شبکه های اجتماعیترین هاسرگرمیفناوریمحبوب ترین ها

8 ربات چت ناشناس تلگرام؛ بهترین ربات‌های گپ بی تعارف تلگرامی

5
(1)

چت ناشناس در تلگرام بدون اینکه طرف مقابل کوچکترین اطلاعاتی درباره شما داشته باشد، کار هیجان انگیزی است. شاید دوست داشته باشید با کسی که هیچ چیز درباره شما نمی‌داند صحبتی داشته باشید، اما بعد از مکالمه هیچ ارتباط دیگری باهم برقرار نکنید و به قول معروف چشمتان به چشم هم نیفتد. به علاوه، ربات چت ناشناس تلگرام ابزار خوبی برای دوستان و آشنایان شماست که پیام‌های خود را به صورت کاملاً محرمانه با شما در میان بگذارند و نام و نشانی از آنها باقی نماند.

اگر عبارت ربات های گفتگو ناشناس تلگرامی را سرچ کنید، با لیست بلندبالایی از انواع ربات تلگرامی دوست یابی آنلاین روبرو خواهید شد که انتخاب را سخت می‌کنند. همه ربات های چت تصادفی در تلگرام قابل اطمینان نیستند، بسیاری از آنها اسکم بوده و اطلاعات شما را به سرقت می‌برند. از سوی دیگر، برخی از این ربات‌ها فیک هستند و عمل خاصی برای شما انجام نمی‌دهند.

اما در  لیست امروز نجوافکت 8 ربات چت ناشناس تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد تا در اوقاتی که کار خاصی ندارید و حوصله‌تان سر رفته است، با سایر کاربران این ربات‌ها چت کنید، دوستان مجازی جدید بیابید، امتیاز کسب کنید و حتی به کسب درآمد بپردازید!

فهرست محتوا:

8 ربات چت ناشناس تلگرام

اگر دلتان یک چت با افراد هم شهر می‌خواهد و در عین حال دوست ندارید هویت‌تان را همان اول کاری فاش کنید، ربات چت ناشناس تلگرام گزینه خوبی برای گذران اوقات فراغت خواهد بود. ربات های گفتگو ناشناس تلگرامی، به  عنوان یک واسطه بین کاربران عمل می‌کنند. به عبارتی شما پروفایل خود را با مشخصاتی که می‌خواهید فرد مقابل بداند، به ربات تحویل می‌دهید. سپس ربات کاربرانی که مطابق با جستجوی شما هستند را به شما وصل می‌کند و می‌توانید بدون نگرانی به چت بپردازید.

برخی از ربات های چت تصادفی در تلگرام مانند بگومگو بات، امتیازهایی در قالب پول نقد، سکه یا هر آیتم دیگری که حاصل ابتکار سازنده ربات باشد در اختیار شما قرار می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید با به اشتراک گذاشتن لینک بنر خود و جذب مخاطبان جدید برای ربات یا انجام خریدهای درون رباتی، امتیازهای بیشتری کسب کنید.

در لیست امروز از ربات های چت تصادفی در تلگرام، چند ویژگی وجود دارد که بین تقریباً همه آنها مشترک است. از جمله آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان ایجاد پروفایل و تنظیم آن بر اساس جنسیت، سن، محل زندگی و عکس پروفایل؛
  • امکان جستجو برای چت با کاربران بر اساس موقعیت جغرافیایی، سن و جنسبت؛
  • امکان دریافت لینک اختصاصی برای حساب کاربری خود (این مورد به خصوص برای ادمین‌های کانال‌های دیلی به کار می‌آید)؛
  • اعطای امتیاز، سکه یا مبلغ نقدی به ازای دعوت هر کاربر جدید برای استفاده از ربات؛
  • ارسال محتوای چندرسانه‌ای (شامل ویدیومسیج و ویس) در چت ناشناس؛
  • امکان افزودن افراد موردنظر به لیست دوستان؛
  • و امکان بلاک کردن کاربرانی که حدود و مرزهای قوانین را زیر پا می‌گذارند.
  سریال های مدرسه ای کره ای؛ معرفی 10 تا از سریال های تینیجری کره جنوبی

در ادامه هشت مورد از بهترین ربات های چت تصادفی در تلگرام را معرفی خواهیم کرد تا صندوق پیام‎های محرمانه خود را راه بیندازید و از طرف ناشناس‌های مختلف، پیام بگیرید!

1. ربات چت ناشناس تلگرام

رباj های گفتگو ناشناس تلگرامی

قدیمی‌ترین و رایج‌ترین ربات چت ناشناس تلگرام که در کانال‌ها به وفور استفاده می شود، ربات چت ناشناس است که بدون شک تا به حال حداقل یک بار از آن استفاده کرده‌اید. این ربات چت ناشناس بدون نیاز به سکه تلگرام، به شما امکان می‌دهد پروفایل شخصی خود را بسازید و برای چت، از فیلترهای سنی و جنسیتی استفاده کنید.

برای استفاده از این ربات تلگرامی دوست یابی آنلاین، باید در کانال Did You Know هم عضو باشید تا بتوانید از امکانات VIP ربات بهره ببرید. امکان افزودن ربات به گروه نیز وجود دارد.

2. هایپرگپ، بهترین ربات چت تصادفی تلگرام

هایپرگپ، ربات چت ناشناس تلگرام

ربات هایپرگپ یکی از بهترین ربات‌های چت تصادفی در تلگرام است که به شما امکان می‌دهد با افراد غریبه از سراسر دنیا به صورت ناشناس گفتگو کنید. این ربات با استفاده از هوش مصنوعی، شما را به افرادی با علایق و سلایق مشابه متصل می‌کند تا بتوانید گفتگوی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای داشته باشید.

برای استفاده از ربات هایپرگپ، کافی است آن را در تلگرام جستجو و به آن ملحق شوید. سپس، ربات از شما می‌خواهد که جنسیت و زبان خود را انتخاب کنید. پس از آن، ربات شما را به طور تصادفی به یک فرد دیگر متصل می‌کند.

3. چتوگرام، کسب سکه با چت در ربات های گفتگو ناشناس تلگرامی

چتوگرام، یکی از ربات های چت سرگرم کننده تلگرام
  بهترین برند خودروسازی جهان در سال 2023؛ پرفروش ترین کمپانی های خودروسازی کدامند؟

ربات هایپرگپ یکی از ربات‌های چت تصادفی در تلگرام است که به شما امکان می‌دهد با افراد غریبه از سراسر جهان به صورت ناشناس گفتگو کنید. این ربات رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن آسان است. برای شروع کار، کافی است ربات را به تلگرام خود اضافه کنید و سپس روی دکمه استارت کلیک کنید و پروفایل کاربری خودتان را بسازید. ربات سپس شما را به طور تصادفی با شخص دیگری متصل می‌کند.

به علاوه می‌توانید با استفاده از متن، ایموجی و گیف با شخص مقابل چت کنید. همچنین می‌توانید تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. اگر از گفتگو با شخص مقابل لذت نمی‌برید، می‌توانید به راحتی گفتگو را قطع کرده و به شخص دیگری متصل شوید. چتوگرام از جمله ربات‌هایی است که به ازای اشتراک گذاری لینک و جذب کاربران جدید به شما امتیاز سکه‌ای می‌دهد.

4. ربات چت ناشناس جهانی تلگرام چت بات

ربات چت بات بین المللی، بهترین ربات چت تصادفی تلگرام برای چت جهانی

اگر به دنبال دوستیابی از سراسر جهان هستید، می‌خواهید زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید و به تمرین بپردازید، این ربات چت ناشناس تلگرام بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این ربات نیز امکان انتخاب گزینه‌هایی مانند جنسیت، سن و موقعیت جغرافیایی وجود دارد. البته از خطرات احتمالی مانند ارسال پیام‌های آزاردهنده یا تهدیدآمیز از سوی کاربران باشید. در فضای مجازی که نام و نشانی از هیچکس به شما نمایش داده نمی‌شود، وقوع هرچیزی محتمل است. پس احتیاط کنید و در صورتی که رفتار مشکوکی از کاربری دیدید، او را بلاک کنید.

5. ربات تله چت، یکی از بهترین ربات های چت تصادفی در تلگرام

ربات چت ناشناس بدون نیاز به سکه تلگرام، ربات تله چت
  هوش مصنوعی گوگل بارد چیست؟ معرفی و نحوه استفاده از Google Bard

مورد بعدی در لیست معرفی ربات های پیام ناشناس تلگرام، تله چت است. محیط کاربری این ربات نیز مشابه چتوگرام و ربات هایپرگپ است و امکان چت ناشناس بدون نیاز به خرید حساب کاربری وجود دارد. برای استفاده از ربات هایپرگپ، کافی است به آن در تلگرام پیام دهید و سپس منتظر بمانید تا ربات یک هم‌صحبت مناسب برای شما پیدا کند. شما می‌توانید در مورد هر موضوعی که می‌خواهید با هم‌صحبت خود صحبت کنید و از گفتگوی خود لذت ببرید.

6. ملوگپ بات، بهترین ربات تلگرامی دوست یابی آنلاین

ملوگپ، بهترین ربات چت تصادفی تلگرام

ملوگپ بات، یکی از ربات های چت ناشناس برتر است که بدون دردسر و به صورت رایگان امکان چت با غریبه‌ها را به شما می‌دهد. در این ربات چت ناشناس تلگرام، می‌توانید برای برقراری ارتباط با کاربران مختلف جستجویی بر اساس موقعیت، سن و جنسیت انجام بدهید یا لیست کاربران آنلاین را ببینید و درخواست چت ارسال کنید.

7. ربات چت ناشناس

ربات حرف، ربات تلگرامی دوست یابی آنلاین

ربات چت ناشناس حرف به من، رابط کاربری ساده و جذابی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. کافی است ربات را استارت کنید و سپس منتظر بمانید تا به شما یک دوست جدید معرفی کند. شما می‌توانید در مورد هر موضوعی که دوست دارید با دوست جدیدتان صحبت کنید و از گفتگوی خود لذت ببرید.

8. بگومگو بات

بگومگو بات، ربات چت ناشناس تلگرام

اگر برای چت و کسب درآمد به دنبال ربات های چت سرگرم کننده تلگرام هستید، بگومگو بات مناسب‌ترین گزینه برای شماست! بگومگو بات از جمله ربات های چت با افراد جدید در تلگرام است که به شما اجازه می‌دهد با ساخت پروفایل کاربری، عضویت در کانال‌های پشتیبانی و تبلیغات این ربات و اشتراک گذاری بنر اختصاصی‌تان کسب درآمد کنید.

  بهترین خواننده های پاپ ایرانی؛ لیست 20 نفر از خواننده های ایرانی سبک پاپ

روند پول درآوردن از این ربات ناشناس به این ترتیب است. اگر یک نفر با لینک مخصوص کسب درآمد شما در بگومگو عضو شود به محض عضویت در کانال 1000 تومان و به محض تکمیل پروفایل کاربر، 2000 تومان به دست خواهید آورد. بعد از اولین خرید موفق 20000 تومان پورسانت به حساب شما اعطا می‌شود.

جمع بندی

کاربران به دلایل مختلفی از ربات چت ناشناس تلگرام استفاده می‌کنند؛ از حفظ حریم خصوصی مخاطبانی که عضو کانال آنها هستند تا سرگرمی و پیدا کردن دوستان جدید. ربات های گفتگو ناشناس تلگرامی در انواع و اقسام مختلف وجود دارند و هریک امکانات مختلفی ارائه می‎‌دهد.

در لیست امروز، هشت بات رایگان از ربات های چت تصادفی در تلگرام را معرفی کردیم. شما می‌توانید لینک اختصاصی این ربات‌ها را به گروه خود اضافه کنید، داخل بایو اکانت یا کانالتان قرار بدهید و منتظر باشید تا پیام‌های دوستان و غریبه‌ها را به صورت کاملاً ناشناس دریافت کنید.

به نظر شما کدام ربات تلگرامی دوست یابی آنلاین بهتر از سایرین است؟ تجربه استفاده از کدام ربات چت ناشناس تلگرام برای شما لذتبخش‌تر بوده است؟ منتظر نظرات شما هستیم!

سؤالات متداول‌‌

آیا ربات های چت ناشناس امن هستند؟

طبق ادعای سازندگان، اطلاعات شما در فضای حافظه ربات در امنیت قرار دارند و برای هیچ کدام از کاربران نمایش داده نمی‌شوند. ولی با این وجود، بهتر است از ورود اطلاعات حقیقی خود مانند نام اصلی و محل زندگی خود پرهیز کنید.

چگونه می توانم از ربات چت ناشناس استفاده کنم؟

برای استفاده از ربات چت ناشناس تلگرام کافیست داخل صفحه چت ربات بروید، دکمه استارت را بزنید، پروفایل خود را بسازید، در کانال‌های اسپانسر (در صورت وجود) عضو شوید و سپس از ربات استفاده کنید.

  فقیر ترین کشورهای دنیا | فقیر ترین کشور جهان کدام است؟

آیا این پست برای شما مفید بود؟

برای رای دادن روی ستاره بزنید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این نوشتار رای می دهید.

سعیده زنجانی

تولیدکننده محتوا و مترجم؛ علاقمند به نویسندگی و تصویرگری

مقالات مرتبط

نظرات 2

  1. سلام مطلب جالبی بود اما جای یک ربات خالیه و به شدت توصیه میکنم ربات MbtiChat رو داخل لیستتون اضافه کنید بدون تبلیغات میگم یکبار استفاده کنین متوجه میشن آدرسشو براتون می زارم، هیچ توضیحی در موردش نمی‌دم که بگین تبلیغ فقط یکبار حتما امتحانش کنید

    https://t.me/MbtiChat_bot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا