنای واقعی کلمه یک قهرمان واقعی است و بر خلاف بسیاری از شخصیت‌های Call of Duty، کمی هم به بازی‌ها طنز تزریق می‌کند. او هرچند یک شخصیت کاملا کمدی نیست، اما لحظات بامزه‌ی اندکی که دارد، قطعا باعث لذت‌بخش‌تر شدن بازی می‌شود. به همین دلیل ما نیز او را در لیست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار دادیم.

  ورزش UFC چیست؟ 20 نکته ای که باید درمورد یو اف سی بدانید

6. ژنرال شپرد (General Shepherd)

شخصیت های کالاف دیوتی مدرن وارفار 2

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare 2Lance Henriksen

در دنیای Call of Duty، لزوماً هر شخصیت عالی‌ای نباید یک قهرمان باشد، و جنرال شپرد، از شخصیت های کالاف دیوتی مدرن وارفار 2، نمونه‌ی کامل این موضوع است. طرفداران او را به خاطر شخصیت شرورش دوست دارند، نه به خاطر اینکه صرفا شخصیت منفی‌ای باشد.

تقریبا در تمام طول Modern Warfare 2 شما بازی می‌کنید و فکر می‌کنید شپرد یکی از خوب‌هاست، تا اینکه در نهایت او به عنوان شخصیت منفی اصلی و آغازگر درگیری جهانی بین ارتش‌های آمریکا و روسیه معرفی می‌شود. رویارویی نهایی در صحرا صحنه‌ای به یاد ماندنی در کل فرنچایز است و برای همیشه در ذهن هرکسی که این بازی را تجربه کرده، باقی می‌ماند. به همین دلیل ما این کاراکتر شرور را در لیست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار می‌دهیم.

5. ویکتور رزنوف (Viktor Reznov)؛ از بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی

بهترین کاراکتر Call of Duty موبایل

حضور در بازیصدا پیشه
World at War و Black OpsGary Oldman

ویکتور رزنوف شخصیت فداکاری بود که همیشه به نفع اطرافیانش عمل می‌کرد. روابط او با دیمیتری پترنکو و الکس میسون، هر دو بخش کلیدی از دو بازی اول سری بلک آپس هستند و رزنوف به عنوان عنصری کلیدی در ایجاد ارتباط بین بازی World at War و عناوین بلک آپس عمل می‌کند.

رزنوف یک رهبر واقعی است و در کنار میسون در بسیاری از مناطق جنگی به گشت و گذار می‌پردازد و باعث خلق برخی از سرگرم‌کننده‌ترین ماموریت‌های بازی می‌شود. باید اشاره کنیم که این کاراکتر توسط گری اولدمن افسانه‌ای صداپیشگی شده است، که به خلق صدایی فوق‌العاده و کاریزماتیک کمک کرد؛ صدایی که به این سادگی از یاد کسی نمی‌رود. تاثیرگذاری این کاراکتر در مجموعه بلک آپس به حدی بالاست که باید او را در لیست بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول قرار داد.

  لیست 13 تا از بهترین چنل های خبری تلگرام | در کدام کانال خبر عضو باشیم؟

4. کایل «گاز» گاریک (Kyle “Gaz” Garrick)

شخصیت های کالاف دیوتی مدرن وارفار 3

حضور در بازیصدا پیشه
Call of Duty 4: Modern Warfare, Modern Warfare (2019), Modern Warfare 2 (2022) و Modern Warfare 3 (2023)Craig Fairbrass (Original) و Elliot Knight (Reboot)

گازِ (Gaz) بازی اصلی Modern Warfare با گازی که در نسخه ریبوت‌شده حضور دارد، کاملا متفاوت است. گازِ جدید شخصیت مهم‌تری به حساب می‌آید چون نقش پررنگ‌تری در کل داستان بازی دارد.
اول از همه، او دیگر صرفا یکی از اعضای گروه نیست، بلکه در هر دو بازی ریبوت‌شده Modern Warfare قابل بازی است. همچنین، او شخصیت‌پردازی عمیق‌تری دارد. با اینکه سرباز وفاداری‌ست که به فرماندهان ارشدش احترام می‌گذارد، اما آدم بله‌قربان‌گویی نیست. اگر با دستوری یا عملی مخالف باشد، نظرش را ابراز می‌کند. او فقط می‌خواهد کار درست را انجام دهد، همین باعث می‌شود او یک کاراکتر دوست داشتنی و از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول باشد.

3. کاپیتان جان پرایس؛ بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

عکس شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare, Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3Billy Murray

کاپیتان پرایس (Captain John Price)، رهبری واقعی بین مردان بود که هرگز ترسی به خود راه نمی‌داد و احتمالا نمادین‌ترین شخصیت کل سری Call of Duty به شمار می‌رود. او فردی سرسخت اما صادق است و طیف گسترده‌ای از جملات قصار دارد که اکثر بازیکنان Call of Duty به راحتی آن‌ها را به یاد می‌آورند.

سیگار کلاسیک او و شوخی‌های هوشمندانه‌اش تنها بخشی از دلایلی هستند که باعث محبوبیت فراوان او شده‌اند. برای مدتی حتی پرایس به چهره‌ی تبلیغاتی این فرنچایز تبدیل شد، دلیل اصلی این امر هم این بود که اکثر طرفداران Call of Duty را با چهره‌ی فراموش‌نشدنی و سبیل‌دار او مرتبط می‌دانستند. به همین دلیل باید این کاراکتر را جزو بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول به حساب آورد.

2. سایمون «گوست» رایلی؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

شخصیت های کالاف دیوتی وارزون

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare 2, Modern Warfare 2 (2022) و Modern Warfare 3 (2023)Craig Fairbrass (Original) و Samuel Roukin (Reboot)
  بیوگرافی تیموتی شالامی؛ ستاره نوظهور هالیوود

سایمون رایلی ملقب به گوست (Simon “Ghost” Riley) یکی دیگر از شخصیت‌هایی است که طرفداران کال‌آف‌دیوتی با او ارتباط زیادی برقرار کردند، به خصوص زمانی که گذشته‌ی او فاش و مشخص شد این شخصیت چه سختی‌هایی را تحمل کرده است؛ از شکنجه‌ای که متحمل شد تا کشته شدن خانواده‌اش. او دارای تراژیک‌ترین داستان شخصیت های کالاف دیوتی است.

در حالی که این شپرد است که در نهایت او را نجات می‌دهد و زیر بال و پر خودش می‌گیرد، اما باز هم اوست که به گوست خیانت می‌کند و باعث به وجود آمدن یکی از غم‌انگیزترین مرگ‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی می‌شود. او برای مدت زیادی فقط در یک بازی حضور داشت، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کل سری باقی ماند. حضور او در نسخه‌ی ریبوت‌شده‌ی Modern Warfare 2 و 3 باعث محبوبیت دوچندان او برای طرفداران قدیمی و جدید و تبدیل شدن او به یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول شده است.

1. جان «سوپ» مک تاویش؛ از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

حضور در بازیصدا پیشه
Modern Warfare, Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3Kevin McKidd

کاپیتان مک‌تاویش (Captain John “Soap” MacTavish) که بیشتر با اسم «سوپ» بین گیمر‌ها شناخته می‌شود، نه تنها بهترین شخصیت تاریخ سری بازی‌های کال آف دیوتی (تا به این لحظه) به شمار می‌رود، بلکه به طور کلی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی شده است.

حضور در هر سه بازی اصلی Modern Warfare باعث شد تا طرفداران زمان زیادی را با این شخصیت سپری کنند، به همین دلیل مرگ او بسیار تأثیرگذار بود، به خصوص به این خاطر که اکثر طرفداران باور نمی‌کردند کال آف دیوتی جرات کشتن چنین شخصیت محبوبی را داشته باشد. دیدن کاپیتان پرایس که معمولا چهره‌ای مصمم دارد، در حالی که بالای جسد سوپ اشک می‌ریزد، صحنه‌ای تأثیرگذار است و تنها باعث ماندگاریِ هرچه بیشتر این شخصیت به عنوان یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول و دنیای بازی می‌شود.

سخن پایانی

دنیای Call of Duty مملو از شخصیت‌های به یاد ماندنی است، چه قهرمان و چه ضد قهرمان. هر کدام از این شخصیت‌ها داستان‌ها و تجربیات منحصر به فرد خود را دارند که باعث می‌شود طرفداران با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و به یادشان بسپارند. از کاپیتان پرایس نمادین گرفته تا گوست مرموز، این کاراکترها به دلیلی تبدیل به بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و کنسول شده‌اند و دل هواداران جا باز کرده‌اند.

  بهترین فیلم علمی تخیلی 2023؛ فیلم های علمی تخیلی و هیجانی سال ۲۰۲۳

برخی از آنها به خاطر فداکاری و شجاعتشان مورد احترام هستند، در حالی که برخی دیگر به خاطر شخصیت‌پردازی پیچیده و ضد قهرمانی‌هایشان جذاب هستند. صرف نظر از اینکه چه نوع شخصیتی را دوست دارید، مطمئناً در دنیای Call of Duty شخصیتی برای شما وجود دارد که با او ارتباط برقرار کنید و به یادش بسپارید.

این شخصیت‌ها فقط سربازان معمولی نیستند، بلکه نمادهایی از فداکاری، شجاعت، رستگاری و حتی شر هستند. آنها داستان‌هایی را روایت می‌کنند که فراتر از میدان نبرد است و به ما کمک می‌کنند تا دنیا را از دیدگاه‌های مختلف ببینیم. به همین دلیل است که Call of Duty بیش از یک بازی ویدئویی ساده است؛ تجربه‌ای که تا سال‌ها در ذهن ما باقی خواهد ماند.

خوشحال می‌شویم اگر شما نیز نام بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و  کنسول خودتان را در بخش کامنت‌ها اعلام کنید.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 2

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا