مکان هاتاریخ و فرهنگترین هاسفر و گردشگریعجیب ترین هاکشورها

عجیب ترین هتل های دنیا | جالب ترین هتل های دنیا را بشناسید

0
()

عجیب ترین هتل های دنیا را می‌شناسید؟ تجربه اقامت در این هتل‌ها می‌تواند سفر شما را هیجان‌انگیزتر کند. در این مطلب 10 تا از جالب ترین هتل های دنیا را معرفی می‌کنیم.

اقامت در عجیب ترین هتل های دنیا تجربه هیجان‌انگیزی است که کیفیت سفر شما را ارتقا خواهد داد. در اینجا 10 تا از جالب ترین هتل های دنیا را معرفی می‌کنیم که خود اقامت در این هتل‌ها برایتان یک ماجراجویی می‌شود. می‌توانید زیر شفق شمالی جادویی بخوابید، در یک روستای سنتی دورافتاده مستقر شوید یا به دنبال رویای کودکی‌تان در یک خانه درختی بمانید. با معرفی عجیبترین هتل های جهان همراه ما باشید.

عجیب ترین هتل های دنیا

در ادامه 10 تا از منحصر به فرد ترین هتل های دنیا را معرفی می‌کنیم.

1. تفرجگاه مانتا (Manta Resort)

جالب ترین هتل های دنیا

  • موقعیت مکانی: جزیره پمبا، زنگبار

تفرجگاه مانتا با ویلاهای ساحلی‌اش در جزیره‌ای دورافتاده که با آب‌های بکر و دست‌نخورده احاطه شده، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا است. می‌توانید اتاق زیر آب این هتل را رزرو کنید و در حالی که ماهی‌های رنگارنگ از جلوی پنجره‌های آن می‌گذرند، زیر آب بخوابید. شب‌ها می‌توانید نورافکن‌های زیر پنجره‌ها را روشن کنید تا ماهی‌ها و هشت‌پاها جذب نور شوند. طبقه‌ای که هم‌سطح دریاست یک اتاق پذیرایی ساده و یک حمام دارد و در ایوان روی سقف می‌توانید آفتاب بگیرید یا شب‌ها از تماشای کهکشان راه شیری لذت ببرید. زمانی هم که در اتاقتان نیستید، می‌توانید ماساژ بگیرید، به غواصی بروید یا از حیات وحش جزیره دیدن کنید.

  بهترین کانال انیمه در تلگرام کدام است؟ | برترین کانال های تلگرام برای دانلود انیمه

2. هتل Golden Crown Levin Iglut

عجیبترین هتل های جهان

  • موقعیت مکانی: لوی، فنلاند

در یکی از 18 کلبه اسکیمویی این اقامتگاه که میزبان زوج‌ها یا خانواده‌هاست می‌توانید از تماشای شفق قطبی لذت ببرید. این مجموعه از فهرست عجیب ترین هتل های دنیا حدود 10 کیلومتر با شهر لوی فاصله دارد. هر کدام از کلبه‌های آن یک آشپزخانه کوچک با وسایل صبحانه، یک حمام و یک تخت دو نفره دارد که می‌توانید سطح آن را برای تماشای شفق قطبی تنظیم کنید. پنجره‌ها عایق‌بندی شده‌اند تا کدر نشوند و پرده‌ها می‌توانند حریم خصوصی شما را حفظ کنند. در این کلبه‌های کوچک و روستایی از گرمای شومینه نیز می‌توانید لذت ببرید و در وان آب گرمی که زیر ستاره‌ها قرار گرفته می‌توانید با هوای خنک بیرون به آرامش برسید.

3. غار کوکوپلی (Kokopelli’s Cave)

فهرست عجیب ترین هتل های دنیا

  • موقعیت مکانی: فارمینگتن، نیومکزیکو

دلیل نام‌گذاری این هتل از جالب ترین هتل های دنیا به دلیل این است که قرن‌ها پیش توسط سرخپوستان آمریکایی در صخره‌ها کنده‌کاری شده است. غار کوکوپلی یک اقامتگاه دورافتاده چنداتاقه با تخت‌خواب و صبحانه است که حدود 90 متر بالاتر از دهانه ریو دلا پلاتا قرار گرفته است. مهمانان باید از پله‌ها پایین بروند تا به ورودی برسند که حدود 20 متر پایین‌تر از زمین تخت و مرتفع آن قرار دارد. در آنجا به یک غار مدور 1700 فوت مربعی می‌رسند که توسط زمین‌شناسی به نام بروس بلک (Bruce Black) از دل صخره‌ها بیرون آورده شده است و قرار بود این فضا محل کار او باشد. اما در عوض تبدیل به یکی از عجیب ترین مسافرخانه های دنیا با جکوزی و دوش آبشاری، یک آشپزخانه کامل، اتاق پذیرایی با شومینه، یک اتاق خواب و بالکن با چشم‌انداز بیابان شد.

  قوانین عجیب کانادا - عجیب و غریب ترین قوانین ممنوعه در کشور کانادا

4. اقامتگاه کتاب و تختخواب توکیو (Book and Bed Tokyo)

منحصر به فرد ترین هتل های دنیا

  • موقعیت مکانی: توکیو، ژاپن

یکی دیگر از غیر معمول ترین هتل های جهان اقامتگاه Book and Bed Tokyo است که پناهگاهی برای دوستداران کتاب محسوب می‌شود. این هتل شبیه یک کتابخانه است تا اینکه مهمانان کتابخانه کشویی آن را کنار بزنند و تا کنج دنجی با یک تخت‌خواب ساده، چراغ مطالعه و پریز برق ظاهر شوند. فقط چیزهای ضروری را اتاق‌های این هتل پیدا می‌کنید که به درد افرادی که ترس از فضای بسته دارند نمی‌خورد. این هتل از عجیبترین هتل های جهان 30 محوطه مکعبی دارد که هر کدام فقط به اندازه یک نفر هستند و پشت قفسه‌های کتابی مملو از کتاب‌های ژاپنی و انگلیسی قرار گرفته‌اند. حمام‌های این اقامتگاه اشتراکی هستند و مبل‌های که در محیط اطراف آن قرار دارند فضایی برای دورهمی و مطالعه گروهی فراهم کرده‌اند.

5. هتل Dromen Aan Zee

عجیب ترین مسافرخانه های دنیا

  • موقعیت مکانی: هارلینگن، هلند

نام هتل Dromen Aan Zee به معنای رویاپردازی در کنار دریاست و سه اتاق منحصربه‌فرد دارد که در بزرگداشت فرهنگ دریانوردی منطقه هارلینگن است. در این هتل از عجیب ترین مهمان خانه های جهان مهمانان حدود 17 متر بالاتر از سطح زمین در یک جرثقیل بندرگاه مستقر می‌شوند؛ بندرگاهی که تا سال 1996 برای خالی کردن کشتی‌ها استفاده می‌شد. این جرثقیل و اتاق‌های کنترلش تبدیل به آپارتمانی شیک شده‌اند که چشم‌اندازی از دریای وادن دارند. رنگ‌های روشن، یک سیستم سرگرمی کامل، فضای آشپزخانه، حمام و بالکنی روی سقف از ویژگی‌های این اقامتگاه جذاب از عجیب ترین هتل های دنیا هستند.

6. هتل Costa Verde

عجیب ترین مهمان خانه های جهان

  • موقعیت مکانی: استان پونتارناس، کاستاریکا
  عجیب‌ترین قوانین کره شمالی + تصاویر

شعار هتل Costa Verde که از جالب ترین هتل های دنیا محسوب می‌شود، این است: هنوز میمون‌های بیشتری از انسان وجود دارد. اما شهرت این هتل به خاطر اقامت مهمان‌ها در یک بوئینگ 727 مربوط به سال 1965 است که تبدیل به یک اقامتگاه مجلل دو اتاق‌خوابه شده است. در حالی که بدنه بیرونی هواپیما دست‌نخورده باقی مانده است، فضای داخل آن کاملا با چوب درخت ساج درست شده است. از پنجره‌ها نیز می‌توانید از چشم‌انداز جنگل و دریا لذت ببرید. اتاق‌های آن کولر و حمام دارند و یک آشپزخانه کوچک هم برای مهمانان ساخته شده است.

7. اقامتگاه Happy Nomads Village

غیر معمول ترین هتل های جهان

  • موقعیت مکانی: شهر قراقول، قرقیزستان

می‌توانید در اقامتگاه Happy Nomads Village از عجیب ترین مسافرخانه های دنیا زندگی سنتی قرقیزستانی را در خیمه‌های مغولی تجربه کنید. این اقامتگاه سه خیمه مغولی بزرگ دارد که با باغ‌های گل احاطه شده‌اند و هر کدام به صورت سنتی ساخته شده‌اند. این خیمه‌ها کف گرم و تخت‌های یک نفره‌ای در دور محیط مدورش دارند که 5 نفر می‌توانند در آنها ساکن شوند. فضای داخلی آنها ساده است و فرش‌های رنگی، وای فای و پریز برق دارند. یک حمام بزرگ با چندین دوش هم به صورت اشتراکی برای مهمانان در دسترس است. در این اقامتگاه می‌توانید صبحانه‌ای با نان‌ها و مرباهای خانگی میل کنید که در خیمه اشتراکی سرو می‌شوند. در طول روز نیز می‌توانید در فضای روستایی و کوهستانی آنجا اسب‌سواری کنید یا در زمستان به اسکی بروید.

8. هتل Palacio de Sal

حیرت آور ترین هتل های دنیا

  • موقعیت مکانی: سالار دو ییونی، بولیوی

یکی دیگر از حیرت آور ترین هتل های دنیا Palacio de Sal نام دارد که در کشور بولیوی است. احتمالا در مورد هتل‌های یخی شنیده‌اید، این هتل یک قدم نیز جلوتر رفته و از نمک کویر نمک سالاردو ییونی برای ساخت یک هتل مجلل در قلب صحرای بولیوی استفاده کرده است. تقریبا همه چیز در این هتل 48500 فوت مربعی از نمک ساخته شده است؛ از جمله خود ساختمان و لوازم داخل اتاق‌ها. این هتل 30 اتاق دارد که هر کدام از آنها ساده اما شیک هستند. کف اتاق‌های آن چوبی است و یک حمام کاشی‌کاری‌شده شخصی دارد که دمای آن کنترل می‌شود. کف تخت‌ها و مبل‌های راحتی فضای اشتراکی آن نیز از نمک درست شده‌اند، اما بالش‌ها و ملافه‌ها برای راحتی مهمانان از جنس مخمل هستند. از پنجره‌های اتاق ناهارخوری هم می‌توانید از چشم‌انداز وسیع دشت‌های نمک لذت ببرید.

  10 ضد آفتاب‌ برتر ساخت ایران | بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

9. اقامتگاه Santos Express

شگفت انگیزترین هتل های جهان

  • موقعیت مکانی: خلیج موسل، آفریقای جنوبی

اقامتگاه Santos Express از غیر عادی ترین هتل های جهان در واقع یک قطار مسافربری مربوط به دهه 1920 است که در 30 متری ساحل سانتوس برای همیشه پارک شده است. از این اقامتگاه تا مجموعه Dias Museum و مرکز شهر خلیج موسل و بندرگاه فقط 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. چهار واگن مسافری این اقامتگاه برای پنج نفر جا دارد. چشم‌انداز اتاق‌ها اقیانوس و حمام‌های آن اشتراکی‌ست. واگن پنجم آن نیز 16 تخت‌خواب چند طبقه دارد که برای گروه‌های بزرگ مسافران مناسب است. کابین ماه عسل آن نیز یک حمام و ایوان خصوصی رو به اقیانوس دارد. این اقامتگاه از جالب ترین هتل های دنیا دو سوئیت خاص با حمام‌های خصوصی نیز دارد که برای خانواده‌ها یا زوج‌هایی که واگنی برای خودشان می‌خواهند مناسب هستند.

10. اقامتگاه Treehouse Lodge Resort

عجیب ترین مسافرخانه های دنیا

  • موقعیت مکانی: شهر ایکیتوس، پرو

آخرین مورد از شگفت انگیزترین هتل های جهان در مقاله ما، اقامتگاهی با خانه‌های درختی است. می‌توانید با صدای جنگل‌های بکر بالای رودخانه در آمازون بخوابید. تنها با قایق می‌توانید به این اقامتگاه بروید و بعد هم 10 تا 20 متر بالا بروید تا به یکی از هشت خانه درختی آن برسید. سقف این خانه‌ها کاهگلی‌ست و نرده و پرده دارند. تنها چیزی که شما را از باران‌های جنگلی در امان نگه می‌دارند نیز یک پشه‌بند است. زیر طبقه اصلی حمامی با دوش آب سرد قرار دارد. مسیرهای معلقی نیز بین خانه‌های درختی وجود دارد که شما را به خانه مرکزی اصلی می‌رسانند و در آنجا می‌توانید غذاهای بومی پرویی را میل کنید. در این اقامتگاه که از عجیب غریب ترین هتل های جهان محسوب می‌شود، در طول روز نیز می‌توانید از برنامه‌های تفریحی مختلف مانند بازدید از روستاهای بومی استفاده کنید.

  بهترین انیمه های ترسناک | 10 انیمه ترسناکی که شما را از خواب می اندازند!

کلام آخر

در این مطلب با معرفی 10 تا از عجیب ترین هتل های دنیا همراه شما بودیم. دوست دارید به در کدام یک از این هتل‌ها اقامت داشته باشید؟ به نظر شما جالب ترین هتل های دنیا در ایران نیز پیدا می‌شوند؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

سوالات متداول

آیا هتل های عجیب گران هستند؟

هزینه اقامت در عجیبترین هتل های جهان بستگی به امکاناتی دارد که ارائه می‌کنند.

آیا این هتل ها ارزش کرایه کردن را دارند؟

اگر دوست دارید اقامت در عجیب ترین هتل های دنیا را تجربه کنید، حتما ارزشش را دارد که یکی از آنها را کرایه کنید.

عجیبترین هتل دنیا در کدام کشور است؟

جالب ترین هتل های دنیا را در کشورهای مختلف مانند زنگبار، فنلاند، ژاپن و هلند می‌توانید پیدا کنید.

آیا اقامت در هتل های عجیب ایمن است؟

امنیت عجیبترین هتل های جهان بستگی به سطح ایمنی این هتل‌ها و سازندگان آنها دارد. پس حتما قبل از رزرو، در مورد آنها خوب تحقیق کنید.

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

مونا جلالی

فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، مترجم و تولیدکننده‌ی محتوا، شیفته‌ی سینما و دنیای بی‌کرانش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا